0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Concerto

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.01.2006 00:04, i
jo jo on i doktor blazej vedel ze honda vyrabi nejlepsi benziny na svete
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.01.2006 09:07, Concerto?
Kolik těchhle aut v ČR jezdí?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.01.2006 10:12, RE: Concerto?
bb napísal:
Kolik těchhle aut v ČR jezdí?
Asi tak 281
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.01.2006 12:13, RE: Concerto?
martin napísal:
Asi tak 281
tak mimo toho ze se manzelka chystala nebo chysta na materskou tak jsme se nic nedozvedeli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.01.2006 21:07, Kufr
Nechapu jak muze nekdo srovnavat tohle auto s octavii, a jak majitel zjistil ze ma tuhou karoserii, ze by ho nekde poslal do stromu ? A vylez celej ? Jsem z toho teda jelen. Jediny co vim, tak to, ze ty japonci opravdu moc nerezati.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.01.2006 21:11, RE: Kufr
Petr napísal:
Nechapu jak muze nekdo srovnavat tohle auto s octavii, a jak majitel zjistil ze ma tuhou karoserii, ze by ho nekde poslal do stromu ? A vylez celej ? Jsem z toho teda jelen. Jediny co vim, tak to, ze ty japonci opravdu moc nerezati.
Omlouvam se , ta tuhost je v zaporech. Tak sorry , nemlatte me
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 26.01.2006 17:31, Tohle mám taky
Tohle auto mám taky a můžu potvrdit, že je to typická Honda první poloviny 90.let. Tenké plechy silný motor a dobrý podvozek s dobrým rejdem a tužší charakteristikou. Ještě bych doplnil, že se dělal i sedan a že bratrem tohohle auta je Rover řady 200. Jinak srovnání kufru s Octaviáckým mi nesedí, rozdíl je víc jak 100 litrů... Honda má slušnou plochu kufru a zadní sedadla dělená 1:2. Interiér je povedený, palubka z měkčeného plastu (hlavně v zimě už jsou slyšet pazvuky), stejně jako plasty na dveřích. Řazení je přesné a spojka trošku ostřejší. Sedadla jsou pohodlná s průměrným bočním vedením, ale jsou trvanlivá a ani po 14ti letech nejsou prosezená, čtyři z nich mají naklápěcí opěrky hlavy, řidič má i seřiditelnou bederní opěrku. Volant je pouze výškově stavitelný.
Mám 1,6 DOHC, čili motor z CRX lehce seškrcený z cca 130 na 120 a nemůžu si ho vynachválit, ale spotřeba je od 7 do 9, na druhou stranu mám kotouče na všech čtyřech kolech a vše v elektrice a velurové potahy, tak to snáším dobře. :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.03.2006 17:20, tak to snad nee
proboha konrade, kam to pises???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.04.2007 10:41, super auto
Tuhle hondu mám taky,naprosto stejnou, nejvíc si ale nemůžu vynachválit podvozek se kterým se dají úžasně projíždět zatáčky... fakt moc zábavný auto, nevýhoda oproti jiným možná vyšší hlučnost motoru v rychlostech na 120... jinak táhne víborně i v nižších otáčkách... někdy jezdim za 6 litrů někdy za 9...) pozor na výfuk , stojí 17000, pěkně jsem se prohnul... jinak fakt špička!!! myslím si že v jízdních vlastnostech na tuhle hondu oktavie nemá!!! myslím tím průjezdy zatáček...
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.