0
späť
 

diskuze k tématu: Doporučíme při nájezdu 15 tis.km a rozpočtu 100 tis. Kč BMW E46?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní, německá vozidla, německá vozidla
wimmer_day
počet príspevkov43
dátum registrácie29.01.2009
Utorok 27.11.2012 00:17, Pokud to auto je jen sen a ne nutnost
tak v žádném případě nekupovat. Ne teď a ne ve vaší situaci.
reagovať
AnderN
počet príspevkov53
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 27.11.2012 08:38, Proč má titulek omezení na min. délku a počet slov???
Pokud nakonec přece jen zvolíte E46, tak si hlavně nekupujte sedan. Naštěstí E46 je auto, kde i kombi vypadá velmi pěkně. Díky pohonu kol zadní nápravy má toto auto velmi malý zavazadlový prostor, do kterého by byl problém složit jakýkoliv kočárek, nehledě k množství dalších zavazadel, které jsou naše partnerky schopné na cestu s miminkem připravit a samozřejmě jsou všechna nezbytná.

Pro Vaše potřeby a také s ohledem na uvedené možnosti si troufám tvrdit, že autor článku doporučil velmi správně. I když toho odlehčeného tónu bylo na mě v článku až příliš
reagovať
Gibbon
počet príspevkov2
dátum registrácie08.08.2012
Utorok 27.11.2012 08:42, A co jiné auto?
Mondeo je sice docela rozumná volba s ohledem na finance, ale pokud by si chtěl tazatel přecijen užít trochu lepší svezení, doporučil bych ojetou Alfu 166. Jsou vcelku levné, za cenu kolem 80 tisíc bude jistojistě pěkný kousek, který třeba ani nebude starší šesti let. Pak je akorát otázka motoru, benzínová V6 je dosti žravá, takže snad jedině v plynu, TwinSparku bych se vzhledem k případným cenám oprav vyhnul. S ohledem na cenu bych asi sáhl po léty osvědčené 2.4 JTD, je to silný a vcelku úsporný diesel a celkově auto s tímto motorem nebude vyžadovat moc servisu. Jediný potenciální problém je podvozek, který určitě bude třeba řešit, ale tak by to bylo i u E46 s tím rozdílem, že na Alfu to asi bude i levnější.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 27.11.2012 09:29, RE: A co jiné auto?
Gibbon napísal:
Mondeo je sice docela rozumná volba s ohledem na finance, ale pokud by si chtěl tazatel přecijen užít trochu lepší svezení, doporučil bych ojetou Alfu 166. Jsou vcelku levné, za cenu kolem 80 tisíc bude jistojistě pěkný kousek, který třeba ani nebude starší šesti let. Pak je akorát otázka motoru, benzínová V6 je dosti žravá, takže snad jedině v plynu, TwinSparku bych se vzhledem k případným cenám oprav vyhnul. S ohledem na cenu bych asi sáhl po léty osvědčené 2.4 JTD, je to silný a vcelku úsporný diesel a celkově auto s tímto motorem nebude vyžadovat moc servisu. Jediný potenciální problém je podvozek, který určitě bude třeba řešit, ale tak by to bylo i u E46 s tím rozdílem, že na Alfu to asi bude i levnější.


Pokud má někdo hluboko do kapsy, tak zrovna Alfě bych se servisně vyhnul. Její nápravy a jejich uložení ještě v kombinaci s težkých chrochtem nejsou tak odolné, jako u zmíněného Mondea. Mondeo je zatím ještě pořád dobrý kompromis mezi cenou a užitnou hodnotou.
reagovať
Kozař
počet príspevkov2
dátum registrácie25.09.2008
Utorok 27.11.2012 09:30, RE: Pokud to auto je jen sen a ne nutnost
wimmer_day napísal:
tak v žádném případě nekupovat. Ne teď a ne ve vaší situaci.


Tazatel má s odřenýma ušima na Fábii(kombi) a chce si splnit sen z kterého se dříve či pozděli stane noční můra!!!
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 27.11.2012 09:43, nestrašte ho :-)
v dotazu nezazněl jeden základní údaj na který se ptám každého kdo chce nějaké auto-jaký máš příjem? prostě klasické ´´bankovně nebankovní úvěrové kolečko´´, tedy kolik vyděláváš, kolik vydělává tvoje žena, jaké máš náklady na bydlení a jaké máš další závazky-úvěry, hypo, alimenty atd... teprve potom se dá fundovaně doporučit konkrétní auto.
pokud mi výpočet nelže tak při odhadnutém nájezdu dá cca 4.000,-/ měsíčně jen na benzín. tedy cca 48.000,- za rok. k tomu 3.000,- POVko, 4.000,- za zákl. servis (1.5x olej, 2x přezutí, 1x geo, 1/2 STK), 12.000,-/rok spotřebák (gumy, tlumiče, brzdy, čepy atd.), tedy co zrovna odejde-tento jediný údaj je spekulativní, záleží na konkrétním stavu auta v okamžiku koupě a na konkrétním jízdním stylu, může to být jeden rok 0 a druhý 20.000,-. nebo taky 40.000,- co rok.. tedy sakum prdum teoreticky necelých 6.000,-/měsíčně. nepočítám havarijko. tam už se pár stovek na mimořádné výdaje někam vejde. ani u jednoho z uvedené dvojice není pravděpodobná fatální závada za desetitisíce. pokud ano tak stačí pár měsíců nejezdit a je na opravu zaplať pánbůh že žijeme v době kdy není problém koupit z výplaty nějaký prskolet typu Punto, 106, Saxo, Felda apod. na nouzové přibližování.
náklady e46 vs. Mondeo budou +/- stejné (samozřejmě že nepočítám s návštěvami autorizovaných servisů a prvovýrobovými díly). v reálu záleží na jediném-konkrétní stav konkrétního auta. Monďas bude nejspíš nějaký referentský, služební či jiný firemní vůz, e46 spíše soukromá. stav tacho může být i přes rozdíl věku cca stejný. potom vyhrává BMW protože prostě vydrží víc. jasně, pokud narazí na dvoulitrové Mondeo od prvního majitele, ne ičaře ale privát s prokazatelným nájezdem 150k z roku 2004 za 80.000,- tak ano. ale to se rovná výhře v loterii.
jsem v pokušení pánovi doporučit nějakou lowendovou funglovku. pokud je auto-laik. pokud je fanoušek, což by z volby e46ky odpovídalo tak ať zapomene na autobazary. ať sleduje Bazoš, Hyperinzerci, Annonci apod., kde inzerují soukromníci. možná sbazar, teoreticky autobazar.eu. pokud je z pohraničí tak autoscout24 nebo mobile.de, ale ať filtruje privátní nabídky. protože kvalitní kus si v autobazaru dají dobře zaplatit, tudíž bude mimo jeho limit. kdežto u soukromníka kterému v bazaru nabídli o 1/3 méně než by ho prodávali pochodí spíš. a uvidí kdo s autem jezdil. hlavně ať se nedá oblafnout vyplněnou serviskou, ověří si jí, ev. chce vidět i faktury, které si každej normální člověk schovává. a kupuje podle skutečného stavu, ne podle tvrzení a slibů. hodně štěstí.
reagovať
Gibbon
počet príspevkov2
dátum registrácie08.08.2012
Utorok 27.11.2012 10:48, RE: A co jiné auto?
Tak jasně že finančně to bude náročnější než to mondeo, ale spíš jen pro začátek, uvést to do dobrého stavu, hlavně podvozek. Pak je třeba počítat s tím, že common rail si občas vyžádá nějákou tu korunku navíc. Já mám ale co se týče servisu se 166 2.4 JTD jen pozitivní zkušenosti, stačilo vyměnit přední ramena a zadní unibally, udělat rozvody a auto pak tři roky nic kromě nafty a spotřebáku nechtělo. Maximálně občas zazlobilo rádio, toť vše. Takže rozhodně bych se toho s nějákou 20 - 30 tisícovou rezervou nebál, což u 166, kterou lze dnes pořídit kolem 60 tisíc v hodně dobrém stavu nebude problém. Samozřejmně rozum velí Mondeo, je to zodpovědná a rozumná volba, když chce ale někdo víc než jen obyčejné auto, šel bych do ní, s těmihle penězi je to bezproblémů.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 27.11.2012 11:01, RE: Proč má titulek omezení na min. délku a počet slov???
AnderN napísal:
Pokud nakonec přece jen zvolíte E46, tak si hlavně nekupujte sedan. Naštěstí E46 je auto, kde i kombi vypadá velmi pěkně. Díky pohonu kol zadní nápravy má toto auto velmi malý zavazadlový prostor, do kterého by byl problém složit jakýkoliv kočárek, nehledě k množství dalších zavazadel, které jsou naše partnerky schopné na cestu s miminkem připravit a samozřejmě jsou všechna nezbytná.Pro Vaše potřeby a také s ohledem na uvedené možnosti si troufám tvrdit, že autor článku doporučil velmi správně. I když toho odlehčeného tónu bylo na mě v článku až příliš


Naprostý souhlas. BMW sice svou 3er řadí do střední třídy, ale je to nesmysl, o kterém jsou skalní příznivci značky schopni se do krve hádat. Dokonce ani stejně stará 5er nemá stejně prostoru jako Mondeo a to ani pro řidiče. Trojka se dá považovat za rodinné auto jen v případě, že členové rodiny budou všichni malého vzrůstu.

A souhlas - někdy ten odlehčený tón byl až takový, že i já jako majitel Mondea jsem některé věty musel číst třikrát, abych je pochopil.

A souhlas opět - proč jsou ta nesmyslná pravidla pro název příspěvku?
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 27.11.2012 11:14, RE: nestrašte ho :-)
tomaskrtek napísal:
pokud je fanoušek, což by z volby e46ky odpovídalo tak ať zapomene na autobazary. ať sleduje Bazoš, Hyperinzerci, Annonci apod., kde inzerují soukromníci. možná sbazar, teoreticky autobazar.eu. pokud je z pohraničí tak autoscout24 nebo mobile.de, ale ať filtruje privátní nabídky.


Jo, já svá Mondea koupil od sokromníků bez bazaru.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 27.11.2012 11:41, RE: Pokud to auto je jen sen a ne nutnost
wimmer_day napísal:
tak v žádném případě nekupovat. Ne teď a ne ve vaší situaci.


Plnej souhlas. Pán ještě ani netuší, jakej kolotoč ho čeká, a chystá se odevzdat (nejspíš) vše, co horkotěžko splašil, nějakýmu vykukovi, co bude rád, že se zbaví "starý" plečky. To Mondeo v liftbacku nebo kombajnu snad dává jakejs takejs smysl, ale plnění snů patří do doby, kdy už na ně "zbyde"...
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 27.11.2012 13:35, Osmnáctistovka v Mondeu
Tak já nevím, co si myslet o větě, která v odpovědi padla ohledně osmnáctistovek. První věc - jsou to základní motory, které ale dávají smysl. není to tak jako když do posledního Mondea montují šestnáctistovku, která pak prostě musí být v takto těžkém autě nešťastná a následně udělá nešťastným každého řidiče. Na normální ježdění v lehčím Mk3 stačí i ta slabší 1.8 81 kW verze, samozřejmě s rostoucím zatížením to nebude s dynamikou slavné. Silnější verze na tom bude lépe, ale hlavní rozdíl bude poznat až ve vyšších otáčkách, při běžném ježdění moc velký rozdíl nebude. Ale na každodenní dojíždění patrně s jedním člověkem na palubě to stačit bude.

Ale vůbec nerozumím poznámce o vlastních problémech. Pokud vím, tak tyto motory jsou kostrukčně shodné s dvoulitrem a sdílí s ním i problémy s vířivými klapkami v sání.

Osobně jsem dvoulitra sháněl čtvrt roku, takže pokud tazatel nemá tolik času, tak bych hledání rozšířil klidně i na 1.8 92 kW, hledání se tím zkrátí. Pokud by přece jen chtěl mít trochu větší radost z ježdění, tak bych asi do výběru přidal i ten 2.5 V6, který se s žádnými výraznými problémy nepotýká, DavidV by mohl podrobněji referovat. Při ježdění do práce předpokládám většinou mimo obec, nemusí být spotřeba příliš odlišná od dvoulitru a podle všeho u V6 není problémem ani přestavba na LPG (dvoulitr se na to nehodí).

Co se týká problémů s vířivými klapkami a následným omezením na roky po faceliftu (2003+), není to nijak kritické. Pokud bude motor z výroby před rokem 2003 ve slušném stavu, což by mohly prověřit tlaky na válcích, tak jednoduchá demontáž vířivých klapek problém odstraní. Případně lze za cenu kolem 1000 korun koupit klapky novější odolnější konstrukce a provést výměnu, což ale chce zručného mechanika, aby klapky po sestavení dobře rozhýbal.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 27.11.2012 13:54, RE: Osmnáctistovka v Mondeu
Koloss napísal:
Tak já nevím, co si myslet o větě, která v odpovědi padla ohledně osmnáctistovek. ......Pokud bude motor z výroby před rokem 2003 ve slušném stavu, což by mohly prověřit tlaky na válcích, tak jednoduchá demontáž vířivých klapek problém odstraní. Případně lze za cenu kolem 1000 korun koupit klapky novější odolnější konstrukce a provést výměnu, což ale chce zručného mechanika, aby klapky po sestavení dobře rozhýbal.


Ano s tímto dodatkem souhlasím. Duratecy HE jsou konstrukčně prakticky shodné, a rovněž si nevybavuji nějaké charakteristické problémy 1800, které by se 2-litru vyhýbaly. Z osmáctistovek se bude lépe vybírat, protože jich je z benzínů nejvíce a pro ježdění do práce bych se jim taky nevyhýbal. Není to tak dávno, co jsem tady o 1800 ccm do Mondea měl článek. Já osobně bych klapky vymontoval.
Tady každý napíše, že nechce do auta nic investovat, ale moje zkušenost je, že každé auto ročně spolkne minimálně desítku jen na základních poplatcích a údržbě, aniž by se něco vysypalo. No a pak ještě palivo a sem tam doslouží díl - to jsou jiné částky. Já za své Mondeo ročně utratím cca 45 tisíc a s dvoulitrem bych ušetřil cca 10%. A to vlastně jen jezdím a řeším maličkosti.
Pak se tady opravdu zákonitě musí prodávat vraky, vždyť už to všichni píšete, že nechcete, aby to něco stálo, nebo že do auta pokud možno investujejte minimum peněz, a to doslova (šizení servisu).
Tomáš Krtek to dobře shrnul pro 10 tkm/rok je základní cena měsíčního provozu cca 4000 Kč a pak rostou nejvíce náklady na palivo (2,5-3,5 tKč/1000 km pro benzínový pohon dle obsahu).
Článek, který se tohoto tématu dotkne je v systému a čeká na zveřejnění už cca měsíc.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 27.11.2012 14:57, RE: Osmnáctistovka v Mondeu
David V napísal:
Duratecy HE jsou konstrukčně prakticky shodné, a rovněž si nevybavuji nějaké charakteristické problémy 1800, které by se 2-litru vyhýbaly. Z osmáctistovek se bude lépe vybírat, protože jich je z benzínů nejvíce a pro ježdění do práce bych se jim taky nevyhýbal.


A co ten 2.5 V6 s LPG? Já obecně vím, že dvoulitr se na přestavbu nehodí, protože nemá tvrzená sedla ventilů. Ale u V6 tento problém snad není a tak by se přestavba dala řešit. Kromě toho jsem napsal, že mimo město by se při troše rozumu dalo s V6 jezdit s podobnou spotřebou jako u dvoulitru. To bys možná mohl potvrdit.
reagovať
zdenyx
počet príspevkov26
dátum registrácie27.11.2012
Utorok 27.11.2012 15:38, motory Ford na výběr
Kde jste došli na to,že dvoulitrových benzínů je málo na výběr. Díval jsem se na dva portály a lidí,kterých se chtějí zbavit vozů s touto motorizací je víc než dost. Jdi do Bmw 3.Od a udělej si radost. Za ty peníze,co máš našetřený sice koupíš úplně výlítanou hajtru,ale zase můžeš říkat,že jezdíš v Bmw a ne Fordem. I když Ti to třeba bude stát 3/4 roku v garáži,protože nebudeš mít na opravu vstřiků. Ale zase,když to pojede,tak budeš mít naftu,která dokáže jezdit i za 6 litrů
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov32
dátum registrácie12.12.2024
Utorok 27.11.2012 15:58, RE: Osmnáctistovka v Mondeu
Koloss napísal:
Tak já nevím, co si myslet o větě, která v odpovědi padla ohledně osmnáctistovek. První věc - jsou to základní motory, které ale dávají smysl. není to tak jako když do posledního Mondea montují šestnáctistovku, která pak prostě musí být v takto těžkém autě nešťastná a následně udělá nešťastným každého řidiče. Na normální ježdění v lehčím Mk3 stačí i ta slabší 1.8 81 kW verze, samozřejmě s rostoucím zatížením to nebude s dynamikou slavné. Silnější verze na tom bude lépe, ale hlavní rozdíl bude poznat až ve vyšších otáčkách, při běžném ježdění moc velký rozdíl nebude. Ale na každodenní dojíždění patrně s jedním člověkem na palubě to stačit bude. Ale vůbec nerozumím poznámce o vlastních problémech. Pokud vím, tak tyto motory jsou kostrukčně shodné s dvoulitrem a sdílí s ním i problémy s vířivými klapkami v sání. Osobně jsem dvoulitra sháněl čtvrt roku, takže pokud tazatel nemá tolik času, tak bych hledání rozšířil klidně i na 1.8 92 kW, hledání se tím zkrátí. Pokud by přece jen chtěl mít trochu větší radost z ježdění, tak bych asi do výběru přidal i ten 2.5 V6, který se s žádnými výraznými problémy nepotýká, DavidV by mohl podrobněji referovat. Při ježdění do práce předpokládám většinou mimo obec, nemusí být spotřeba příliš odlišná od dvoulitru a podle všeho u V6 není problémem ani přestavba na LPG (dvoulitr se na to nehodí). Co se týká problémů s vířivými klapkami a následným omezením na roky po faceliftu (2003+), není to nijak kritické. Pokud bude motor z výroby před rokem 2003 ve slušném stavu, což by mohly prověřit tlaky na válcích, tak jednoduchá demontáž vířivých klapek problém odstraní. Případně lze za cenu kolem 1000 korun koupit klapky novější odolnější konstrukce a provést výměnu, což ale chce zručného mechanika, aby klapky po sestavení dobře rozhýbal.


Petr-Tipcars: Přiznám se bez mučení, že jsem osmnáctistovky spláchl na jeden zátah především kvůli 2 věcem: pán se asi občas bude chtít "svézt" (když si myslel na E46). A když se nebude chtít svézt, tak bude beztak permanentně vozit auto naložené (s malým dítětem jinak ani nelze). Mondeo Mk3 s osmnáctistovkou pak pro něj není řešením z hlediska dynamiky, natož výkonové rezervy. Potenciálním problémem byla myšlena specialitka Sci, jež může přidělat vrásky na čele, jinak "bežné" osmnáctistovky jsou prostě Durateky, jen dle mého názoru je zbytečné si nimi komplikovat život v Mondeu, jež bude evidentně vytížené. Jako vhodnější vidím variantu pohledat dvoulitr, případně došetřit.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov32
dátum registrácie12.12.2024
Utorok 27.11.2012 16:11, RE: motory Ford na výběr
zdenyx napísal:
Kde jste došli na to,že dvoulitrových benzínů je málo na výběr. Díval jsem se na dva portály a lidí,kterých se chtějí zbavit vozů s touto motorizací je víc než dost. Jdi do Bmw 3.Od a udělej si radost. Za ty peníze,co máš našetřený sice koupíš úplně výlítanou hajtru,ale zase můžeš říkat,že jezdíš v Bmw a ne Fordem. I když Ti to třeba bude stát 3/4 roku v garáži,protože nebudeš mít na opravu vstřiků. Ale zase,když to pojede,tak budeš mít naftu,která dokáže jezdit i za 6 litrů


Petr-Tipcars: Pán čeká rodinu, má fixní částku, nemá na další výdaje, navíc bůhví, jestli počítá se zde v diskuzi zmíněným celkem přesným výpočtem naznačujícím, že provoz také nebude zadarmo. Takže jestli je to chlap, tak na jeho místě bych nejančil a počkal, až bude peněz víc...Teď potřebuje vrabce v hrsti, aby vozil sviště, ne holuba v garáži a doma Itálii (otázka je, jestli nepřehodnotit, zda to auto vůbec opravdu potřebuje). Maximální kompromis je ten dvoulitr, s ním mu Mondeo udělá víc radosti, než vylítaná, o 4roky starší E46 se základním motorem, protože nic jiného za ty peníze nesežene. Anebo to byla sranda a já mám dnes nechápavý den...
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 27.11.2012 16:19, RE: motory Ford na výběr
cz9998 napísal:
... Anebo to byla sranda a já mám dnes nechápavý den...


Já myslím, že to sranda byla, i když nic moc jsem se nezasmál.
reagovať
zdenyx
počet príspevkov26
dátum registrácie27.11.2012
Utorok 27.11.2012 16:21, bmw versus ford
Petře,to byl vtip. Totiž koupit auto za 80 a nechat si 20 na servis a podobně není výhra. Proto jsem napsal to Bmw. Může si koupit sice první model,ale víceméně se na něho může chodit dívat do garáže. A pokud bych měl čekat rodinu,asi bych uvažoval nad investicemi do něčeho jiného. Radši bych ještě našetřil a třeba počkal do jara příštího roku,ceny budou zase lidovější a pán třeba bude mít i nějaký grejcar navíc a může si dopřát luxus po česku(Octavii tdi) a nebo když bude chtít naštvat sousedy,tak koupit prvního taxikářskýho Superba. A to bude teprve kára
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 27.11.2012 16:28, RE: Osmnáctistovka v Mondeu
cz9998 napísal:
Petr-Tipcars: Přiznám se bez mučení, že jsem osmnáctistovky spláchl na jeden zátah především kvůli 2 věcem: pán se asi občas bude chtít "svézt" (když si myslel na E46). A když se nebude chtít svézt, tak bude beztak permanentně vozit auto naložené (s malým dítětem jinak ani nelze). Mondeo Mk3 s osmnáctistovkou pak pro něj není řešením z hlediska dynamiky, natož výkonové rezervy. Potenciálním problémem byla myšlena specialitka Sci, jež může přidělat vrásky na čele, jinak "bežné" osmnáctistovky jsou prostě Durateky, jen dle mého názoru je zbytečné si nimi komplikovat život v Mondeu, jež bude evidentně vytížené. Jako vhodnější vidím variantu pohledat dvoulitr, případně došetřit.


Ano 1.8 SCi 96 kW je potenciálně problémové, ale současně téměř nesehnatelné. Co se týče normální 1.8, raději s 92 kW, tak ten na většinu provozu vyhoví. 90% provozu budou osamělé cesty do práce (50 km denně), to se mu stejně nebude chtít divočit. Zbylých 10% bude jezdit s rodinkou a s děckem v sedačce bych stejně divočit nedoporučoval.

Za ty peníze může být jediné rozumné a současně i zábavné řešení Mondeo 2.5 V6, předpokladem je pečlivý výběr.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov32
dátum registrácie12.12.2024
Utorok 27.11.2012 16:36, RE: bmw versus ford
zdenyx napísal:
Petře,to byl vtip. Totiž koupit auto za 80 a nechat si 20 na servis a podobně není výhra. Proto jsem napsal to Bmw. Může si koupit sice první model,ale víceméně se na něho může chodit dívat do garáže. A pokud bych měl čekat rodinu,asi bych uvažoval nad investicemi do něčeho jiného. Radši bych ještě našetřil a třeba počkal do jara příštího roku,ceny budou zase lidovější a pán třeba bude mít i nějaký grejcar navíc a může si dopřát luxus po česku(Octavii tdi) a nebo když bude chtít naštvat sousedy,tak koupit prvního taxikářskýho Superba. A to bude teprve kára


Petr-Tipcars: Ufff! Se mi trochu ulevilo...já bych to viděl tak: sice se to po porodu bude řešit obtížněji, protože bude spousta dalších věcí k řešení, ale já bych koupi auta nechal "vyhnít" po porodu. Před dítětem se řeší spíš bydlení, auto má v případě přístupu k penězům, nebo ideálně v případě, že je má rychle po ruce, vyřešené za pár týdnů, během nichž se svět nezboří. Na akutky je taxík nebo sanita během té doby. Ono totiž pár týdnů po porodu, po nákupu nutných věcí, bude pánovi jasnější, jakéže jsou mantinely. A že s napjatým rozpočtem se sny možná dají plnit, ale bohužel někdy na úkor potřebnějších věcí. Což je prostor pro možné názorové neshody. Za sebe bych jako splněný sen vnímal to malé a ostatní řešil s odstupem.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.