0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Civic Hybrid - test spotřeby

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.05.2007 15:41, city patří do city
Ten rozdíl při dálkové jizdě ustálenou rychlostí, např po dálnici je absolutně nanic. Hybrid má smysl jen pro ty, co najedou většinu životnosti auta po městě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.05.2007 16:21, RE: city patří do city
Ráďa napísal:
Ten rozdíl při dálkové jizdě ustálenou rychlostí, např po dálnici je absolutně nanic. Hybrid má smysl jen pro ty, co najedou většinu životnosti auta po městě.
ste jak maly deti, on mi vzal nick bééééééé du to rict redakci béééééé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.05.2007 17:36, RE: city patří do city
Ráďa napísal:
Ten rozdíl při dálkové jizdě ustálenou rychlostí, např po dálnici je absolutně nanic. Hybrid má smysl jen pro ty, co najedou většinu životnosti auta po městě.
Jasně máš pravdu, ale pokud sis nevšimnul, tak se nejedná o Hondu City, ale Civic a to je trochu rozdíl. Honda City je auto vyloženě do města, od Civicu už se čeká trochu víc. Je to celkem velké auto a vnitřní prostor je velkorysý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.05.2007 20:37, hybridy
sice na to nemám, ale kdybych byl za vodou, tak ho koupím ženě ať je vidět, že životní prostředí mi není fuk. sobě bych koupil nadupaný maserati.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.05.2007 22:27, RE: punto
mari napísal:
sice na to nemám, ale kdybych byl za vodou, tak ho koupím ženě ať je vidět, že životní prostředí mi není fuk. sobě bych koupil nadupaný maserati.
Moje punto je original, zadnej hybrid!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.05.2007 23:22, RE: punto, cruise
mufik.martin_ napísal:
Moje punto je original, zadnej hybrid!
Moje alfa je taky originál, žádnej klon. Ale nejhorší je na tom to, že já jsem klon.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.05.2007 13:06, RE: punto
mufik.martin_ napísal:
Moje punto je original, zadnej hybrid!
Akorát že je poloviční než Hybrid.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.05.2007 13:28, RE: polohybrid
apo napísal:
mně u současných hybridů vadí variátor a tím i to, že způsobem zrychlování připomínají babetu. Jako řidiči by se mi líbil hybrid, kde by motorgenerátor rekuperoval při brzdění a pomáhal při akceleraci motoru, ale spalovací motor by fungoval s normální x-kvaltovou převodovkou a člověk by si mohl jízdu vychutnat. Předpokládám, že k tomuto směřuje například BMW.
Každý hybridní automobil má převodovku CVT, ta je totiž základním kamenem logiky celé věci. Schéma: motor poskytuje plynulý výkon->převodovka odebírá přesně tolik výkonu, kolik je žádáno->momentálně nepotřebný výkon se ukláda do akupacku, nebo momentálně potřebný výkon se odebírá z akupacku. Pokud chcete tento proces řídít, nesmíte dovolit do něj zasahovat(ruční řazení) . V tom je ten vtip.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.05.2007 13:37, RE: Hybrid
Borik2 napísal:
no, nečekal jsem zázrak, ale potvrdilo se mé tušení, že ta 1,8 je velmi povedený motor a bohužel ve srovnání s ním je Hybrid zbytečně drahá záležitost...takže krok dobrým směrem, ale revoluce to není...
Proč dělat přesné závěry na podkladu nepřesných čísel. Měřená vzdálenost 45km, porovnávání výsledků podle PP, nejasně definované podmínky testu(v jakém režimu (D nebo S) se pohyboval Hybrid ve městě nebo měli oba vozyshodně nastaveenou klimatizaci? etc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 11.05.2007 15:42, Pokrok (?)
Ako hračičku pre zbohatlíkov ktorí chcú ukázať že NA TO PROSTE MAJÚ je to pekné ale tú spotrebu kol 6,5 v reále s takým autom dosiahne aj priemerný súčasný diesel, a to nehovorím o tých najlepších. A kto chce byť ekologický tak si priplatí za FAP filter..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.09.2007 05:42, RE: hybrid
zigi napísal:
V hybridní technologii nevidím žádnou pozitivní věc, spotřeba je na podobné úrovni obyčejných vozů, možná o max. 1l méně, ale to není žádná výhoda, když cena těchto vozů je hrozně vysoká!
Hybridni technologie od Toyoty je nesrovnatelne lepsi nez toto orezavatko. Prius je VETSI a TEZSI nez Civic, presto ma lepsi AKCELERACI i SPOTREBU. Prius mesto 5,0, mimo mesto 4,2. Civic mesto 5,2, mimo mesto 4,3. Prumerna spotreba je u Priusu udavana jako 4,3, u Civicu jako 4,6. Vzhledem k tomu, ze Prius ma jen 45 l nadrz, ze ktere Amici ve standardni tovarni konfiguraci dokazali najet pres 2200 km, jsou vyhody hybridu ZJEVNY. Navic, asi jsi nikdy nezazil ten klid pri jizde ve meste v Priusu (kombinace pomocnyho elektromotoru a CVT prevodovky je proste fenomenalni). Civic Hybrid ma jen 15 kW/103 Nm elektromotor, takze je tam spis na okrasu. Prius ma elektromotor 50 kW/400 Nm, coz je BOMBA! Na maximalnim kroutaku je tedy u Civicu maximalni vykon elektromotoru 17 koni (pri 1160 rpm), u Priusu 68 koni (pri 1200 rpm). Vzhledem k tomu, ze Prius v nejlepsi vybave i s volitelnymi srandickami navic se da sehnat ve vynikajicim stavu za 500.000,- Kc, je naprosto zcestny kupovat misto tohoto vozu technologie 3. tisicileti stejne drahy nebo i vyrazne drazsi novy auta s podobnym layoutem a technologii 2. tisicileti... Ne nahodou byl Prius pred lety svetovym autem roku a v roce 2005 taky evropskym autem roku. A to Evropa prakticky nevi, co je Toyota Camry Hybrid (coz je FAKT super auto - asi optimum pro vetsinu lidi). A co treba FASCINUJICI hybridni Lexusy? (Lexus GS 450h, Lexus LS 600h, Lexus RX 400h) Kdyz jedes v GS 450h v paradnim pohodli a zaroven pri sportovnich jizdnich vlastnostech (skvely brzdy i podvozek) za 7,2 mimo mesto a 9,2 ve meste a mas pod kapotou 340 koni, tak se BMW, Mercedesum atd. za srovnatelny penize a s NESROVNATELNOU spotrebou jenom smejes a ukazujes si v duchu na hlavu (navic Lexus ma, samozrejme, vyssi spolehlivost, nekdy az nesrovnatelne - napr. nektery modely Mercedes se bezne vyskytujou na spodnim konci tabulek spolehlivosti)... A LS 600h ma dokonce 445 koni a prumernou spotrebu 9,3 (8,0/11,3), coz jsou hodnoty stejny nebo LEPSI (mesto) nez u beznyho trilitru V6 (600h je petilitr V8). Ale oproti GS 450h (1.679.000,- Kc) stoji LS 600h v zakladni (i kdyz podstatne lepsi) vybave skoro dvakrat tolik (2.894.000,- Kc). LS 600h je ale zase ctyrkolka, takze praktictejsi (nedavno sem videl v Praze 6 prvni LS 600h v republice, dovezeno z USA - malem mi vypadly oci z dulku - z dalky sem zezadu videl, ze je to Lexus h, ale myslel sem, ze 450h, kdyz sem prisel bliz, nestacil sem se divit...). V USA navic ty kary stojej "par" prumernejch platu, coz v kombinaci s tamnim benzinem "zdarma" je dost sila... Jo jo... :(
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.