0
späť
 

diskuze k tématu: Fabia Combi 1.2 HTP

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 00:16, 195 km/h s Fabii
Tento pocin by se dal kvalifikovat jako pokus o sebevrazdu ... PRASAK
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 00:26, SHELL V POVER
jASNE 1,2 HTP JE ZAPOTŘEBI TANKOVAT VYHRADNĚ 100 OKTANOVYM BENZINEM, PAK JEDE I 195KM/H, NO PROSTĚ RAKETA:))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 01:07, RE: 195 km/h s Fabii
anonym napísal:
Tento pocin by se dal kvalifikovat jako pokus o sebevrazdu ... PRASAK
S Fabii se da jet i 200Km/h samozřejmě tachometrovych, pokud ma fabia lite kola a dobre gumy, navic v koexistenci s podlozkami, je to velmi stabilni auto, s 1.4Mpi + chip od Cimbu se da jet opravdu tachometrovych 200Km/h a Fabie se zminenymi podlozkami opravdu sedí dobře. V Německu prodavane 2.0 85Kw mohou jet opravdu velmi dobře a překonat pro ne hranici 200Km/h neni asi zadny problem, u motoru 1.2 HTP 8V se mi ale tato rychlost jevi jako nerealna, u 1.2HTP 12V uz by to ovsem mozne byt mohlo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 05:58, Dojezd
Mě by zajímal dojezd na plnou nádrž při dálniční rychlosti(pro ty co neví 130km/h) a jak je na tom s hlučnosti při této rychlosti.
Octavia 1.6i SR mi na půl trhá uši:(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 06:46, RE: SHELL V POVER
anonym napísal:
jASNE 1,2 HTP JE ZAPOTŘEBI TANKOVAT VYHRADNĚ 100 OKTANOVYM BENZINEM, PAK JEDE I 195KM/H, NO PROSTĚ RAKETA:))))
autor recenze nikde nepíše, že bere 100 oktanový benzín. Pleteš si pojmy s dojmy. Autor pouze uvádí, že tankuje V-Power, tzn. benzín s 95 oktany. 100 oktanů má až V-Power Racing.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 06:50, Koncernista
"O automobily domácí produkce je v ČR celkem pochopitelně největší zájem, a to ať už díky levnější cenám a dostupnosti, nebo tradiční spolehlivosti a trvanlivosti vozů."

Dál nemám sílu číst.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 06:52, RE: Dojezd
anonym napísal:
Mě by zajímal dojezd na plnou nádrž při dálniční rychlosti(pro ty co neví 130km/h) a jak je na tom s hlučnosti při této rychlosti.
Octavia 1.6i SR mi na půl trhá uši:(
Mám 1,2 čtyř ventil Combi, naketo 6000km, je to již třetí auto s tímto motorem (v zaměstnanecké akci beru každý rok nové do pronájmu) při rychlostech 90 - 100 na okrskách spotřeba 5,3 - 6l, na dálnici při 130 je to 8l, zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba s stále drží na 8l (údaje MFA). Pokud si zapnete klimu počítejte se spotřebou o 0,5 výce. Tento motor je citlibý na kvalitní benzín, proto tankuji Schell neno OMV běžnou 95. Se 100 oktany sice lépe táhne od nízkých otáček, ale na spotřebě jsem výrazný rozdíl nezaznamenal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 06:52, RE: Dojezd
anonym napísal:
Mě by zajímal dojezd na plnou nádrž při dálniční rychlosti(pro ty co neví 130km/h) a jak je na tom s hlučnosti při této rychlosti.
Octavia 1.6i SR mi na půl trhá uši:(
Mám 1,2 čtyř ventil Combi, naketo 6000km, je to již třetí auto s tímto motorem (v zaměstnanecké akci beru každý rok nové do pronájmu) při rychlostech 90 - 100 na okrskách spotřeba 5,3 - 6l, na dálnici při 130 je to 8l, zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba s stále drží na 8l (údaje MFA). Pokud si zapnete klimu počítejte se spotřebou o 0,5 výce. Tento motor je citlibý na kvalitní benzín, proto tankuji Schell neno OMV běžnou 95. Se 100 oktany sice lépe táhne od nízkých otáček, ale na spotřebě jsem výrazný rozdíl nezaznamenal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 06:52, RE: Dojezd
anonym napísal:
Mě by zajímal dojezd na plnou nádrž při dálniční rychlosti(pro ty co neví 130km/h) a jak je na tom s hlučnosti při této rychlosti.
Octavia 1.6i SR mi na půl trhá uši:(
Mám 1,2 čtyř ventil Combi, naketo 6000km, je to již třetí auto s tímto motorem (v zaměstnanecké akci beru každý rok nové do pronájmu) při rychlostech 90 - 100 na okrskách spotřeba 5,3 - 6l, na dálnici při 130 je to 8l, zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba s stále drží na 8l (údaje MFA). Pokud si zapnete klimu počítejte se spotřebou o 0,5 výce. Tento motor je citlibý na kvalitní benzín, proto tankuji Schell neno OMV běžnou 95. Se 100 oktany sice lépe táhne od nízkých otáček, ale na spotřebě jsem výrazný rozdíl nezaznamenal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 07:15, RE: Dojezd
anonym napísal:
Mám 1,2 čtyř ventil Combi, naketo 6000km, je to již třetí auto s tímto motorem (v zaměstnanecké akci beru každý rok nové do pronájmu) při rychlostech 90 - 100 na okrskách spotřeba 5,3 - 6l, na dálnici při 130 je to 8l, zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba s stále drží na 8l (údaje MFA). Pokud si zapnete klimu počítejte se spotřebou o 0,5 výce. Tento motor je citlibý na kvalitní benzín, proto tankuji Schell neno OMV běžnou 95. Se 100 oktany sice lépe táhne o...
Ač reaguju celkem málo, tak na tohle musím.
Jako napsat "zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba se stále drží na 8l", takoou blbost může napsat snad jedině ignorant nebo zapřísahlý škodofkář a to ze 2 důvodů.
1) Fabka HTP ti nepojede 180 ( tachometrových ano ) ani kdybys jel z toho nej kopce co najdeš
2) Když už bys to náhodou rozkutálel na 170 s vypětím všech sil ( což by motor už málem vyskočil z pod kapoty ), tak reálná spotřeba tříhrnku bude kolem 15l, takže se vrať do reality...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 07:45, RE: Dojezd
zigi napísal:
Ač reaguju celkem málo, tak na tohle musím.
Jako napsat "zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba se stále drží na 8l", takoou blbost může napsat snad jedině ignorant nebo zapřísahlý škodofkář a to ze 2 důvodů.
1) Fabka HTP ti nepojede 180 ( tachometrových ano ) ani kdybys jel z toho nej kopce co najdeš
2) Když už bys to náhodou rozkutálel na 170 s vypětím všech sil ( což by motor už málem vyskočil z pod kapoty ), tak reálná spotřeba tříhrnku bude kolem 15l, ta...
Boha zigi, na 180km/hod rozkulíš i tu 1,2. Spotřebu nekomentuji, ale ta rychlost není zvláštní problém. Není to tam hned, ale že by jsi na to potřeboval klesání je taky nesmysl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 07:55, zimne gumy
edmund napísal:
Boha zigi, na 180km/hod rozkulíš i tu 1,2. Spotřebu nekomentuji, ale ta rychlost není zvláštní problém. Není to tam hned, ale že by jsi na to potřeboval klesání je taky nesmysl.
hm, uz je mi jasne, co je autor zac, ked napise, ze zimne matadory MP56 su vynikajuce....v tom pripade, je felicia (ano felicia) najlepsie europske auto, a je to uplne novy mode, ktory zo ziadneho ineho auta nevychadza, a pouziva 100% uplne novych dielov

a fabia 1,2 HTTTTTTP je samozrejme minimalne v triede ako bugatti veyron....tak vykonom, ako aj zrychlenim...za desatinovu spotrebu samozrejme
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:00, objektivní spor
báječné! jen do sebe!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:01, jedno plus
Díky tzv. škodamindráku, který je samozřejmě po letech, kdy tady nic jiného nebylo pochopitelný, protože najednou je známka luxusu i korejec, jsou diskuze kde je jen náznakem zmíněna Škoda velmi úspěšné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:01, skrobik
jezdím 1,2 HTP 12 V asi tři roky v práci různé auta různé Kkm najeté.
Na tachecu to 170-180 udělá na rovině cca
190 z kopce
spotřeba pokud jí stojíte na krku 12 L
věřím že se dá jet za 6 L , ale mě se to nikdy nepovedlo.
o pružností motoru se dá hovořit jen v poměru k objemu. Předjet prázdný náklaďák na krátko někde na okresce chce točit auto až do červeného. Brzdy fungují pokud je auto prázdné, a rychle jdou do smyku pokud nemá ABS (ve firemních autech není nemůžu posoudit), Brzdy rychle vadnou. Galusky Barum 165/65 R 14 jsou to nejhorší co na autě je. Tankujem pouze OMV 95 okt naturál.
životnost motoru pokud ho používám v celém spektru tak max 150 tis km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:07, RE: Dojezd
edmund napísal:
Boha zigi, na 180km/hod rozkulíš i tu 1,2. Spotřebu nekomentuji, ale ta rychlost není zvláštní problém. Není to tam hned, ale že by jsi na to potřeboval klesání je taky nesmysl.
Může někdo napsat max. rychlost HTPčka z TP? By mě zajímalo, jestli je tam teda těch 180km/h...
Napiště zda je to pro 40kw nebo 47kw.
Díky, tak poznáme, zda to opravdu jede 180 nebo je to jen mýlka tachometru ( což je určitě )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:12, RE: Dojezd
zigi napísal:
Může někdo napsat max. rychlost HTPčka z TP? By mě zajímalo, jestli je tam teda těch 180km/h...
Napiště zda je to pro 40kw nebo 47kw.
Díky, tak poznáme, zda to opravdu jede 180 nebo je to jen mýlka tachometru ( což je určitě )
Podle TP??? V kamionu je tech. rychlost max 95km/hod a kdyby na to přišlo, tak by jsi měl se svým Opelem co dělat. Takže sem netahel techničáky. Mýlka ve Fabii při 180 km/hod je 10km/hod. Jak říkám: nekomentuji spotřebu ( neznám ) , ale reálných 180km/hod není problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:31, Pavel
Najel jsem s tímhle typem auta asi 12.000km. Sice firemní,ale zánovní kousek. V podstatě jen trasa Praha-Budapešť a zpět. Rychlostní limit jsem v Maďarsku ctil tj.130 km/h u nás tak max do 150km/h. Celkový průměr spotřeby 8.6 (měřeno tankováním plné nádrže) běžného Naturalu 95. Kolik by to jelo jsem nezkoušel. Nezávodím a taky zvuk motoru už byl i při těch 150 nepříjemnej. V kopcích na D1 jí rychle docházel dech. A to jsme jezdili nejvýš ve dvou.Chvíli jsem přemýšlel odkud je mi ta zvuková kulisa motoru povědomá-no jasně,dědův Wartburg. Jenom ve čtyřtaktním provedení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:36, RE: Pavel
anonym napísal:
Najel jsem s tímhle typem auta asi 12.000km. Sice firemní,ale zánovní kousek. V podstatě jen trasa Praha-Budapešť a zpět. Rychlostní limit jsem v Maďarsku ctil tj.130 km/h u nás tak max do 150km/h. Celkový průměr spotřeby 8.6 (měřeno tankováním plné nádrže) běžného Naturalu 95. Kolik by to jelo jsem nezkoušel. Nezávodím a taky zvuk motoru už byl i při těch 150 nepříjemnej. V kopcích na D1 jí rychle docházel dech. A to jsme jezdili nejvýš ve dvou.Chvíli jsem přemýšlel odkud je mi ta zvuková kulis...
pan šéf, který ti na takovéhle trasy pořídil 1,2 Fabii je tatar. Z toho jsou totiž veškeré ty negativní reakce na Fabii. Určení 1,2 je někde úplně jinde než na dálniční sprinty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2007 08:40, RE: Dojezd
anonym napísal:
Mám 1,2 čtyř ventil Combi, naketo 6000km, je to již třetí auto s tímto motorem (v zaměstnanecké akci beru každý rok nové do pronájmu) při rychlostech 90 - 100 na okrskách spotřeba 5,3 - 6l, na dálnici při 130 je to 8l, zvláštní je, že je pak jedno jestli jedete po dálnici 130 nebo 180 spotřeba s stále drží na 8l (údaje MFA). Pokud si zapnete klimu počítejte se spotřebou o 0,5 výce. Tento motor je citlibý na kvalitní benzín, proto tankuji Schell neno OMV běžnou 95. Se 100 oktany sice lépe táhne o...
Osm litrů při rychlosti nad 150 km/h je jak perpetum mobile. To by fungovalo jen v případě, že by auto jelo z mírného kopce. Nemám sice škodovku, ale myslím, že fyzika funguje u všech spalovacích motorů podobně. Pokud mám spotřebu při 80 - 90 km/h kolem 5.5 l/100 km (jde to i pod pět) tak na dálnici (ne v ČR) při 160 - 180 km/h mám spotřebu 12 l/100 km a nad 200 km/h to dělá 15 litrů.
reagovať
  1 2 3 ... 6


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.