TOM napísal:
Celým výrazem-maximální konstrukční rychlost-o tom jsem mluvil. Takže ano-to je maximální rychlost. Netvrdím, že ji auto nemůže překonat-třeba právě z kopce nebo s větrem v zádech. Jen říkám, že to není dobře, ani pro auto ani pro řidiče ani pro ostatní. Jen málo aut (kor těch slabých) dokáže na nejvyšší stupeň (na rovině a bez větru) vytočit otáčkoměr k maximálním otáčkám- ten motor na to nemá sílu.
Jinak moc nechápu význam zkoušet si dostat ze slabýho auta maximum-k čemu jako?- abych z vypětím...
ty poslys ... jsi docela usmevnej chlapik
.
tk at si rozumime ... maximalni rychlost je vyrobcem udavana pro maximalni vykon motoru (v mem pripade pri 6000 otackam/min). a ja ziju v sladke predstave, ze to neznamena, ze se ti auto rozpadne, kdyz tuto rychlost prekrocis - a ze ji prekrocit muzes, treba zvysenim otacek motoru - pokud k tomu jsou podminky. maximalni otacky motoru jsou neco jineho (u me 7300 otacek/min).
kdyz nechapes lidi, co si kratkodobe zkusi topspeed na 200km/h, jaxi na tom s chapanim lidi, co tak jezdi pokazde a ohrozuji tak dopravni provoz permanentne ?
tipuju te bud na toho sebevraha, co jezdi zminovanou dvoustovkou permanentne a muze byt ve svem dusledku vetsim nebezpecim dopravniho provozu, nebo na typana, co jezdi max 130 a nevi, o cem vlastne celou dobu mluvi