0
späť
 

diskuze k tématu: Čtyři zásadní ojeté vozy pod 200 tis. Kč. pro letošní rok

kategórie zaradenia témy:
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 10:49, Optimizmus
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
reagovať
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 11:03, RE: Optimizmus
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.



... myslíš asi v kvalitě směrem dolů, že?
Mě by se třeba ta C5 docela líbila, ale pokud člověk nechce naftu, nemá tady moc na výběr. Atmo dvoulitr 103 kW asi nebude žádná raketa, ale pořád lepší než 1,6 THP nebo jak se to jmenuje...

reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 11:36, RE: Optimizmus
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.


Mně se líbí ten termín "inovované technologie", kterým autor nahradil to ošklivé "katování kostů" . Takhle to pro každého druhého působí až honosně
reagovať
bitner
počet príspevkov216
dátum registrácie19.06.2012
Štvrtok 19.03.2015 12:57, RE: Optimizmus
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.


Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.
Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 14:18, RE: Optimizmus
bitner napísal:
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....


Jasně, to mě rozladilo jak první, ale jak jsem to četl, tak jsem to pochopil.
....Hromadí se nám v bazarech právě tato auta....
Jojo, švagr takové Mondeo má s nájezdem 190tkm (jako já). Měnil 2-hm setrvačník za 25 tisíc a dnes jsem si pro zábavu četl podnětnou diskuzi na fóru ohledně DPF u tohoto auta. Velmi zábavné, co tahle vyfikundace dokáže způsobit svému majiteli. Ale všichni majitelé nafťáků se budou dušovat, že vůbec neví, že něco takového v autě je....
Velmi mne zaujala informace, že se DPF nesnáší s přidanými aditivy do nafty. Ale do té doby, kdo neaditivoval si málem koledoval o vydření čerpadla nebo vstřikovačů. Pánové, tohle mi pomožte rozklíčovat. Aditivovat nebo neaditivovat. Teď už s tím přišly i samotné benzínky, že základní produkty budou bez aditiv.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 19.03.2015 15:16, znalosti
Mně se zase líbilo to rýpnutí do TDCI z let 2006/2007. Já teda nevím, ale když chcete někomu radit, tak alespoň projevte elementární znalosti. Pokud chcete strašit motorem TDCI za roku 2006, tak to můžete strašit jakýmkoli dieslem. Nehledě na ty novější s DPF filtrem. To je jako věc, která obzvláště u nájezdu 200 tisíc km nedělá problémy?

A mimo to - koukám hodně, jaká jsou v nabídce Mondea, ale Mk4 co se dostaly pod 200 tisíc, tak jich moc není a že bych zrovna tuhle cenovou relaci doporučil, tak to ne.
reagovať
Martin Srb
počet príspevkov45
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 19.03.2015 17:39, Pouze nafta
Jak už bylo zmíněno předemnou pouze samá nafta, žádný benzín.

I zavádějící popis po třech letech mělo mít minimálně 150 000km a v sedmi letech 180-240? Tak určitě.

DPF šlo do letošního ledna u nás řešit vyndáním. Teď po změně emisí většina naftových aut bez DPF neprojde. před rokem 2015 si Němci hlídali kouřivost u nafty, pokud někoho zastavili, naměřili vyšší kouřivost než má b ýt, tak odstavit vozidlo a volat odtahovku. To musela být povedená dovolená, ovšem nejdůležitější, že jezdím o 1-2l/100km úsporněji.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 19.03.2015 17:44, Aha
Tož tu je vysvětlení. Jestliže STK po novu pozná, že není funkční DPF, tak je pravděpodobné, že dost těchto moderních strojů neprojde. Tož je třeba honem nalákat kavky, které nás potenciálních vraků zbaví.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 21:29, RE: Optimizmus
David V napísal:
bitner napísal:
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....
Jasně, to mě rozladilo jak první, ale jak jsem to četl, tak jsem to pochopil. ....Hromadí se nám v bazarech právě tato auta.... Jojo, švagr takové Mondeo má s nájezdem 190tkm (jako já). Měnil 2-hm setrvačník za 25 tisíc a dnes jsem si pro zábavu četl podnětnou diskuzi na fóru ohledně DPF u tohoto auta. Velmi zábavné, co tahle vyfikundace dokáže způsobit svému majiteli. Ale všichni majitelé nafťáků se budou dušovat, že vůbec neví, že něco takového v autě je.... Velmi mne zaujala informace, že se DPF nesnáší s přidanými aditivy do nafty. Ale do té doby, kdo neaditivoval si málem koledoval o vydření čerpadla nebo vstřikovačů. Pánové, tohle mi pomožte rozklíčovat. Aditivovat nebo neaditivovat. Teď už s tím přišly i samotné benzínky, že základní produkty budou bez aditiv.


Pomůžu to rozklíčovat, a hodně rád. Nebudu čerpat ze zaručených informací z "doslechu, restaurace, souseda, švagra a pod", ale své vlastní.... Ano, u DPF (FAP) neaditivovat... Konkrétně FAP additive fluid se nemá rádo s čímkoliv jiným přidaným (add). O svém FAPu vím, 2x jsem ho doplňoval, 1x nechal čistit, celkem za cca 9 tKč (bez DPH) a momentálně najetých 341 tkm.... Když ho teď vyměním (za 7 tKč), a on bude sloužit dalších 340 tkm, TO JE TAK PRŮSEROVÁ INVESTICE? Čerpadlo? Vstřiky? Dvouhmoťák? PŮVODNÍ! Když to všechno vyměním, a ono to bude fungovat stejnou dobu, jako originál, tak mi to udělá skoro 700 tkm! Fap 7, dvouhmota 20 (- klasická spojka - nebo ta se u benzínu nemění???) vstřiky 4x6 - co tam máme dále? Čerpadlo? 5-10? Za cca 700 tkm? Při úspoře min. 2l/100 km v mém případě? Nájezdu 35-40 tkm/rok? Vyndejte si hlavu z pr.ele... Jinak si nechte rovnou poslat podepsanej portrét vašeho šejka z Emirátů, je to maličkost, kterou rád udělá. Třeba pošle i volňásky na nějakej podnik v Abú Dhabí . Jednou tady pana Zicha doporučujete jako odborníka, ale jakmile se snaží zmírnit antidieselovou hysterii, hned je problém...? Se jako nehodí, nebo jak?
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 21:34, RE: Optimizmus
Pepe napísal:
David V napísal:
bitner napísal:
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....
Jasně, to mě rozladilo jak první, ale jak jsem to četl, tak jsem to pochopil. ....Hromadí se nám v bazarech právě tato auta.... Jojo, švagr takové Mondeo má s nájezdem 190tkm (jako já). Měnil 2-hm setrvačník za 25 tisíc a dnes jsem si pro zábavu četl podnětnou diskuzi na fóru ohledně DPF u tohoto auta. Velmi zábavné, co tahle vyfikundace dokáže způsobit svému majiteli. Ale všichni majitelé nafťáků se budou dušovat, že vůbec neví, že něco takového v autě je.... Velmi mne zaujala informace, že se DPF nesnáší s přidanými aditivy do nafty. Ale do té doby, kdo neaditivoval si málem koledoval o vydření čerpadla nebo vstřikovačů. Pánové, tohle mi pomožte rozklíčovat. Aditivovat nebo neaditivovat. Teď už s tím přišly i samotné benzínky, že základní produkty budou bez aditiv.
Pomůžu to rozklíčovat, a hodně rád. Nebudu čerpat ze zaručených informací z "doslechu, restaurace, souseda, švagra a pod", ale své vlastní.... Ano, u DPF (FAP) neaditivovat... Konkrétně FAP additive fluid se nemá rádo s čímkoliv jiným přidaným (add). O svém FAPu vím, 2x jsem ho doplňoval, 1x nechal čistit, celkem za cca 9 tKč (bez DPH) a momentálně najetých 341 tkm.... Když ho teď vyměním (za 7 tKč), a on bude sloužit dalších 340 tkm, TO JE TAK PRŮSEROVÁ INVESTICE? Čerpadlo? Vstřiky? Dvouhmoťák? PŮVODNÍ! Když to všechno vyměním, a ono to bude fungovat stejnou dobu, jako originál, tak mi to udělá skoro 700 tkm! Fap 7, dvouhmota 20 (- klasická spojka - nebo ta se u benzínu nemění???) vstřiky 4x6 - co tam máme dále? Čerpadlo? 5-10? Za cca 700 tkm? Při úspoře min. 2l/100 km v mém případě? Nájezdu 35-40 tkm/rok? Vyndejte si hlavu z pr.ele... Jinak si nechte rovnou poslat podepsanej portrét vašeho šejka z Emirátů, je to maličkost, kterou rád udělá. Třeba pošle i volňásky na nějakej podnik v Abú Dhabí . Jednou tady pana Zicha doporučujete jako odborníka, ale jakmile se snaží zmírnit antidieselovou hysterii, hned je problém...? Se jako nehodí, nebo jak?


Otázečka. Za kolik prodáš naftové auto s 341 tkm na tacho libovolného stáří?
Kdo si koupí nové auto a dojezdí ho do šrotu nemá s náklady problém, čili nejsi repre vzorek.
Další věc, najezdím 30 tkm, ale koupím ojetinu, klidně všechno vyměním, protože se mi to vrátí, ale už nemůžu počítat s tím, že to ještě rozumně prodám, atd...
Tady se bavíme o většině nešťastníků, kteří s úsilím našetří 200 tisíc, ještě ani neví, kolik najezdí a tady vyjde článek, který doporučuje pouze naftové vozy a pro tyto lidi to je ve většině případů prostě past. Je mnoho důvodů, proč naftu nekoupit a pouze 1 proč ano.
Apropos mě spojka stojí tak 7, a to origo a teprve až se ojede lamela.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 22:02, RE: Optimizmus
David V napísal:
Pepe napísal:
David V napísal:
bitner napísal:
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....
Jasně, to mě rozladilo jak první, ale jak jsem to četl, tak jsem to pochopil. ....Hromadí se nám v bazarech právě tato auta.... Jojo, švagr takové Mondeo má s nájezdem 190tkm (jako já). Měnil 2-hm setrvačník za 25 tisíc a dnes jsem si pro zábavu četl podnětnou diskuzi na fóru ohledně DPF u tohoto auta. Velmi zábavné, co tahle vyfikundace dokáže způsobit svému majiteli. Ale všichni majitelé nafťáků se budou dušovat, že vůbec neví, že něco takového v autě je.... Velmi mne zaujala informace, že se DPF nesnáší s přidanými aditivy do nafty. Ale do té doby, kdo neaditivoval si málem koledoval o vydření čerpadla nebo vstřikovačů. Pánové, tohle mi pomožte rozklíčovat. Aditivovat nebo neaditivovat. Teď už s tím přišly i samotné benzínky, že základní produkty budou bez aditiv.
Pomůžu to rozklíčovat, a hodně rád. Nebudu čerpat ze zaručených informací z "doslechu, restaurace, souseda, švagra a pod", ale své vlastní.... Ano, u DPF (FAP) neaditivovat... Konkrétně FAP additive fluid se nemá rádo s čímkoliv jiným přidaným (add). O svém FAPu vím, 2x jsem ho doplňoval, 1x nechal čistit, celkem za cca 9 tKč (bez DPH) a momentálně najetých 341 tkm.... Když ho teď vyměním (za 7 tKč), a on bude sloužit dalších 340 tkm, TO JE TAK PRŮSEROVÁ INVESTICE? Čerpadlo? Vstřiky? Dvouhmoťák? PŮVODNÍ! Když to všechno vyměním, a ono to bude fungovat stejnou dobu, jako originál, tak mi to udělá skoro 700 tkm! Fap 7, dvouhmota 20 (- klasická spojka - nebo ta se u benzínu nemění???) vstřiky 4x6 - co tam máme dále? Čerpadlo? 5-10? Za cca 700 tkm? Při úspoře min. 2l/100 km v mém případě? Nájezdu 35-40 tkm/rok? Vyndejte si hlavu z pr.ele... Jinak si nechte rovnou poslat podepsanej portrét vašeho šejka z Emirátů, je to maličkost, kterou rád udělá. Třeba pošle i volňásky na nějakej podnik v Abú Dhabí . Jednou tady pana Zicha doporučujete jako odborníka, ale jakmile se snaží zmírnit antidieselovou hysterii, hned je problém...? Se jako nehodí, nebo jak?
Otázečka. Za kolik prodáš naftové auto s 341 tkm na tacho libovolného stáří?Kdo si koupí nové auto a dojezdí ho do šrotu nemá s náklady problém, čili nejsi repre vzorek.Další věc, najezdím 30 tkm, ale koupím ojetinu, klidně všechno vyměním, protože se mi to vrátí, ale už nemůžu počítat s tím, že to ještě rozumně prodám, atd...Tady se bavíme o většině nešťastníků, kteří s úsilím našetří 200 tisíc, ještě ani neví, kolik najezdí a tady vyjde článek, který doporučuje pouze naftové vozy a pro tyto lidi to je ve většině případů prostě past. Je mnoho důvodů, proč naftu nekoupit a pouze 1 proč ano.Apropos mě spojka stojí tak 7, a to origo a teprve až se ojede lamela.


Takové auto není na prodej, protože za a) bude ještě x let bez problémů (rozuměj nákladů) jezdit, za b) to, co bych za něj dostal, mě nevytrhne, za c) ty víš, co by pro mě bylo dobrý? Umíš mi poradit? Za d) dneska je CELÝ auto spotřebák. Za e) od osvěty jsi tady ty a ostatní, kterým nafta nevoní. JÁ VÁM TO NEBERU, ale respektuju to. Na oplátku bych čekal respekt vůči sobě a mě podobným, ale zbytečně. Tak se holt musím OZVAT, že není jen jeden pohled na problém správný. Dovolil jsem si až tak moc?
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 22:40, RE: Optimizmus
Pepe napísal:
David V napísal:
Pepe napísal:
David V napísal:
bitner napísal:
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....
Jasně, to mě rozladilo jak první, ale jak jsem to četl, tak jsem to pochopil. ....Hromadí se nám v bazarech právě tato auta.... Jojo, švagr takové Mondeo má s nájezdem 190tkm (jako já). Měnil 2-hm setrvačník za 25 tisíc a dnes jsem si pro zábavu četl podnětnou diskuzi na fóru ohledně DPF u tohoto auta. Velmi zábavné, co tahle vyfikundace dokáže způsobit svému majiteli. Ale všichni majitelé nafťáků se budou dušovat, že vůbec neví, že něco takového v autě je.... Velmi mne zaujala informace, že se DPF nesnáší s přidanými aditivy do nafty. Ale do té doby, kdo neaditivoval si málem koledoval o vydření čerpadla nebo vstřikovačů. Pánové, tohle mi pomožte rozklíčovat. Aditivovat nebo neaditivovat. Teď už s tím přišly i samotné benzínky, že základní produkty budou bez aditiv.
Pomůžu to rozklíčovat, a hodně rád. Nebudu čerpat ze zaručených informací z "doslechu, restaurace, souseda, švagra a pod", ale své vlastní.... Ano, u DPF (FAP) neaditivovat... Konkrétně FAP additive fluid se nemá rádo s čímkoliv jiným přidaným (add). O svém FAPu vím, 2x jsem ho doplňoval, 1x nechal čistit, celkem za cca 9 tKč (bez DPH) a momentálně najetých 341 tkm.... Když ho teď vyměním (za 7 tKč), a on bude sloužit dalších 340 tkm, TO JE TAK PRŮSEROVÁ INVESTICE? Čerpadlo? Vstřiky? Dvouhmoťák? PŮVODNÍ! Když to všechno vyměním, a ono to bude fungovat stejnou dobu, jako originál, tak mi to udělá skoro 700 tkm! Fap 7, dvouhmota 20 (- klasická spojka - nebo ta se u benzínu nemění???) vstřiky 4x6 - co tam máme dále? Čerpadlo? 5-10? Za cca 700 tkm? Při úspoře min. 2l/100 km v mém případě? Nájezdu 35-40 tkm/rok? Vyndejte si hlavu z pr.ele... Jinak si nechte rovnou poslat podepsanej portrét vašeho šejka z Emirátů, je to maličkost, kterou rád udělá. Třeba pošle i volňásky na nějakej podnik v Abú Dhabí . Jednou tady pana Zicha doporučujete jako odborníka, ale jakmile se snaží zmírnit antidieselovou hysterii, hned je problém...? Se jako nehodí, nebo jak?
Otázečka. Za kolik prodáš naftové auto s 341 tkm na tacho libovolného stáří?Kdo si koupí nové auto a dojezdí ho do šrotu nemá s náklady problém, čili nejsi repre vzorek.Další věc, najezdím 30 tkm, ale koupím ojetinu, klidně všechno vyměním, protože se mi to vrátí, ale už nemůžu počítat s tím, že to ještě rozumně prodám, atd...Tady se bavíme o většině nešťastníků, kteří s úsilím našetří 200 tisíc, ještě ani neví, kolik najezdí a tady vyjde článek, který doporučuje pouze naftové vozy a pro tyto lidi to je ve většině případů prostě past. Je mnoho důvodů, proč naftu nekoupit a pouze 1 proč ano.Apropos mě spojka stojí tak 7, a to origo a teprve až se ojede lamela.
Takové auto není na prodej, protože za a) bude ještě x let bez problémů (rozuměj nákladů) jezdit, za b) to, co bych za něj dostal, mě nevytrhne, za c) ty víš, co by pro mě bylo dobrý? Umíš mi poradit? Za d) dneska je CELÝ auto spotřebák. Za e) od osvěty jsi tady ty a ostatní, kterým nafta nevoní. JÁ VÁM TO NEBERU, ale respektuju to. Na oplátku bych čekal respekt vůči sobě a mě podobným, ale zbytečně. Tak se holt musím OZVAT, že není jen jeden pohled na problém správný. Dovolil jsem si až tak moc?


Jo, dovolil, tady je Krakonošovo
Já Tvůj pohled taky respektuji, ale je specifický, protože auta využíváš pro business, ale tady je většina dotazů na auta pro soukromé účely.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 19.03.2015 23:18, RE: Optimizmus
David V napísal:
Pepe napísal:
David V napísal:
Pepe napísal:
David V napísal:
bitner napísal:
David V napísal:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....
Jasně, to mě rozladilo jak první, ale jak jsem to četl, tak jsem to pochopil. ....Hromadí se nám v bazarech právě tato auta.... Jojo, švagr takové Mondeo má s nájezdem 190tkm (jako já). Měnil 2-hm setrvačník za 25 tisíc a dnes jsem si pro zábavu četl podnětnou diskuzi na fóru ohledně DPF u tohoto auta. Velmi zábavné, co tahle vyfikundace dokáže způsobit svému majiteli. Ale všichni majitelé nafťáků se budou dušovat, že vůbec neví, že něco takového v autě je.... Velmi mne zaujala informace, že se DPF nesnáší s přidanými aditivy do nafty. Ale do té doby, kdo neaditivoval si málem koledoval o vydření čerpadla nebo vstřikovačů. Pánové, tohle mi pomožte rozklíčovat. Aditivovat nebo neaditivovat. Teď už s tím přišly i samotné benzínky, že základní produkty budou bez aditiv.
Pomůžu to rozklíčovat, a hodně rád. Nebudu čerpat ze zaručených informací z "doslechu, restaurace, souseda, švagra a pod", ale své vlastní.... Ano, u DPF (FAP) neaditivovat... Konkrétně FAP additive fluid se nemá rádo s čímkoliv jiným přidaným (add). O svém FAPu vím, 2x jsem ho doplňoval, 1x nechal čistit, celkem za cca 9 tKč (bez DPH) a momentálně najetých 341 tkm.... Když ho teď vyměním (za 7 tKč), a on bude sloužit dalších 340 tkm, TO JE TAK PRŮSEROVÁ INVESTICE? Čerpadlo? Vstřiky? Dvouhmoťák? PŮVODNÍ! Když to všechno vyměním, a ono to bude fungovat stejnou dobu, jako originál, tak mi to udělá skoro 700 tkm! Fap 7, dvouhmota 20 (- klasická spojka - nebo ta se u benzínu nemění???) vstřiky 4x6 - co tam máme dále? Čerpadlo? 5-10? Za cca 700 tkm? Při úspoře min. 2l/100 km v mém případě? Nájezdu 35-40 tkm/rok? Vyndejte si hlavu z pr.ele... Jinak si nechte rovnou poslat podepsanej portrét vašeho šejka z Emirátů, je to maličkost, kterou rád udělá. Třeba pošle i volňásky na nějakej podnik v Abú Dhabí . Jednou tady pana Zicha doporučujete jako odborníka, ale jakmile se snaží zmírnit antidieselovou hysterii, hned je problém...? Se jako nehodí, nebo jak?
Otázečka. Za kolik prodáš naftové auto s 341 tkm na tacho libovolného stáří?Kdo si koupí nové auto a dojezdí ho do šrotu nemá s náklady problém, čili nejsi repre vzorek.Další věc, najezdím 30 tkm, ale koupím ojetinu, klidně všechno vyměním, protože se mi to vrátí, ale už nemůžu počítat s tím, že to ještě rozumně prodám, atd...Tady se bavíme o většině nešťastníků, kteří s úsilím našetří 200 tisíc, ještě ani neví, kolik najezdí a tady vyjde článek, který doporučuje pouze naftové vozy a pro tyto lidi to je ve většině případů prostě past. Je mnoho důvodů, proč naftu nekoupit a pouze 1 proč ano.Apropos mě spojka stojí tak 7, a to origo a teprve až se ojede lamela.
Takové auto není na prodej, protože za a) bude ještě x let bez problémů (rozuměj nákladů) jezdit, za b) to, co bych za něj dostal, mě nevytrhne, za c) ty víš, co by pro mě bylo dobrý? Umíš mi poradit? Za d) dneska je CELÝ auto spotřebák. Za e) od osvěty jsi tady ty a ostatní, kterým nafta nevoní. JÁ VÁM TO NEBERU, ale respektuju to. Na oplátku bych čekal respekt vůči sobě a mě podobným, ale zbytečně. Tak se holt musím OZVAT, že není jen jeden pohled na problém správný. Dovolil jsem si až tak moc?
Jo, dovolil, tady je Krakonošovo Já Tvůj pohled taky respektuji, ale je specifický, protože auta využíváš pro business, ale tady je většina dotazů na auta pro soukromé účely.


Dobře víš, že otázka registrace je irelevantní. 5008 je taky psaná na "business", přesto je to benzín, ještě k tomu nový. Rozhodující je otázka použití a výběru. Je to furt dokola. Dokud lidi budou kupovat vylítaný pelechy, bude rada "kupte benzín" bezpečnější. Kdo má hlavu nejen k tomu, aby mu nenapršelo do krku, ten si dokáže pořídit perspektivní ojeté auto bez ohledu na typ pohonu, ale plně v souladu se svými potřebami, sympatiemi a ekonomickými možnostmi. HOWGH.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 19.03.2015 23:49, nafta do 200 000
To Pepe: Prepac,viem ze ty si skor na naftove auta a nezazlievam ti to, ale neda mi to neopytat sa. Ty si si teda tiez kupil max 7 rocne naftove auto velkosti mondea alebo c5 do 200 000? Ak ano,kolko malo asi na tachometri km? Ja len ze sa mi zda,ze si niekde spominal ze si si kupil to auto nove,alebo zanovne. Ake su teda tvoje skusenosti s autami v clanku a ich uzivanim v beznej rodine? Lebo je obrovsky rozdiel si auto kupit nove a starat sa on, a kupit si niektory z tychto sipov v spominanej cene so 125t km na tachometri.

A aby som len nekecal,ja mam skusenost s 10 rocnym naftakom. Mal som ho 5 rokov, a motor isiel ako hodinky. Zvysok auta som ale menil cely (spojka,poloosi,napravy,alternator,starter,cerpadlo posilovaca riadenia,vaha vzduchu,znova poloosi,a pred predajom bola vadna riadiaca jednotka motora). Bola to xsara rok 2000 2.0hdi so 130t km. Niektore veci sa menili vekom,ale dal by som este do pozornosti tie poloosi,ktore na naftakoch cely zivot znasaju maximalny krutiaci moment. Ich cena je v druhovyrobe sice nizka,ale taktiez tie repasovane nevydrzia dlho. A original zvykne byt tiez palka. Ja som menil obidve dvakrat.Tolko moja skusenost s olietanou stocenou naftou. Inak ak by ste chceli viac takych pribehov, staci napisat,poviem vam o zhorenom peugeote,toyote verso 2.2 diesel a vw sharan 1.9 tdi.
K clanku sa radsej nevyjadrujem. U nas sa ale kupuju vacsinou naftaky,a je to dost vidiet. Na kazdom rohu je autoservis,a vsetky sa uzivia.Je dobre ze si aj takto navzajom dokazeme pomoct s hladanim prace.
reagovať
AutoAZ
počet príspevkov4
dátum registrácie21.05.2009
Piatok 20.03.2015 10:16, od autora článku
Vážení přispěvatelé,
chápu ze David V, který je zastáncem benzínových motorizací nemusí s mým článkem souhlasit a že se k němu přidají i jiní. Názorů na moderní dieselová auta je jistě mnoho. Já se pohybuji na trhu ojetých vozidel denně a rukama mě a kolegovi prošly stovky Mondeí, S-maxů a mnoha dalších modelů s naftovými motory. Zajímalo by mne, kdo z Vás má obdobnou reálnou zkušenost. Tento článek jsem napsal, protože tu reálnou zkušenost s velkým množstvím vozidel s nájezdy mezi 80 - 250tis.km mám. Z našeho pohledu a mnohaletých zkušeností z praxe je to tak jak jsem napsal a mnohé se s příchodem nových generací popsaných vozidel zlepšilo. V době kdy se začínaly objevovat na trhu jsem spíše předpokládal opak, ale denní praxe a zkušenost ukázala to, co jsem popsal v článku. Výhodu každého kupujícího vidím v tom, že se může svobodně rozhodnout kterou cestu zvolí, ať už to bude auto nové, ojeté, benzínové či naftové. Pro každého je to správné řešení jiné a věřím, že se každý dokáže rozhodnout sám za sebe. Moje potřeba je informovat o mých zkušenostech a přinášet informace, které mohou v rozhodování pomoci. Přeji všem příjemný den a další zajímavé diskuze nad daným tématem. Aleš Zich
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Piatok 20.03.2015 10:20, Pepe a David
To je hezká flame war, skoro jsem myslel, že takové tady dělám jen já.

Jsou lidé, (jako Pepe) kteří potřebují naftové auto a používají ho přesně takovým způsobem, jak je plánováno při návrhu. Tedy jezdí hodně kilometrů s velkým podílem dálnic. Ideál, aby se prováděla regenerace FAPu jak má. Tihle lidé si však většinou koupí nové auto a prodají ho až poté, co se problémy začnou buď objevovat nebo hromadit. Tihle lidé nejdou koupit auto podle doporučení tohoto článku. Tihle lidé ale ani nepotřebují takovéto rady. Naopak lidé, kteří o tom vědí málo, ti si takovýto článek přečtou a koupí si auto s FAPem a pak jezdí denně po městě do práce 5-10 km, protože to jezdí za málo. Těm pak často spadne čelist, když jim v servisu řeknou, že výměna FAPu stojí třeba 40 tisíc, protože ne každý FAP stojí 7 tisíc.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Piatok 20.03.2015 10:31, RE: od autora článku
AutoAZ napísal:
Vážení přispěvatelé,chápu ze David V, který je zastáncem benzínových motorizací nemusí s mým článkem souhlasit a že se k němu přidají i jiní. Názorů na moderní dieselová auta je jistě mnoho. Já se pohybuji na trhu ojetých vozidel denně a rukama mě a kolegovi prošly stovky Mondeí, S-maxů a mnoha dalších modelů s naftovými motory. Zajímalo by mne, kdo z Vás má obdobnou reálnou zkušenost. Tento článek jsem napsal, protože tu reálnou zkušenost s velkým množstvím vozidel s nájezdy mezi 80 - 250tis.km mám. Z našeho pohledu a mnohaletých zkušeností z praxe je to tak jak jsem napsal a mnohé se s příchodem nových generací popsaných vozidel zlepšilo. V době kdy se začínaly objevovat na trhu jsem spíše předpokládal opak, ale denní praxe a zkušenost ukázala to, co jsem popsal v článku. Výhodu každého kupujícího vidím v tom, že se může svobodně rozhodnout kterou cestu zvolí, ať už to bude auto nové, ojeté, benzínové či naftové. Pro každého je to správné řešení jiné a věřím, že se každý dokáže rozhodnout sám za sebe. Moje potřeba je informovat o mých zkušenostech a přinášet informace, které mohou v rozhodování pomoci. Přeji všem příjemný den a další zajímavé diskuze nad daným tématem. Aleš Zich


Tak se zeptám - dojíždím denně do práce 8 km po Brně, ale vyhýbám se centru. Doporučil byste mi Mondeo 2008 s motorem 2.0 TDCI nebo 1.8 TDCI? Nebo raději nějaký benzín, který se téměř nedá sehnat?
reagovať
AutoAZ
počet príspevkov4
dátum registrácie21.05.2009
Piatok 20.03.2015 11:04, Odpověď na dotaz
Pro tento režim bych Mondeo s naftovým motorem nedoporučil. Pokud je nejčastější jízda do 8km, pak je to skutečně optimálně na benzínový motor. Dotkl jste se ovšem tématu, které je při nákupu auta velmi aktuální, což je relativně menší výběr benzínových vozidel. A když jsme třeba u Fordu, tak ano, sázka téměř na jistotu spolehlivosti by byl Focus s motorem 1,6i, ale srovnatelné auto z let 2008 a výš dnes s benzínovým motrem často stojí o 20-30tis.Kč více než naftové. A tam už je na místě otázka, zda se vyplatí ho koupit. Jednoznačná odpověď podle mne není. Pro městský režim bych přemýšlel o vozech typu Kia Ceed s benzínovým motorem apod. A ještě jedna poznámka, rozdělení naftový/benzínový je příliš obecné. Třeba nákup benzínového motoru s označením Tsi bych si rozmyslel mnohem více než nákup obdobného vozu s vhodnou verzí motoru spalujícího naftu.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 20.03.2015 11:14, RE: nafta do 200 000
Citroenak napísal:
To Pepe: Prepac,viem ze ty si skor na naftove auta a nezazlievam ti to, ale neda mi to neopytat sa. Ty si si teda tiez kupil max 7 rocne naftove auto velkosti mondea alebo c5 do 200 000? Ak ano,kolko malo asi na tachometri km? Ja len ze sa mi zda,ze si niekde spominal ze si si kupil to auto nove,alebo zanovne. Ake su teda tvoje skusenosti s autami v clanku a ich uzivanim v beznej rodine? Lebo je obrovsky rozdiel si auto kupit nove a starat sa on, a kupit si niektory z tychto sipov v spominanej cene so 125t km na tachometri. A aby som len nekecal,ja mam skusenost s 10 rocnym naftakom. Mal som ho 5 rokov, a motor isiel ako hodinky. Zvysok auta som ale menil cely (spojka,poloosi,napravy,alternator,starter,cerpadlo posilovaca riadenia,vaha vzduchu,znova poloosi,a pred predajom bola vadna riadiaca jednotka motora). Bola to xsara rok 2000 2.0hdi so 130t km. Niektore veci sa menili vekom,ale dal by som este do pozornosti tie poloosi,ktore na naftakoch cely zivot znasaju maximalny krutiaci moment. Ich cena je v druhovyrobe sice nizka,ale taktiez tie repasovane nevydrzia dlho. A original zvykne byt tiez palka. Ja som menil obidve dvakrat.Tolko moja skusenost s olietanou stocenou naftou. Inak ak by ste chceli viac takych pribehov, staci napisat,poviem vam o zhorenom peugeote,toyote verso 2.2 diesel a vw sharan 1.9 tdi. K clanku sa radsej nevyjadrujem. U nas sa ale kupuju vacsinou naftaky,a je to dost vidiet. Na kazdom rohu je autoservis,a vsetky sa uzivia.Je dobre ze si aj takto navzajom dokazeme pomoct s hladanim prace.


V roce 2008 jsem koupil P406 Bk 2,2 HDI, r.v. 2003, provoz 2004 s nájezdem 142 tkm (ověřeno u místního dealera dle VIN) v D za v přepočtu cca 150 tKč (výbava premium, nové stálo u nás ceníkově cca 800 tKč) + dovoz a přihlášení. Z naftových věcí jsem řešil výměnu řemenice vyvažovacího hřídele, 2x nechal dolévat aditivum do FAPu a 1 x čištění. K dnešnímu dni najeto 341 tkm. Spojka, vstřiky, FAP původní. Měněny ložiska na kolech, zadní díl výfuku a tyčky stab. na zadní nápravě.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 20.03.2015 14:04, RE: od autora článku
AutoAZ napísal:
Já se pohybuji na trhu ojetých vozidel denně a rukama mě a kolegovi prošly stovky Mondeí, S-maxů a mnoha dalších modelů s naftovými motory. Zajímalo by mne, kdo z Vás má obdobnou reálnou zkušenost. Tento článek jsem napsal, protože tu reálnou zkušenost s velkým množstvím vozidel s nájezdy mezi 80 - 250tis.km mám.


Můžete prosím tu reálnou zkušennost více popsat? Vy znáte následnou servisní historii několika stovek aut po té co vám jak píšete "prošly rukama"?
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.