anonym napísal:
Už několikrát se tady na různých disk. na různé vraky řeklo ze scela jasnou převahou, že Fiaty jsou prostě mrdiny. O výdrži a kvalitě tady nemůže být vůbec řeč. Nebo si někdo troufne jet s mařeno někam daleko? To bych se teda fakt hodně divil. Osobně mám 12járů starou pixlu, a jezdím si pořád, bez stopy koroze, bez vrzání a hlavně beze strachu oto, jestli se budu mít čím vrátit.
Vidím ve svém okolí spoust Fiatů, které jsou opravdu denně v provozu. Sám mám Tipo, které jsem si dal dohromady, vím co od něj můžu čekat a co ho zatím ty dva roky po rozsáhlé údržbě a opravě mám, tak pokaždé odjedu a bez problému zase přijedu. Předchozí Tipo jsem naivně koupil vraždu - řečí autobazarních zmrdů a přesto jsem s ním legálně prošel technickou a dva roky ten diesel bez komprese jezdil a dokonce i v zimě startoval. Když si vzpomenu, jak jsem startérem v -10 točil třeba půl minuty... které jiné auto by to vydrželo?
K Fiatu mám dva poznatky:
Když se nějaká součástka pokazí, zpravidla má na sobě vylisován nápis BOSCH.
Když se pokazí němec, japonec, (dodej co chceš), tak je to "běžné opotřebení". Jak se to samé pokazí na Fiatu, tak je to zkurvený ital.
To, že si od autobazarních zmrdů kupujete "vraždy", je vaši hloupost, zato značka na masce auta opravdu nemůže.