0
späť
 

diskuze k tématu: Deset let starý Ford Escort - zlatá střední cesta

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 16:00, Jak propadak?
anonym napísal:
...po tolika letech jej hodnotim jako propadak.Escort nebyl nikdy dobrym vozidlem.Ale ve sportovni uprave sveho casu pred asi 30 lety byl OK.Jinak bezne auto od jeho vzniku do "nyni".
Propadák? Vždyť to je jedno z nejúspěšnějších aut v historii, přece hlavní je kolik se jich vyrobilo, ne? A bez toho aby si to lidi za danou cenu nekoupili by se přece tolik Escortu nikdy nevyrobilo..Escort je jednoduché auto za málo peněz s obrovskou užitnou hodnotou, to je ta výhoda..Propadák je např. Roomster, Multiply apod..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 17:30, RE: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonym napísal:
Mam Escorta 98 hatchback, v elektrice, abs a vsechno funguje...jenom s tim rozdilem, ze jsem ho koupil za 10 tisic korun a za 10 tisic ho opet prodavam. Nikoliv v CR, ale na zapade, coz o cenach ojetin u nas dost vypovida. Za sto tisic bych volil cokoliv jineho nez Escorta..je to cca 10ti nasobek realne ceny.
L.
vsak znamej taha escorty z D a i s dopravou vyjdou treba na 12 tis(to je ale vrazda)....tak si asi kazdej spocita kolik tam stojej, kdyz doprava vyjde na cca 10 000.... a obcas pritahne 97, plna palba, oblibeny chiptuning a vyjde i s cestou za 20000, prodejka v cr min 40 000
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 17:43, RE: Hezká recenze
anonym napísal:
Mam kamarada, co ma taky 120 kg pri sve vysce cca 190-195 cm ... a muzes mi Osliku verit, ze na nem neni gram tuku - jen chodi chlapec casto do posilky. Svalova hmota ma mnohem vyssi hustotu nez tuk, takze svalovec pri stejne vysce muze byt klidne tezsi nez lehce otyly jedinec. Vypocet BMI v takovych pripadech samozrejme moc nefunguje.
i kdyby byl kdovíjak vysekanej na soutěž, do těch 2% tuku mít bude. Takže to při té celké udávané hmotnosti nějaký ten gram udělá.
Jen tak pro pořádek...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 18:00, RE: Pekna recenze, ale
anonym napísal:
Osle, Osle.. vy v praci slavite?
Tys zapomel na kridlo
Jejda, křidlo mi ulétlo. Asi proto, že mám konečně dovolenou!

Iáá, iáá, iáá, hýk, hýk, hýk

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 19:52, Pozn.autora
tomaskrtek napísal:
Po hóódně dlouhé době super recenze, děkuju za ní, skvěle jsem si početl od začátku do konce. Jen trochu nechápu že po Maximě, byť J30, se ´´spokojíte´´ s Escortem-nic ve zlém, měl jsem QX A32 pět let a pořád musím srovnávat, to auto mě rozmazlilo.
Maxima J30 byla opravdu o něčem jiném, ale při koupi Escorta už jsem se řídil rozumem, nikoliv srdcem. Samozřejmě že 3,0 V6 je krásné svezení, ale je velký rozdíl, zda platím u Maximy 15000,- povinné ručení a 12 litrů spotřebu, nebo u Escorta 3200,- povinné a max.8 litrů spotřebu. Navíc jsem chtěl kombíka, a Toyoty byly přes můj tehdejší finanční limit...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 19:55, Pozn.autora
anonym napísal:
jj souhlas samá chválá,neobjektivní,ta poslední věta tomu taky odpovídá: nebudu citovat,ale něco ve smyslu do 100tis se těžko najde lepší volba :) ach jo
Pánové, četli jste tu recenzi vůbec, či reagujete na něco jiného? V recenzi rozhodně není jen chvála, a v hodnocení jsou zcela jiné známky, než jen 1. Pružnost motoru je za 4, celková známka pak 2,28. Zkuste příště, než něco napíšete, číst i to, k čemu píšete "zasvěcené" reakce..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 21:39, RE: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonym napísal:
Jeslti ho prodavas kdekoliv na zapade od ASE za 400 EURO, tak pro neho jedu (a vsechno funguje).
Ps: jsem z ASE! email murap@email.cz
v Britanii jsem ho koupil, tady ho taky prodavam...to se mam doma na co tesit...nepocital jsem s tim, ze tam takovy vraky budou stat vic nez 15 tisic....................................................
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 21:40, RE: Pozn.autora
anonym napísal:
Pánové, četli jste tu recenzi vůbec, či reagujete na něco jiného? V recenzi rozhodně není jen chvála, a v hodnocení jsou zcela jiné známky, než jen 1. Pružnost motoru je za 4, celková známka pak 2,28. Zkuste příště, než něco napíšete, číst i to, k čemu píšete "zasvěcené" reakce..
Vaše recenze se mi líbí, ale vůbec nesouhlasím co tady řikáte o motoru. Já mam taky escort 1.6 16V, hatchback, a s motorem sem naprosto spokojen. Jak jste řikal, že by mohla být delší trojka a čtyřka. Jak to myslíte? Mně escort jede na trojku 160km/h a naprosto tahne jako perfektně, kopce zvládá taky perfektně a ještě jak jste psal, že 160 na dálnici je pro něj moc, s tim taky nesouhlasim, při 160km/h mi točí 4000 otáček a slyšet je jen lehce. Takže já motor hodnotim jako skvelý. Mějte se. Mirda
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 22:18, RE: Pozn.autora
anonym napísal:
Vaše recenze se mi líbí, ale vůbec nesouhlasím co tady řikáte o motoru. Já mam taky escort 1.6 16V, hatchback, a s motorem sem naprosto spokojen. Jak jste řikal, že by mohla být delší trojka a čtyřka. Jak to myslíte? Mně escort jede na trojku 160km/h a naprosto tahne jako perfektně, kopce zvládá taky perfektně a ještě jak jste psal, že 160 na dálnici je pro něj moc, s tim taky nesouhlasim, při 160km/h mi točí 4000 otáček a slyšet je jen lehce. Takže já motor hodnotim jako skvelý. Mějte se. Mirda
Hmm na trojku 160,tak to asi vyměním svuj 2,5 za 1,6i escort
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 22:44, Ford trochu jinak
Mám tento vůz z roku 1997, ale trošku jinou zkušenost.
Ford je spolehlivý vůz, motorově bezproblémový, ale jeho servis byl drahý. Servis v ČR u Fordu nic moc, hodně tajuplný. Má se co učit např. u Opela. Kvůli špatnému servisu jsem přešel k jiné značce.
Co se týká jízdních vlastností, zejména v zatáčkách pefektně seděl a pojem nečitelný podvozek je hloupost. Dnes ho mám při 220 000 km jako hospodářské vozidlo ale už dožívající.(spodek samonosné karoserie značná koroze, únik kapaliny z posilovače řízení, atd)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.07.2008 22:51, NoLimits
Mám Escorta Kombi 1,6 benzín (bez klimatizace) a na "slabší motor" si rozhodně nestěžuji. Koupen nový v roce 1999, nyní má najeto něco přes 200.000 km. Po dálnici jezdím 180 km/h úplně v pohodě (až na větší hlučnost). Autor se taky podivuje, že Escort nejde v zatáčce "utrhnout"... oproti jiným autům má totiž velmi nízko umístěné těžiště, což je jeho výhodou. Ve škole smyků jsem musel, oproti jiným autům, do zatáček najíždět o 15-20 km rychleji, abych ho "utrhl". Při řízení se chová naprosto předvídavě a spolehlivě. Myslím, že za ty peníze to byla dobrá koupě, plusem je také velký nákladový prostor. Nenáročný na údržbu, jen jsem měnil výfuk a nedávno jsem při velmi rychlé jízdě zavařil motor (prasklo těsnění hlavy válců a následoval výbrus...). Letos pořídím nový stroj 5.7L HEMI MDS V8 340HP a to bude jiná jízda
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 02:54, RE: Pozn.autora
anonym napísal:
Vaše recenze se mi líbí, ale vůbec nesouhlasím co tady řikáte o motoru. Já mam taky escort 1.6 16V, hatchback, a s motorem sem naprosto spokojen. Jak jste řikal, že by mohla být delší trojka a čtyřka. Jak to myslíte? Mně escort jede na trojku 160km/h a naprosto tahne jako perfektně, kopce zvládá taky perfektně a ještě jak jste psal, že 160 na dálnici je pro něj moc, s tim taky nesouhlasim, při 160km/h mi točí 4000 otáček a slyšet je jen lehce. Takže já motor hodnotim jako skvelý. Mějte se. Mirda
Mám také Escorta, Cabrio s 1,8 93kW a 160 kmh s tím na trojku jezdit nejde. Ve cca 130km/h mě zastaví omezovač otáček při atakování hranice 7000ot/min.
Pro využití maximálního zrychlení je v mé verzi třeba řadit I - 60km/h, II - 90km/h, III - 120km/h, IV - 170km/h.

1,6 bude mít trochu jiné převody, ale i tak jsem ke 160km/h na trojku dost skeptický.

160km/h se z hlediska jízdních vlastností dá jezdit zcela bezproblémově, ale z hlediska hluku je optimální rychlost 120km/h ať už se střechou nahoře či dole. 140km/h začíná být trochu nepříjemné a 160km/h více nepříjemné, ale i takovou rychlostí lze přejet celou ČR. Nicméně aerodynamika cabria je logicky horší než u klasické plechové verze, takže to je spíše informace pro zajímavost. Paradoxní je, že při střeše dole je v autě větší ticho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 06:38, RE: Výborná recenze
anonym napísal:
Je vidět, že autor má nejen najeto, ale taky zdravý přístup k realitě (rodina důležitější machrování s výkonem) a umí napsat vynikající recenzi.
** Honza
Objem ničím nenahradíš, ani rodinou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 08:34, RE: Pozn.autora
anonym napísal:
Mám také Escorta, Cabrio s 1,8 93kW a 160 kmh s tím na trojku jezdit nejde. Ve cca 130km/h mě zastaví omezovač otáček při atakování hranice 7000ot/min.
Pro využití maximálního zrychlení je v mé verzi třeba řadit I - 60km/h, II - 90km/h, III - 120km/h, IV - 170km/h.

1,6 bude mít trochu jiné převody, ale i tak jsem ke 160km/h na trojku dost skeptický.

160km/h se z hlediska jízdních vlastností dá jezdit zcela bezproblémově, ale z hlediska hluku je optimální rychlost 120km/h ať už se střechou naho...
já měl kdysi Escorta 1.4 (52 kW) z roku 1991 a na trojku po rovině jel tachometrových 140 km/h.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 08:36, RE: NoLimits
anonym napísal:
Mám Escorta Kombi 1,6 benzín (bez klimatizace) a na "slabší motor" si rozhodně nestěžuji. Koupen nový v roce 1999, nyní má najeto něco přes 200.000 km. Po dálnici jezdím 180 km/h úplně v pohodě (až na větší hlučnost). Autor se taky podivuje, že Escort nejde v zatáčce "utrhnout"... oproti jiným autům má totiž velmi nízko umístěné těžiště, což je jeho výhodou. Ve škole smyků jsem musel, oproti jiným autům, do zatáček najíždět o 15-20 km rychleji, abych ho "utrhl". Při řízení se chová naprosto před...
5.7L HEMI MDS V8 340HP a to bude jiná jízda ---- Ty seš chlape blázen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 09:57, RE: Pozn.autora
anonym napísal:
Maxima J30 byla opravdu o něčem jiném, ale při koupi Escorta už jsem se řídil rozumem, nikoliv srdcem. Samozřejmě že 3,0 V6 je krásné svezení, ale je velký rozdíl, zda platím u Maximy 15000,- povinné ručení a 12 litrů spotřebu, nebo u Escorta 3200,- povinné a max.8 litrů spotřebu. Navíc jsem chtěl kombíka, a Toyoty byly přes můj tehdejší finanční limit...
Něco i pro Oslíka... Mám tu stříbrnou Oktu 1.9 TDi na hlínách, co super táhne vocpodu a žere 5l/100, jen s tím čipem a křídlem ještě musím něco udělat, o mračítkách nemluvě . Ale povinné za ni platím 3322,- nebo tak nějak, což mi přijde v pohodě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 13:58, RE: NoLimits
anonym napísal:
5.7L HEMI MDS V8 340HP a to bude jiná jízda ---- Ty seš chlape blázen
Myslím že do 100tis. bych raději volil mondeo kombi.-1,8 16V.popř 2.0L větší komfort a výkon za stejné peníze....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 15:37, RE: Pekna recenze, ale
anonym napísal:
Jejda, křidlo mi ulétlo. Asi proto, že mám konečně dovolenou!

Iáá, iáá, iáá, hýk, hýk, hýk

Osel
No, osle vymen si spodni textil a predved konecne nejaky nazor a ne bezduche (a bohuzel nevtipne) vyplnovani diskuse neplodnymi reakcemi....jo a neni moc dobry si do spodniho textilu davat hlinu, metlu, kridla, stahovat ho od spodu a prat f tdi....myslim, ze ho taky neprodavaji ve skodovce za 3 litry na 100....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 20:00, RE: Jedno z nejhezčích kombi své doby. Mnohem hezčí než hatch.
anonym napísal:
Tak ať slouží.
No, je to věc názoru, ale myslím, že vůbec nejhezčí kombi té doby byl Fiat Marea Weekend (prosím milého Osla, ať se zdrží jakýchkoli komentářů)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.07.2008 22:53, RE: Pozn.autora
anonym napísal:
Vaše recenze se mi líbí, ale vůbec nesouhlasím co tady řikáte o motoru. Já mam taky escort 1.6 16V, hatchback, a s motorem sem naprosto spokojen. Jak jste řikal, že by mohla být delší trojka a čtyřka. Jak to myslíte? Mně escort jede na trojku 160km/h a naprosto tahne jako perfektně, kopce zvládá taky perfektně a ještě jak jste psal, že 160 na dálnici je pro něj moc, s tim taky nesouhlasim, při 160km/h mi točí 4000 otáček a slyšet je jen lehce. Takže já motor hodnotim jako skvelý. Mějte se. Mirda
No, my ho mame doma tiez uz cca treti rok, nestazujem sa, je v pohodovom stave, ale zase az taka bomba to nie je. Prevodovka - má dlhé prevody ako také, čo je plusom na dialnici, v meste minus. Ked porovnate s koncernami, Escortik ma slabsi odpich. Motor - sportova jazda mu nie je po vôli, absolutne vas nenabada k neakemu divoceniu, ma rad jazdu do 3000 ot., samozrejme zvladne aj viac, ale celkovo neposobi, ze by mu otacky sposobovali nejake potesenie. Okrem toho zatah je linearny, aj vdaka dlhym prevodom sa vlastne nic neudeje, ziadne zatlacenie do sedacky, len plynule zrychlujete. Jazdit dlhodobo 160 by som mu uz vzhladom na vek nerobil, na to su ine auta. Ale inak som si ho oblubil, zatial nesklamal.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.