0
späť
 

diskuze k tématu: Daewoo Kalos

kategórie zaradenia témy: korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 10:16, RE: zigi
Antivulva napísal:
Zdar Zigi, posílám raní pozdrav od krumpáče. Jak ses vyspal? Co tvoje nový postřehy o autech?
Dobry dobry, postrehy porad nejaky novy))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 10:42, RE: Odvaha
Tomáš napísal:
Skvělá recenze, zanesené EGR ventily jsou tradiční bolestí snad všech vozů Daewoo, To řazení je problém, vím, že se tam rozhazovali celé převodovky. A to měla auta nejato pár tisíc km. S tou odvahou, pořád mi připadá, že se tady v tomhle státě každý bojí mluvit pravdu. Spousta článků (netýká se to těch na Tipcars) mi přijde jako by byly tvořeny pod dohledem Public Relation té, či oné značky. Trochu mi to připomíná stav před listopadem 1989, ale tehdy se to dalo chápat (s StB na krku člověku nic ...
Sám jsem tady napsal recenzi na DAEWOO NUBIRA 1,6 r.v.1998. Plně souhlasím s ÚMYSLNÝM překrucováním udávané spotřeby a výkonu motoru u této značky! Kvalita plastů a celé elektrické soustavy je skutečně katastrofální. O auto jsem se musel velmi pečlivě a neustále starat a pak to celkem šlo. Pak jsem přesedlal na novou Octávku a kromě dalších věcí jsem překvapen takovými "drobnostmi" jako: nemusím mazat po každém dešti pružiny stěračů, nemusím každý půlrok měnit určitý díl výfuku, není nutno po návratu z Chorvatska mazat a seřizovat (to byla fakt síla!) otevírání všech dveří, slyším rádio a konečně nemusím co 14 dní na benzínku. Mohl bych pokračovat, ale přesto pro nenáročného klidně založeného řidiče, který je zvyklý ze staré škodovky na výše uvedené činnosti, je NUBIRA dobré auto za málo peněz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 12:20, Kalos, Fabia
No, já mám doma Kalose 1,2 i Fabii 1,4 16v, a že by to byl až takový rozdíl se mi nezdá. Žerou oba, Fabia skáče, ale líp sedí, Kalos má měkčí pérování, takže plave v zatáčkách, ale na rozbitých silnicích je příjemnější... Tloušťku plastů jsem neměřil, převodovka mi (zatím řadí. EGR ventil mi odešel, ale kupodivu na Fabii, byla týden nepojízdná v servisu. Úroveň servisu je stejně mizerná u obou. Jsou to laciné spotřební plechovky na krátké jízdy, těžko můžou konkurovat autům několikanásobně dražším.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 17:12, UFFFF
Jak muze dat nekdo 280.000 za takovy HNUJ?To by se melo davat zdarma k vetsimu nakupu v tesku. Sem si nedavno poridil pro radost bmw 750 iaL '96 , vybava takova, ze si ani na vsechno nevzpomenu, 330 koniku, jezdi tak za 14-16 a cena ..... 125 tisic :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 18:39, RE: UFFFF
PRASAK napísal:
Jak muze dat nekdo 280.000 za takovy HNUJ?To by se melo davat zdarma k vetsimu nakupu v tesku. Sem si nedavno poridil pro radost bmw 750 iaL '96 , vybava takova, ze si ani na vsechno nevzpomenu, 330 koniku, jezdi tak za 14-16 a cena ..... 125 tisic :)))
Že tě to baví krmit!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 18:44, RE: UFFFF
PRASAK napísal:
Jak muze dat nekdo 280.000 za takovy HNUJ?To by se melo davat zdarma k vetsimu nakupu v tesku. Sem si nedavno poridil pro radost bmw 750 iaL '96 , vybava takova, ze si ani na vsechno nevzpomenu, 330 koniku, jezdi tak za 14-16 a cena ..... 125 tisic :)))
Až do toho nasypeš dalších 125 tis kč, tak se sem zase přijď radovat. Čím větší množství výbavy, tím větší šance, že se ti něco rozsype. A na tohle auto ty díly levný nebudou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 19:55, RE: UFFFF
PRASAK napísal:
Jak muze dat nekdo 280.000 za takovy HNUJ?To by se melo davat zdarma k vetsimu nakupu v tesku. Sem si nedavno poridil pro radost bmw 750 iaL '96 , vybava takova, ze si ani na vsechno nevzpomenu, 330 koniku, jezdi tak za 14-16 a cena ..... 125 tisic :)))
Chapu, ze jste za mensi penize ziskal lepsia vetsi auto, ale navsteva servisu je potom hodne draha, BMW je sice spoelhlviy docela, ale kazda malickost je velmi draha a kdyz se posere neco vetsiho tak to stoji to, co stalo auto v bazaru. Jinak nekdo chce male auto a nove, nekdo koupi starsi a ojete, ale BMW 750 neni prpavdu pro akzdeho. A nenarocny ridic ho asi nebude chtit ani zadarmo. Ja bych ho bral, kdybych ho nemusel krmit a platiti orpavy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 20:34, RE: UFFFF
Martin napísal:
Chapu, ze jste za mensi penize ziskal lepsia vetsi auto, ale navsteva servisu je potom hodne draha, BMW je sice spoelhlviy docela, ale kazda malickost je velmi draha a kdyz se posere neco vetsiho tak to stoji to, co stalo auto v bazaru. Jinak nekdo chce male auto a nove, nekdo koupi starsi a ojete, ale BMW 750 neni prpavdu pro akzdeho. A nenarocny ridic ho asi nebude chtit ani zadarmo. Ja bych ho bral, kdybych ho nemusel krmit a platiti orpavy
To by ho bral kazdy :))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.05.2007 09:45, RE: UFFFF
PRASAK napísal:
Jak muze dat nekdo 280.000 za takovy HNUJ?To by se melo davat zdarma k vetsimu nakupu v tesku. Sem si nedavno poridil pro radost bmw 750 iaL '96 , vybava takova, ze si ani na vsechno nevzpomenu, 330 koniku, jezdi tak za 14-16 a cena ..... 125 tisic :)))
Dneska, v dobe neustálého pátrání po nových zdrojích energií a zprávách o znečištění ovzduší emisemi mi koupě auta se spotřebou 14-16 litrů připadá - promiňte, jako zhovadilost největší. A pak že za oteplování a podobné problémy nemůže člověk. Začínáme se chovat jako v Americe...hlavně "Full Size"...........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.07.2007 21:05, RE: zigi spotřeba
Daewooooo napísal:
No recenze je napsana suprove, ale pro me dalsi utvrzeni v nekvalitu vozu Daewoo, spotreba 7,5l pri klidne jizde je fakt hroziva a tech problemu je taky hrozne moc.navic kdyz se vysype prevodovka v cca 40t km, tak to neni zrovna lichotive!
Jinak dneska davat na auta jeste 13" kola je ostuda.Zaklad by mel byt 14" pro mensi a 15" od nizsi stredni tridy.Vetsi pro vetsi, to neni co resit.
Ale 13" je humus po vsech smerech!!
Nevím kdo kde vzal spotřebu 7,5 při klidné jízdě. Při jízdě do Chorvatska na rakouské a chorv dálnici při rychlostech kolem 130 mě to nevzalo více než 7,5. (měřeno vždy natankováním do plné). Při klidné jízdě mimo dálnice v rychlostech kolem 90, což bylo do také při cestě chorvatska a tankování do plna, byla naměřená spotřeba 5,5. Ono to bude možná i tím co kdo do toho leje. cenové bomby u hypermarkétů to opravdu nebude ono.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.08.2007 11:47, Kalos - spotřeba
Mám Daewoo Kalos 1.4 8V hatchback, r.v. 2003, LPG (sekvenční vstřik) a chtěl bych napsat pár slov k tolik diskutované spotřebě. Podle mého názoru velmi záleží nejenom na způsobu jízdy, ale i na faktu, zda máte stále puštěnou klimatizaci, jezdíte se 4 pasažéry, máte na střeše autobox a kola, máte správné huštění pneumatik atd. atd. Jinak řečeno, není až tak velký problém jet z bodu A do bodu B za 7 dm3 LPG a nebo za 11. Moje osobní zkušenost je, že jezdím v dlouhodobém průměru za 9 dm3 LPG (9 l) a tak nemám z tohoto pohledu jedinou výhradu k ceně za 1 km, potažmo ke spotřebě
Petr
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.