0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 00:26, Gratulece
Dekuji Autorovi za pekne srovnani! To se opravdu povedlo! Osobne bych bral 2L benzin...spolehlive a dynamicke svezeni!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 05:18, Good
Pekna recenze a srovnani,ktere me bavilo cist az do konce!
Dekuji,melo to myslenku!
Jinak turbokopance v TDIckach jsou normalni,pak je clovek nadsenej jak to sqvele tahne,ale to jen chvili,pak ztraci dech
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 07:07, Pekne
Vdaka autorovi za fajn prispevok... prajem vela stastnych km :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 07:55, Parádní recenze
Zdravim autora, recenzi jsem si přečetl se zájmem až do konce. Jako vlastník Mondea 2002 2.0 107 kw mohu tento motor jenom doporučit. Najezdil sem s ním už skoro 90 tis km a kromě žárovek do parkovacích světel a záruční opravy dveří jsem zatím neshledal žádný problém (velká slabina zespod mají tendenci reznout, ale dá se uplatnit záruka a po té je garance 10 let - hlavne dveře u řidiče - z doslechu vím, že jde uplatnit i u vozidel dovezených ze zahraničí s platnou servisní knížkou) Velmi mile mě překvapila spotřeba. Jako vlastník minulého modelu jsem počítal se spotřebou okolo 9 litrů. Ale v současné době mám spotřebu při svižné, ale vyvážené jízdě kolem 7,5 litru. (město 8,2 litru )Při pedantském dodržování limitů by určitě šlo jit ještě o nějakou deci níž, ale mě to nedá vychutnat výkon motoru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 08:27, RE: Good
zigi napísal:
Pekna recenze a srovnani,ktere me bavilo cist az do konce!
Dekuji,melo to myslenku!
Jinak turbokopance v TDIckach jsou normalni,pak je clovek nadsenej jak to sqvele tahne,ale to jen chvili,pak ztraci dech
a opět pan chytrý zigi, v životě jsi v tdi nejel a budeš tady plácat, znáš jen tipo a tím to končí. Pro úplnost nemám tdi!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 08:49, RE: Good
anonym napísal:
a opět pan chytrý zigi, v životě jsi v tdi nejel a budeš tady plácat, znáš jen tipo a tím to končí. Pro úplnost nemám tdi!
Asi te zklamu anonyme,ale jel jsem (firemni) fabii 1.9 SDi,TDi,Octavii Tdi 66kw,81kw,passat 96kw.Jeste neco?
Myslim ze muzu lip porovnavat nez ty.
Jinak ty neznabohu,TDi 66kw je motor z roku cca 1994-1995,tak se nediv ze je tak slaby,i kdyz velmi usporny!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 08:49, Recenze
Konečně zase jednou normální recenze kde jsem se něco dozvěděl.Měl jsem firemní 1,9Tdci r.v.2004,auto bylo bez problémů mimo pravidelný servis,ale při 145tis. odešlo čerpadlo,po výměně jezdí zase bez problémů,koupil si ho kolega z práce domů,teď má 215tis. a pořád jede.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 08:52, recenze
Připojuji se k poděkování autorovi za výbornou recenzi, ohledně jízdy s TDi musím z autorem souhlasit. Jezdím jen s benzínovými auty a teď nějaký čas jsem měl možnost se svést s Audi A4 1,9 TDi 74kw. To o těch rozjezdech bez plynu je pravda, bez plynu se to nerozjede, což sem nečekal, že Tdi bez plynu se nerozjede, co naopak bez problémů zvládá domácí Vectra A 2,0 85kw a přidává se u ní plyn až po zařazení dvojky při volném rozjezdu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 10:17, RE: recenze
Pepa napísal:
Připojuji se k poděkování autorovi za výbornou recenzi, ohledně jízdy s TDi musím z autorem souhlasit. Jezdím jen s benzínovými auty a teď nějaký čas jsem měl možnost se svést s Audi A4 1,9 TDi 74kw. To o těch rozjezdech bez plynu je pravda, bez plynu se to nerozjede, což sem nečekal, že Tdi bez plynu se nerozjede, co naopak bez problémů zvládá domácí Vectra A 2,0 85kw a přidává se u ní plyn až po zařazení dvojky při volném rozjezdu.
too krkovicka: no super porovnání, díky za něj, po dlouhý době článek, ze kterého jsem se něco praktického dozvěděl...
too zigy:myslím, že by jsi měl začít brát léky, nebo ty svoje pohádky sepsat do knihy a vydat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 10:33, RE: recenze
cruise napísal:
too krkovicka: no super porovnání, díky za něj, po dlouhý době článek, ze kterého jsem se něco praktického dozvěděl...
too zigy:myslím, že by jsi měl začít brát léky, nebo ty svoje pohádky sepsat do knihy a vydat...
Budes vydavatel?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 10:35, Recenze
Recenzi jsem se zaujetím přečetl.Měl jsem možnost jezdit jak s benzinovým 2,0i, tak s naftou 2,0 TDCi a pro soukromé ůčely jsem
si pořídil Mondeo 2,0TDCi 96kW GHIA ,Tiptronic.Nikdy jsem naftu do baráku nechtěl,ale po zkušenosti,že benzin 2,0 je línej ,zvolil jsem naftu.Jízda s benzinem může připadat svižná jen tomu,kdo v životě nejel s něčím silnějším.Já měl 5 let Scorpio 3,0i 24V 152kW a to je jízda.!Bohužel spotřeba byla tak 12,5 litru a ted mám 6,5!A rozdíl mezi 3,0 a 2,0 je u dieselu mnohem menší než u benzinu!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 11:02, RE: Recenze
technikdj napísal:
Recenzi jsem se zaujetím přečetl.Měl jsem možnost jezdit jak s benzinovým 2,0i, tak s naftou 2,0 TDCi a pro soukromé ůčely jsem
si pořídil Mondeo 2,0TDCi 96kW GHIA ,Tiptronic.Nikdy jsem naftu do baráku nechtěl,ale po zkušenosti,že benzin 2,0 je línej ,zvolil jsem naftu.Jízda s benzinem může připadat svižná jen tomu,kdo v životě nejel s něčím silnějším.Já měl 5 let Scorpio 3,0i 24V 152kW a to je jízda.!Bohužel spotřeba byla tak 12,5 litru a ted mám 6,5!A rozdíl mezi 3,0 a 2,0 je u dieselu mno...
Recenze dobra. Takovejch by to chtelo vice.. Jen tak dal!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 11:24,
Zdravím všechny zvláště pak autora článku a připojuji se s pochvalou na jeho srovnání benzín versus nafta v mondeu. Výborné čtení od začátku do konce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 11:29, RE: Recenze
technikdj napísal:
Recenzi jsem se zaujetím přečetl.Měl jsem možnost jezdit jak s benzinovým 2,0i, tak s naftou 2,0 TDCi a pro soukromé ůčely jsem
si pořídil Mondeo 2,0TDCi 96kW GHIA ,Tiptronic.Nikdy jsem naftu do baráku nechtěl,ale po zkušenosti,že benzin 2,0 je línej ,zvolil jsem naftu.Jízda s benzinem může připadat svižná jen tomu,kdo v životě nejel s něčím silnějším.Já měl 5 let Scorpio 3,0i 24V 152kW a to je jízda.!Bohužel spotřeba byla tak 12,5 litru a ted mám 6,5!A rozdíl mezi 3,0 a 2,0 je u dieselu mno...
zdar, ten tiptronic je bezproblemovy? Napis nejake podrobnosti a skusenosti...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 12:40, pro buzeranta Z I G I H O
Ty tvoje příspěvky je něco neuvěřitelného. Sleduju tě už delší dobu a jediná tvoje klika je že tenhle server je anonymní protože dostat tě do ruky tak to nerozchodíš.Proto nám nezbývá než tě poprosit nekaž tyto diskuze svými uchylnými žvásty, dělej si dobře někde jinde.S pozdr. taky čtenář.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 12:59, RE: Recenze
bubu napísal:
zdar, ten tiptronic je bezproblemovy? Napis nejake podrobnosti a skusenosti...
Tiptronic nemá chybu,jezdil jsem před tím s dvěma normálními automaty
a byl spokojen ,ale Tiptronic je lepší.Nemusíš mačkat spojku,přitom tam hazíš kvalty jak chceš.Užiješ si jak sportovní jízdu,tak pohodu.Já sám ted jezdím víc na manuál a ještě šla dolů spotřeba.Vřele doporučuji!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 13:01, RE: pro buzeranta Z I G I H O
ASTRA G napísal:
Ty tvoje příspěvky je něco neuvěřitelného. Sleduju tě už delší dobu a jediná tvoje klika je že tenhle server je anonymní protože dostat tě do ruky tak to nerozchodíš.Proto nám nezbývá než tě poprosit nekaž tyto diskuze svými uchylnými žvásty, dělej si dobře někde jinde.S pozdr. taky čtenář.
Abys ty nedostal po tlame!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 13:28, Podekovani
Souhlasim s vetsinou nazoru v teto diskusi. Skvely clanek, ctivy, autor navic umi dobre cesky. Mohl bys nabidnout sve sluzby motoristickym web magazinum, vetsina testu ci clanku ti nesaha ani ke kolenum. Preji mnoho bezproblemovych kilometru.
---Ford Mondeo 2.2TDCi---
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 13:32, RE: Recenze
technikdj napísal:
Recenzi jsem se zaujetím přečetl.Měl jsem možnost jezdit jak s benzinovým 2,0i, tak s naftou 2,0 TDCi a pro soukromé ůčely jsem
si pořídil Mondeo 2,0TDCi 96kW GHIA ,Tiptronic.Nikdy jsem naftu do baráku nechtěl,ale po zkušenosti,že benzin 2,0 je línej ,zvolil jsem naftu.Jízda s benzinem může připadat svižná jen tomu,kdo v životě nejel s něčím silnějším.Já měl 5 let Scorpio 3,0i 24V 152kW a to je jízda.!Bohužel spotřeba byla tak 12,5 litru a ted mám 6,5!A rozdíl mezi 3,0 a 2,0 je u dieselu mno...
Škoda, že ti u dieselu upadne ruka od řazení, než si užiješ 2s ten brutalni zatah tak zas radit o stupen vys!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.12.2006 13:42, RE: Recenze
technikdj napísal:
Recenzi jsem se zaujetím přečetl.Měl jsem možnost jezdit jak s benzinovým 2,0i, tak s naftou 2,0 TDCi a pro soukromé ůčely jsem
si pořídil Mondeo 2,0TDCi 96kW GHIA ,Tiptronic.Nikdy jsem naftu do baráku nechtěl,ale po zkušenosti,že benzin 2,0 je línej ,zvolil jsem naftu.Jízda s benzinem může připadat svižná jen tomu,kdo v životě nejel s něčím silnějším.Já měl 5 let Scorpio 3,0i 24V 152kW a to je jízda.!Bohužel spotřeba byla tak 12,5 litru a ted mám 6,5!A rozdíl mezi 3,0 a 2,0 je u dieselu mno...
Benzin je zase lehčí. Což je potvrzeno v recenzi. Kupní cena je jiná a při současných cenách paliv je rozdil 1 L ve spotřebě celkem zanedbatelný. S tím, že benzín není tak háklivý na kvalitu paliva jako diesel.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.