0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Sierra - držák za pár tisíc

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 07:33, benzin
Ja měl kdysi tuším 1,7 benzín, a špatný svezení to "na tu dobu" určitě nebylo. Zatímco ostatní kupovali fanouše za stovku, já koupil tuto hrkačku za 30. Najezdil jsem sní asi kilo, a maximální spokojenost. Ale znovu říkám-tehdy!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 07:57, Vsech kopalistu kral
Najeto km při koupi: 106000
Najeto km nyní: 67000
----------------------------------------------

At si pretaci tacho jak chce, ale at se tim aspon nechlubi!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 08:14, RE: Vsech kopalistu kral
anonym napísal:
Najeto km při koupi: 106000
Najeto km nyní: 67000
----------------------------------------------

At si pretaci tacho jak chce, ale at se tim aspon nechlubi!
sierra z tohoto roku ma nejspis petimistny pocitadlo kilometru, takze jses tu za blbce:))))))
Evžen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 08:25, RE: Vsech kopalistu kral
anonym napísal:
sierra z tohoto roku ma nejspis petimistny pocitadlo kilometru, takze jses tu za blbce:))))))
Evžen
To jste tedy oba...
106000 má 6 míst

Já to pochopil tak, že najel on sám s tímto autem 67tkm. Tak, a teď jsem možná za blbce i já?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 08:38, RE: Vsech kopalistu kral
anonym napísal:
To jste tedy oba...
106000 má 6 míst

Já to pochopil tak, že najel on sám s tímto autem 67tkm. Tak, a teď jsem možná za blbce i já?!
pochopil jsi to dobře, rejpalům to hold nezapaluje
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 08:54, Shnilý držák za pár tisíc.
Takový šrot se při dopravní nehodě rozdělí ne napůl, ale na čtyři díly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 09:13, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Takový šrot se při dopravní nehodě rozdělí ne napůl, ale na čtyři díly.
Otom asi nikdo nepochybuje.
Nadruhou stranu, je to teď a tady otom, že tyto starý šroty mají výdrž.
Kolik asi vydrží třeba v SUPERBu ta 1,4? Já jsem motorář, a dopředu vám můžu s klidnou duší říct, že vydrží hovno. Stopadesát klacků a půjde do kytek. Kam koneckonců patří.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 09:23, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Takový šrot se při dopravní nehodě rozdělí ne napůl, ale na čtyři díly.
Stari urcite ubralo karoserii na tuhosti, ale na druhou stranu si myslim, ze Sierra platila "ve svych dobach" za docela tuheho macika.
Navic jsem slysel, ze 2.3 D patril mezi nejpovedenejsi naftove motory, co Ford vyplodil / a tech zase tolik nebylo /.
Myslim, ze za par supu udela jeste hodne prace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 09:32, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Stari urcite ubralo karoserii na tuhosti, ale na druhou stranu si myslim, ze Sierra platila "ve svych dobach" za docela tuheho macika.
Navic jsem slysel, ze 2.3 D patril mezi nejpovedenejsi naftove motory, co Ford vyplodil / a tech zase tolik nebylo /.
Myslim, ze za par supu udela jeste hodne prace.
No osobně jsem zažil přetržení rozvodového řetězu za jízdy na dálnici. Řetěz prošel ven, písty se potkaly s ventily, ohnutá vačka. Kolik měl v tu dobu najeto ale věděl jen on sám. Po přemontování dotyčných dílů z jiného motoru jezdil vesele dál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 10:51, RE: Vsech kopalistu kral
anonym napísal:
pochopil jsi to dobře, rejpalům to hold nezapaluje
.... HOLD .... :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 13:24, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Otom asi nikdo nepochybuje.
Nadruhou stranu, je to teď a tady otom, že tyto starý šroty mají výdrž.
Kolik asi vydrží třeba v SUPERBu ta 1,4? Já jsem motorář, a dopředu vám můžu s klidnou duší říct, že vydrží hovno. Stopadesát klacků a půjde do kytek. Kam koneckonců patří.
Nic proti motorářům ALE každej motor prochází několika fázemi, jako např. vývoj, teoretické testování, potom i praktické (najedou, rozeberou, v laboratořích kontrolujou opotřebení). Pokud si těch 150tis. myslel jako ironii tak je to o.k. Pokud si to ale myslel vážně, tak si docela dost přestřelil. Motor 1.4 TSI (myslim že 92 kW) má při pravidelných servisních prohlídkách praktickou životnost 350 tis. a více, teoretická se pohybuje kolem 400 tis. a více.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 13:24, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Otom asi nikdo nepochybuje.
Nadruhou stranu, je to teď a tady otom, že tyto starý šroty mají výdrž.
Kolik asi vydrží třeba v SUPERBu ta 1,4? Já jsem motorář, a dopředu vám můžu s klidnou duší říct, že vydrží hovno. Stopadesát klacků a půjde do kytek. Kam koneckonců patří.
Nic proti motorářům ALE každej motor prochází několika fázemi, jako např. vývoj, teoretické testování, potom i praktické (najedou, rozeberou, v laboratořích kontrolujou opotřebení). Pokud si těch 150tis. myslel jako ironii tak je to o.k. Pokud si to ale myslel vážně, tak si docela dost přestřelil. Motor 1.4 TSI (myslim že 92 kW) má při pravidelných servisních prohlídkách praktickou životnost 350 tis. a více, teoretická se pohybuje kolem 400 tis. a více.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 13:24, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Otom asi nikdo nepochybuje.
Nadruhou stranu, je to teď a tady otom, že tyto starý šroty mají výdrž.
Kolik asi vydrží třeba v SUPERBu ta 1,4? Já jsem motorář, a dopředu vám můžu s klidnou duší říct, že vydrží hovno. Stopadesát klacků a půjde do kytek. Kam koneckonců patří.
Nic proti motorářům ALE každej motor prochází několika fázemi, jako např. vývoj, teoretické testování, potom i praktické (najedou, rozeberou, v laboratořích kontrolujou opotřebení). Pokud si těch 150tis. myslel jako ironii tak je to o.k. Pokud si to ale myslel vážně, tak si docela dost přestřelil. Motor 1.4 TSI (myslim že 92 kW) má při pravidelných servisních prohlídkách praktickou životnost 350 tis. a více, teoretická se pohybuje kolem 400 tis. a více.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 13:54, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Stari urcite ubralo karoserii na tuhosti, ale na druhou stranu si myslim, ze Sierra platila "ve svych dobach" za docela tuheho macika.
Navic jsem slysel, ze 2.3 D patril mezi nejpovedenejsi naftove motory, co Ford vyplodil / a tech zase tolik nebylo /.
Myslim, ze za par supu udela jeste hodne prace.
To je teda povedený motor! 2.3 litru obsah, hluk, smrad jak z avie a výkonu míň než HTP.
Paráda! To jsem si vždycky přál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 14:08, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
To je teda povedený motor! 2.3 litru obsah, hluk, smrad jak z avie a výkonu míň než HTP.
Paráda! To jsem si vždycky přál.
Co myslis, ze tenkrat vyrabel Mercedes, joudo?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 14:43, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
Nic proti motorářům ALE každej motor prochází několika fázemi, jako např. vývoj, teoretické testování, potom i praktické (najedou, rozeberou, v laboratořích kontrolujou opotřebení). Pokud si těch 150tis. myslel jako ironii tak je to o.k. Pokud si to ale myslel vážně, tak si docela dost přestřelil. Motor 1.4 TSI (myslim že 92 kW) má při pravidelných servisních prohlídkách praktickou životnost 350 tis. a více, teoretická se pohybuje kolem 400 tis. a více.
No a 350 je nějaká výdrž? Když pominu české bazy, kde mají všechna auta nalítáno kolem 130.000....

Auto MUSÍ vydžet mnohem mnohem víc!!! Myslím této třídy. Napříkald s R21 nebyl problém najet 750tkm s 1,7 a klidně mnoho přes mega s úžasnou 2.2. Tyto údaji si necucám nikde s prstu, to je prostě reál. Tyto auto-většinou dovežená už přetočená-tady, v této republice jezdí už 20 let, a při každém prodeji budoucímu majiteli má najeto 150-170tkm. Úhrnem je stav tachometru naprosto nereálný. Osobně znám člověka, co má 306 1,9D a na tch. 800tkm+-, osobně znám člověka, který má Omegu A tuším 2,4ben, a říkal že už má najeto deset tísíc - ale pře mega! Vždyť s autem se jezdí-to nestojí jen tak v garáži, jako nějkýmu strojcovi jeho filcka. Siera byla auto. A ze Sierou se dalo hodně najezdit. Teda pokud dříve nezrezla. Já osobně jsem vyhazoval R19 1,8i po prvním majitely se 650tkm-byla opravdu rezavá jak liška, jinak motor pořád ok!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 16:19,
Kamaráde tak počítej,že brzy siera umře.Starý fordy vydržely něco okolo 120 000.To znamená az ti pojede počítadlo km znovu tak počítej slavná siera dosluhuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 16:30,
Dieslový fordy jsou strašný mrzáci.Osobně jsem nějakej čas vlastnil fiestu rok 92 1.8D.Jak kleslo pod -10 nikdy jsem to nenastartoval.Nevim jak u jiných fiest,ale třeba u té mé nebyla kontrolka na zapnutá světla.Nebo klíč od zapalování taková tyčinka.HROZNEJ KR'AM.Vlastníl jsem ho pouze 4 měsíce pak jsem ho rozdělal šrot.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 16:44, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Kamaráde tak počítej,že brzy siera umře.Starý fordy vydržely něco okolo 120 000.To znamená az ti pojede počítadlo km znovu tak počítej slavná siera dosluhuje.
Jsi si jist? Asi s tebou musi byt celkem veselo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 17:04, RE: Shnilý držák za pár tisíc.
anonym napísal:
No a 350 je nějaká výdrž? Když pominu české bazy, kde mají všechna auta nalítáno kolem 130.000....

Auto MUSÍ vydžet mnohem mnohem víc!!! Myslím této třídy. Napříkald s R21 nebyl problém najet 750tkm s 1,7 a klidně mnoho přes mega s úžasnou 2.2. Tyto údaji si necucám nikde s prstu, to je prostě reál. Tyto auto-většinou dovežená už přetočená-tady, v této republice jezdí už 20 let, a při každém prodeji budoucímu majiteli má najeto 150-170tkm. Úhrnem je stav tachometru naprosto nereálný. Osobně zná...
těch superbu se určitě taky najde hezká řádka,taxikařskych určitě...motor je individuální záležitost,jak jej kdo používá,jak se o něj stará,dnes motory vydrží hodně,ale zbytek kolikrát nestojí za řeč...Pak je to ůdržbě,ale ta už dělá velký rozdil v provozu vozidla,z čehož vyplívá,že staré,nebo hodně ojeté nelze nikdy doporučit.....
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.