0
späť
 

diskuze k tématu: Mondeo 2.0 TDCi nebo 2.2 TDCi?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.04.2010 22:07, rada
Radu vam nedam, protoze Ford neni muj salek caje, ale reaguji na zdejsi poznamky, ze Mondeo v dieslu je rychlejsi nez 250 konovy benzin, nebo 6-ti valec (nafta? benzin?) - Tak nevim. Mam 260PS trojku bmw v benzinu a mondea vidim jen ve zpetnem zrcatku a to jak mizi. Do kopce mne zkousel predjet soused s nacipovanym novym 2,2 Tdci - bez sance. Manzelky sestivalcova A6 v kombiku s detma a psem a plne nalozenym kufrem mondeu taky ujede, s prstem v nose, tak nepiste nesmysly. Je to proste sluzebak, tak z toho nedelejte buhvi co. Jinak soused (zaprisahly Monedeofil) tvrdi, ze 2,2 je nejlepsi motor, co kdy mel a kdyz prezil i jeho cip, tak bych strach nemel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.04.2010 23:13, rada
Pro T.J.:chci se zeptat jestli by bylo mozne rict ktere auto slape i po 850tis. km, alespon znacku.Popripade jaka auta povazuje za skutecne vozy a ne plecky? Diky Jara
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 06:35, Jednoduchá odpověď
Nějak jsem se v textu nedočkal té jednoduché odpovědi kterou pan Oborník avízuje hned v první větě.
Jinak k věci: myslím že 2,2 nebude až tolik na výběr, ale našla-li by se jedná pěkná, určitě bych jí dal před 2,0 přednost. Osobně jsem jezdil obě motorizace, i když 2,2 jen asi 1000km a rozdíl se mi jevil celkem velký.
A´ť už tak nebo tak přeji šťastnou ruku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 07:40, Jaký motor pro model 2007?
Píše se tady, že po faceliftu 2007 má mondeo dieslové motory od PSA, kromě 1.8TDCi. Vyplatí se jít do 1.8 nebo raději do 2.0 nebo 2.2?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 08:31, RE: Jednoduchá odpověď
Valnoha napísal:
Nějak jsem se v textu nedočkal té jednoduché odpovědi kterou pan Oborník avízuje hned v první větě.
Jinak k věci: myslím že 2,2 nebude až tolik na výběr, ale našla-li by se jedná pěkná, určitě bych jí dal před 2,0 přednost. Osobně jsem jezdil obě motorizace, i když 2,2 jen asi 1000km a rozdíl se mi jevil celkem velký.
A´ť už tak nebo tak přeji šťastnou ruku
já myslím že to bylo řečené v článku dobře že 2.2 není rizikovější než 2.0. Tak myslím tím byla myšlená ta jednoduchá odpověď. díval jsem se do inzerátů a i těch 2.2 je celkem dost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 09:59, RE: Jaký motor pro model 2007?
luber napísal:
Píše se tady, že po faceliftu 2007 má mondeo dieslové motory od PSA, kromě 1.8TDCi. Vyplatí se jít do 1.8 nebo raději do 2.0 nebo 2.2?
Nebyla tam řeč o faceliftu, ale o nástupu nové (současné) generace mondea. Do 1.8 TDCI bych nešel protože: je výrazně slabší (než 2.0 a 2.2), má nevyrovnanou výkonovou charakteristiku a je na dnešní dobu nekultivovaný (hluk a vibrace) - poměrně dost se projevem podobá TDI s PD systémem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 10:41, Dobré
Mně se ta odpověď dost líbila, bylo tam dost užitečných informací, které by mě přesvědčily pro větší motor - robustnější dvouhmoťák, lepší chování kolem volnoběhu, bezprostřednější reakce na plyn.

Jen bych doplnil - paradoxně výrobce udává u většího motoru nižší hmotnost - sedan je lehčí o 19, hatchback o 36 a kombi o 15 kilo. Fakt by mě zajímalo, čím to je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 12:09, RE: Dobré
Koloss napísal:
Mně se ta odpověď dost líbila, bylo tam dost užitečných informací, které by mě přesvědčily pro větší motor - robustnější dvouhmoťák, lepší chování kolem volnoběhu, bezprostřednější reakce na plyn.

Jen bych doplnil - paradoxně výrobce udává u většího motoru nižší hmotnost - sedan je lehčí o 19, hatchback o 36 a kombi o 15 kilo. Fakt by mě zajímalo, čím to je.
treba je to lehci diky usporam z rozsahu ;o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 13:14, Modeo?
Koloss napísal:
Mně se ta odpověď dost líbila, bylo tam dost užitečných informací, které by mě přesvědčily pro větší motor - robustnější dvouhmoťák, lepší chování kolem volnoběhu, bezprostřednější reakce na plyn.

Jen bych doplnil - paradoxně výrobce udává u většího motoru nižší hmotnost - sedan je lehčí o 19, hatchback o 36 a kombi o 15 kilo. Fakt by mě zajímalo, čím to je.
Zdravi Vas panove,
premyslim nad koupi auta, a chci kombik (ne MPV), ale pro tri deti - sedacky. Muzete mi nekdo zmerit nejuzsi sirku auta mezi dvermi (asi madly) na zadnich sedackach. Taky mne zajima, ktera modelova rada ma "spolehlivou" diesel techniku. Koupit s PSA motorem? Nebo klidne Forduv? Jenom pro zajimavost, ted mam stary diesel, ma na krku 300tkm a co se tyce motoru - vymenil jsem jednu zhavici svicku .... ale to uz asi dneska nekoupim..., ze?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 14:19, RE: Modeo?
Attila napísal:
Zdravi Vas panove,
premyslim nad koupi auta, a chci kombik (ne MPV), ale pro tri deti - sedacky. Muzete mi nekdo zmerit nejuzsi sirku auta mezi dvermi (asi madly) na zadnich sedackach. Taky mne zajima, ktera modelova rada ma "spolehlivou" diesel techniku. Koupit s PSA motorem? Nebo klidne Forduv? Jenom pro zajimavost, ted mam stary diesel, ma na krku 300tkm a co se tyce motoru - vymenil jsem jednu zhavici svicku .... ale to uz asi dneska nekoupim..., ze?
Tak mi to nedalo a šel jsem to změřit - Mondeo 2001-2007 hatchback (asi i sedan) má mezi madlama zadních dveří 133 cm, což je ten nejmenší rozměr. Kombi může být na šířku mírně jiné, ale spíš ne, ale výrazný rozdíl je tam v prostoru pro nohy a taky nad hlavou díky rovné střeše.

Co se týče jednoduchých a nezničitelných dieslů, patrně ještě bez turba, těm už asi odzvonilo. Co mě tak napadá jako jeden z posledních známých držáků, tak asi 1.9 TDI 66 kW, jaký se dával do první Octavie, ta ale nejspíš nevyhoví prostorem vzadu. Takže možná pohledat nějakého Passata B5, kde ale zase může zlobit choulostivá přední náprava. Je to holt těžké.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 14:20, RE: Modeo?
Koloss napísal:
Tak mi to nedalo a šel jsem to změřit - Mondeo 2001-2007 hatchback (asi i sedan) má mezi madlama zadních dveří 133 cm, což je ten nejmenší rozměr. Kombi může být na šířku mírně jiné, ale spíš ne, ale výrazný rozdíl je tam v prostoru pro nohy a taky nad hlavou díky rovné střeše.

Co se týče jednoduchých a nezničitelných dieslů, patrně ještě bez turba, těm už asi odzvonilo. Co mě tak napadá jako jeden z posledních známých držáků, tak asi 1.9 TDI 66 kW, jaký se dával do první Octavie, ta ale nejspí...
Tím nejmenším rozměrem jsem myslel, že nad madlama je už toho místa víc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 14:30, RE: Modeo?
Koloss napísal:
Tím nejmenším rozměrem jsem myslel, že nad madlama je už toho místa víc.
JJ, presne takhle jsem to myslel, dekuji. Madla limituji prostor pro detske sedacky. Passat mam rovnez ve vyberu, ale je o dost drazsi...no zase zere zhruba o litr mene. Tezka volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 14:33, Chcipani pri rozjezdu
Nevim odkud prameni neustale informace o velmi citlive spojce u naftaku a silne tendenci ke chcipani....mam prave ten 2.0 tdci 130 koni a chipnul mi snad 2 krat v zivote (cca 2 mesice) a to ze jsem zapomel ze mam rychlost a pustil jsem spojku.....ale paradoxxne mam prave problem s mamy autem 2.0 benzin mondeo stejny model 2004 facelift a tam na spojku musim hodne opatrne, bud to rve a nebo to chcipne....v rodine jsem vsichni ridici co uz zkusili hodne aut a vsichni mame s tim benzinovym stejny problem a kdyz jsem jim pujcil svoje TDCI tak nikdo nemel nejmensi problem.....je mozne ze treba puvodni majite menil spojku a je tam treba od jineho vyrobce nebo tak neco? a to by pak melo za nasledek ze s naftakem nemam pri rozjezdu problemy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 14:38, O dve deci navic
Mel jsem obe motorizace a 2.2 mi prisla vyrazne zivejsi. Jinak se ztotoznuju s tim, co psal autor.
Na dvoulitru se zatim nic nepodelalo a uz ma pres 200tis (prodal jsem ji znamemu). Dvadvojku mi ukradli pri 150tis a menil jsem napinaci kladku a remen. Vstriky cerpadla a dvouhmotaky bez problemu.
Novejsi 2.0 nebo 2.2 od PSA ma dost jinou charakteristiku a je spolehlivejsi (teda aspon ten dvoulitr)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 14:55, RE: O dve deci navic
Krkovicka napísal:
Mel jsem obe motorizace a 2.2 mi prisla vyrazne zivejsi. Jinak se ztotoznuju s tim, co psal autor.
Na dvoulitru se zatim nic nepodelalo a uz ma pres 200tis (prodal jsem ji znamemu). Dvadvojku mi ukradli pri 150tis a menil jsem napinaci kladku a remen. Vstriky cerpadla a dvouhmotaky bez problemu.
Novejsi 2.0 nebo 2.2 od PSA ma dost jinou charakteristiku a je spolehlivejsi (teda aspon ten dvoulitr)
Nové diesly od PSA jsou spolehlivější ve srovnání s TDCI před faceliftem 2003 nebo i po něm?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 15:15, RE: O dve deci navic
Koloss napísal:
Nové diesly od PSA jsou spolehlivější ve srovnání s TDCI před faceliftem 2003 nebo i po něm?
To podle mě teprve ukáže čas.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 16:46, RE: O dve deci navic
David V napísal:
To podle mě teprve ukáže čas.
No cas uz to ukazal. PSA motor 2.0 TDCi, co se daval od roku 2005 do Focusu a od 2007 do S-maxe a Mondea nema zadne vyraznejsi slabiny.
Funguje i v Pezotech a Citronech bez vetisch problemu.
Novy je akorat 2.2TDCi - ten je na trhu jeste moc kratcena to aby se dala posoudit jeho spolehlivost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 18:23, RE: O dve deci navic
Krkovicka napísal:
No cas uz to ukazal. PSA motor 2.0 TDCi, co se daval od roku 2005 do Focusu a od 2007 do S-maxe a Mondea nema zadne vyraznejsi slabiny.
Funguje i v Pezotech a Citronech bez vetisch problemu.
Novy je akorat 2.2TDCi - ten je na trhu jeste moc kratcena to aby se dala posoudit jeho spolehlivost.
Ale jo, to já nerozporuju, ale měl jsem na mysli, jestli TDCI po roce 2003, tedy s lepším čerpadlem, jsou horší, než ty od PSA. Konkrétně u toho prvního 2.2 TDCI, kde je i odolnější dvouhmoťák.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 18:33, RE: O dve deci navic
Koloss napísal:
Ale jo, to já nerozporuju, ale měl jsem na mysli, jestli TDCI po roce 2003, tedy s lepším čerpadlem, jsou horší, než ty od PSA. Konkrétně u toho prvního 2.2 TDCI, kde je i odolnější dvouhmoťák.
Ano myslim motory po modernizaci a ne pruserove prvni rociky.
Pokud se podivas do diskusniho fora na auto.cz tak zjistis, ze se stale omilaji tytez veci - trojkombinace, egr ventil, nouzovy rezim, nepravidelny chod (a nekdo i vstriky, ackoli ma model po modernizaci cerpadla)
Dvouhmotaky se sice meni, ale ze by nejak extra odchazely se mi nezda..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.04.2010 20:05, kolisani volnobehu
Chci se zeptat majitelu TDCI jestli jim tak jako me lehounce kolisaji u naftaka otacky....nic tragickeho treba jen v rozmezi 50 otacek se hybe rucicka a obcas si na neutral jakoby skytne ze zvysi otacky treba o 100 a hned spadnou zase dolu....dekuji. A druhy dotaz, taky vam dela mondeo ze za jizdy na neutral drzi otacky na 1000 a az kdyz zastavite tak spadnou na tech cca 750?
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.