0
späť
 

diskuze k tématu: Pohodlí, spotřeba, prostor a cena do 240 tis. Kč?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 08:27, rada
proč redakce nezavede nějaký formulář, kde člověk vyplní nutně ty věci,které specifikují dotaz dostatečně?
Ty rady tady jsou naprosto zbytečné,když nikdo neví na co má odpovídat! Fakt mě to štve, máme si tady poradit nebo se nasr.t?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 09:36, rada
Marcus: Mondeo ne TDI ale TDCI a problém to byl před faceliftem v roce 2003. S cenou, kterou tazatelka zadala, se snadno dostane ke kouskům z roku 2006 i 2007, takže už by s tím problém být neměl a poruchovost motorů bude na úrovni ostatních značek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 10:35, rada
2 Koloss - nicméně pořád platí, že benzínové motory od Forda jsou spolehlivější a tím pádem i na provoz levnější. Hlavně to platí o ojetinách, ale o těch se tady převážně bavíme. Trošku kontroverzní mi přijde příspěvek od Vency, že je lepší nafta kvůli nízké spotřebě, ale zase je potřeba pamatovat na dražší servis v budoucnosti. Kdy už lidi přestanou oddělovat finance za auto, za údržbu a za palivo. To je jeden balík peněz. K čemu je mi spotřeba 5,5 litru, když musím vyměnit vstřikovače a čerpadlo a turbo a dvouhmoťák úhrnem klidně za 100 tisíc. V životě se mi to u ojetiny nevrátí. 5 let stará nafta je podle mě výrazně větší riziko než 5 let starý benzín.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 12:02, rada
To je právě ono. U 5-ti letého vozu nejde rozumně odhadnout náklady na naftový motor. On sám o sobě nutné náklady naftový motor o tolik vyšší nemá. Nějaký ten litr oleje navíc nedělá závratnou sumu. Problém ovšem nastane, pokud s naftovým motorem nastanou problémy, to pak obyčejně peněženka krvácí více než u benzínu.
Tyto ekonomické rozpočty bych dělal u nového auta se zárukou, ale u ojetiny to nelze rozumně odhadnout. Benzínová 1.6-ka je prověřený agregát, které už svoje kvality lety prověřil. Zásadní problémy s ním nejsou, ani slabá místa si žádná neuvědomuji. Motor 1.6 TDCi neznám, takže jej nemohu hodnotit. Nehodlám na něj paušálně házet neduhy jiných TDCi motorů, protože by to byly spekulace. Ovšem určitě se moc nespletu, když napíšu, že třeba čerpadlo nebo vstřikovače budou minimálně 5x dražší než u benzínového a ještě má navíc turbodmychadlo, které vyžaduje určitý styl zacházení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 16:26, rada
Další zoufalec, který koupí auto střední třídy, které bude mít najeto do 100t km. Dál není co dodat, snad jen pořádnou mříž do kufru zdůvodu bezpečnosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 16:35, rada
Tak nevim potenciální kupec onoho fokusu by si měl sednout a napsát co všechno má nafta a benzín zajít do servisu a zeptat se co co stojí při výměně a jak často se to dělá např. spojka pude do kytek u nafty asi dřív (kroutící moment).A uvidí hned co se vyplatí.Pokud si chce auto nechat až opravdu do šrotu tak věčinu věcí bude dřív nebo později měnit .(třeba turbo)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 18:33, rada
Dobrý den,
na Vašem místě bych uvažoval o škodě octavie combi v motorizaci 2.0 TDI.
Nekupujte si 1.9TDI ale tento dvolitr. Má 6 rychlostních stupňů tím pádem na cestování naprosto senzační motor (dostatečně výkoný 103Kw)
Tento motor má ve své octavii a jezdím s ní v průměru za 4.2l/100 Km v kombinované spotřebě ( 40% město 30%okresky 30% dálnice)
za tyto peníze seženete dobře vybevený vůz a myslím si že rodina včetně psů Vás pochválá.
Pokud by jste uvažovala o jiném vozu tak za Ford, mercedes VW, BMW OPEL, Peugeot a podobně zbytečně zaplatíte za značku a dostanete stejně nebo nižší výbavu.
Pokud nejste příznivcem domací automobilky škoda, doporučím se podívat v automobilce Renault. Jejich ceny jsou až neuvěřitelné nizské za které dostanete vynikajicí vůz který poslouží na dlouhá léta. Do 240tis se vejdete za lehce zajetý (předváděcí vůz). Pokud by jste se chtěla podívat i po vezím v blízském okolí tak předvaděcí vozi za cenu bazarových (více najetých kilometrů horší technický stav)
sežete např v Německu tento vůz. Nové a předvaděcí vozy se vyplatí přivést ze zahraničí,jelikož vetšinou mají vyšší výbavu, více ojeté auto již sežete z Česku za stejnou cenu.
Přeji Vám dobré pořízení Vašeho vozu. Přeji pěkný den

Zdeněk Sobotka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 19:24, rada
zdenku, myslis ze u skodovky neplatis za znacku ???? nechtel si to spis napsat obracene? :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 21:17, rada
4,2 litru na sto? to vám dost žere. ostatní škodovky naftu za jízdy vyrábějí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 21:49, rada
Dobrý den
Pane Zdeňku prosím o radu jak jezdit s Octavii 2.0Tdi za 4,2l
Slyšel jsem, že to jde při vyřazování rychlosti?
Já nevyřazuji, páč myslím, že řídící jednotka
vozu odstaví přivod paliva při brždění motorem. Poradili mi to v servisu.
Nevlezu se pod 6,0l na 100km.
děkuji za vaši odpověď
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 22:16, rada
Reno - Ty seš pěknej kret*n ! Zajímalo by mě co o autech víš Ty. Neřikám, že je blbost jezdit za 4,2/100km, jde mi o Tebe jako osobnost. chováš se jako smrad a tohle neni první příspěvěk kde kritizuješ. Přes kabel má každej ramena až do vesmíru, chtěl bych vidět jak drsnej budeš v reálu ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 22:25, rada
No ty vole, doporučovat do ochcávky 2.0 TDi IMHO jeden z nejhorších motorů co se do tohoto auta dával je celkem odvážné, navíc ta spotřeba, no comment :D
Jinak pro všechny ty, kteří tady píší že do ojetého auta nafta nee a prostě jen a jen benzín - základ je vzít si člověka co tomu rozumí. Beru že je to složitější a je tam víc toho co se může posrat, jenže to se díky downsizingu v posledních letech týká i benzínu. Jo taky by se mi líbilo mít atmosféru benzín šestiválec, jenže částečně díky tomu co nalítám a hlavně kvůli tomu na co tohle konkrétní auto mám (pracant) jsem "risknul" naftu a nelituju ani náhodou. Konkrétně Mondeo po faceliftu - benzíny kromě 3.0 celkem o ničem (ok, možná ještě 2,5), nafta - 2.0 TDCi a hlavně 2.2 TDCi už jdou. Počítám si to (jinak díky všem kteří pomlouvají Mondea v naftě, tlačí to cenu hodně dolů, což se týká i těch po faceliftu) a prostě a jednoduše se mi to vyplatí. Jo může se mi něco posrat, ale to u jakéhokoliv ojetého auta i nového že? Navíc už teď si na to to auto vydělalo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.04.2010 22:53, rada
ten koment o tom že u jiných značek než u Škodovky se platí za značku, by se měl tesat do kamene, zvláště u nás v ČR to dostává zcela jiný náboj :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.04.2010 08:20, rada
pro Dejvd: jen mně to pobavilo, to je celé.
jinak foto pro tebe
http://img716.imageshack.us/img716/4679/reno1bklat.jpg
kreténa si odpusť, jestli můžeš...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.04.2010 08:47, rada
Myslím, že doba, kdy se u škodovky platilo za značku trochu pominula, krize zapracovala a ceny docela padly. Navíc jsem teď někde četl, že v česku jsou teď škodovky překvapivě levnější než v okolních státech a dealeři z tamních autosalónů teď jezdí pro auta k nám. Článek bych ale musel hledat.
Jinak co se týče O II, tak si nemyslím, že v požadované prostornosti pro 2 dospělé +2 děti+2 psy a nějaké to zavazadlo úplně vyhoví. Bude to tak nahraně. Volil bych větší vůz.
Co se týče motoru, tak když už naftu, tak před 2.0 TDi bych zde upřednostnil 1.9 TDi. Slabší, ale spolehlivější. Tou spotřebou 4,2l se nenechte vůbec uchlácholit, řekl bych že je velice optimistická až v bežném provozu nereálná. Když se podívám na www.spritmonitor.de a dám vyhledat všechny OII s 2.0 TDi, najde to 417 aut s průměrnou spotřebou 6,44 litru, přičemž do pěti litrů jsou tam tři! auta a nad 7,5 litrů je tam přes 30 záznamů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.04.2010 09:08, rada
Taky si myslím, že v tomto případě Octavie podmínky nesplní, tedy pokud yorkshiři nebudou cestovat v bedýnkách v kufru a na střeše se doplní vhodná 300 l rakev.
Apropos motor 2.0 TDi tedy zrovna nejlepší reference nemá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.04.2010 09:12, rada
Hele, jako totální debil ses ukázal ty. Je to jenom tvoje ostuda. Tvoje vyjadřování na adresu ostatních, kteří nakonec neřekli ani nic špatně, ani lživě, natož nějak arogantně nebo tak něco, svědčí pouze o tvé nevyzrálosti, a pravděpodném vlastnictví tátova fanouše z roku 1423, po pořádným pubertální fejsu, alá samolepky z lídlu, fofrkláda ve dřevě, fak jako dost hustě podsvícenej podvozek a LEDky na ostřikovačích. Tipnul jsem to správně? Tak jen tak dál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.04.2010 09:22, rada
Takže Reno je sportovec, což znamená, že v reálu bude klidný a vyrovnaný. A je vidět, že ramena může dělat i po drátě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.04.2010 10:23, rada
Tak já bych se taky možná podíval, jak Reno vypadá. Ale mě to háže NOT FOUND. Chyba u mě? Ale i když je vyschlina, nebo svalovec - nic nemění na situaci, že neřekl zrovna nic tak špatnýho, aby ho někdo jiný musel nějak urážet. Toď vše.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.04.2010 10:30, rada
Tam, kde je mezera "img71 6" se automaticky vloží %20 a po vymazání se to normálně zobrazí.
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.