0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Brava 1.9D po 110329km

kategórie zaradenia témy: poradna, ostatní, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.05.2006 19:40, RE: Ital
data napísal:
Souhlas s limach a wolff! To, že s tím jezdilo prase, by měl poznat téměř každý - nicméně je fajn, že to tady je - taky jsem bravu tak zaneřáděnou neviděl. Kliky jsou bolestí bravy (kéž by vydržely aspoň 4 roky!), plasty uvnitř občas zavržou, ale že by odpadly? Tlumiče, ramena, výfuk ad. - ceny úplně v pohodě - tak nevidím důvod zajet každých 100tis. km do servisu. hmmm,taky by mne zajímalo, jak vypadají mé auta po 300tis. km )
Souhlas s limach, wolff a Honza.
Tohle konkrétní auto je pěkně (ano, řeknu to narovinu) dokurvený. Tady je krásně vidět, jak se jistá sorta lidí k některým autům chová. Se slovy - "je to jenom Fiat" vyrazí na cestu-necestu, na nějakou údržbu se z vysoka kašle... Když jsem četl popisky k fotkám, tak se mi u některých zvedal tlak. A to, co někteří vyplodili tady v diskusi, to je teprve na zvracení. Takže pro doplnění a uvedení na pravou míru: Modelová řada Bravo/Brava/Marea je kompletně pozinkovaná, prošla kataforézní koupelí (kdo neví, co to je, ať se podívá na internet) - v době začátku výroby těchto modelů to neprováděla ani Světem Motorů opěvovaná Škodovka! Rezavou Bravu potkáte opravdu jen z řídka a když už, tak je po bouračce opravená neoriginálními díly a ještě nekvalitně. Ale stopy koroze se na těchto autech už taky najdou - hlavně v lemech blatníků. Můžou za to odletující kamínky a posypová sůl. Holt ty auta nejsou nejmladší a záruka na prorezavění dáááávno skončila. V porovnání se současníkem Felicií ale vyhrává.
K těm klíčům a kódovým kartám: červenohnědej MASTER neslouží k běžnému používání - podle čeho si asi necháte vyrobit novej klíč, až nějakej zlomíte nebo se vám ohobluje - hm? On totiž ten materiál klíčků není nic moc a klíče postupně "ztrácejí" zoubky, až nejde nastartovat nebo se zlomí. Dále ten MASTER slouží k programování těch nových klíčů (aby je rozpoznal immobilizér). Kartu s kódem v životě potřebovat nebudete - já jí taky nemám a nikdy nebyla potřeba. Ale je tu riziko, že pokud si jí prodávající ponechá, tak vám může s autem bez problému odjet - to je fakt. Dále počet klíčů - 2xMODRÝ, 1xčervenohnědý MASTER. Pokud některej chybí => něco smrdí.
Výfuky - myslíte si snad, že vám vydržej věčně? Ha,ha,ha, přijďte mně pošimrat. Originál tak 5 let, replika tak 2 roky. Ve výfuku se za katalyzátorem sráží vodní páry, tím pádem ten výfuk hnije zevnitř - tomu prostě nezabráníte
Kliky - bolest těchto aut. Nekvalitní materiál, který se po čase rozpadne. Marea ale má celoplastové, lakovatelné => stačí vyměnit.
Někdo tu psal, že přední rameno stojí 1500. Replika z Kelly-většinou krátká životnost. Originál stojí 2,500 a je stejný, jako u Tipa.

Sám mám Bravu 1,4 12V, tak vím, o čem mluvím. Capito seňores?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.05.2006 20:01, únik oleje a kouřivost motoru
Věta, že "motor v tomto konkrétním vozidle ani netrpěl přílišným únikem oleje" je taky trochu zavádějící. Ano, majitel tohoto vozu byl dobytek a tachometr je na tuty stočený a možná ani nesedí rok výroby (dá se snadno zjistit z VIN), ale nelze obecně říct, že fiaty mají netěsné motory - to je BLBOST. Přijďte si prohlídnout můj motor - nikde nic neteče, akorát u filtru je mastnej, protože to nikdo po výměně oleje neotřel. Pamatujte si, že Fiat není škodovka "Olejnička" se může stát z každého motoru, se kterým je nelidsky zacházeno, je točen a rván na maximum a pak se rozžhavenej zastaví - příklad: konstantní jízda 140km/h až skoro před barák a okamžité odstavení. Tím jak motor nerovnoměrně chladne se pak nepatrně deformují jeho díly a pak vzniklými skulinami uniká olej (stručně řečeno).
Když má tohle auto sníženej podvozek, nenapadlo vás, že může (a na 99% bude) mít "přidáno" na čerpadle?? Nevíte snad, jak mladý cucáci (a kolikrát i starý volové) "laděj" motory? Vstřikovací čerpadlo dát na stolici a ono se ukáže, jak si s tím kdo "hrál" Za normálních okolností ten atmosférickej diesel NA VOLNOBĚH VŮBEC nehulí. Měli jsme Regatu s podobným motorem, najeto hodně přes 200 tis. km a čoudla akorát akorát při rozjezdu a v kopci s plynem u podlahy. Capito, seňores?
BRAVA 1,4 12V
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.05.2006 09:00, RE: Ital
wolff napísal:
Věř mi pane odborníku, že Brava vydrží víc než leckterý Japonec. Tohle je megazhuntovaný auto a nevím, které jné by to vydrželo... Japonec by to možná vydržel líp po mechanické stránce, ale co se týká plechů a podvozku byl by totálně hotový. Ta Brava to ještě zvládla se ctí... S tím autem jezdily prasata (nebo jen jedno?)
P.S. Koupit se to ještě dá tak za těch 60 tisíc je to koupitelné, šikovné ruce to dají do kopky za těch 25 000 a dalších 150 000 s tím motorem najedeš. Věř mi, že na našich sil...
Že jezdí větší šroty je sice pravda, ale Fiat si své nelichotivé renomé "nevydobil" jen tak. S tou plechařinou bych byl u Japonců opatrnější-pozink dělají většinou déle než Italové. Nejrezavější auta nad 10 let jsou vedle Renaultů, Fordů, Oplů, právě Fiaty (které navíc mají v dieselu povětšinou krásný zvuk motoru . Fiat je u ROZUMNÝCH lidí, kteří mají zkušenosti i s jinými auty povětšinou na pokraji zájmu. Ten kdo nikdy v pořádném autě neseděl a je "srdcař", popřípadě má hlouběji do kapsy ten si holt kupuje Fiaty či Korejce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.05.2006 12:22, RE: Ital
Martin napísal:
Že jezdí větší šroty je sice pravda, ale Fiat si své nelichotivé renomé "nevydobil" jen tak. S tou plechařinou bych byl u Japonců opatrnější-pozink dělají většinou déle než Italové. Nejrezavější auta nad 10 let jsou vedle Renaultů, Fordů, Oplů, právě Fiaty (které navíc mají v dieselu povětšinou krásný zvuk motoru . Fiat je u ROZUMNÝCH lidí, kteří mají zkušenosti i s jinými auty povětšinou na pokraji zájmu. Ten kdo nikdy v pořádném autě neseděl a je "srdcař", popřípadě má hlouběji do kapsy ten...
Vy jste odborník na svém místě. Pracoval jsem u menší firmy, kde jsem používal služební auta jako VW Passat TDI B5, apod. Nějaký to auto už jsem taky vystřídal a různá půjčená odřídil. Jako soukromé auto momentálně používám Fiat Tipo 1,9TD po celkové renovaci a po ničem novějším zatím netoužím. Nechci to srovnávát třeba s výše uvedeným Passatem, to je blbost, ale Passat mě ničím nějak zvlášť nenadchl, že bych si řekl, že to Tipo je úplný šrot. Úroveň komfortu, prostornost a dynamika jízdy je v Tipu naprosto dostačující a hlavně jeho provoz je nenáročný a levný. Fiaty zpravidla haní jen ti, kteří si koupili zanedbaného šmejda nebo se k němu chovali jako dobytek se slovy "je to jenom Fiat". Znám spoustu "fiatistů", kteří jsou se svým autem naprosto spokojeni a v budoucnu se chtějí poohlédnout po dalším Fiatu. U korejských aut je to to samé, např. německý Opel by takovému Hyundaii mohl jeho spolehlivost závidět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.05.2006 11:45, RE: Ital
Michal napísal:
Vy jste odborník na svém místě. Pracoval jsem u menší firmy, kde jsem používal služební auta jako VW Passat TDI B5, apod. Nějaký to auto už jsem taky vystřídal a různá půjčená odřídil. Jako soukromé auto momentálně používám Fiat Tipo 1,9TD po celkové renovaci a po ničem novějším zatím netoužím. Nechci to srovnávát třeba s výše uvedeným Passatem, to je blbost, ale Passat mě ničím nějak zvlášť nenadchl, že bych si řekl, že to Tipo je úplný šrot. Úroveň komfortu, prostornost a dynamika jízdy je v T...
Odborník nejsem, jen se někdy odborníků ptám a navíc koukám v čem jezdí-doporučuji i Vám, rozšíříte si obzory. Opel skutečně k obzvláště spolehlivým autům nepatří (vyjma Corsy), ale dle TUV u 2-3 let starých vozů: Corsa 13. -3,9% vozů se závadou , Agila 30. -5,1% nej. Korejec Hyundai Elantra 44. -5,9%
4-5 let Corsa 41. -9,8%, Astra 54. -11,1% nej. Korejec Hyundai Atos 59. -11,8%
6-7 let: Corsa 21. -11,9%, Frontera a Vectra 43. -16,6%, Astra 45. -16,8%, nej. Korejec Hyundai Lantra 48. -17,1%
8-9 let: Corsa 20. -18,3%, Frontera 28. -19,6%, Vectra 31.-20,2 %, Astra 34. -20,7%, nej. Korejec Kia Sephia 45. -24,7%
10-11 let:
Frontera 23. -24,3%, Corsa 25.- 24,8%, Vectra 31. -26,7%, Astra 39. -29,1%, nej Korejec Hyundai Ponny 41. - 30,1%
Takže opravdu si to chce nejdříve něco přečíst, na i-netu se dají najít prima informace. Také znám spoustu fiatistů, kteří jsou se svým autem naprosto spokojeni-sice pod ním leží co dva týdny a jiné auto jak Fiat neměli - u Vás to samozřejmě neplatí, Vy jste jezdil i v B5, takže Vás beru za fundovaného znalce. I u Fiatu se dá narazit na dobrý kus, to nikdo nepopírá, ale vyzdvihovat tuto značku mi přijde dosti pošetilé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.05.2006 20:13, RE: Ital
Martin napísal:
Odborník nejsem, jen se někdy odborníků ptám a navíc koukám v čem jezdí-doporučuji i Vám, rozšíříte si obzory. Opel skutečně k obzvláště spolehlivým autům nepatří (vyjma Corsy), ale dle TUV u 2-3 let starých vozů: Corsa 13. -3,9% vozů se závadou , Agila 30. -5,1% nej. Korejec Hyundai Elantra 44. -5,9%
4-5 let Corsa 41. -9,8%, Astra 54. -11,1% nej. Korejec Hyundai Atos 59. -11,8%
6-7 let: Corsa 21. -11,9%, Frontera a Vectra 43. -16,6%, Astra 45. -16,8%, nej. Korejec Hyundai Lantra 48. -17,1%
8-9 ...
Martine, my Fiatisti jme potěšeni, že poslechem odborníků, jste se i vy stal "odborníkem" na FIATy a nikdy nerozšíříte naše řady. Dobře vám tak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.05.2006 10:05, RE: Ital
Pavel napísal:
Martine, my Fiatisti jme potěšeni, že poslechem odborníků, jste se i vy stal "odborníkem" na FIATy a nikdy nerozšíříte naše řady. Dobře vám tak.
Jednoduché a výstižné, takovými odborníky se to na netu jen hemží, díky )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.05.2006 17:02, RE: Ital
Pavel napísal:
Martine, my Fiatisti jme potěšeni, že poslechem odborníků, jste se i vy stal "odborníkem" na FIATy a nikdy nerozšíříte naše řady. Dobře vám tak.
Nechápej mě špatně, to že já bych si Fiat nikdy nekoupil neznamená, že by si ho neměl NIKDO kupovat. Asi by bylo divné, kdyby po silnicích jezdily jen Toyoty, Mazdy a spol. Je to jen otázka preferencí. Původně jsem si chtěl jen rýpnout do Mistra Wolfa jehož zasvěcené a pocitové příspěvky opravdu nemají chybu. A opravdu dám spíše na zkušenosti lidí, kteří denně s auty přicházejí do styku (a´t už jako nezávislý "dovozci" či jako mechanici), než pocitům většinou dosti nekritických uživatelů. Víte, když se mi někdo snaží namluvit, že na 650 000 najetých km, jen jednou měnil brzdové destičky, tak opravdu nevím co si o něm myslet (nebyl to fiatista). A odpozoroval jsem, že právě majitelé těch méně poptávaných vozů (většinou starších 15 ti let) jsou ti nejnekritičtější. Sám nevlastním bůhvíjaké fáro, jen jsem schopen se pravdě podívat do očí. A určitě nebudu dělat takové závěry, že když já s autem nemám větší problémy, tak je nemá žádný vlastník stejného auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.05.2006 17:12, RE: Ital
Martin napísal:
Nechápej mě špatně, to že já bych si Fiat nikdy nekoupil neznamená, že by si ho neměl NIKDO kupovat. Asi by bylo divné, kdyby po silnicích jezdily jen Toyoty, Mazdy a spol. Je to jen otázka preferencí. Původně jsem si chtěl jen rýpnout do Mistra Wolfa jehož zasvěcené a pocitové příspěvky opravdu nemají chybu. A opravdu dám spíše na zkušenosti lidí, kteří denně s auty přicházejí do styku (a´t už jako nezávislý "dovozci" či jako mechanici), než pocitům většinou dosti nekritických uživatelů. Víte, ...
Nebyly to destičky, byly to tlumiče a omluva za pravopisné chyby - i když to stejně asi nikoho nezajímá- jsem zavrženíhodný jedinec-kritik
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 17:46, RE: Ital
Martin napísal:
Nechápej mě špatně, to že já bych si Fiat nikdy nekoupil neznamená, že by si ho neměl NIKDO kupovat. Asi by bylo divné, kdyby po silnicích jezdily jen Toyoty, Mazdy a spol. Je to jen otázka preferencí. Původně jsem si chtěl jen rýpnout do Mistra Wolfa jehož zasvěcené a pocitové příspěvky opravdu nemají chybu. A opravdu dám spíše na zkušenosti lidí, kteří denně s auty přicházejí do styku (a´t už jako nezávislý "dovozci" či jako mechanici), než pocitům většinou dosti nekritických uživatelů. Víte, ...
Co dodat...díky vám všem, odpůrcům fiatů a italů vůbec. Díky vám a vašemu odporu k italským autům si můžeme my, co ty auta známe, koupit například velmi zachovalou Alfu 156 2,4 JTD 100kW za cenu otřískané oktávie 1,9TDi 74kW. Děkuji, děkuji, děkuji. Jen tak dál přátelé, až si budu za dva roky kupovat další lehce jetou AR 147 1,9 JTD 110kW za dvě třetiny toho, co bych dal za pět let staré Audi A3 s 1,6kou pod kapotou, tak si na vás s láskou vzpomenu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 20:48, RE: Ital
Kleofáš napísal:
Co dodat...díky vám všem, odpůrcům fiatů a italů vůbec. Díky vám a vašemu odporu k italským autům si můžeme my, co ty auta známe, koupit například velmi zachovalou Alfu 156 2,4 JTD 100kW za cenu otřískané oktávie 1,9TDi 74kW. Děkuji, děkuji, děkuji. Jen tak dál přátelé, až si budu za dva roky kupovat další lehce jetou AR 147 1,9 JTD 110kW za dvě třetiny toho, co bych dal za pět let staré Audi A3 s 1,6kou pod kapotou, tak si na vás s láskou vzpomenu
Toto je naprostá pravda-proti gustu žádný dišputát. První opravdu silný argument pro Fiat-cena. Souhlas a jsem rád, že neplatí co fiatista to Wolf.
Omlouvám se za ten nerozum u fiatistů, není to tak, popř. všichni Vy což jste reagovali na mé rýpnutí patříte do té rozumné menšiny.
Přeji ať auta dobře slouží (to myslím naprosto bez ironie) a někdy zase ahoj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 21:27, RE: Ital
Martin napísal:
Toto je naprostá pravda-proti gustu žádný dišputát. První opravdu silný argument pro Fiat-cena. Souhlas a jsem rád, že neplatí co fiatista to Wolf.
Omlouvám se za ten nerozum u fiatistů, není to tak, popř. všichni Vy což jste reagovali na mé rýpnutí patříte do té rozumné menšiny.
Přeji ať auta dobře slouží (to myslím naprosto bez ironie) a někdy zase ahoj.
To nebylo rýpnutí,ale projev tvé blbosti...proto bylo zbytečné reagovat... No comment. Kde nic není, tam ani čert nebere...
P.S. Nauč se psát česky (pokud možno bez hrubek a s českým syntaxem)), možná pak budou někteří lidi na tvůj flame reagovat. Já tu potřebu nemám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.05.2006 21:29, RE: Ital
woiff napísal:
To nebylo rýpnutí,ale projev tvé blbosti...proto bylo zbytečné reagovat... No comment. Kde nic není, tam ani čert nebere...
P.S. Nauč se psát česky (pokud možno bez hrubek a s českým syntaxem)), možná pak budou někteří lidi na tvůj flame reagovat. Já tu potřebu nemám.
Tak přece tu potřebu máš Woiffe. A co sématika? Nepoužívej termíny, kterým nerozumíš, či nechápeš jejich použití. To bys, ale pak nemohl nikam psát, viď? Pokus se realizovat jinak, např. zkus přednášet na nějaké VŠ-máš na to. Sorry všem, že sviníme diskuzi osobními invektivami, ale všeználek Neználek to potřeboval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.05.2006 16:07, RE: Ital
Martin napísal:
Tak přece tu potřebu máš Woiffe. A co sématika? Nepoužívej termíny, kterým nerozumíš, či nechápeš jejich použití. To bys, ale pak nemohl nikam psát, viď? Pokus se realizovat jinak, např. zkus přednášet na nějaké VŠ-máš na to. Sorry všem, že sviníme diskuzi osobními invektivami, ale všeználek Neználek to potřeboval.
Můžeš přijít na přednášku... Už nějakou dobu přednáším. neomlouvej se, u tebe je to stejně jedno... Lidi k tobě mají pochopení.
P.S. Jediný, kdo tady používá injektiva jsi ty... Mimochodem mám pocit, že jsi myslel slovo sémantika... A nebo i v tomto máš guláš?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.05.2006 17:31, RE: Ital
wolff napísal:
Můžeš přijít na přednášku... Už nějakou dobu přednáším. neomlouvej se, u tebe je to stejně jedno... Lidi k tobě mají pochopení.
P.S. Jediný, kdo tady používá injektiva jsi ty... Mimochodem mám pocit, že jsi myslel slovo sémantika... A nebo i v tomto máš guláš?
Už naposled, je to mlácení prázdného wolffa. Ano, skutečně mi vypadlo N, nicméně po přečtení tvých příspěvků na Mazdu a Lancii je to celkem v pohodě. Pokud trpíš dyslexií či disgrafií, tak je to u tebe taky v pohodě. Ale určitě nikoho neopravuj a nepoučuj přes gramatiku či stylistiku. Tvé výše uvedené komentáře jsou opravdu na úrovni žáka ZŠ. Jen co si vzpomenu "Německý současník, by jste atd" + nádherná souvětí. Přednášky typu "vlhké sny" si od tebe s radostí přečtu zde v komentářích. A hlavně já už další VŠ nepotřebuji. Na druho stranu musím uznat, že příspěvěk k mazdě nebyl tvým typickým "vlhkým snem". Asi to bude tím, že jsi ji vlastnil a TY jsi nikdy špatný vůz přece nekoupil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 22.05.2006 23:02, RE: Ital
Martin napísal:
Je to sice docela drsné, ale na druhou stranu Italové dělají auta na 3 roky, neboť si pak koupí většinou nové, jiné. Pokud někdo chce auto na 10 let, tak nechť si koupí Japonce. Nicméně to, že s tím jezdilo prase je patrné takřka všude, ten by možná zhuntoval i toho Japonce.
No nevím jestli by to s tím Japoncem někdo vyhrál. V Praze funguje jeden značkový servis,který dělá dvě značky. Je to Fiat a Toyota.Moc to k sobě nejde,ale asi by ti řekli jak to s těma japoncema je a Toyotama obvzlášť.Hlavně že to podle reklam a dle nějakejch pochybnejch německejch testů a stastistik je nejspolehlivější auto na světě, ale je to bohužel (nebo bohudík) trošku jinak. Jak se říká "Japonec až nakonec".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 28.05.2006 12:17, RE: Ital
Honza napísal:
No nevím jestli by to s tím Japoncem někdo vyhrál. V Praze funguje jeden značkový servis,který dělá dvě značky. Je to Fiat a Toyota.Moc to k sobě nejde,ale asi by ti řekli jak to s těma japoncema je a Toyotama obvzlášť.Hlavně že to podle reklam a dle nějakejch pochybnejch německejch testů a stastistik je nejspolehlivější auto na světě, ale je to bohužel (nebo bohudík) trošku jinak. Jak se říká "Japonec až nakonec".
Ty seš fakt DEBIL!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 10:56, statistiky TÜV
Martin napísal:
Odborník nejsem, jen se někdy odborníků ptám a navíc koukám v čem jezdí-doporučuji i Vám, rozšíříte si obzory. Opel skutečně k obzvláště spolehlivým autům nepatří (vyjma Corsy), ale dle TUV u 2-3 let starých vozů: Corsa 13. -3,9% vozů se závadou , Agila 30. -5,1% nej. Korejec Hyundai Elantra 44. -5,9%
4-5 let Corsa 41. -9,8%, Astra 54. -11,1% nej. Korejec Hyundai Atos 59. -11,8%
6-7 let: Corsa 21. -11,9%, Frontera a Vectra 43. -16,6%, Astra 45. -16,8%, nej. Korejec Hyundai Lantra 48. -17,1%
8-9 ...
MARTIN: Ty tvý statistiky TÜV si strč někam. Tyhle statistiky dělaj němci, takže logicky vyjdou německý auta líp. A lidi, znalí problematiky, dobře vědí, jak se v Německu k (nejen) italským autům chovaj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 11:01, PETR ŠIKL
Nevím, u kterýho technika jste s tím autem byli, ale 250-300 tis najeto je krávovina. Ty nelícující plasty v interiéru totéž - podložit to fotkou odšroubovaného krytu pojistek považuju za úchylárnu. V tom krytu jsou 2 šrouby a na spodní hraně 2 packy na kterých ten kryt na fotce visí. Jinak platí to, co jsem už napsal v dřívějších příspěvcích.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 11:05, RE: PETR ŠIKL
StB..czx napísal:
Nevím, u kterýho technika jste s tím autem byli, ale 250-300 tis najeto je krávovina. Ty nelícující plasty v interiéru totéž - podložit to fotkou odšroubovaného krytu pojistek považuju za úchylárnu. V tom krytu jsou 2 šrouby a na spodní hraně 2 packy na kterých ten kryt na fotce visí. Jinak platí to, co jsem už napsal v dřívějších příspěvcích.
Kdyby to auto mělo najeto za devět let života tolik, muselo by v průměru každý den v roce ujet cca 92 km - DENNĚ - soboty, neděle, svátky. Prostě blbost, když mělo několik majitelů. Reálných tak 200.000 km
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.