To že se necháte oklamat korejskou mafijí je váš problém. Dobře víme, že zákony v této zemi platí jen pro slušné a obyčejné lidi. Takže vám tam korejci příště napíšou 3,3 litru a budou se smát jak nerozumět češky. A to jste si ještě nezkontroloval utahovací momenty na podvozku realita vs výkres, neviděl jste pod roetgenem sváry od isofixu, neviděl jste rezavé nápravy ještě na páse, neviděl jste míru zapájení konektorů, nemůžete si být jistý že šikanovaný dělník v rámci vendety nedal hrst matiček do airbagu zrovna vám, když dojde "molitan" tak se ten sedák taky složí z milionů střípků a potah to schová, že hodně plastových částí do sebe nepasuje a jdou dodatečně lepeny sekunďákem atd atd. Nehledě k tomu že na Euro Ncap jezdili auta složená z absolutně jiných šarží dílů atd
kdo udělal tu životní chybu a pracoval tam chvíli tak ví, kdo neví tak poznává až jako zákazník PS: spotřeba je dána nešťastnou metodikou testů a faktorem mezi volantem a pedálama. Stačí poskakovat v zimě po městě a máte 200% spotřebu, letní dálka s lehkou nohou a máte 70% spotřebu. O řidičském umu, čtení krajiny, využívání kinetické energie nemluve. Kiu vraťte, ale na toto nevysoudíte nic.