0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Ford Mondeo r.v. 2004?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 15:51, RE: Odbyté
stowaway napísal:
Muroni, můžete napsat město, kde je ten přidřený Cougar ? Ptám se proto, že zrovna tohle sháním, a nerad bych trefil tenhle kousek, pospravený narychlo...Dík

V Praze to je. Ale tenhle zřejmě není na prodej, mimoto je opravený důkladně. Přesto bych ho sháněl třeba v německu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 15:52, RE: Odbyté
stowaway napísal:
A jinak : i v Mondeu byl tenhle motor napříč (2,5 V6 Duratec ) a o něčem takovém jsem nikdy neslyšel...
Ale v Mondeu asi nebyl lehce nakloněný. Zvuk má krásný!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 17:02, RE: Odbyté
Muroň napísal:
Ale v Mondeu asi nebyl lehce nakloněný. Zvuk má krásný!
Děkuji za lokalizaci...umístění motoru v Cougaru a Mondeu je shodné : Cougar je sporťák postavený na platformě Mondea, přední náprava je taky stejná ( možná až na drobnosti ). Ten mechanik s největší pravděpodobností jen tak plácal...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 17:03, RE: Elektrika
David V napísal:
Regulátor napětí, pravděpodobně to přebíjí. Nech to změřit.
Určitě bych se Mondea v dieslu nebál,mohu doporučit z vlastní zkušenosti i ze skušeností mých kolegů,co tyto vozy vlastní.Je pravdou,že Tdci motory po roce 2003 jsou již bezproblémové .Mám Mondeo Tdci najeto zhruba 200000km,je to v pohodě - ťuk ťuk.Nedál jsem na názory xx oktavkářů a jsem nadmíru spokojen.Příští auto bude určitě Mondeo a v dieslu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 17:05, RE: Elektrika
mufik.martin napísal:
Nevíte někdo prosím co je špatně, když na neutrál kolísá napětí? osvětlění at vnitřní tak venkovní plus podsvícení displejů problikává. Ne tedy nějak hodně, pokud o tom nevíe, asi si toho nevšimnete, ale vše lehounce pohasíná a hned se zase rosvěcí, přesně jako když poklesne napětí. Dělá to tak v intervalu jedné vteřiny. Je to mondeo 2004 motor 2,0 benzin. Kolik má mít otáček na neutrál? Já mám 750 tak jestli to není tím,že nezvládá pořádně dobíjet? Staci totiž plynem zvášit na 1000 a nic nepoha...
Nejdříve zkontroluj řemen,pak batérii a alternátor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 20:08, RE: Odbyté
stowaway napísal:
Děkuji za lokalizaci...umístění motoru v Cougaru a Mondeu je shodné : Cougar je sporťák postavený na platformě Mondea, přední náprava je taky stejná ( možná až na drobnosti ). Ten mechanik s největší pravděpodobností jen tak plácal...
O popsaném specifickém problému s mazáním u jinak skvělého motoru V6 2,5 jsem četl už vícekrát, takže bych to takto rozhodně neodmítal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 20:32, RE: Odbyté
radim napísal:
O popsaném specifickém problému s mazáním u jinak skvělého motoru V6 2,5 jsem četl už vícekrát, takže bych to takto rozhodně neodmítal.
Jestli máte něco konkrétního, dejte odkaz...dík
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 21:35, RE: Odbyté
radim napísal:
O popsaném specifickém problému s mazáním u jinak skvělého motoru V6 2,5 jsem četl už vícekrát, takže bych to takto rozhodně neodmítal.
Jediný problém s mazáním, o kterém u 2,5 V6 vím ( týká se nejen tohohle motoru, ale většiny fordích ), je způsoben tím, že tam vlastníci dávají, co je napadne, a kašlou na předpis výrobce, který nařizuje specifikaci WSS-M2C913-A (WSS-M2C912-A1), tedy ACEA A1/B1. Bohužel jsou na tohle motory trochu přecitlivělé a lití jiného oleje se většinou nevyplatí v podobě přidřené kliky, poškození hydraulických zdvihátek a podobně. Tedy žádná konstrukční vada v podobě " nakloněného " motoru, ale jen a jen lidský faktor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.12.2008 21:47, RE: Odbyté
Muroň napísal:
Sdělím vám takovou zajímavost. Převčírem jsem byl u kluků v servisu nechat si namontovat nové tlumiče. Měli tam přidřenýho Cougara s 2,5 V6 Duratec. A prý proto, že ten motor je v tomhle autě nakloněný, takže i hladina oleje je vlastně nakřivo a když je nižší než u horní hranice měrky, je to nebezpečné a hrozí zadření. Zajímavé, co?
Někde jsem četl a slyšel,že problémy se zadíráním měl spíš motor 3.0 v6
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.12.2008 17:59, RE: Odbyté
stowaway napísal:
Jediný problém s mazáním, o kterém u 2,5 V6 vím ( týká se nejen tohohle motoru, ale většiny fordích ), je způsoben tím, že tam vlastníci dávají, co je napadne, a kašlou na předpis výrobce, který nařizuje specifikaci WSS-M2C913-A (WSS-M2C912-A1), tedy ACEA A1/B1. Bohužel jsou na tohle motory trochu přecitlivělé a lití jiného oleje se většinou nevyplatí v podobě přidřené kliky, poškození hydraulických zdvihátek a podobně. Tedy žádná konstrukční vada v podobě " nakloněného " motoru, ale jen a jen lidský faktor.
A jako perličku bych dodal, že Ford prodává oleje pod svou značkou a to dost levně - konkrétně 5litrů 5W30 stojí 903 korun. Na téhle stránce to sice uvádějí jako akci, ale ty cenu jsou tak už nejméně půl roku.

http://www.fordoriginalnidily.cz/akce/motorove-oleje-ford/
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.12.2008 18:09, RE: Mondeo 2,0 16V
mufik.martin napísal:
Nemyslel jsem ani tak rezani zatacek, tam nejvetsi problem nevidim, jako spis rozjezdy a brzdeni, preci jen kdyz se clovek potrebuje jen trosku svozneji rozjet aby odbocil v krizovatce (nemyslim sprinty) tak je obcas problem s prenosem sily a koal zacnou hrabat. To same obcas pri brzdeni, brzdy to ma skvele, prirovanl bych je k Puntu II. co jsem mel, ale sirsi gumy na brzdnou drahu by se taky urcite vyplatili, ale asi je to hlavne tim, ze tam mam zimaky :(
Tak to vidím na kombinaci dvou věcí. Větší průměr disku ještě neznamená automaticky širší kola, i na 17" disky jsou pneumatiky s šířkou 205 mm jako na 16", jen mají jiné profilové číslo (nižší bočnici).
Větší průměr disku a tím pádem nižší bočnice gumy sníží žvejkání kol při rychlém průjezdu zatáčkou a vozidlo bude v zatáčce jistější. Vzhledem k tomu, že přilnavost se neokecá, tak se hranice smyku nezmění. Na rozjezd a brždění nebude mít výška bočnice výraznější vliv, sníží se ale komfort.
Širší guma se může projevit lepší brzdnou dráhou a lepším rozjezdem, ale jen za dobrých podmínek (suchý asfalt), na mokru nebo sněhu to je naopak výrazně horší. Taky se tím zvýší spotřeba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.12.2008 19:28, RE: Odbyté
Koloss napísal:
Ačkoli s doporučenou motorizací musím víceméně souhlasit, sám ji mám, přesto si neodpustím kritiku.

Duratec HE 2.0 je rozhodně povedený motor, je tichý, výkonný a ve velkém autě i překvapivě úsporný. Víceméně to platí i o motorech 1.8 s výkonem 81 a 92kW (rozdíl mezi nimi je patrně pouze v proměnlivém sacím potrubí) nicméně pro zvolený vůz jsou relativně slabé. Relativně píšu proto, že tazatel nenapsal způsob využití. Dvoulitr je s jedním až dvěma lidmi ve voze velice příjemný motor, ale celá r...
Ja mam tiez TDCi po facelifte, zatial 60t km a doteraz ziadne problemy. Netreba dat na plane reci. Spotreba 6 a pol, ale dost na neho tlacim. Najvhodnejsia volba by bola asi ten dvojliter benzin, tam sa netreba bat drahej poruchy, ale nepocital by som so spotrebou 7 litrov ako tu pisu kolegovia. Skor by som pocital tak 10 az 12.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 14.12.2008 15:55, RE: Elektrika
mufik.martin napísal:
Nevíte někdo prosím co je špatně, když na neutrál kolísá napětí? osvětlění at vnitřní tak venkovní plus podsvícení displejů problikává. Ne tedy nějak hodně, pokud o tom nevíe, asi si toho nevšimnete, ale vše lehounce pohasíná a hned se zase rosvěcí, přesně jako když poklesne napětí. Dělá to tak v intervalu jedné vteřiny. Je to mondeo 2004 motor 2,0 benzin. Kolik má mít otáček na neutrál? Já mám 750 tak jestli to není tím,že nezvládá pořádně dobíjet? Staci totiž plynem zvášit na 1000 a nic nepoha...
Martin, dobehni na fórum fordclub.sk, urcite ti bude poradene. Co sa tyka toho volnobeho, 750 ot. by malo byt ok. (mam rovnaky motor, len 2002)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.12.2008 17:01, RE: Odbyté
Radec napísal:
Ja mam tiez TDCi po facelifte, zatial 60t km a doteraz ziadne problemy. Netreba dat na plane reci. Spotreba 6 a pol, ale dost na neho tlacim. Najvhodnejsia volba by bola asi ten dvojliter benzin, tam sa netreba bat drahej poruchy, ale nepocital by som so spotrebou 7 litrov ako tu pisu kolegovia. Skor by som pocital tak 10 az 12.
Těch 12 není pravděpodobné. Nejezdím žádnou ekorallye, z křižovatky vyrážím první, dodržuju rychlosti a pokud netrefím ucpaný střed města, tak jezdím po Brně za 10 litrů teď při teplotách kolem nuly. Jsou to při tom krátké jízdy asi 10 km, motor se skoro nestihne zahřát. V létě to vychází po Brně i kolem 9 litrů, ale středu města se fakt vyhýbám, zejména ve špičce. Pokud jezdím mimo město, okresky a dálnice, tak se ta spotřeba opravdu pohybuje mezi 7-8 litry. Zkraje jsem kontroloval palubní počítač podle dotankování, byl mírně optimistický, ale max o půl litru.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.