0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.6 TDCi po prvních 10 tis. km

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.05.2009 16:08, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
Pavlik napísal:
Ten pán co jezdí eco rallye "nekecal", pokud vyřadíte auto drží volnoběh se spotřebou dle rychlosti mezi 0,4 -1,6 litru. Když brzdíte motorem, je spotřeba nulová - vstřikování nepracuje.
Všechno je good ale taky mu řekněte že to platí jen za určitých předpokladu tzn když např. to auto jede nad 2000 ot/min tak se uzavírá přívod paliva proto ta nula jakmile otáčky poklesnou tak se přívod paliva otevíra a už to neplatí. Alespoň takhle je to u benzínových aut ropu jsem nikdy neměl takže nevím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.05.2009 17:10, RE: Jezdil jsem kombík s tímto motorem.
Abík napísal:
Ponechávám bez komentáře některé připomínky. Motor Focusu je od PCA. Je fakt dobrý. To, že stejně výkonný motor od VW je na jízdu lepší, pramení z toho, že má objem 1,9 oproti 1,6. Motory s vyšším objemem mají lepší krouťák a jeho lepší průběh. To platí všeobecně. Prostě větší díru ve válci ničím nenahradíš. Focus 1,6 se 66 kW CR, prostě oktávce s 1,9 66kW PD nestačí. PD má lepší nástup krouťáku. Je škoda, že dnes je opravdu velký problém nalézt grafické znázornění průběhu výkonu, krouťáku a mě...
Pane kolego ten koncern i když to velmi svádi se nejmenuje PCA nýbrž PSA a kupodivu se na vývoji těchto motoru podílel i Ford. Stejně jako když čtu že motory benzín v citroenech a peugeotech jsou od BMW kupodivu na těchto motorech zase prozměnu spolupracovalo PSA.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.05.2009 22:03, RE: Jezdil jsem kombík s tímto motorem.
Abík napísal:
Ponechávám bez komentáře některé připomínky. Motor Focusu je od PCA. Je fakt dobrý. To, že stejně výkonný motor od VW je na jízdu lepší, pramení z toho, že má objem 1,9 oproti 1,6. Motory s vyšším objemem mají lepší krouťák a jeho lepší průběh. To platí všeobecně. Prostě větší díru ve válci ničím nenahradíš. Focus 1,6 se 66 kW CR, prostě oktávce s 1,9 66kW PD nestačí. PD má lepší nástup krouťáku. Je škoda, že dnes je opravdu velký problém nalézt grafické znázornění průběhu výkonu, krouťáku a mě...
Tak s tou Oct 1 66 kW a PD bych byl opatrný... Možná to tak je, ale viděl bych to na rotační čerpadlo, žádný PD. A že objem nejde nahradit? Např 1,6 HDi (TDCi) 80 kW má jen o 10 Nm menší krouťák než 1,9 TDI PD 77 kW. Jde o jeho průběh, kdy u TDI je křivka vyloženě "špičatá", na rozdíl od ploché u HDI. Problém nalézt graf v prospektu asi není, snad pouze pro Stevieho Wondera...
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.