0
späť
 

diskuze k tématu: Nový Citroen C5 - do boje v nabité střední třídě

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 05:54, Může mi někdo vysvětlit
jak je možné, že má tak malý zavaz. prostor?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 07:08, RE: Může mi někdo vysvětlit
anonym napísal:
jak je možné, že má tak malý zavaz. prostor?
velky rozvor? cili posunuti sedadel hodne dozadu? dlouhy predek a kratka zad?:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 07:27, To snad NE!!
Superb s motorem 1.4 .... Tak tohle snad nemyslí vážně!
A tohle má být pro Citroen nějaká "konkurence"?
Jděte do prdele vážená Škodo s touto politikou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 07:33, Doplnění článku
Prosím redakci o doplnění ceny základní motorizace VW Passat. Pro pořádek:) Díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 07:48, RE: Doplnění článku
anonym napísal:
Prosím redakci o doplnění ceny základní motorizace VW Passat. Pro pořádek:) Díky.
Přidávám se.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 08:02, Verze karoserie
Budu-li vycházet z toho, že jsou srovnávány karosářské verze sedan, nová Laguna, která se nedělá ve verzi sedan, je oproti ostatním znevýhodněna, protože sedany jsou obecně levnější než další dvě verze. Srovnávají se tedy hrušky s jabkama. Nebo se nová Laguna už dělá ve verzi sedan? A ještě si přisadím - k čemu je mi u Superba 565 litrů, když do kufru nestrčím ani kočárek a to ve složeném stavu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 08:26, RE: Verze karoserie
anonym napísal:
Budu-li vycházet z toho, že jsou srovnávány karosářské verze sedan, nová Laguna, která se nedělá ve verzi sedan, je oproti ostatním znevýhodněna, protože sedany jsou obecně levnější než další dvě verze. Srovnávají se tedy hrušky s jabkama. Nebo se nová Laguna už dělá ve verzi sedan? A ještě si přisadím - k čemu je mi u Superba 565 litrů, když do kufru nestrčím ani kočárek a to ve složeném stavu.
On uz se Superb prodava nebo stoji v showroomech, ze uz vite, ze kocarek se tam nevejde?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 08:49, RE: Verze karoserie
anonym napísal:
On uz se Superb prodava nebo stoji v showroomech, ze uz vite, ze kocarek se tam nevejde?
Tady někdo nepochopil, že mluvím o sedanech obecně. Superba jsem uvedl proto, že má ze všech srovnávaných modelů největší zavazadlový prostor. Ale nenechte se odvádět od tématu C5, a berte tu mou poznámečku jen okrajově. Debata na tohle téma patří určitě do jiné diskuze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 09:26, RE: To snad NE!!
anonym napísal:
Superb s motorem 1.4 .... Tak tohle snad nemyslí vážně!
A tohle má být pro Citroen nějaká "konkurence"?
Jděte do prdele vážená Škodo s touto politikou.
plně souhlasím!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 09:35, RE: Verze karoserie
anonym napísal:
Tady někdo nepochopil, že mluvím o sedanech obecně. Superba jsem uvedl proto, že má ze všech srovnávaných modelů největší zavazadlový prostor. Ale nenechte se odvádět od tématu C5, a berte tu mou poznámečku jen okrajově. Debata na tohle téma patří určitě do jiné diskuze.
Sedan je reprezentativní vůz. Pokud potřebujete vozit prezidenta, dokážete si představit, jak se cápe i třeba do BMW kombi? Nebo do nějaké Laguny? Pokud potřebujete vozit hnůj na pole, je třeba uvažovat o lifťáku. Nejsem ani omylem příznivce škody, a to jen kvůli jejímu designu a cenové politice. Nicméně musím Vám prozradit, že v už je celkem všeobecně známo, že nový Superb díky patentovanému systému otevírání pátych dveří (tuším TwinDoor), je vlastně sedanem pro pana ředitele, tak i lifťákem pro tatínky s kočárkem.

Nová C5 je dle mého názoru krásná, elegantní pařížanka. Jen je možná trochu škoda, že alespoň dle prvních fotografií, vypadá ve verzi break trochu lépe, nežli sedan. Možná tomu něco chybý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 09:41, RE: Verze karoserie
anonym napísal:
Sedan je reprezentativní vůz. Pokud potřebujete vozit prezidenta, dokážete si představit, jak se cápe i třeba do BMW kombi? Nebo do nějaké Laguny? Pokud potřebujete vozit hnůj na pole, je třeba uvažovat o lifťáku. Nejsem ani omylem příznivce škody, a to jen kvůli jejímu designu a cenové politice. Nicméně musím Vám prozradit, že v už je celkem všeobecně známo, že nový Superb díky patentovanému systému otevírání pátych dveří (tuším TwinDoor), je vlastně sedanem pro pana ředitele, tak i lifťákem pr...
tobě chybí znalost pravopisu))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 09:45, RE: Verze karoserie
anonym napísal:
tobě chybí znalost pravopisu))
a to je tady celkem podstatný, že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 09:47, RE: To snad NE!!
anonym napísal:
plně souhlasím!
Zjistěte si údaje o motoru a potom suďte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 09:58, RE: To snad NE!!
anonym napísal:
Zjistěte si údaje o motoru a potom suďte.
údaje o motoru?
Kolik asi vydrží taková "vyhoněná" 1,4?
Malý objem, vysoký výkon=vražedná kombinace.
viz 1,8 v O-RS - po najetých 100 tkm je motor neskutečně hlučný, začíná ve velkém žrát olej, a jde z něj celkově takový pocit, jako že se každou chvíli rozeser.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 10:23, RE: Verze karoserie
anonym napísal:
tobě chybí znalost pravopisu))
Já se omlouvám za svůj pravopis. Nejsem úplně rodilý čech. A i přesto, že zde žiji 30 let, má stále evidentně spoustu problémů...

Ještě jednou se omlouvám, rozhodně nechci nějak hanit český jazyk.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 10:44, RE: Může mi někdo vysvětlit
anonym napísal:
jak je možné, že má tak malý zavaz. prostor?
Možná proto, že to je určené k pohodlnému cestování lidí, a nee nákladu, jako u škodovek. Vždyť je to střední třída, a ne rodinný stěhovák...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 10:53, další fantomas
Sám citroen přiznává že podvozek C4 je velký průšvih a to je jenom železo. C5 s hydropneumatikou si pořídí leda zastoupení francouzských firem a pár sebetrýznitelů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 12:40, RE: Verze karoserie
anonym napísal:
Já se omlouvám za svůj pravopis. Nejsem úplně rodilý čech. A i přesto, že zde žiji 30 let, má stále evidentně spoustu problémů...

Ještě jednou se omlouvám, rozhodně nechci nějak hanit český jazyk.
nenech se otravit nejakym pitomcem co zvladne tak akorat tu cestinu na urovni zakladni skoly a rad by o tom poucil ostatni. Na to ze nejsi puvodem cech je tvoje vyjadrovani super....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 13:13, RE: další fantomas
anonym napísal:
Sám citroen přiznává že podvozek C4 je velký průšvih a to je jenom železo. C5 s hydropneumatikou si pořídí leda zastoupení francouzských firem a pár sebetrýznitelů.
A proč tak uvažuješ?
Michal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 16:08, RE: další fantomas
anonym napísal:
A proč tak uvažuješ?
Michal
zjavne sa nikdy neviezol v hydre, tak ma len skusenosti typu "jedna baba povidala..."
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.