0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Fusion a zkušenosti majitele po třech letech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
gottak
počet príspevkov208
dátum registrácie10.06.2010
Štvrtok 03.01.2013 09:46, Spotreba
Inu on ten Golf ma trochu jinou aerodynamiku a odpor, a hlavne motory VW a Fordi jsou nesrovnatelne ohledne spotreby....i kdyz ta 1.4 ve Fusionu je od Yamahy...hi hi hi....
reagovať
rojack
počet príspevkov145
dátum registrácie06.01.2009
Štvrtok 03.01.2013 11:25, Co k tomu říci....
....za málo peněz ještě méně muziky.....
Je to prostě lidové vozítko, ošizené, kde se dá, takový malý žebřiňáček (ano, podvozek je asi nejslabší místo tohoto vozítka). 260t. není zrovna málo, ve srovnání s Dacií, na jejíž úrovni kvalitou zřejmě je.
Není zřetelné, zda k závadě na převodovce došlo ještě v záruce 2 let? Potom nevím, co v servisu zkoušeli a proč majitel vůbec platil tu práci.
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 03.01.2013 13:22, RE: Co k tomu říci....
rojack napísal:
....za málo peněz ještě méně muziky.....Je to prostě lidové vozítko, ošizené, kde se dá, takový malý žebřiňáček (ano, podvozek je asi nejslabší místo tohoto vozítka). 260t. není zrovna málo, ve srovnání s Dacií, na jejíž úrovni kvalitou zřejmě je.Není zřetelné, zda k závadě na převodovce došlo ještě v záruce 2 let? Potom nevím, co v servisu zkoušeli a proč majitel vůbec platil tu práci.


No co by zkoušeli, zkoušeli to, zda nešťastník vyměkne a půjde "otravovat" jinam.
Znám člověka s Toyotou Yaris, kde po 30tkm odešla v záruce spojka a zámek ve dveřích řidiče. Servis se k tomu postavil tak, že záruka není, protože spojku si sám zničil "nesprávným používáním" a zámek dveří taky.
reagovať
kamil321
počet príspevkov70
dátum registrácie19.01.2012
Štvrtok 03.01.2013 15:51, dotaz
Zdravím, mám dotaz trochu mimo, ale..hučí mi nejspíš něco v převodovce při jízdě kolem 80 a ubrání plynu na pětku a ještě zajímavě při ubrání toho plynu několikrát to celým autem škubne jakoby dozadu, silenbloky vyměněny, může opravdu to hučení dělat i vadné ložisko spojky za jízdy? já myslel, že to hučí jen, když auto stojí..jinak mám najeto 250tkm a spojka jednou měněna. Mám VW caddy 2,0sdi bdj hfn.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Piatok 04.01.2013 09:45, RE: dotaz
kamil321 napísal:
Zdravím, mám dotaz trochu mimo, ale..hučí mi nejspíš něco v převodovce při jízdě kolem 80 a ubrání plynu na pětku a ještě zajímavě při ubrání toho plynu několikrát to celým autem škubne jakoby dozadu, silenbloky vyměněny, může opravdu to hučení dělat i vadné ložisko spojky za jízdy? já myslel, že to hučí jen, když auto stojí..jinak mám najeto 250tkm a spojka jednou měněna. Mám VW caddy 2,0sdi bdj hfn.


dvojhmota spíš než ložisko
reagovať
kamil321
počet príspevkov70
dátum registrácie19.01.2012
Piatok 04.01.2013 14:01, RE: dotaz
tomaskrtek napísal:
kamil321 napísal:
Zdravím, mám dotaz trochu mimo, ale..hučí mi nejspíš něco v převodovce při jízdě kolem 80 a ubrání plynu na pětku a ještě zajímavě při ubrání toho plynu několikrát to celým autem škubne jakoby dozadu, silenbloky vyměněny, může opravdu to hučení dělat i vadné ložisko spojky za jízdy? já myslel, že to hučí jen, když auto stojí..jinak mám najeto 250tkm a spojka jednou měněna. Mám VW caddy 2,0sdi bdj hfn.
dvojhmota spíš než ložisko


2,0SDI nemá dvouhmotu
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Sobota 05.01.2013 00:25, RE: Co k tomu říci....
free78 napísal:
rojack napísal:
....za málo peněz ještě méně muziky.....Je to prostě lidové vozítko, ošizené, kde se dá, takový malý žebřiňáček (ano, podvozek je asi nejslabší místo tohoto vozítka). 260t. není zrovna málo, ve srovnání s Dacií, na jejíž úrovni kvalitou zřejmě je.Není zřetelné, zda k závadě na převodovce došlo ještě v záruce 2 let? Potom nevím, co v servisu zkoušeli a proč majitel vůbec platil tu práci.
No co by zkoušeli, zkoušeli to, zda nešťastník vyměkne a půjde "otravovat" jinam. Znám člověka s Toyotou Yaris, kde po 30tkm odešla v záruce spojka a zámek ve dveřích řidiče. Servis se k tomu postavil tak, že záruka není, protože spojku si sám zničil "nesprávným používáním" a zámek dveří taky.


Zničit spojku Yarise (nebo jakéhokoli jiného normálního auta) po 30 tkm to musí být fakt asi řidič mimořádný umělec... Ale jde to, to je jasný když se chce... A že se mu nejpíš zloděj někde u paneláku dobýval do auta, to neměl dálkový centrál, že používá klíče?
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 05.01.2013 12:35, RE: Co k tomu říci....
Petr S napísal:
free78 napísal:
rojack napísal:
....za málo peněz ještě méně muziky.....Je to prostě lidové vozítko, ošizené, kde se dá, takový malý žebřiňáček (ano, podvozek je asi nejslabší místo tohoto vozítka). 260t. není zrovna málo, ve srovnání s Dacií, na jejíž úrovni kvalitou zřejmě je.Není zřetelné, zda k závadě na převodovce došlo ještě v záruce 2 let? Potom nevím, co v servisu zkoušeli a proč majitel vůbec platil tu práci.
No co by zkoušeli, zkoušeli to, zda nešťastník vyměkne a půjde "otravovat" jinam. Znám člověka s Toyotou Yaris, kde po 30tkm odešla v záruce spojka a zámek ve dveřích řidiče. Servis se k tomu postavil tak, že záruka není, protože spojku si sám zničil "nesprávným používáním" a zámek dveří taky.
Zničit spojku Yarise (nebo jakéhokoli jiného normálního auta) po 30 tkm to musí být fakt asi řidič mimořádný umělec... Ale jde to, to je jasný když se chce... A že se mu nejpíš zloděj někde u paneláku dobýval do auta, to neměl dálkový centrál, že používá klíče?


Proč by musel být řidič mimořádný umělec ? V minulosti mi měnili spojku na záruku po necelých dvou letech a 60 tisících km, protože prasklo těsnění na ovládacím válci a na lamelu i setrvačník natekla brzdová kapalina (ovládací médium). Totéž může být případ u zámku, neboť se zde nepíše, zda se jednalo o vložku zámku nebo třeba o vlastní mechanismus zavírání dveří.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Sobota 05.01.2013 21:28, RE: Co k tomu říci....
Pavlik napísal:
Petr S napísal:
free78 napísal:
rojack napísal:
....za málo peněz ještě méně muziky.....Je to prostě lidové vozítko, ošizené, kde se dá, takový malý žebřiňáček (ano, podvozek je asi nejslabší místo tohoto vozítka). 260t. není zrovna málo, ve srovnání s Dacií, na jejíž úrovni kvalitou zřejmě je.Není zřetelné, zda k závadě na převodovce došlo ještě v záruce 2 let? Potom nevím, co v servisu zkoušeli a proč majitel vůbec platil tu práci.
No co by zkoušeli, zkoušeli to, zda nešťastník vyměkne a půjde "otravovat" jinam. Znám člověka s Toyotou Yaris, kde po 30tkm odešla v záruce spojka a zámek ve dveřích řidiče. Servis se k tomu postavil tak, že záruka není, protože spojku si sám zničil "nesprávným používáním" a zámek dveří taky.
Zničit spojku Yarise (nebo jakéhokoli jiného normálního auta) po 30 tkm to musí být fakt asi řidič mimořádný umělec... Ale jde to, to je jasný když se chce... A že se mu nejpíš zloděj někde u paneláku dobýval do auta, to neměl dálkový centrál, že používá klíče?
Proč by musel být řidič mimořádný umělec ? V minulosti mi měnili spojku na záruku po necelých dvou letech a 60 tisících km, protože prasklo těsnění na ovládacím válci a na lamelu i setrvačník natekla brzdová kapalina (ovládací médium). Totéž může být případ u zámku, neboť se zde nepíše, zda se jednalo o vložku zámku nebo třeba o vlastní mechanismus zavírání dveří.


A co to bylo za značku kde praskne trubička po 60 tkm v záruce?
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 05.01.2013 23:16, RE: Co k tomu říci....
Petr S napísal:
Pavlik napísal:
Petr S napísal:
free78 napísal:
rojack napísal:
....za málo peněz ještě méně muziky.....Je to prostě lidové vozítko, ošizené, kde se dá, takový malý žebřiňáček (ano, podvozek je asi nejslabší místo tohoto vozítka). 260t. není zrovna málo, ve srovnání s Dacií, na jejíž úrovni kvalitou zřejmě je.Není zřetelné, zda k závadě na převodovce došlo ještě v záruce 2 let? Potom nevím, co v servisu zkoušeli a proč majitel vůbec platil tu práci.
No co by zkoušeli, zkoušeli to, zda nešťastník vyměkne a půjde "otravovat" jinam. Znám člověka s Toyotou Yaris, kde po 30tkm odešla v záruce spojka a zámek ve dveřích řidiče. Servis se k tomu postavil tak, že záruka není, protože spojku si sám zničil "nesprávným používáním" a zámek dveří taky.
Zničit spojku Yarise (nebo jakéhokoli jiného normálního auta) po 30 tkm to musí být fakt asi řidič mimořádný umělec... Ale jde to, to je jasný když se chce... A že se mu nejpíš zloděj někde u paneláku dobýval do auta, to neměl dálkový centrál, že používá klíče?
Proč by musel být řidič mimořádný umělec ? V minulosti mi měnili spojku na záruku po necelých dvou letech a 60 tisících km, protože prasklo těsnění na ovládacím válci a na lamelu i setrvačník natekla brzdová kapalina (ovládací médium). Totéž může být případ u zámku, neboť se zde nepíše, zda se jednalo o vložku zámku nebo třeba o vlastní mechanismus zavírání dveří.
A co to bylo za značku kde praskne trubička po 60 tkm v záruce?


Mitsubishi Carisma 1,8 GDI. Nepraskla trubička, ale těsnění pístu ovládacího válce spojky, tedy gumový O-kroužek. Ovládání spojky tam je, jako téměř všude, hydraulický okruh spojený s brzdami a ovládaný brzdovou kapalinou. Výměna kompletní spojky včetně setrvačníku byla naprosto bez problémů na záruku- zcela zdarma včetně zapůjčení náhradního vozidla.

reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Sobota 05.01.2013 23:27, RE: Co k tomu říci....
Pavlik napísal:
Petr S napísal:
Pavlik napísal:
Petr S napísal:
free78 napísal:
rojack napísal:
....za málo peněz ještě méně muziky.....Je to prostě lidové vozítko, ošizené, kde se dá, takový malý žebřiňáček (ano, podvozek je asi nejslabší místo tohoto vozítka). 260t. není zrovna málo, ve srovnání s Dacií, na jejíž úrovni kvalitou zřejmě je.Není zřetelné, zda k závadě na převodovce došlo ještě v záruce 2 let? Potom nevím, co v servisu zkoušeli a proč majitel vůbec platil tu práci.
No co by zkoušeli, zkoušeli to, zda nešťastník vyměkne a půjde "otravovat" jinam. Znám člověka s Toyotou Yaris, kde po 30tkm odešla v záruce spojka a zámek ve dveřích řidiče. Servis se k tomu postavil tak, že záruka není, protože spojku si sám zničil "nesprávným používáním" a zámek dveří taky.
Zničit spojku Yarise (nebo jakéhokoli jiného normálního auta) po 30 tkm to musí být fakt asi řidič mimořádný umělec... Ale jde to, to je jasný když se chce... A že se mu nejpíš zloděj někde u paneláku dobýval do auta, to neměl dálkový centrál, že používá klíče?
Proč by musel být řidič mimořádný umělec ? V minulosti mi měnili spojku na záruku po necelých dvou letech a 60 tisících km, protože prasklo těsnění na ovládacím válci a na lamelu i setrvačník natekla brzdová kapalina (ovládací médium). Totéž může být případ u zámku, neboť se zde nepíše, zda se jednalo o vložku zámku nebo třeba o vlastní mechanismus zavírání dveří.
A co to bylo za značku kde praskne trubička po 60 tkm v záruce?
Mitsubishi Carisma 1,8 GDI. Nepraskla trubička, ale těsnění pístu ovládacího válce spojky, tedy gumový O-kroužek. Ovládání spojky tam je, jako téměř všude, hydraulický okruh spojený s brzdami a ovládaný brzdovou kapalinou. Výměna kompletní spojky včetně setrvačníku byla naprosto bez problémů na záruku- zcela zdarma včetně zapůjčení náhradního vozidla.


OK, no asi jsem měl na auta kliku. Takové jobovky jsem neřešil ani s 626 z AAA s nějakými 350 tkm nebo víc na hrbu. Každopádně servis se k tomu tady postavil hezky.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Nedela 06.01.2013 08:55, RE: Co k tomu říci....
OK, no asi jsem měl na auta kliku. Takové jobovky jsem neřešil ani s 626 z AAA s nějakými 350 tkm nebo víc na hrbu. Každopádně servis se k tomu tady postavil hezky.

Mě se to jako velká jobovka nejeví, oprava by v roce 2004 stála cca 20 tisíc ve značkovém servisu(spojka, setrvačník, ovládací válec + práce). Závada kdy praskne nějaké těsnění nebo v tomto případě gumový těsnící kroužek je běžná, stačí malá chyba při montáži, kdy se takový O-kroužek trochu skřípne a časem je vymalováno. Nebo kolikrát se tady řešili zatuhlé či tekoucí pístky brzdičů, což je technicky velmi podobná závada.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Nedela 06.01.2013 23:20, RE: Co k tomu říci....
Pavlik napísal:
OK, no asi jsem měl na auta kliku. Takové jobovky jsem neřešil ani s 626 z AAA s nějakými 350 tkm nebo víc na hrbu. Každopádně servis se k tomu tady postavil hezky. Mě se to jako velká jobovka nejeví, oprava by v roce 2004 stála cca 20 tisíc ve značkovém servisu(spojka, setrvačník, ovládací válec + práce). Závada kdy praskne nějaké těsnění nebo v tomto případě gumový těsnící kroužek je běžná, stačí malá chyba při montáži, kdy se takový O-kroužek trochu skřípne a časem je vymalováno. Nebo kolikrát se tady řešili zatuhlé či tekoucí pístky brzdičů, což je technicky velmi podobná závada.

Pistky brzdicu je mozna podobna zavada. Ale s uplne jinou cenou opravy.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Pondelok 07.01.2013 06:17, RE: Co k tomu říci....
[Pistky brzdicu je mozna podobna zavada. Ale s uplne jinou cenou opravy.

To je jasné, uvedl jsem to jako příklad technicky velmi podobného problému. Znovu ale opakuji, že takový problém je celkem běžný u jakéhokoli hydraulicky ovládaného systému. U brzd je častější, protože pracují s podstatně vyšším tlakem kapaliny i proto, že brzdiče jsou mnohem více vystaveny nepříznivému prostředí.
reagovať
hilda
počet príspevkov9
dátum registrácie31.03.2012
Sobota 30.03.2013 08:30, Ford Fusion 120.000 km
Mám Fusion 1,4 Ebony, najeto 120 000 km. Naprosto bezúdržbové auto. Nic v něm nevrže, plasty drží tvar i barvu. Auto se nezastaví, jezdí každý den a za každého počasí. Jediné servisní činnosti jsou výměny náplní, filtrů a nyní výměna brzdových destiček. Jo v záruce mi opravili zdarma motorek zadního stěrače.
Toť vše.
Podvozek je dobrý, samozřejmě při obsazení jednou osobou je tvrdší, ale to je dáno účelem vozu. Srovnávat ho s Dacií mi přijde trochu vedle.
Podle hodnocení TÜV jeden z nejspolehlivějších vozů na trhu v Evropě.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.