Michal 22 napísal:
Tak na těch starých archaických atmo-diesel motorech se namá co pokazit. Také jsem si svého času na ježdění do 10.000 km/rok pořídil Tipo 1,7D. Tehdy byla nafta o nějaké 3-4 Kč levnější než benzín a jezdilo to za 5 litrů. Repase čerpadla do 3000,- Kč, vstřikovací trysky 300,- za všechny. Víc se na tom nemá co pokazit.
Dnes na podobný nájezd i u MPV uvažuji o 2.0 benzínu, než všechna ta jtd hdi tdi dci
To si kolega taky myslel, že se na atmo dieslu nemá co pokazit a koupil si v létě staré Saxo, tuším r.v. 98, údajně dovoz Francie. Celkem si to pochvaloval, jak to málo žere. V zimě ale zjistil, že mu to špatně startuje, kvůli pokazenému čerpadlu. Opravář chtěl za repasi 10 tisíc. Výměna za nový kus prý 40 tisíc. Před zimou ještě stihl vyměnit spojku. <br>
Dneska co vím má Fabii 1,4 TDi. Asi tu repasi nakonec vzdal.