dpwagen napísal:
Měl bych možná S60 2.4 D5 rok 2005, super stav, skoro nová (77.000km najeto), ono je volvo totiž docela podceňované, ale dle mého na dlouhé cesty lepší jak alfa nebo saab. Pak tam jsou i staré S80, okolo 2004, ale vzhledem k tomu, že je nový model, nebude asi vhodná.
Donbry vecer,
v jednom z predchozich prispevku jsem zminoval svoje zkusenosti s Volvem S60. Byt v nejsilnejsi motorizaci, nezanechalo na mne zadny dojem. Vlastne, protoze se o Volvech bavime, musim rici, ze si myslim, ze to je dobre auto a doporucil bych ho kamaradovi. Ale sam ho nejak nechci. Snad rozumite. Volvo jsem kratce uvazoval jenom C70, ale je uz preci jen zastarale (a nove se nezda neni dobre (dle tisku) ani hezke (dle meho nazoru).
Saaby, musim priznat, pro mne maji urcite charizma. Je to jako ve stihacce, az na to, ze ze stihacky tam neni nic a stihacky Saab letaji s motory Volvo. Ale i presto pro me maji stihackove kouzlo. Problem se Saaby ktere jsou v cenove hladine, kterou jsem stanovil mam ten, ze po poslednim faceliftu, "oramovani" svetel a palubky vypadaji jako tvorba Franka Millera (komentare k tomuto vyroku take vitam), protoze ohranicuji jednoznacne to, co definuje predmet zajmu: stroj, auto. Saaby pred tim, no... byly ty Saaby po vstupu GM (Opelu) a pred diskutabilnim, ale dle meho nazoru genialne jednoduchem (cliche: jednoduse genialnim inzenyrskem pristupu k designu) pristupu k nove tvari automobilu Saab.
Tyhle nove jsou drahe. Ty stare jsou stare. A ty vyse zminene, tedy ty co jsou mezi, to jsou Opely s kabatem ne Kenvelo (zacatek 90'), Calvin Klein (Saab konec 90' a zacatek 2000'), ale nikoli Armani (coz jsou Saaby ted).
Dle meho nazoru by bylo dobre, kdyby se diskuze na tomto foru vinula obcas i timto smerem, protoze auta jsou nejkomplexnejsi seriovy produkt v historii civilizace a diskuze o nich je legitimni zcela jiste i na jine rovine, nez je spotreba.
Kocourisko