0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký motor do Fiatu Stilo?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 16:03, A kde je wolff
KOukám, že tu ještě nebyl fanatik wolff, co to, co to?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 17:32, RE: 1.9 JTD 85kw
marek napísal:
Hele Mio když o tom víš kulový tak radši drž hubu tys asi nikdy fiata neměl to že byly fiati vždycky traktory to asi ví každej to není nic novýho a sice se to com. rail. zlepšilo na kultivovanost Hdi nebo Dci mají co dohánět. Ale krom toho bezvadnej motor . Jo a com. rail. nevynalezl fiat ale firma Bosch ve spolupráci s Alfou romeo (resp. fiat ) a mercedesem
Ty kokote, nauč se česky a pak si přečti, kdo vynalezl common rail, já jsem nenapsal, že Fiat, ale italové, a vymyslela ho AR a jako první ho namontovala do 156. Pak prodala licenci Boshi!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 17:33, RE: 1.9 JTD 85kw
Přemek napísal:
Ad MIO : Co to tady žvaníš ty buzíku
A co to tady žvaníš ty ty vyjebanej mamrde!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 19:29, RE: JTD 85KW
meky napísal:
mozem potvrdit vsetko, co je tu popisane v recenzii. Zhodou okolnosti som nedavno presiel cca 1000km v Stile JTD 85kw a fakt je to o dost hlucnejsie ako HDI, alebo stare JTD. ALE - ide to vyborne - pri jazde brzda-plyn som mal priemer cca 5,7L/100km -dla PP, pruznost je uchvatna - skratka - fajn karka - a dobre sda sedi dnu!
Pomer cena - vykon je skutocne velnmi dobry. Zial - neodporucamautorizovane servisy - v SR tam robia iba hlupaci...
pro Mekyho:
tak to není jen u Vás, tady je snad ještě horší
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 19:41, RE: JTD 85KW
pepe napísal:
pro Mekyho:
tak to není jen u Vás, tady je snad ještě horší
Jak řikám když o tom víš hovno tak radši drž hubu rozhodně ho nejdřív u alfy nevyrobily a pak neprodávali firmě bosch ten vývoj byl společnej a potom se pod značkou bosch začal montovat do alf a mercedesů
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 19:43, RE: JTD 85KW
marek napísal:
Jak řikám když o tom víš hovno tak radši drž hubu rozhodně ho nejdřív u alfy nevyrobily a pak neprodávali firmě bosch ten vývoj byl společnej a potom se pod značkou bosch začal montovat do alf a mercedesů
člověče MIO ty seš zralej na cvokárnu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 21:25, Žádný Fiat
marek napísal:
člověče MIO ty seš zralej na cvokárnu
Dejte pokoj s Fiatem,natožtak hnusným Stilem.Je tolik krásných aut a vy se tady bavíte zrovna o takovém nepodarku.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 07.12.2006 21:52, RE: Žádný Fiat
Marcus napísal:
Dejte pokoj s Fiatem,natožtak hnusným Stilem.Je tolik krásných aut a vy se tady bavíte zrovna o takovém nepodarku.....
zato ty ses tatínkovi povedl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 09:25,
Tohle auto je určitě velmi dobrá volba. Z vlastní 3 leté zkušenosti a bezmála 80 tisíc km najetých to můžu s klidným svědomím říct. Po zkušební jízdě s 1.2, 1.6 a 1.8 se stala 1.6 jasnou volbou. A nelituji toho. Spotřeba do 8l, dá se jezdit i za 6.5l. Motor je příjemně pružný a přitom se nechá točit bez známek vadnutí. Příjemné jízdní vlastnosti, zvýšený posez za volantem navozuje pocit jízdy s MPV. A cestující na zadní sedačce se určitě nemusí uskromňovat. Kufr mohl být větší,mě ještě nemálo místa zabírá original subwoofer. Posuvná zadní lavice se mi moc líbila,ale praxe ukázala že je skoro k ničemu. Navíc lze u ní sklopit jen opěradlo,takže v kufru vznikne dost vysoký schod. Potvrzuji závady s airbagy. Vždy některý z konektorů v napojení sedačkových airbagů. Navíc mi odešla jedna ze zapalovacích cívek-každá svíčka má svoji. Výfuk je stále původní i když už je znatelně orezlý. Tlumiče,ramena taky původní a v dobré kondici.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 10:05, RE: JTD 85KW
marek napísal:
člověče MIO ty seš zralej na cvokárnu
Marku táhni do píče.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 10:06, RE: JTD 85KW
zigi napísal:
Marku táhni do píče.
Zase si nekdo dela dobre?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 13:30, Motor do Stila
Klidně bych tazateli doporučil 1.4 16V. Ve spojení s 6-st. převodovkou dokáže být nezvykle svižný a úsporný. Pokud ale nechce točit (jak píše) a stále kvedlat šaltpákou, je z benzínu jasná volba 1.6, i když jen 5-rychlostní. Žádný zázrak, ale na lehkou 3D stačí. Z dieselů obě silnější verze 1.9JTD. Zkusil jsem 16V 103 kW v Alfě 147 a i když ta je dobře o metrák těžší než 3D Stilo, tak s ní cvičí náramně a dá se jezdit svižně za 6 litrů. Bude ale asi ještě dost drahý a navíc jsem ho mezi ojetinami zatím viděl málo. Ale na 3D stačí i 85 kW verze.
Jinak souhlasím s panem Vrzalem, že by stálo za to, podívat se i po Alfě 147, která má v dieselech stejné motory a na rozdíl od pana Vrzala bych se benzínových Twin Sparků nebál. Resp. nebojím, protože jeden jezdím a naprosto bez jakýchkoli problémů. Ale je třeba se o ně starat (olej, filtry, palivo a včasné výměny a točit až po důkladném zahřátí oleje). A ten zvuk... Navíc emoce, zábava a jízdní vlastnosti jedinečné. Ale přeji šťastnou volbu a spoustu bezstarostných kilometrů. I Stilo 3D se mi moc líbí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 19:42, RE: Motor do Stila
limach napísal:
Klidně bych tazateli doporučil 1.4 16V. Ve spojení s 6-st. převodovkou dokáže být nezvykle svižný a úsporný. Pokud ale nechce točit (jak píše) a stále kvedlat šaltpákou, je z benzínu jasná volba 1.6, i když jen 5-rychlostní. Žádný zázrak, ale na lehkou 3D stačí. Z dieselů obě silnější verze 1.9JTD. Zkusil jsem 16V 103 kW v Alfě 147 a i když ta je dobře o metrák těžší než 3D Stilo, tak s ní cvičí náramně a dá se jezdit svižně za 6 litrů. Bude ale asi ještě dost drahý a navíc jsem ho mezi ojetinam...
taky se přidám jako dlouholetý vlastník STILA 5D 1.2 16V. Myslím že jasná volba u mně by byla 1.416V, tenhle motor umí jezdit se spotřebou o skoro 1l menší než 1.6, dá se jezdit hodně klidně a když je třeba tak se holt nepřeřadí ve 3000 ot ale až v 6000 ot a z trojky se tam rovnou ve 130 hodí 6. kvalt a je to. Vůbec není co řešit, lze to i naopak. Nevím přesně převody, ale mě to na 6. kvalt ve 120 točí jen 3000 a ve 160 4000 ot, takže v autě je neskutečný klid. Škoda že po faceliftu trochu očesali výbavu a v základu už není ASR....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.12.2006 08:39, chybička v textu
Mám za to, že máte v textu na konci chybičku, neboť Honda Civic 8.generace se neprodává ani neprodávala s motorem 1,6 16v, nýbrž jen 1,4 DSi, 1,8 Vtec a pak s dieslem 2,2i-CTDi. Nehledě na to, že za cenu do 300 tis. ji asi v bazaru neseženete, neboť je relativně krátce na trhu a jejich zatím prodáno celkem málo. Asi máte na mysli Civica 7G.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.12.2006 15:43, RE: Žádný Fiat
Marcus napísal:
Dejte pokoj s Fiatem,natožtak hnusným Stilem.Je tolik krásných aut a vy se tady bavíte zrovna o takovém nepodarku.....
Neplácej zde nesmysly a svůj špatný názor nikomu necpi a nech si ho raději pro sebe. Aspoň nebudeš s takovýmhle přístupem za blce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.12.2006 16:05, RE: 1,8 benzin
P. napísal:
No to je mi novinka.
Tak tedy prelozeno: Nejaka osobni douhodoba zkusenost s 1,8 benzin ve Fiatu by nebyla? Hlavne co se tyce spotreby.
Měl jsem 80.000 km zkušenost s Puntem 1.8 HGT a to je stejný motor akorát s menším autu. Vynikající gradace výkonu a super zvuk. Dalo se sním jezdit od 6,5 do 9,5 l benzinu na 100 km (Svitavy - Benátky - Marannelo - Monaco - Marseile a zpět s klimatizací při celkové spotřebě 6,9 l/100) na pneu 205/40-16. Což si myslím,že je super. Max dosažená tachometrová rychlost 230 km/h. Se stilem už to sice takový "dravec" nebude, ale pojede dobře. Pozor na variátor otáček (výměna 3.500,- kč) - klepání při volnoběhu. Ale jinak super, aspoň tedy v mém bývalém Puntu, které vřele doporučuji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.12.2006 16:09, RE: 1.4
Peet napísal:
Třídveřové Stilo se žlutým lakem a 17" koly je parádní kus auta, za kterým je radost se otočit.
Možná přístrojovka není na pohled moc hezká a její plasty mají do kvality daleko. Je vidět že není z měkčeného materiálu.
Volil bych motor 1.4, který mi připadá dostatečný a 6-ti. kvalt také není k zahození.
Nevím jak jste přišel na to, že není ve stilu palubovka z měkčeného materiálu. Použití materiálů této palubovky bylo v roce vzniku na úrovni aut střední a vyšší třídy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.12.2006 16:50, Pro pana "redaktora"
Vážený pane redaktore, možná byste se měl občas v nějakém autě něco najezdit, než budete psát své hodnocení určitého typu auta. Vlastním Stilo Abart 2.4 20V Selespeed a chtěl bych vás vidět jak byste dokázal řadit a hlavně podřazovat na rovině, natož pak při rychlým nájezdu do zatáčky. A k té spotřebě při jízdě alá Avia club ....., tak to se dá jet za 7,5 l/100 km. Samožřejmě, že se dá jet i za 15 l/100km, ale to už se jede velmi, velmi rychle, což by se nemělo a nedá jezdit pořád. Chtělo by to čerpat vědomosti trošku lepším způsobem, než jen od stolu... Navíc toto auto právě s touto převodovkou, skrze kterou jsem si ho koupil, nabízí velmi pohodlné cestování ("GT") samožřejmě i za pomoci velmi kofortních prvků sériové výbavy (upozorňuji, že vše platí ve vztahu k pořizovací ceně, v mém případě ojetého vozu), což nyní oceňují i majitelé o dost dražších aut i renomovaných značek, které jsem někam vezl. Jediné co této převodovce "chybí", je velmi prudký rozjezd na 1.stupeň, který je potřeba jen při nějakém měřeném sprintu a to je spojka! Což v provozu při bězné, nebo i sportovní jízdě v podstatě nepotřebujete. Mnoho štěstí při Vašem vzdělávání a sběru zkušeností
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.12.2006 19:24, RE: JTD 85KW
zigi napísal:
Marku táhni do píče.
Marek je v nominaci na kokota a automobilovýho analfabeta roku!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 27.08.2007 23:30, RE: 1,8 benzin
Roman napísal:
Měl jsem 80.000 km zkušenost s Puntem 1.8 HGT a to je stejný motor akorát s menším autu. Vynikající gradace výkonu a super zvuk. Dalo se sním jezdit od 6,5 do 9,5 l benzinu na 100 km (Svitavy - Benátky - Marannelo - Monaco - Marseile a zpět s klimatizací při celkové spotřebě 6,9 l/100) na pneu 205/40-16. Což si myslím,že je super. Max dosažená tachometrová rychlost 230 km/h. Se stilem už to sice takový "dravec" nebude, ale pojede dobře. Pozor na variátor otáček (výměna 3.500,- kč) - klepání při ...
Motory 1,8 16V a 2,0 20V su jedny z najvydarenejsich benzinovych motorov od Fiatu. V pripade 1,8 16V je super takmer bezporuchove vstrekovanie Hitachi, ktore je OVELA odolnejsie a spolahlivejsie ako Bosch a dost velka mechanicka odolnost motora.Tieto motory sa montovali od Fiatu Marea,Bravo,Brava, cez Punto2,Coupe az po Fiat Barchetta,kde bol iba jedinym ponukanym motorom. V Stile ide dost slusne - co sa tahu tyka, nieco medzi 1,9JTD a 1,9 JTD 16V MultiJet. 2,0 20V sa sice do Stila nemontoval,ale spytajte sa niekoho, kto riadil auto s tymto motorom! ak malo navyse Turbo,bola to raketa na kolesach.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.