0
späť
 

diskuze k tématu: Hyundai Elantra CRDi

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 11:57, RE: bez predmetu
zigi napísal:
Oprava: trpi))
Mohu porovnat obe auta, drive jdem mel Elantru, ted Octavii. Jizdni vlastnosti - Elantra je lepsi, motor - volil bych TDI, kvalita dilenskeho zpracovani - na plne care vitezi Octavia. Jinak k podvozku, ano Elantra ma jistejsi jizdni vlastnosti (pokud se orig. pneu Kumho vyhodi), ale zase razy a rany pri prejizdeni nerovnosti jsou na muj vkus az moc znat uvnitr v interieru - moc obtezujici. Pokud bych znovu volil, vitezi Octavie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 12:06, RE: bez predmetu
jayka napísal:
Mohu porovnat obe auta, drive jdem mel Elantru, ted Octavii. Jizdni vlastnosti - Elantra je lepsi, motor - volil bych TDI, kvalita dilenskeho zpracovani - na plne care vitezi Octavia. Jinak k podvozku, ano Elantra ma jistejsi jizdni vlastnosti (pokud se orig. pneu Kumho vyhodi), ale zase razy a rany pri prejizdeni nerovnosti jsou na muj vkus az moc znat uvnitr v interieru - moc obtezujici. Pokud bych znovu volil, vitezi Octavie.
jo a jeste by me moc zajimaly uvedene "bolesti dieselů z produkce koncernu VW", chci videt Elantru po 500tis kilometrech, ha ha ha, ale je fakt, ze kupovat po cca 100 tis. km vahu vzduchu za 2500,- je fakt vopruz, kez by takoveto miniinvestice cekaly vsechny motory po 100.000km, btw ja mam najeto 140tis a vaha porad orig
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 12:08, RE: bez predmetu
jaykay napísal:
jo a jeste by me moc zajimaly uvedene "bolesti dieselů z produkce koncernu VW", chci videt Elantru po 500tis kilometrech, ha ha ha, ale je fakt, ze kupovat po cca 100 tis. km vahu vzduchu za 2500,- je fakt vopruz, kez by takoveto miniinvestice cekaly vsechny motory po 100.000km, btw ja mam najeto 140tis a vaha porad orig
btw spolehlivost TDI 66kW od rv. 2001 a 81kW je shodny, 66kW ma od rv 2001 VGT a motor je identicky s 81kW, ma jen mensi vstrikovace
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 13:01, RE: bez predmetu
Martin napísal:
Souhlasim motory PD nevim proc se vyrobily, nevim, v cem meli byt lepsi, kazd ykdo ho ma, tak je stejne hlucny jako stary dorby TDI 66 a 81, sspotrebu maji vysswi cca o 0,5 - 1 litr vyssi. A ty motory jsou o neco casteji v servise. 66kw je nejspoelhlivjsi nata ze vsech podle me. A 81kw je zase idelani kompromis na velice slusny vykon a spolehlivost. Protoze 96kw ma brutalni zatah a jede opravdu vyborne, ale zere o litr vic, a spolehlivost uz neni nejvyssi. Jak jsem psal vyse, v rodine mame Toled...
no,tys to rozsekl....za tři roky a 60tkm žádná závada a u nás na 96kw PD za 4,5roku a 250tkm taky žádná závada...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 13:51, RE: bez predmetu
meky napísal:
neviem, ci je to pravda, ale vraj tie povodne diesely CRDI su od Amikov - Cummins???
Vie niekto viac detailov???
Ano je to tak, Akorat je to Detroit diesel. Vstřikování je Bosch.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 14:36, jo jde to..
Pan Pavel svoji Elantru snaživě propaguje .. tento článek je od 24.1. na autorecenzi.cz... Mám Elantru 2003 a až na spotřebu, která nejde na dálky nejde pod 6,5 a na couračky pod 7,5 na 100 je to fajn auto.. za 5l na 100 se mi teda ještě nikdy za tu dobu nepodařilo a to nejezdím jak kaňour. Auto má odkrouceno přes 100tis. km a jediná závada bylo v 95tis. nefunkční podávací čerpadlo (6,5tis. v autorizovaném s.), to že v 75tis. mi odešla obě zadní ložiska je jako nedostatek všeobecně známé. Pro zajímavost auto si vezme na 15tis. km cca. 1l až 1,5l oleje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 15:13, RE: bez predmetu
Jirin napísal:
Ano je to tak, Akorat je to Detroit diesel. Vstřikování je Bosch.
Italská VM Motori je součástí Detroit Diesel, který je součástí DaimlerChrysler. A systém vstřikování je pochopitelně Bosch.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 21:55, RE: bez predmetu
zigi napísal:
1.7DTI 55kw neni common rail)
Opel delal Astru 1.7DTI economy, byla jen v zakladni palbe a na uzkych pneumatikach, aby mela co nejmensi odpor a byla co nejlehci, s ni se da jezdit v poho do 5l nafty.
Jinak jasne ze 1.9TDIcka pojedou lip nez 1.7, objem je objem...
Jinak Astra moc lehka neni, s mym motorem vazo pres 1200kg a to neni naftak, takze rozdil ve vaze s Octavii je neznatelnej!

JInak 1.7DTI je pro nenarocne ridice, co maj radi vuni (smrad) nafty...
Aha tak sorry, ja mel zato ze 1,7DTI je comonrail. a ty 2,0DTI ty vyrabi opel sam a to jsou commonraily nebo taky ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 22:00, RE: bez predmetu
jaykay napísal:
jo a jeste by me moc zajimaly uvedene "bolesti dieselů z produkce koncernu VW", chci videt Elantru po 500tis kilometrech, ha ha ha, ale je fakt, ze kupovat po cca 100 tis. km vahu vzduchu za 2500,- je fakt vopruz, kez by takoveto miniinvestice cekaly vsechny motory po 100.000km, btw ja mam najeto 140tis a vaha porad orig
Hodne jsem se zajimal o vahy vzduchu, a zaprve zalezi kde jezdite, jeslti v prasnem ci mene prasnem prostredi. Vaha se da cistit, nekd yje jen zanesena. Potom vahy v TDI jsou vetsinou bosch, pokud prinesete spatnou vahu vzduchu dostanete repasi za 1500, pak jsou vahy vzduchu Pierburg a ty jsou rpy nesmrtelne. I tak jak vsichni strasi s vahami a turby, tak horne to zas neni, hlavne kdyz kupujete auto jako nove a chovate se knemu dobre tak vaha vydrzi bez problemu pres 100 tis a turbo okolo 300 tis, pokud koupite auto po praseti, tak vaha i turbo klidne v 50 tis muzou byt po smrti. Ale neni to tak hrozne, ano co v aute neni se neposere, ale kdybychom se drzeli tohohle hesla, tak misto pocitacu v aute mame proad karburator a vse rizene pouze mechanicky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 07:15, RE: bez predmetu
Martin napísal:
Aha tak sorry, ja mel zato ze 1,7DTI je comonrail. a ty 2,0DTI ty vyrabi opel sam a to jsou commonraily nebo taky ne?
1.7DTI, 2.0DTI a 2.2DTI jsou obyc cerpadla, novejsi 1.3CDTI, 1.7CDTI a 1.9CDTI jsou uz common rail ( proto v nazvu maj to C ) ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 07:21,
Pán si koupil vozidlo které se nekrade, a není náhodou kradené tohle? to Zigi : Ty seš prostě brepta.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 07:40, RE: bez předmětu
Přemek napísal:
Pán si koupil vozidlo které se nekrade, a není náhodou kradené tohle? to Zigi : Ty seš prostě brepta.......
Stejnej brepta jako ty ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 13:34, RE: bez předmětu
zigi napísal:
Stejnej brepta jako ty ))
klady: vynikající jízdní vlastnosti...tak to je trochu prehnany...myslim si, ze kdybych s timhle padlem vjel do zatacky jako s focusem, tak vyletim kufrem napred:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 11:07, RE: jo jde to..
Derec napísal:
Pan Pavel svoji Elantru snaživě propaguje .. tento článek je od 24.1. na autorecenzi.cz... Mám Elantru 2003 a až na spotřebu, která nejde na dálky nejde pod 6,5 a na couračky pod 7,5 na 100 je to fajn auto.. za 5l na 100 se mi teda ještě nikdy za tu dobu nepodařilo a to nejezdím jak kaňour. Auto má odkrouceno přes 100tis. km a jediná závada bylo v 95tis. nefunkční podávací čerpadlo (6,5tis. v autorizovaném s.), to že v 75tis. mi odešla obě zadní ložiska je jako nedostatek všeobecně známé. Pro za...
Do soukromí Elantru ANO, služební vůz NE! V naší sekci firmy sice Elantru nemáme (šéf je zarytý příznivec VW), ale na divizi v Ostravě koupili 2 kousky na zkoušku. Po roce tato auta po 90.000 km byla nabídnuta k prodeji před ukončením leasingu. Překvapivé! Chtěl jsem do toho jít a za skvělé peníze auto koupit sestře. Zamluvil jsem si termín, přijel do OV a šel jsem auto vyzkoušet. Do auta jsem si sedl, nastartoval, udělal kolečko po areálu, párkrát ostřeji zatočil v 50 km rychlosti a už jsem ani za bránu nevyjel. Pětku jsem ani řadit nemusel, protože jestli byla v takovém stavu jako ostatní rychlostní stupně, zřejmě by se rozsypala převodovka. Možná kdyby se vyměnily čepy, silentbloky, těsnění nebo jánevímco na nápravách, snad by to šlo. Zkrátka DĚS!
Jasně, služební auto v Čechách je kára osedlaná prasetem. Ale na druhou stránku tady se pozná spolehlivost. Mezi námi (snad tady šéf nechodí..) ono to není slavné ani s těmi VW, ale několikrát lepší než u Elantry. Ještě dodatek: nejmenší náklady na údržbu (účetně doložené, neříkám tím počet oprav!) vykazují starší Oktávky a šéfův Passat je na tom úplně nejlépe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.07.2007 14:21, Hyundai elentry
za kolik se kupuji Hyundai elentry starsi ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 22:50, RE: jo jde to..
Derec napísal:
Pan Pavel svoji Elantru snaživě propaguje .. tento článek je od 24.1. na autorecenzi.cz... Mám Elantru 2003 a až na spotřebu, která nejde na dálky nejde pod 6,5 a na couračky pod 7,5 na 100 je to fajn auto.. za 5l na 100 se mi teda ještě nikdy za tu dobu nepodařilo a to nejezdím jak kaňour. Auto má odkrouceno přes 100tis. km a jediná závada bylo v 95tis. nefunkční podávací čerpadlo (6,5tis. v autorizovaném s.), to že v 75tis. mi odešla obě zadní ložiska je jako nedostatek všeobecně známé. Pro za...
Ten olej je pravda, ve 100 000 výměna spojky, v 70000výměna ložiska z. kola, vyhořelý kabel od zapalování /1,6 GL r.v. 1992/, ve 100 000 vodní pumpa, v 75 000 vyklechtané držáky brzdičů - nejsou k mání samostatně, způsobují klepání na dlažbě, dále tyčky stabil + silenbloky,zadní tlumiče. Ve 101 000 únik oleje ze seva / prodřená trubka v gumovém držáku/, nyní servo v mezních polohách velmi hlučné. Je to žrout peněz,doporučuji nenechávat si dlouho, jde to pak jedno za druhým. Jirka
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.