0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Bravo

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 10.11.2007 15:52, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Spis si mel stesti, protoze Castrol nedela dobre oleje. Nesetrit na oleji, znamena tam davat to co predepisuje vyrobce, tj. Selenii. Alternativou muze byt Mobil ci neco jineho. Cichnete si k Selenii a ke Castrolu se stejnou viskozni tridou, uz podle cuchu poznate ze Selenia je opravdu jina...
Značka oleja odporúčaná výrobcom je BLBOSŤ. Marketingový trik, kto chce nech mu verí, dôležité sú ako tu už bolo spomenuté parametre oleja.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.03.2008 14:18, Zrk
Bravo 1,4 12V jsem měl 5 let a pokud bych měl málo peněz tak bych si ho koupil zase.Koupil jsem ho ,když mělo najeto 100tis. a prodával při 150tis.km a za ty roky jsem vyměnil zadní tlumiče (2000Kč)výfuk(2100Kč)spojku(5300Kč) a řízení(4800kč)kliky dveří za 800kč.Do auta je třeba nalívat pořádný olej a měnit ho daných intervalech.Auto se mnou sjezdilo pul evropy a vždy bez poruch.Všem majitelům škaredých předražených německých aut ze slabýma ubohýma motorama přeji aby měli tak málo problémů jako já s Bravou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.05.2008 10:26, 1.4 12V
Mám "nejhorší motor" r.v.98 "popohnanej" v Německu. Spotřeba 7-8l při normální jízdě, ale vytáhnu z ní přes 200km/h. Momentálně má nalítáno už přes 130tis a jediný, co mi kdy odešlo byly páčky pod volantem, dost kuriozní vada:)
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.