Marek napísal:
2.5 nemá až o tolik lepší dynamiku aby vynahradil o 3 litry vyšší spotřebu... Pod 11 jsem s ním ani nejel. 2.0 se zdá nejlepším kompromisem
Zvláštní,mám Mondeo V6 z roku 97 v kombíku,ročně nalítám okolo padesáti tisíc km,i když po městě jen 10%,tak mám průměr 8,6...jezdím normálně,ale i když jsem to honil,nedostal jsem se nikdy přes 11...jinak Berlín a zpět,konstantně 130 po dálnici,celkově 800km jezdím průměrně za 7,9...palubní počítač ukazuje o litr mín,ale kecá
...jinak za dva roky provozu jsem měnil spojku,všechny kotouče,přední ramena,část výfuku,a-lahůdka-napínák kladky jednoho ze dvou řetězů,co auto má...Olej měním po 10000. To,že se s autem nedá jezdit pod 11je nesmysl,na dlouhé cesty je úspornější než dvoulitr,protože nevyžaduje tolik podřazování...měl jsem Xedose ve 2.5,jezdil za devět,605 ve třílitru automat,ten si bral 10,5...jediné,s čím byl problém dostat se pod 11 bylo BMW 730 automat...tam ta jedenáctka opravdu byla,a při sport režimu no comment...jediné mínus u mondea V6 je pojistka,například podobné motory u mazdy či opelu spadají o kategorii níž,ford upravil obsah pod 2500ccm až u ST200 a u modelové řady po roce 99...taky jsem si myslel že ten motor je nezničitelný,než jsem mrkl na mobile.de,kde V6 s varováním motorschaden,nepojízdné,není až tak vzácná...