0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai Sonata

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.11.2009 13:03, RE: 2.5 118kw treti generace
Šakal napísal:
No ta Sonata je okopčený MB třídy C, nebo alespoň pokus o podobný předek. Jinak si myslím, že to asi nebude výrazně špatné auto, ale zase žádný zázrak. Nechci to auto hanit ani hodnotit, protože přímo s tímto modelem nemám žádnou zkušenost. Obecně vím, že korejské vozy bývají poněkud humpolácké (hluk, špatné řazení, nekvalitní plasty a td.), ale někomu to nevadí. Myslím, že by stálo za zvážení opravsu sáhnout po nějakém japončíkovi. No ale proti gustu žádnej .......
já mám aktuálně sonatu rv 98, dvoulitřík s LPG a nemůžu vynachválit. Po koupi vstupní servis 8tis a jen jezdím, vše, co má fungovat, funguje. Ano, drnčí uvnitř, plasty nestojej za nic, kvaltovka nejde řádně jak by měla/ale převodovka je v pořádku/, je to proste korejec. Ale pohodlí, klima, rádio kvalitní/kupodivu/,široké všude, velký úhel otevření zadních dveří, kufr nic moc /mám tam rezervu, místo ní toroid lpg/,ale ty tašky s nákupem tam dám vzdy a když se nevejde ,dám dovnitř. Dvoje sedačky pro děti dám bez problémů a převozy dětí taky. Auto je pohodlné, vcelku tiché, nikde mi nic nemlátí, dobře tlumí nerovnosti. Vadí mi trochu zvláštní zvuk motoru, "kovový", ale známá má lantru a prý to samé, je to normální /mladší verze jsou již tiché/ takže neřeším. Náhradní díly jsou dražší, ale zase se dají sehnat na vrakovištích nebo druhovýroba atd. Pro takové to "domácí poježdění" naprosto stačí. Spotřebu mám skoro 11l plynu po Praze, v benzínu je prý kolem deseti. A hlavně, vyšla mne do 40tis i se servisem........pokud se nic vážného nestane, do dvou let přestoupím na mladší verzi a v automatu.
reagovať
Alfiboy
počet príspevkov1
dátum registrácie19.01.2016
Utorok 19.01.2016 10:52, Sonata 2005, 2,0l, 96 kW
Tuhle Sonatu mám. Reálně - koupil jsem ojetou, spojka poprvé měněna při 150 t. km. Klíňák si občas hvízdne, rozvody dělal předchozí majitel.
Brzdy a asistenti jsou ok. Jo, auto jako koráb trochu houpne, ale zažil jsem o dost horší. Do smyku se mi ho nepodařilo utrhnout i když jsem se snažil. Pravda, vzhledem k váze nešetřit na gumách ani v létě natož v zimě.
Dálka občas zlobí, někdo tvrdí, že záleží na energetických zdrojích okolo. Motor si vezme okolo 9 litrů (kombinovaně) a je jedno, jestli jede klima. Palubní počítač je omezenější, Samozatahování oken není. AC funguje super a ihned. Kdo někdy hrál tetris, naskládá do kufru kočár, kufr, bágly, tašky i bundy.
V autě je pořádně slyšet motor od cca 3200 otáček. Do 2000 máte dojem, že je to elektromobil. Ticho. Utáhne to i slabší baterka, ale na zimu radši silnou. Reflektory jsou hezký, ale zažil jsem větší světelné výkony. Design je podle mne pěkný (jasně, zepředu Mercedes, zezadu Jaguár).
Je nutné si zvyknout na základní věc a to je fakt, ale hodně předimenzovaný posilovač řízení. Díky němu máte pocit nepřesného řízení.
Ale svezení nemá chybu.
PS: Nezažil jsem jediné zaskřípaní plastu.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov538
dátum registrácie16.11.2012
Streda 20.01.2016 10:30, RE: Sonata 2005, 2,0l, 96 kW
Alfiboy napísal:
Tuhle Sonatu mám. Reálně - koupil jsem ojetou, spojka poprvé měněna při 150 t. km. Klíňák si občas hvízdne, rozvody dělal předchozí majitel.Brzdy a asistenti jsou ok. Jo, auto jako koráb trochu houpne, ale zažil jsem o dost horší. Do smyku se mi ho nepodařilo utrhnout i když jsem se snažil. Pravda, vzhledem k váze nešetřit na gumách ani v létě natož v zimě.Dálka občas zlobí, někdo tvrdí, že záleží na energetických zdrojích okolo. Motor si vezme okolo 9 litrů (kombinovaně) a je jedno, jestli jede klima. Palubní počítač je omezenější, Samozatahování oken není. AC funguje super a ihned. Kdo někdy hrál tetris, naskládá do kufru kočár, kufr, bágly, tašky i bundy.V autě je pořádně slyšet motor od cca 3200 otáček. Do 2000 máte dojem, že je to elektromobil. Ticho. Utáhne to i slabší baterka, ale na zimu radši silnou. Reflektory jsou hezký, ale zažil jsem větší světelné výkony. Design je podle mne pěkný (jasně, zepředu Mercedes, zezadu Jaguár).Je nutné si zvyknout na základní věc a to je fakt, ale hodně předimenzovaný posilovač řízení. Díky němu máte pocit nepřesného řízení.Ale svezení nemá chybu.PS: Nezažil jsem jediné zaskřípaní plastu.


Dobrý den, popište prosím Vaše zkušenosti se Sonatou v recenzi na TipCarsu: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni!
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.