0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai H1 a zkušenosti majitele po dvou letech provozu

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.11.2011 08:15, Pěkná recenze
po občasných blafech, kdy člověk neví, jestli to majitel myslí vážně, nebo ne, jsem si s chutí přečetl o autu, které si nikdy nekoupím (nepotřebuji ho), ale i tak mě to čtení bavilo.Ať slouží a docela by mě zajímalo, jak zvládne těch plánovaných 300 000km. Držím palce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.11.2011 13:44, long life?
Zajímalo by mě, když má H1 stanovený servisní interval 15 000 km, proč se tam leje long life? Plnou syntetiku bych ještě pochopil a zkousnul, ale proč long life? Podle mě je to absolutně zbytečné a informoval bych se u výrobce, jestli se tam nedá lít něco jiného. Vůbec se pak nedivím, že výměna oleje vyjde na celkem velké peníze...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.12.2011 22:25, RE: long life?
Paul napísal:
Zajímalo by mě, když má H1 stanovený servisní interval 15 000 km, proč se tam leje long life? Plnou syntetiku bych ještě pochopil a zkousnul, ale proč long life? Podle mě je to absolutně zbytečné a informoval bych se u výrobce, jestli se tam nedá lít něco jiného. Vůbec se pak nedivím, že výměna oleje vyjde na celkem velké peníze...
Pán si sám měnil destičky, což jě větší zásah. Ale olej (což je brnkačka) si mění v servisu trochu moc optimismu, ale jinak je recenze napsaná hezky )) ps: felda LPG půl mega - a pak že to nejde!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.12.2011 08:43, RE: long life?
Fénix56 napísal:
Pán si sám měnil destičky, což jě větší zásah. Ale olej (což je brnkačka) si mění v servisu trochu moc optimismu, ale jinak je recenze napsaná hezky )) ps: felda LPG půl mega - a pak že to nejde!
Majitel - no vysvetleni je lehke, kdyz bylo potreba menit desky, servisak nemel cas, olej si sam menit nechci protoze bez zvedaku se to dela hodne blbe a je tezke pod nezvednute auto na zemi dostat nadobu na 8 l. Navic potom zase nekam jezdit s vyjetym olejem se me proste nechce. Taky je potreba dat praci i jinym :)Ten long life tam udajne byt musi, ve vyfukku je nejaky filtr, sice ne klasicky DPF ale neco v lehci verzi, ktery vyzaduje slozky, ktere maji jenom long life oleje. Potvrdili to jak v servisu tak i nezavisli dodavatele oleju. A tak nejak razim heslo ze olej je zaklad, ma byt kvalitni a musi se menit, viz. zminena Felicie - celou dobu jezdila na plnou syntetiku, menenou kazdych 10tis km. Motor byl uvnitr porad cisty a stribrny, zadna cernota.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.