0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Civic Aerodeck

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 17:53, RE: neodborník
anonym napísal:
Myslel jsem že v 42 letech mají lidé pubertu dávno za sebou, toť teorie. Ale u Hondistů je puberta zjevně hodně posunutá, jako u zde přispívajícího typického exempláře.
Rozdíl mezi chlapcem a mužem je v ceně jejich hraček. Jestli to u Vás neplatí, asi bych Vás měl politovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 18:22, RE: Skoda rulezzz,,simply clever
anonym napísal:
Zase rypani do skodovky. Tohle uz je hodne omletej vtip.
Mel jsem sanci jet se Civicem 1,6 VTI, sice jako spolujezdec, ale to nevadi. Auto je to pekny, jede rychle, ale je hlucne a do 5000 otacek se nic nedeje. Ridic pri predjizdeni podrazoval z petky na trojku a nez to zacalo jet, tak to bylo horsi jak turboefekt Escortu Cosworth.
Tato Honda se mi vždycky moc líbila, ale v době, kdy jsem ji chtěl byla ještě ukrutně drahá a nyní u že trochu stará. Jinak souhlasím s tvrzením, že je to jeden z nejhezčích kombíků ve své třídě. (o třídu výš AR156 sportwagon) Pisatele trošičku nechápu a to zejména v hodnocení- horší dílenské zpracování a opotřebování materiálů. Osobně jsem kdysi měl Civic sedan 1,5, ale právě dílenské zpracování a kvalita materiálů bylo to, v čem byl hodně naprůměrný! Jinak se i moc líbí to nadšení, ať Vám dlouho vydrží a hodně km bez nehod
PS: Nerýpejte do těch škodovek, pak to vypadá, jako když Vám leží v žaludku a to si myslím, že je blbost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 18:41, RE: Teflon-Sqěle!
anonym napísal:
Přesednout z Hondy do VW kvůli zdravotn. problémům? Nechápu.
Upad na hlavu, to je ten zdravotní důvod
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 19:52, láska
Už chybělo jen napsat že jí to po večerech cpeš do véfuku zamilovený mladíku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 21:00, RE: láska
anonym napísal:
Už chybělo jen napsat že jí to po večerech cpeš do véfuku zamilovený mladíku
Tleskám k super vozidlu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 21:12, RE: no to je zase recenze
anonym napísal:
Myslim si, že můj Super 2.8 V6 by mu prdel naklepnul, 2.5 TDi taky a 1.8T by se taky alespoň chytala......no tradice v rýpnutí pokračuje. Honda je možná agilní a rychlá, v případě nehody na tom bude asi jako Felicie....můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak vše co můžete. Po superbu se chystám na E46 330d.......tak zvaně na auto bez chyby a slabého místa.....
"v případě nehody na tom bude asi jako Felicie....můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak vše co můžete" - Presne tuto Hondu (jen s 1.6 motorem) jsem si kdysi koupil jako uplne novou a po roce a ctvrt jsem ji svoji blbosti poslal do pole. Nejdriv jeste na silnici na asfaltu na strechu, po odrazu pres pangejt a v poli zpet na kola. Auto bylo total (z kastle neslo pouzit vubec nic), ja z toho vylezl BEZ JEDINEHO SKRABNUTI. Takze az zase bude chtit delat chytreho, pozor, abyste spis nebyl za d.e.b.i.l.a
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 22:14, RE: no to je zase recenze
anonym napísal:
Spadni z tý něměcký hrušky, Honda je skutečně úplně někde jinde než Škodovka, Škodovka je akorát v Čechách vyzdvihována, všude jinde ve světě je to pouze průměrný vůz s přemrštěnou cenou, která neodpovídá užitné hodnotě.
blbečku, v anglii má škodovka zvuk. Tlápeš pičoviny debile.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.12.2007 22:16, RE: no to je zase recenze
Krkovicka napísal:
Pominu-li slabe misto v podobe velikosti vnitrniho prostoru tak tzv. auto bez chyby je mozna 330i, ale rozhodne ne 330d..
Přesně 330i je auto bez chyby a né traktůrek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 06:36, RE: no to je zase recenze
anonym napísal:
blbečku, v anglii má škodovka zvuk. Tlápeš pičoviny debile.
No nerikam, ze skodovka je nejlepsi, ale pokud vim, tak v UK vyhrala Octavia II. anketu o nejoblibenejsi auto, a celkove v Evrope Skode rostou prodeje dost rychle. Nedavno vysel dokonce na auto.cz clanek, ze Skoda bude vyrabet jeste na Slovenku v zavodu VW protoze kvuli mnohem vyssi poptavce neni schopna v CR vyrobit dostatek aut. Takze bych to nevidel tak spatne, ze bude jen v CR vychvalovana a na zapadni Evrope, ze to bude k smichu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 09:09, RE: no to je zase recenze
Koloděj napísal:
1.8T Škodovka - 150 koní, 1.8VTEC Honda 170 koní. Nevíš o čem mluvíš. 2.8 V6 Superb má možná víc koní, ale váži skoro 2x tolik, co s tím chceš dělat? Ty Hondy VTEC točej do 9000, to už dávno musíš řadit, když oni ještě nejsou na maximu otáček. VTEC je nástroj, kterej nemá obdoby, jen je potřeba řidiče, aby se nebál jít do omezovače. Pak uvedení konkurenti zůstanou v prachu vzadu.
No jistě zůstanou vzadu....nějaké zam*dana 1.8 VtEC to určitě naklepe šestiválci 2.8 :o) To mě pobavilo. Nevim proc tocit auto do 9.000 (podle me zkusenosti ten Vtec sel jenom do 7.000 ale i to je dost, za to od 3.500 byl uvnitr kraval, jako nemam v superbu ani v 6.000 - 2.8V). Sestivalec mi pri 130km/h toci 2.800 a spotreba je ustalena na 8,5l. Pochybuju, ze ti honda pri 130 toci pod 4.000 a zere pod 8....asi tezko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 09:14, RE: no to je zase recenze
Koloděj napísal:
1.8T Škodovka - 150 koní, 1.8VTEC Honda 170 koní. Nevíš o čem mluvíš. 2.8 V6 Superb má možná víc koní, ale váži skoro 2x tolik, co s tím chceš dělat? Ty Hondy VTEC točej do 9000, to už dávno musíš řadit, když oni ještě nejsou na maximu otáček. VTEC je nástroj, kterej nemá obdoby, jen je potřeba řidiče, aby se nebál jít do omezovače. Pak uvedení konkurenti zůstanou v prachu vzadu.
Já se nehádám, jen bych srovnával stejné motory u konkurence, takže nerozumím tomu, proč bych neměl vědět o čem mluvím. Pokud Honda ujede motorům i z jiného "ranku", tím líp pro ni. Asi jsi úplně nepochopil, na co narážím. Mimoto koně jsou fajn, ale jezdí se na točivý moment. Čili si představ 2 motory 1.4 66 kW a 1.8 66 kW, se kterým bude pohodlnější jízda a proč?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 09:14, RE: no to je zase recenze
anonym napísal:
"v případě nehody na tom bude asi jako Felicie....můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak vše co můžete" - Presne tuto Hondu (jen s 1.6 motorem) jsem si kdysi koupil jako uplne novou a po roce a ctvrt jsem ji svoji blbosti poslal do pole. Nejdriv jeste na silnici na asfaltu na strechu, po odrazu pres pangejt a v poli zpet na kola. Auto bylo total (z kastle neslo pouzit vubec nic), ja z toho vylezl BEZ JEDINEHO SKRABNUTI. Takze az zase bude chtit delat chytreho, pozor, abyste spis nebyl za d.e.b.i.l.a
Ja otocil milej pane i favorita, a s druhym jsme v 70km/h vlitli do stromu pres pangejt......taky ani skrabanecek a auto naodpis. JInak znameho trefil civic do fabie combi, z hondy zustala hromada srotu a fabia nebyt vytelkleho chladice, byla by schopna odjet....jinak k tomu ¨BMW 330d jen kvuli spotrebe, jasny ze 330i je lepsi, ale pouze do 170, naftak Vam zrychluje vcelku plynule az do 210km/h (vic sem nezkousel, ale prej se da rozjet az na 260). Na naftu je uzasne tichej...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 11:42, RE: no to je zase recenze
Koloděj napísal:
A není to škoda, když si člověk neumí ve středních letech užívat radostí života? Nebýt ženatý, tak bych si to užil i s tou blondýnou na sedadle spolujezdce.
Já vím, že příklady táhnou (Paroublbek, Topolánek), ale chce to trochu sebereflexe. Infaltilnosti pak působí poněkud trapně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 13:03, nadšená recenze
no, recenze srší nadšením...po přesednutí z Feldy to plně chápu, ale jse škoda, že u nejsou zmíněný i zápory totoho vozu...mám totiž úplně shodné, jen 1,5 Vtec a 5d kastli...a slabá místa to auto má, jako každé jiné. Trochu mne mrzí, že na jiná auta jsou tu někdy i kvaltní recenze, ale na Hondy většinou ne. Mám tohle auto rád a velmi dobře se mi v něm jezdí. Asi budu muset napsat svojí recenzi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 13:23, RE: nadšená recenze
Borik2 napísal:
no, recenze srší nadšením...po přesednutí z Feldy to plně chápu, ale jse škoda, že u nejsou zmíněný i zápory totoho vozu...mám totiž úplně shodné, jen 1,5 Vtec a 5d kastli...a slabá místa to auto má, jako každé jiné. Trochu mne mrzí, že na jiná auta jsou tu někdy i kvaltní recenze, ale na Hondy většinou ne. Mám tohle auto rád a velmi dobře se mi v něm jezdí. Asi budu muset napsat svojí recenzi.
To udělej!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 15:01, RE: no to je zase recenze
anonym napísal:
No jistě zůstanou vzadu....nějaké zam*dana 1.8 VtEC to určitě naklepe šestiválci 2.8 :o) To mě pobavilo. Nevim proc tocit auto do 9.000 (podle me zkusenosti ten Vtec sel jenom do 7.000 ale i to je dost, za to od 3.500 byl uvnitr kraval, jako nemam v superbu ani v 6.000 - 2.8V). Sestivalec mi pri 130km/h toci 2.800 a spotreba je ustalena na 8,5l. Pochybuju, ze ti honda pri 130 toci pod 4.000 a zere pod 8....asi tezko.
Já byl slušnej, lepší by bylo to tak nechat.
2.8 V6 bude v Superbu nebo něčem podobně velkém, hmotnost se bude blížit ke dvěma tunám. Zkus si zrychlení vlastního auta a pak si hoď do kufru dva pytle cementu a porovnej to. Pak si ji tam hoď ještě šest a pochopíš, o čem mluvím.

Točení do otáček je pro výkon, obzvláště u benzínů. Hodně lidí si u TDI zvykli, že to kroutí hezky odspodu a nějak zapomínají, že po 4000 otáček to umírá a to dost rychle. Papírově stejný výkon u benzínu musí nad dieslem vyhrát, pokud řidič půjde do omezovače, zejména díky nižší hmotnosti.

Můj čtyřválec točí při 130km/h 3700 otáček a spotřeba ustálená 7,2l (Mondeo 2001 dvoulitr). Ta Honda bude točit možná nad 4000, ale spotřeba bude kolem 8 v klidu.

Kravál to ve vyšších otáčkách dělá (když se probudí VTEC, tak i brutální), ale jsou lidi, kterým to zní jako rajská hudba. A jsou lidi, kterým se líbí klapot traktoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 15:06, RE: no to je zase recenze
David V napísal:
Já se nehádám, jen bych srovnával stejné motory u konkurence, takže nerozumím tomu, proč bych neměl vědět o čem mluvím. Pokud Honda ujede motorům i z jiného "ranku", tím líp pro ni. Asi jsi úplně nepochopil, na co narážím. Mimoto koně jsou fajn, ale jezdí se na točivý moment. Čili si představ 2 motory 1.4 66 kW a 1.8 66 kW, se kterým bude pohodlnější jízda a proč?
Já tu reakci špatně připojil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 15:18, RE: no to je zase recenze
Pepe napísal:
Já vím, že příklady táhnou (Paroublbek, Topolánek), ale chce to trochu sebereflexe. Infaltilnosti pak působí poněkud trapně...
No ale já psal, "nebýt ženatý ...". Takto to srovnání trochu kulhá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 15:30, RE: no to je zase recenze
Koloděj napísal:
No ale já psal, "nebýt ženatý ...". Takto to srovnání trochu kulhá.
Vzdyť on se rychle "odženil"... Mířil jsem na ty týpky, co ve středním věku dohánějí to, co v mládí prochrápali. A nějakou mladou dračici? Bůh ví, jestli bych to udejchal. To si radši něco hezkýho přečtu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.12.2007 15:42, RE: no to je zase recenze
Pepe napísal:
Vzdyť on se rychle "odženil"... Mířil jsem na ty týpky, co ve středním věku dohánějí to, co v mládí prochrápali. A nějakou mladou dračici? Bůh ví, jestli bych to udejchal. To si radši něco hezkýho přečtu
) Dobrý, po čase přestane zajímat co stojí u plotny a začne zajímat, co stojí na plotně. Mimochodem ten poslední příspěvek ohledně podnikání jsem čet, ale vzhledem k úzkému prostoru jsem to tam nepsal.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.