Roman AX napísal:
Jako strojař bych očekával alespoň přesný název , ale chyba hned v nadpisu? Motor je 1,5dCi, protože má 1461 ccm. Dále, slovo překvapení užívat v souvislosti s tím, co je zjevné na první pohled, je taky mimo mísu.Mám na mysli například anténu. Je dlouhá, no a co, ale je to zřejmé. Další slabinou Dacií je ergonomie, byť se to trochu zlepšilo oproti prvním modelům, tak je to stále špatné. Ovládání předních oken lze přežít, zadní okna otvírat spínačem na konci krytu středového tunelu lze opravdu asi jen zezadu. Vadí mi i testování vozů v nejvyšší výbavě, tedy toho nejdražšího co si asi kupuje nejmíň zájemců. Smysl tohoto Logana vidím spíš se základním motorem 1,2 16V. A co mi vadí nejvíc, je obchodní politika Dacie a to v oblasti výbav a kombinace motorů. Nafta jen do nejvyšší výbavy (stejně tak turbobenzín) a nemožnost vybavit si auto, které je v základu, třeba el. okny mě docela překvapuje. možná, že by byl problém ve výrobě, ale věřím, že v době kdy jiné automobilky umožňují velkou individualizaci aut, by se k tomu mohla přiklonit i Dacie.
Text vcetne nadpisu je priserny, o tom zadna. S tou individualizaci budou asi hlavnim problemem vicenaklady, ktere by to prinaselo. Narusta tim logistika, planovani, reklamace, atd. atp. Takze proste ve fabrice nastavi nejakou "nejbeznejsi" kombinaci a tu si bud zakaznik vybere, nebo ne. Me spis vadi, ze nejde koupit v benzinove atmosfere 1,6 (celkem jedno, jestli 8V nebo 16V). S takovym motorem by to auto nemelo chybu. Ta 1,1 16V je na to proste slaba a motoricky je to navrat do casu Felicie 1,3 monobosh. Duvodem jsou samozrejme flotilove emise, coz je k zlosti.