0
späť
 

diskuze k tématu: Kia Magentis I.

kategórie zaradenia témy: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.11.2006 08:10, xxx
auto pro dědky tak bych to charakterizoval já.zlobte se na mě jak chcete já jsem s tímhle autem loni ujel cca 400km a nechtěl bych to.interier s opravdu šílenou imitací dřeva vypadá kultivovaně jak dětské omalovánky a podvozek se chová jako když skopnete dětskej kočárek ze schodů.jo pohodlí až na hluk od náprav a motoru nad 4000ot by tam bylo ale stabilita je nulová...to už snad Octavia 1 sedí lépe.na druhou starnu za ty love budiž. kdo je klidas a nejezdá rychle tomu to bude vyhovovat.druhá strana je dynamika a spotřeba motoru 2,4.dynamika je nic moc a spotřeba kolem 12l je dost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.11.2006 10:04, RE: xxx
marek napísal:
auto pro dědky tak bych to charakterizoval já.zlobte se na mě jak chcete já jsem s tímhle autem loni ujel cca 400km a nechtěl bych to.interier s opravdu šílenou imitací dřeva vypadá kultivovaně jak dětské omalovánky a podvozek se chová jako když skopnete dětskej kočárek ze schodů.jo pohodlí až na hluk od náprav a motoru nad 4000ot by tam bylo ale stabilita je nulová...to už snad Octavia 1 sedí lépe.na druhou starnu za ty love budiž. kdo je klidas a nejezdá rychle tomu to bude vyhovovat.druhá str...
Mé zkušenosti pramení z faceliftované první řady Magnetisu. Vaše přirovnání ke kočárku puštěnému ze schodů příliš nadnešené. Rozhodně podvozek tak strašný není. Osobně jsem vystřídal hodně vozů napříč celým spektrem různých kategorií a Magentis rozhodně není podprůměrný vůz. Uznávám, že měkčí nastavení a občasné zhoupnutí do strany může být nepříjemné, avšak nic tragického to není. Je to vůz pro klidné přesuny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.06.2008 19:31, RE: xxx
Petr - TipCars.com napísal:
Mé zkušenosti pramení z faceliftované první řady Magnetisu. Vaše přirovnání ke kočárku puštěnému ze schodů příliš nadnešené. Rozhodně podvozek tak strašný není. Osobně jsem vystřídal hodně vozů napříč celým spektrem různých kategorií a Magentis rozhodně není podprůměrný vůz. Uznávám, že měkčí nastavení a občasné zhoupnutí do strany může být nepříjemné, avšak nic tragického to není. Je to vůz pro klidné přesuny.
mám ho taky a paráda kor v automatu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.09.2008 13:23, RE: xxx
marek napísal:
auto pro dědky tak bych to charakterizoval já.zlobte se na mě jak chcete já jsem s tímhle autem loni ujel cca 400km a nechtěl bych to.interier s opravdu šílenou imitací dřeva vypadá kultivovaně jak dětské omalovánky a podvozek se chová jako když skopnete dětskej kočárek ze schodů.jo pohodlí až na hluk od náprav a motoru nad 4000ot by tam bylo ale stabilita je nulová...to už snad Octavia 1 sedí lépe.na druhou starnu za ty love budiž. kdo je klidas a nejezdá rychle tomu to bude vyhovovat.druhá str...
Za 40 let venku jsme vystridali radu americkych a japonskych aut. Ted do penze jsme si nechali uz jen manzelky Magentis 2.4 litru, ctyrvalec, automatic. Za 4 roky (najeto 98 tisic km) absolutne zadna zavada (mimo obcasne vymeny zarovek, a odlupovani laku na plastickych klikach, vcera jsme vymenili remeny). Takove vybaveni a komfort jsou srovnatelne jen s top modely americkych a japonskych vozu, za ktere zaplatite nejmene o 10+ tisic dolaru vice. Mozna pro severni Ameriku je delaji vic nacancane (mame zlatou s bezovym interierem, plus nejake extra veci venku). Odpich fantasticky, akorat kdyz chcete nekoho predjet ve 140 tak musite trochu vice slapnout na plyn (je to pomalejsi). Na dalnici je spotreba kolem 6.7 litru pri 110-120 km/hod, pri 140-160 o 25% vice (plus pekne pokuty). Auto je tak tiche, ze ani nepoznate ze jedete 160km/hod (v Ontariu za 50 pres limit zaplatite 10 tisic dolaru, plus vam zabavi auto i ridicak).
Magentis mohu vrele doporucit.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.