0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Accord - jaka je po čtyřech letech provozu?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 13:01, Tohle auto
byl můj sen, ale to staré se pomalu amortizuje, nezlobí a slouží taky dobře, tak proč zlodějům obchodníkům dávat peníze? A této třídě se nenajde lepší předokolka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 13:55, Spotřeba
Stručná recenze, ale člověk se z ní dozví většinu podstatných věcí.Spotřeba 8-9 l m přijde celkem solidní na velikost auta a svižnější ježdění.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 14:11, RE: Spotřeba
thomas napísal:
Stručná recenze, ale člověk se z ní dozví většinu podstatných věcí.Spotřeba 8-9 l m přijde celkem solidní na velikost auta a svižnější ježdění.
chtěl bych se zeptat, jaké jsou typické poruchy tohoto auta. Taky o něm jako o potenciálním uvažuji. Např. nissan primera má vadné polosy, klouby stěračů, čidla ABS, horní ramena, váhy vzduchu, atd. Takže jaké slabiny má toto auto, ať už jde o motorizaci 2.0, 2.4 nebo 2.2 CTDi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 14:31, Servis Honda
O jakém servisu Honda píšete ? Zaujalo mně slovo "profesionální" - rád bych taky takový našel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 15:01, Tady Koloss, mám dotaz
Jaké má otáčky ten motor při dálniční 130? Je v tom šestikvalt, pokud ano, jaké jsou otáčky na pětku a šestku?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 17:55, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Koloss napísal:
Jaké má otáčky ten motor při dálniční 130? Je v tom šestikvalt, pokud ano, jaké jsou otáčky na pětku a šestku?
tuším,že 2,0 měl v tom roce jen 5ti kvalt.Otáčky v civicu 1,5 jsem měl při 130kmh těsně pod 4000,cca 3800 jestli to pomůže jako orientace.Prostě Honda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 18:13, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Tomi napísal:
tuším,že 2,0 měl v tom roce jen 5ti kvalt.Otáčky v civicu 1,5 jsem měl při 130kmh těsně pod 4000,cca 3800 jestli to pomůže jako orientace.Prostě Honda.
No já mám v Mondeu 2.0 na pětikvaltu při 130 km/h 3700 otáček. Vím že Hondy jsou víc v otáčkách, hlavně u těch starších to tak bylo. Tak mě zajímalo, kolik to je při 130 u tohohle poměrně nového kousku. Ono to souvisí s tou hlučností. Dost mě třeba zarazilo, že nová Mazda 6 s tím samým dvoulitrem co je v Mondeu má při 130 na ŠESTKU 3600 otáček, to mi uniká smysl toho šestikvaltu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.02.2009 20:49, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Koloss napísal:
No já mám v Mondeu 2.0 na pětikvaltu při 130 km/h 3700 otáček. Vím že Hondy jsou víc v otáčkách, hlavně u těch starších to tak bylo. Tak mě zajímalo, kolik to je při 130 u tohohle poměrně nového kousku. Ono to souvisí s tou hlučností. Dost mě třeba zarazilo, že nová Mazda 6 s tím samým dvoulitrem co je v Mondeu má při 130 na ŠESTKU 3600 otáček, to mi uniká smysl toho šestikvaltu.
s tím souhlasím, relativně hodně aut má rozdíl mezi 5kou a 6kou tak malý,že nevím k čemu to je.
Lexus na to šel tak jak si to představuji, nevím model ani motor,ale pamatuju si,že psali o poklesu o víc než 1000ot/min.
Jet 130kmh při 2100ot/min mi přijde ideální.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 06:40, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Tomi napísal:
tuším,že 2,0 měl v tom roce jen 5ti kvalt.Otáčky v civicu 1,5 jsem měl při 130kmh těsně pod 4000,cca 3800 jestli to pomůže jako orientace.Prostě Honda.
Accord s motorem 2.0 měl 5stpňů. 6 kvalt byl u motoru 2,4 a to od počátku. Nicméně, jaké jsou u rychlosti otáčky, nevím. Taky se o to auto zajímám. Viz dotaz výše...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 07:57, RE: Spotřeba
atomiclk napísal:
chtěl bych se zeptat, jaké jsou typické poruchy tohoto auta. Taky o něm jako o potenciálním uvažuji. Např. nissan primera má vadné polosy, klouby stěračů, čidla ABS, horní ramena, váhy vzduchu, atd. Takže jaké slabiny má toto auto, ať už jde o motorizaci 2.0, 2.4 nebo 2.2 CTDi
2.2ctdi: praskaji svody ( do 200tkm zaruka), odejdou vnitrni klouby poloos ( 20tKc plus prace) , vytaha se rozvodovy retez ( zaruka do 200tkm), vyviklana sedacka ridice ( elektricka) pokud si korpulentnejsi, odchazi elektricke ovladani zadnich vrat u kombiku - to jsou me zname zavady, ktere se opravdu stavaji ve vetsim poctu, me se staly samozrejme taky .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 08:16, RE: Spotřeba
kandik napísal:
2.2ctdi: praskaji svody ( do 200tkm zaruka), odejdou vnitrni klouby poloos ( 20tKc plus prace) , vytaha se rozvodovy retez ( zaruka do 200tkm), vyviklana sedacka ridice ( elektricka) pokud si korpulentnejsi, odchazi elektricke ovladani zadnich vrat u kombiku - to jsou me zname zavady, ktere se opravdu stavaji ve vetsim poctu, me se staly samozrejme taky .
svody jsou jen u dieslu? Klouby poloos a řetěz jsou u všech modelů? Kolik ty klouby vydrží? Sedadlo řidiče se vikle pouze u elektricky ovládaného sedadla? Jinak ne? A jinak řetěz je u všech modelů a po jak dlouhé době se musí měnit? Neberou si motry hondy více oleje? JInak díky za odpověď.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 08:18, Accord
Měl jsem CE85 staršího accorda, maximální spokojenost! 2.0 16V 100kW sedan, na 5. při 130 cca 3400ot. Bolesti byly spodní čepy kol. Jinak hodně štěstí..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 09:56, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Tomi napísal:
s tím souhlasím, relativně hodně aut má rozdíl mezi 5kou a 6kou tak malý,že nevím k čemu to je.
Lexus na to šel tak jak si to představuji, nevím model ani motor,ale pamatuju si,že psali o poklesu o víc než 1000ot/min.
Jet 130kmh při 2100ot/min mi přijde ideální.
na to uz ale musi byt trosku silnejsi motor ... aby utah 130 na 6 pri 2100 ... to je tak pro diesel ci sestival. Kazdopadne na 6 tocit 3600 ve 130 je docela dost, to toci za 5 ted v mem 2.0i.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 10:30, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Tomi napísal:
s tím souhlasím, relativně hodně aut má rozdíl mezi 5kou a 6kou tak malý,že nevím k čemu to je.
Lexus na to šel tak jak si to představuji, nevím model ani motor,ale pamatuju si,že psali o poklesu o víc než 1000ot/min.
Jet 130kmh při 2100ot/min mi přijde ideální.
píšeš o Lexusu IS 220d kde šestku pod 130km/h nemá cenu vůbec dávat, pač by to neutáhla...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 12:11, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Tomi napísal:
s tím souhlasím, relativně hodně aut má rozdíl mezi 5kou a 6kou tak malý,že nevím k čemu to je.
Lexus na to šel tak jak si to představuji, nevím model ani motor,ale pamatuju si,že psali o poklesu o víc než 1000ot/min.
Jet 130kmh při 2100ot/min mi přijde ideální.
Lepší varianta šestikvaltu se dávala v Mondeu k motoru 1.8SCi. Tam podle testů popisovali, že ve 140 km/h točí motor na pětku kolem 4000 (to víceméně odpovídá mému pětikvaltu), ale na šestku točí jen něco nad 3000 otáček. To mi přijde ideální, je jasné, že v prudším kopci podřadím na pětku, ale na rovinkách a z kopce klesne spotřeba a hlučnost. Kdybych takový šestikvalt měl ve svém dvoulitru, který má lepší krouťák než to 1.8SCi, byl bych spokojenej jak želva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.02.2009 12:15, RE: Tady Koloss, mám dotaz
Alcides napísal:
píšeš o Lexusu IS 220d kde šestku pod 130km/h nemá cenu vůbec dávat, pač by to neutáhla...
jo jo IS 220d
no spíš bych to napsal "neutáhla" v uvozovkách.Utáhla,ale velmi vlažně by to zrychlilo.Vzpomínám na dobu kdy jsem ve feldě s 50kw na 5ku zrychloval z 70 na 130 a taky to šlo opakovaně a dlouze :) ten Lexus má 130kw a jinej krouťák než felda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.02.2009 09:09, RE: Spotřeba
atomiclk napísal:
svody jsou jen u dieslu? Klouby poloos a řetěz jsou u všech modelů? Kolik ty klouby vydrží? Sedadlo řidiče se vikle pouze u elektricky ovládaného sedadla? Jinak ne? A jinak řetěz je u všech modelů a po jak dlouhé době se musí měnit? Neberou si motry hondy více oleje? JInak díky za odpověď.
toto jsou zavady, ktery byly na mym aute, a ktere mi servisy potvrdily jako u dieselu se vyskytujici.... Jinak diesel zere olej podle nálože, vozim sebou litrovku, kterou zhruba na jeden cyklus spotrebuju - nic zavaznyho

Rozvody maji byt bezudrzbove, cili vecne, ale nejsou, a jak jsem psal do 200tis. ti je vymenej zdarma. Ja bohuzel toto prosvih takze 35000,-
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.02.2009 09:22, RE: Spotřeba
kandik napísal:
toto jsou zavady, ktery byly na mym aute, a ktere mi servisy potvrdily jako u dieselu se vyskytujici.... Jinak diesel zere olej podle nálože, vozim sebou litrovku, kterou zhruba na jeden cyklus spotrebuju - nic zavaznyho

Rozvody maji byt bezudrzbove, cili vecne, ale nejsou, a jak jsem psal do 200tis. ti je vymenej zdarma. Ja bohuzel toto prosvih takze 35000,-
rozvody ale vymění zdarma jen v rámci záruky, nebo i mimo ni? 200 tis km se totiž najede většinou po více než 3 letech.Jak poznáš, že se musí měnit rozvody? A jinak ty klouby jsou i u benzínu problematické nebo jen u dieselu jako těžšího auta? Díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.02.2009 22:49, Můj "favorit" č. 2 ...
... při posledním výběru auta, jen bych JEDNOZNAČNĚ před dvoulitrem (který sice NEní "špatný", ale ...) doporučila motor 2.4 (nebo dieslel, kdo ho potřebuje/chce, samozřejmě, ale byť "povedený" - dokonce "hodně"; stejně bych ten silnější benzín volila) - neb "NEJ-" (dle mne) a "ten pravý" pro tento vůz je.
PS: Tak "nechť slouží"...¨
Mnoho spokojených km (a příště ten 2.4) přeji ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.02.2009 21:07, RE: Spotřeba
atomiclk napísal:
rozvody ale vymění zdarma jen v rámci záruky, nebo i mimo ni? 200 tis km se totiž najede většinou po více než 3 letech.Jak poznáš, že se musí měnit rozvody? A jinak ty klouby jsou i u benzínu problematické nebo jen u dieselu jako těžšího auta? Díky
Rozvody vymeni kdykoliv do 200tis. km - vytahanost se meri vzdalenosti slideru retezu od sebe pokud vim. Motor zacne take zpravidla vydavat rachtave zvuky. Jak jsou na tom klouby u benzinu nevim, ale u dieselu se to porjevi, myslim, ze konstrukcne neodhadli prisun krouticiho momentu od dieselu, nevim
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.