gablenz napísal:
1) Úbytek výkonu je u takhle ojeté plečky normální. Navíc dlouhé a těžké kombi s 250 000 km. Nevěř tomu údaji na počítadle... Taky ber v potaz, že už to ani po těch 156 000 mebude mít ten tovární výkon, ale tak o 15 procent míň.
2) Tovární hodnoty jsou většinou vylhané. A i ty vylhané dosáhne jen profi jezdec za ideálních podmínek. Normální řidič si vždycky musí nějakou tu sekundu připočítat..., ono zrychlit za 9,5 na sto, to už chce fakt umět a extrémně rychle kmitat.
3) Ohledně té rady ...
Honda Accord 2.0i VTEC 114kW ma omezovac a 6.700 otackach.
Na 2ku to skutecne 100 nepojede, i kdyz jen o fous.
Na druhou stranu - reci o tom, jak nelze dosahnout tovarnich hodnot, jak ma Hondackej motor po 150.000 o 15% nizsi vykon apod. - to je usmevne.
a) je poreba umet vyuzit vyhody Honda motoru - temi vyhodami rozhodne neni zatah v nisich otackach !!! Ale naopak neztrata vykonu az do omezovace - tzn. jednicku vytocit tesne pod omezovac, dvojku tesne pod omezovac a pak trojku.
b) tlaky na valcich
c) diagnostika auta na PC (i kdyz nesviti RJ, muze tam byt ulozena nejaka chyba)
d) dekarbonizace
e) stav vyfuku
Jinak ten samy motor (K20A) je s jinou vackou a jinym programem v RJ davan do Hondy Civic Type-S, kde nema 114W, ale 170 kW. A drzi. Takze 150.000 je pro tenhle motor pri dobrem zachazeni (spravny olej meneny vcas) ani ne 1/3 zivotnosti. I tech 250.000 je furt pred pulkou.