0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Fiesta 1.3 z roku 1998 - na co pozor?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 16:11, RE: fiesta
Mart napísal:
Presne tak !!
Pokud clovek ridil vice aut, tak si to dokaze porovnat.
Ja musim rict, ze Fiesta byla opravdu slaba ... samozrejme o trochu lepsi nez S 120 )

Koukam, ze spousta lidi chce zustat v anonymite, aby mohla ruzne lidem nadavat, pripadne menit nazory, jak se zrovna hodi do kramu.
K těm brzdám : než se mi zvlnily ty kotouče,brzdilo to celkem normálně - tedy úměrně výkonu motoru a váze auta...asi záleží na brzdových deskách, fiesta zřejmě potřebuje nějaké měkčí.

P.S. -ono je podstatně jednodušší nadávat ostatním, než vypotit smysluplný příspěvek, co by měl hlavu a patu - a byl bez pravopisných chyb...a používat vulgární slova jen proto, že je někdo jiného názoru - to také svědčí o mírně snížené inteligenci anonymního " přispěvatele"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 16:23, RE: 59 000km
Pepe napísal:
"speciální fordácký spojkový pedál se samoštelem". To takhle definoval Franta v hospodě, nebo jak? Nejde snad o lanko se samostavem, nebo s řehtačkou? No a forďácký motor 1,8D považovat za dobrý, potěš koště...
1.8D od fordu nie je až taký zlý motor....nepliesť si to s 1.8TD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 17:00,
hodne davno jsem vlastnil eskorta 86 r.v. 1,6 nafta. Bylo to me prvni auto, zimni starty bez problemu i -25, spotreba asi 5l, maximalka 130 ale jelo, dodnes na nej vzpominam, jen kdyby tak nehnilo. Za 3 roky a 100 000 km jsem investoval jen do zhavicek, baterky, pneu, filtry a olej tod vse, jestli jsem mel pondelni nebo uterni kousek nevim, ale plna spokojenost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 19:57, RE: 59 000km
anonym napísal:
Starší Fordi mají pouze pětimístný tachometr,to nikdo nezmínil - takže nabízím na výběr - 59000,159000,259000 atd.Věřil bych těm 159000,další varianta u Fordu snad ani nepadá v ůvahu.Jako alternativu doporučuji Hondu Civic 1,4,nesmrtelný motor,spotřeba 5,5 a cestu do servisu za chvíli zapomenete.Bývalý majitel několika vozidel Ford.Američani říkají - tam Fordem,zpátky vlakem
No, nepovedal by som. Jazdim dokonca Escorta (je mi jasne, ze môj dobry dojem je silne podporeny faktom, ze ide o Ghiu a kombi, "holé verzie by som asi nebral), tolko prezentovaneho ako etalón fordovej poruchovosti a ohladom poruch musim vyslovit spokojnost. Je to 1,6 16v Zetec, dlhe prevody, takze na pretekanie po meste to nie je, ale na dialnici pri 170 (ano-aj takym stylom sa da v tomto kusku cestovat, mam to vyskusane, nie je to nic hrozne) toci len cez 4000ot., co sluzobna fabka 1,4 16v toci pri cca 120-130, co je celkom fajn. A ctenemu panovi kritikovi musim este povedat, ze auto má odkrútené 235 000km a vypadá a jazdí stále ok. Naposledy som v nom absolvoval cestu Nitra-Pec pod Snežkou a pýtal som sa sám seba, aké sú vlastne racionálne dôvody vymeniť ho za, povedzme Focusa (o čom uvažujem-už len zo zvedavosti). Neprišiel som na nič. samozrejme, co do ovladania to nie je povedzme Fabia, kde vsetko ide "jednym prstom" (co mne osobne velmi nevyhovuje, ale zenam urcite), ale stale si svoju sluzbu plní- a to je pre mna momentalne dolezite.. Aby som to zhrnul, nemôzem potrdit Vase tvrdenie (nepodlozene) o nespolahlivosti Fordov. O tých od cias new edge to uz podla mna ani neplati.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 20:34, RE: fiesta
Šakal napísal:
Pro pana anonyma, co tady nadává lidem do Blbounů:
Pokud jste normální člověk, který už se svezl alespoň v několika autech, tak můžete říct, že tohle auto brzdí dobře a tohle auto ne. Je jasné, že auto, které má 55kw, nebude mít asi nějaké jedovky, protože nejezdí až tak rychle, ale Fiesta, kterou jsem jel já ty brzdy slabé měla. Potvrdili mi to i servisech, že je to prostě slabina. Jinak proti Fiestě nic nemám, naopak psal jsem, že se mi s ní jelo líp, než s P106, co má manželka.
PS: Když n...
Výkon brzd bych nepřirovnával k výkonu. Jako vlastník Punta II. 1.2 8V 44 kw, tedy nejslabší verze má brzy hodně ostré. Po přesednutí z Octavie 200ˇ3 a Toleda 98 jsem při první jízdě autem stále líbal volant. Jinak Punto II. můžu vřele doporučit, ale proti Fiestě to je o dost dražší, ale je to mnohem modernější a bezpečnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 20:39, RE: 59 000km
anonym napísal:
No, nepovedal by som. Jazdim dokonca Escorta (je mi jasne, ze môj dobry dojem je silne podporeny faktom, ze ide o Ghiu a kombi, "holé verzie by som asi nebral), tolko prezentovaneho ako etalón fordovej poruchovosti a ohladom poruch musim vyslovit spokojnost. Je to 1,6 16v Zetec, dlhe prevody, takze na pretekanie po meste to nie je, ale na dialnici pri 170 (ano-aj takym stylom sa da v tomto kusku cestovat, mam to vyskusane, nie je to nic hrozne) toci len cez 4000ot., co sluzobna fabka 1,4 16v toc...
Ono je to třeba brát s rezervou. Ty řeči o sypačkách a keplech většinou šíří ti co A) o tom slyšeli v hospodě B) koupili to jako pelech z třetí - čtvrté ruky v bazaru a věří tomu, co měli v době koupě na tachometru. Kdyby věděli, kolik to auto opravdu ujelo nebo kolikrát šlo na boudu, možná by před ním ještě smekli. Konkrétně, třeba Mondeo 1 bylo jedno z nejspolehlivějších ve své třídě: Kolega si ho dovezl z Rakous od prvního majitele (1,6 před faceliftem), kolik měl najeto nevím, ale už na něm sám nalítal cca 80 tisíc a jen mění spotřebák ( a to je jenom 1.6 16V, takže motor určitě trpí víc než třeba v lehčím Escortu ). Jeho tchán má na pojížďky Fiestu ročník cca 93, myslím 1.1 nebo 1.0, nevím přesně. Také nevím o nějakých zásadních problémech. Tedy, nějaká koroze se asi najde, a kotouče, světe div se, je třeba po určité době přetočit nebo vyměnit ! Ale o auta je v rámci možností slušně postaráno a oba řidiči nejsou žádní raubíři. Když je někdo čuně bez citu pro auto, odrovná cokoliv ...

JP
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 21:06, RE: 59 000km
anonym napísal:
Ono je to třeba brát s rezervou. Ty řeči o sypačkách a keplech většinou šíří ti co A) o tom slyšeli v hospodě B) koupili to jako pelech z třetí - čtvrté ruky v bazaru a věří tomu, co měli v době koupě na tachometru. Kdyby věděli, kolik to auto opravdu ujelo nebo kolikrát šlo na boudu, možná by před ním ještě smekli. Konkrétně, třeba Mondeo 1 bylo jedno z nejspolehlivějších ve své třídě: Kolega si ho dovezl z Rakous od prvního majitele (1,6 před faceliftem), kolik měl najeto nevím, ale už na něm...
Mhm, tak přeji hodně štěstí při stáčení kotoučů a ať při tom potom nikdo nezahyne. Už jsem viděl následky stáčení kotoučů a nebylo to nic hezkýho! Právěže kotouče stáčí jenom čuně!!!! Na fiestu jsem schopen seznat kotouč za 560,-Kč, je to tak moc, že ho musíte nechat stočit? Chápete vůbec, že brzdy jsou to nejdůležitější na autě? Když se vám po.... motor, tak nepojedete, ale když Vám odejdou brzdy, tak se třeba zabijete. Fordy servisuji celkem často a zejména auta do roku 1996 za moc nestojí. Nedá se říct, že by to byly vyloženě pasty, ale etalon kvality to zrovna nebyl. František Fabišík, automechanik
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 21:15, RE: 59 000km
anonym napísal:
Ono je to třeba brát s rezervou. Ty řeči o sypačkách a keplech většinou šíří ti co A) o tom slyšeli v hospodě B) koupili to jako pelech z třetí - čtvrté ruky v bazaru a věří tomu, co měli v době koupě na tachometru. Kdyby věděli, kolik to auto opravdu ujelo nebo kolikrát šlo na boudu, možná by před ním ještě smekli. Konkrétně, třeba Mondeo 1 bylo jedno z nejspolehlivějších ve své třídě: Kolega si ho dovezl z Rakous od prvního majitele (1,6 před faceliftem), kolik měl najeto nevím, ale už na něm...
Právě takoví "šikulkové" jako jste Vy JP z těch Fordů dělají ty keply. Jak tady píše pan František, v dnešní době, kdy každý jede na krev, bych stáčením kotoučů ani nečekal. To může vyplodit jenom chorobný mozek, nezlobte se. Jo a co znamená "JP"??? (Jedna paní)) A jestli dneska někdo nemá na nové kotouče z druhovýroby, tak ať nejezdí a sedí doma na p.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 21:33, RE: 59 000km
anonym napísal:
Mhm, tak přeji hodně štěstí při stáčení kotoučů a ať při tom potom nikdo nezahyne. Už jsem viděl následky stáčení kotoučů a nebylo to nic hezkýho! Právěže kotouče stáčí jenom čuně!!!! Na fiestu jsem schopen seznat kotouč za 560,-Kč, je to tak moc, že ho musíte nechat stočit? Chápete vůbec, že brzdy jsou to nejdůležitější na autě? Když se vám po.... motor, tak nepojedete, ale když Vám odejdou brzdy, tak se třeba zabijete. Fordy servisuji celkem často a zejména auta do roku 1996 za moc nest...
Měl jsem fiestu 1,3 1997, 60 koní klasický motor ( 8 ventil ) od novotí jsem s ní jenom já. Za 3, 5 roku 135.000.
Závady :
ventil volnoběžného chodu - výměna
ložisko na LZ kole - výměna
údržba dle servisní knížky olej filtry , svíčky atd. ( poze značkový servis )
další investice :
2 x přední desky a kotouče ( zadní brzdy původní )
2 x gumy letní ( michelin )
1 x letní ( sava )
1 ks žárovka halogen
průměrná spotřeba 6,3 l
jednou jsem zkoušel při průměrné 90 km/ hod 5,50 l
beru vždy plnou nádrž a nastavím denní počítač km tak si lehce spočítám spotřebu. K brzdám mám pocit ,že předek brzdil dost jedovatě. Ale asi to chce vždy vyměnit za kvalitnídesky a kotouče .
Tak u 59.t.mám pocit, že spousta lidí si koupí již auto, které má stočené tacho. ideální stav pro kupce max. do 89000 to pohladí na duši

jenom pro informaci mé fiesty
nákupní cena 259. 000 ,- ( pouze holátko )
3 dveře, bez serva a airbagů
výkup do autobazaru po 3,5 letech za hotové 115.000,-
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.09.2007 23:22, RE: 59 000km
Šakal napísal:
Právě takoví "šikulkové" jako jste Vy JP z těch Fordů dělají ty keply. Jak tady píše pan František, v dnešní době, kdy každý jede na krev, bych stáčením kotoučů ani nečekal. To může vyplodit jenom chorobný mozek, nezlobte se. Jo a co znamená "JP"??? (Jedna paní)) A jestli dneska někdo nemá na nové kotouče z druhovýroby, tak ať nejezdí a sedí doma na p.....
Presne tak, normálne mám pocit, že niektoré indivíduá považujú za bezchybné, a žial aj za normálne, že pokial na aute netreba nič meniť- to je idealny stav a to je dobre auto. Ved take kotuce, to je predsa jedna normalna spotrebna vec. Ked sa origos krutia, kupte si Brembá...ani tie nestoja mailand (ked teda niekto chce ozaj tucné brzdy). Pokial nemám ani na základný servis, tak nejazdím a hotovo - v takom pripade si auto ani nekupujte. V clanku o Signume pise clovek, ze meni olej po cca 50 000km...ked jazdim take auto a nemam ani 2000 korun na olej, tak to je bieda.....Okrem toho, ked porovnavate Punto 2 a tuto (staru) Fiestu, tak to je porovnavanie prinajmensom nerovne. Treba porovnat s new edge. Samozrejme, ze inak vyhrava Punťo, minimálne uz dizajnom, táto stará Fiesta je dost nepohladná. Osobne ma nicim neuputala.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 09:06, RE: 59 000km
anonym napísal:
Presne tak, normálne mám pocit, že niektoré indivíduá považujú za bezchybné, a žial aj za normálne, že pokial na aute netreba nič meniť- to je idealny stav a to je dobre auto. Ved take kotuce, to je predsa jedna normalna spotrebna vec. Ked sa origos krutia, kupte si Brembá...ani tie nestoja mailand (ked teda niekto chce ozaj tucné brzdy). Pokial nemám ani na základný servis, tak nejazdím a hotovo - v takom pripade si auto ani nekupujte. V clanku o Signume pise clovek, ze meni olej po cca 50 000k...
Asi budu to individuum (nebo indivíduum, po slovensky...), protože si fakt myslím, že jedno z nejdůležitějších kritérií při posuzování kvality auta je opravdu to, aby interval výměny spotřebních věcí byl co nejdelší...Určitě ale ne interval výměny oleje, ten je dán konstrukcí motoru a s kvalitou nemá nic společného - na druhé straně podle čeho posuzovat kvalitu, když ne podle výdrže laku, neprorezivění plechů, výměn pohyblivých částí náprav, opotřebování čalounění, servisních nákladů a podobně...vždyť z těchhle věcí vychází i hodnocení při dlouhodobých testech v renomovaných časopisech. Pamatuju, jak v roce 1999 rozebrali fabii po 100 000 km téměř do šroubku - a co se měřilo : právě opotřebení...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 09:08, RE: 59 000km
anonym napísal:
Presne tak, normálne mám pocit, že niektoré indivíduá považujú za bezchybné, a žial aj za normálne, že pokial na aute netreba nič meniť- to je idealny stav a to je dobre auto. Ved take kotuce, to je predsa jedna normalna spotrebna vec. Ked sa origos krutia, kupte si Brembá...ani tie nestoja mailand (ked teda niekto chce ozaj tucné brzdy). Pokial nemám ani na základný servis, tak nejazdím a hotovo - v takom pripade si auto ani nekupujte. V clanku o Signume pise clovek, ze meni olej po cca 50 000k...
Pánové

A) Nemíním se všude registrovat, a myslím, že iniciály JP, které používám jsou zhruba stejně anonymní, jako vaše registrované přezdívky.

B) Fordy nekurvím, neboť žádný nemám ani jsem nikdy neměl delší dobu, z textu snad průměrný alfabet pozná, že mluvím o zkušenostech svého dobrého známého.

C) U mé poznámky ke kotoučům jste asi přehlédli NEBO VYMĚNIT. Já osobně bych výrazněji jeté nestáčel, ale měnil, nicméně, lupnout se můžou i nové po pár tisících (vlastní zkušenost) a tam nevidím důvod proč je "nelíznout". A když už se tady do mě někdo naváží (viz. výše) - vážení odborníci, jestli o tom nevíte, existují speciální jednoúčelové soustruhy právě na rovnání kotoučů. Chápu, že se to k vám do kůlny asi ještě nedoneslo, protože to mají jen některé značkové servisy . Je to totiž docela drahá záležitost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 10:12, RE: 59 000km
anonym napísal:
Pánové

A) Nemíním se všude registrovat, a myslím, že iniciály JP, které používám jsou zhruba stejně anonymní, jako vaše registrované přezdívky.

B) Fordy nekurvím, neboť žádný nemám ani jsem nikdy neměl delší dobu, z textu snad průměrný alfabet pozná, že mluvím o zkušenostech svého dobrého známého.

C) U mé poznámky ke kotoučům jste asi přehlédli NEBO VYMĚNIT. Já osobně bych výrazněji jeté nestáčel, ale měnil, nicméně, lupnout se můžou i nové po pár tisících (vlastní zkušenost) a tam nevidím d...
Milý pane JP, například servisy Mitsubishi májí toto zařízení, které dokonce umožňuje kotouče stočit přímo na voze (nevím, jestli to zase došlo k Vám do vesnice), ale samotní mechanici to moc nedoporučují, protože je to prasárna. Sám jsem měl podobné problémy s Mazdou 323 a poté, co mi je v servisu (aniž bych je o to žádal) stočili za á 300,- se problém zhruba po ujetí 5000km opakoval, ale podstatně hůře. (vibrace do volantu jako prase) Nakonec to vedlo k tomu, že jsem musel stejně koupit nové-kvalitnější a zbytečně jsem utratil 600,- + práce. A jestli si někdo myslí, že jsem jezdil, jak dobytek, tak to ani náhodou, stačilo chvilku intenzivně brzdit a bylo to. Nějaké stáčení je úplně k h.... To tak dělají vychcánci, co to hnedka střelí, ale normální člověk asi ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 10:27, RE: 59 000km
Šakal napísal:
Milý pane JP, například servisy Mitsubishi májí toto zařízení, které dokonce umožňuje kotouče stočit přímo na voze (nevím, jestli to zase došlo k Vám do vesnice), ale samotní mechanici to moc nedoporučují, protože je to prasárna. Sám jsem měl podobné problémy s Mazdou 323 a poté, co mi je v servisu (aniž bych je o to žádal) stočili za á 300,- se problém zhruba po ujetí 5000km opakoval, ale podstatně hůře. (vibrace do volantu jako prase) Nakonec to vedlo k tomu, že jsem musel stejně koupit nov...
....z textu snad průměrný analfabet pozná, že mluvím o zkušenostech svého dobrého známého....

a ten měl zase známého a ten měl kamaráda, co říkal, že.......

Češi jsou ve světě mimo jiné známí tím, že nejvíce historek a příběhů se stalo jejich známým a kamarádům. Asi na tom něco bude))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 11:19, RE: 59 000km
Šakal napísal:
Milý pane JP, například servisy Mitsubishi májí toto zařízení, které dokonce umožňuje kotouče stočit přímo na voze (nevím, jestli to zase došlo k Vám do vesnice), ale samotní mechanici to moc nedoporučují, protože je to prasárna. Sám jsem měl podobné problémy s Mazdou 323 a poté, co mi je v servisu (aniž bych je o to žádal) stočili za á 300,- se problém zhruba po ujetí 5000km opakoval, ale podstatně hůře. (vibrace do volantu jako prase) Nakonec to vedlo k tomu, že jsem musel stejně koupit nov...
Stáčení kotoučů už opravdu trochu vychází z módy a to díky ceně nových. Dříve to bylo především díky rýhám, které do kotoučů vydřely destičky, smysl to může mít u dlouhodobě odstaveného auta (třeba rok), kde někdy příšerným způsobem zareznou. Vždy se ale musí respektovat minimální tloušťka stanovená výrobcem. A samozřejmě stáčet kotouče, které se této tloušťce blíží je nesmysl, který se zřejmě někdy děje a to jsou pak ty stížnosti a problémy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 11:25, RE: 59 000km
Šakal napísal:
Milý pane JP, například servisy Mitsubishi májí toto zařízení, které dokonce umožňuje kotouče stočit přímo na voze (nevím, jestli to zase došlo k Vám do vesnice), ale samotní mechanici to moc nedoporučují, protože je to prasárna. Sám jsem měl podobné problémy s Mazdou 323 a poté, co mi je v servisu (aniž bych je o to žádal) stočili za á 300,- se problém zhruba po ujetí 5000km opakoval, ale podstatně hůře. (vibrace do volantu jako prase) Nakonec to vedlo k tomu, že jsem musel stejně koupit nov...
S tím stáčením s tebou souhlasím. Naposledy jsem nechával stočit (z finančních důvodů) kotouče na Fávu (před 10 lety), najezdil jsem s tím tak 10k/rok, na cestu do školy a ze školy do práce to stačilo. Dneska je jasné, že pokud se zvlní kotouče, tak to stočení nezachrání - tenčí materiál bude mít tendenci ke zvlnění ještě větší...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 12:31, RE: 59 000km
Pepe napísal:
S tím stáčením s tebou souhlasím. Naposledy jsem nechával stočit (z finančních důvodů) kotouče na Fávu (před 10 lety), najezdil jsem s tím tak 10k/rok, na cestu do školy a ze školy do práce to stačilo. Dneska je jasné, že pokud se zvlní kotouče, tak to stočení nezachrání - tenčí materiál bude mít tendenci ke zvlnění ještě větší...
J e zajímavé, kam se stočila diskuze okolo Fiesty. Jednou pokroucené kotouče již nic nezachrání, vždy budou reagovat na teplotní změny, ke kterým prostě u kotočů dochází. Kotouče lze vždy stáčet jen na určitou hodnotu často určenou v příručkách pro opravy a sám si to i dělám. Pokud se ale bavím o stáčení, mluvím o kotoučích, kde to má ještě smysl a o stáčení - spíše porovnání orezlých hran kotoučů. Tato činnost je dokonce při výměně desek i potřebná, aby větrané kotouče lépe větraly a nová deska pěkně sedla . Často jsou takové kotouče lepší než levná "polská" druhovýroba.
Jinak asi jezdím nějak divně, ale přední desky mě vydrží běžně 70-90 tis.km a zásadu mám jedny kotouče na dvoje desky. Kotouče se mi ještě nikdy nepokroutily ani u Octávie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 14:10, RE: 59 000km
Šakal napísal:
Milý pane JP, například servisy Mitsubishi májí toto zařízení, které dokonce umožňuje kotouče stočit přímo na voze (nevím, jestli to zase došlo k Vám do vesnice), ale samotní mechanici to moc nedoporučují, protože je to prasárna. Sám jsem měl podobné problémy s Mazdou 323 a poté, co mi je v servisu (aniž bych je o to žádal) stočili za á 300,- se problém zhruba po ujetí 5000km opakoval, ale podstatně hůře. (vibrace do volantu jako prase) Nakonec to vedlo k tomu, že jsem musel stejně koupit nov...
A říkám, do p**ele snad něco jiného ?! Pokud je co brát, tak proč ne ? S novým autem jsem vjel v zimě na dálnici po trochu intenzivnějším brzdění do vody (alespoň si to tak vysvětluji), auto nemělo najeto ani 3 tisíce. Kotouče se trochu luply, tak se stočily o pár setin na tom zařízení, co kupodivu dorazilo, už tenkrát i k nám na vesnici (Auto Linhart Borek), já na nich najel dalších 80 tisíc.
JP
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 14:20, RE: 59 000km
Šakal napísal:
....z textu snad průměrný analfabet pozná, že mluvím o zkušenostech svého dobrého známého....

a ten měl zase známého a ten měl kamaráda, co říkal, že.......

Češi jsou ve světě mimo jiné známí tím, že nejvíce historek a příběhů se stalo jejich známým a kamarádům. Asi na tom něco bude))
O čem nejsem přesvědčený, neventiluji na internetu. To Mondeo a Fiestu, a hlavně jejich majitele potkávám 2-3x týdně, nejsou to žádní auto-analfabeti, takže si jejich zkušenost troufám zveřejnit. S hospodskými výkřiky typu "sou to všechno sr*čky, bo to řikala Máňa v karvíně" bych to nesrovnával.
JP
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.09.2007 19:00, Dobrý kup?
Asi jsou na Fiestu po právu hodně rozporuplné reakce . Možná jsem měl štěstí. Mám vůz z r. 1990, benzín 1,1l, byl přivezen bouraný, jezdím s ním 8 let a po stránce spolehlivosrti naprostá spokojenost. Měnily se jen spotřební věci (výfuk, čepa, brzd. destičky, zvlněné kotouče) s výjimkou jedné poruchy alternátoru, kdy jsem zůstal stát na cestě. Podotýkám, že za uvedenou dobu jsem najel cca 50 000 km, což je asi 6 000 za rok, tedy dost málo. Vynikající podvozek , výborná sedadla vpředu, na brzdy jsem si po výměně kotoučů nemohl stěžovat. Jedno minus - motor 1,1 je opravdu slabý. Pokud tazatel trefí na dobrý kus z roku 1998 s uvedeným motorem, může být spokojen.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.