Pavlik napísal:
Mě vychází jednoznačně diesel - najedu 35-40 tisíc /rok, hodně jezdím dálnice a kupuji si nová auta. Takže než bych hledal benzín schopný přestavby na LPG (jde koupit i nový originálně přestavěný vůz, ale za cenu dieselu - např Octa II s 1,6kou LPG je o 50 tisíc dražší než obyč benzín) který na dálnici moc nehltá a přitom jede a řešil případné problémy se zárukou.....nemám co řešit. U ojetiny po záruce je to jiné, tam bych např. po 2,0 ford mondeo se 107 kw klidně sáhl a předělal na LPG. Ale jak...
jelikoz ma mama mondeo 2.0 benzin 107kw jak pisete tak jsem prave resili prestavbu na lpg a prave tento motor od forda a japonske motory jsou udajne citlive na sedla ventilu a je nutne nechat udelat flashlube nebo jak se to pise, je to za cca 1500 navic, ale vyplati se to, je to vlastne pridavne mazani sedla ventilu....pry to funguje neco jako olovo u stare skodovky. Je to proste jen nejaka prisada nahrazujici olovo aby chranila tyto dulezite casti....a dolevani vychazi cca jednou za rok s vymenou oleje....