0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Citroënu C5 - kdo se nesveze, nikdy nepochopí

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 01:44,
slušná recenze. C5 se mi líbí víc, než třeba passat, A4, superb... protože není tak okoukaná.. jenom se modlím, aby Kylie byla někde pryč. pokud ne, řeknu to všechno za ní. 1. 2,2HDi je nejlepší motor na světě. C5 je supr auto, ale není nejlepší, jen podceňované. Děkuji a PROSÍM kylie, aby toto již neopakovala.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 07:40, Citroën C5
Naftové motory CR jsou opravdu daleko tišší než-li PD. Podvozek H3+ je perfektní a dodneška bezkonkurenční u ojetých (levných) Citroënů.
Náklady na opravy a provoz za jeden rok 75 tisíc Kč jsou však více než vysoké.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 07:40, Odpověď na otázku?
Nějak nechápu smysl těchto dvou posledních vět: "Odpověď na otázku, proč lidé dávají za novou C5 tolik peněz a pak ji prodávají za málo, už vím. Je to prostě o svezení, které člověk, pokud se nesveze, tak nikdy nepochopí."
Kdyby to bylo takové super svezení a bylo to tak bezva auto, jak tady autor (a hlavně pořád dokola Kylie) píše, tak by ho lidé asi za málo neprodávali, ne? Asi vědí, proč to prodávájí za málo....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 07:51, RE: Odpověď na otázku?
A4 napísal:
Nějak nechápu smysl těchto dvou posledních vět: "Odpověď na otázku, proč lidé dávají za novou C5 tolik peněz a pak ji prodávají za málo, už vím. Je to prostě o svezení, které člověk, pokud se nesveze, tak nikdy nepochopí."
Kdyby to bylo takové super svezení a bylo to tak bezva auto, jak tady autor (a hlavně pořád dokola Kylie) píše, tak by ho lidé asi za málo neprodávali, ne? Asi vědí, proč to prodávájí za málo....
Bo se jim nechce do toho rvát skoro statisíce a ještě si to vyspravovat sponkama do vlasů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 08:09,
Se divím, že se nepodepsal jako Kyle.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 08:13, Po 300.000 km to je přece normální
U VW ložiska často nedožijou 100.000km. Dvouhmoťák a 300000km je taky (bohužel) normální. Rozvody jsou spotřebák.
Mně u C5 vadí mizerné využití prostoru (mám 197 cm a do spousty menších vozů se vejdu lépe). Zřejmě mají u Citroenu novátorské heslo "zvenku velký, uvnitř malý".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 08:26, RE: Po 300.000 km to je přece normální
Honza42 napísal:
U VW ložiska často nedožijou 100.000km. Dvouhmoťák a 300000km je taky (bohužel) normální. Rozvody jsou spotřebák.
Mně u C5 vadí mizerné využití prostoru (mám 197 cm a do spousty menších vozů se vejdu lépe). Zřejmě mají u Citroenu novátorské heslo "zvenku velký, uvnitř malý".
Já nevím, teď mám C4 a prostě na Němce to nemá, předtim co jsem měl 2.0 FSi A3 jsem sednul a pohodička, tady si zvykám pomalu. Spojka jiná - horší, řazení děs, řízení takový nó.....neni to ani komfortní, ani sportovní, spousta LCD....zase na druhou stranu je to krásně tichý a 2.0 má záběr..ale jak říkám zvykám si...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 09:38, A jéje
...recenze na Citrona, to tady bude Kylie celý den masturbovat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 10:04, Sponky
Ty sponkyk jsou v sadě nářadí nebo si je musí člověk dokoupit? Na kolik taková originál sponka Citroën přijde?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 10:04, RE: Odpověď na otázku?
Kozař napísal:
Bo se jim nechce do toho rvát skoro statisíce a ještě si to vyspravovat sponkama do vlasů.
to mě fakt dostalo :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 10:14, Nejspolehlivější francouz
V Aha píšou, že Citroeny jsou nejspolehlivější francouzská značka: http://www.ahaonline.cz/cz/auto-moto/31047/velky-test-ojetych-vozu:-nejspolehlivejsi-jsou-%BBjaponci%AB!/
Kyliina lobby na tipcars je zřejmá .
Jinak ty náklady na "generálku" jsou ještě únosné, ve značkovém servisu by byly vyšší než pořizovací cena auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 10:15, RE: Sponky
nepřihlášen napísal:
Ty sponkyk jsou v sadě nářadí nebo si je musí člověk dokoupit? Na kolik taková originál sponka Citroën přijde?
Stačí z druhovýroby. V drogerii Teta koupíš balení 5 ks za 9,90,-
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 11:20, RE: Nejspolehlivější francouz
Muroň napísal:
V Aha píšou, že Citroeny jsou nejspolehlivější francouzská značka: http://www.ahaonline.cz/cz/auto-moto/31047/velky-test-ojetych-vozu:-nejspolehlivejsi-jsou-%BBjaponci%AB!/
Kyliina lobby na tipcars je zřejmá .
Jinak ty náklady na "generálku" jsou ještě únosné, ve značkovém servisu by byly vyšší než pořizovací cena auta.
Dovoluji si nesouhlasit. 75 tisíc nejsou únosné náklady do vozidla za 200 tisíc a více jak 1/4 mio na tachu, to se na mě nezlob. Ovšem chápu, že když to zjistíš (špatný stav), tak moc na výběr není, buď se to musí dát do kupy nebo prodat s malou dírou do zadku, aby to nepřišli omlátit o hlavu. Navíc najezdit 300 tisíc za 7 let je přes 40 tisíc ročně, tedy spíše dlouhé trasy, a to se mi nezdá, že by dvouhmotový setrvačník dostal tolik zabrat, jako třeba při pohybu po městě, ale to je jen úvaha.
Jinak recenzi bych označil za v celku rozumnou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 11:34, RE: Nejspolehlivější francouz
David V napísal:
Dovoluji si nesouhlasit. 75 tisíc nejsou únosné náklady do vozidla za 200 tisíc a více jak 1/4 mio na tachu, to se na mě nezlob. Ovšem chápu, že když to zjistíš (špatný stav), tak moc na výběr není, buď se to musí dát do kupy nebo prodat s malou dírou do zadku, aby to nepřišli omlátit o hlavu. Navíc najezdit 300 tisíc za 7 let je přes 40 tisíc ročně, tedy spíše dlouhé trasy, a to se mi nezdá, že by dvouhmotový setrvačník dostal tolik zabrat, jako třeba při pohybu po městě, ale to je jen úvaha.
...
Já to myslel ve smyslu ceny za všechny autorem uvedené opravy. Samozřejmě je to hodně vzhledem k pořizovací ceně. Nevypovídá to o nekvalitě auta, spíš o tom, že na technicky komplikovaném autě s takovým nájezdem bude opravdu do čeho investovat.
Dvouhmoťák můžeš zničit i na dálnici, když párkrát podřadíš do vysokých otáček, nebo jezdíš v koloně do kopce 70tkou na pětku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 11:45, RE: Nejspolehlivější francouz
Muroň napísal:
V Aha píšou, že Citroeny jsou nejspolehlivější francouzská značka: http://www.ahaonline.cz/cz/auto-moto/31047/velky-test-ojetych-vozu:-nejspolehlivejsi-jsou-%BBjaponci%AB!/
Kyliina lobby na tipcars je zřejmá .
Jinak ty náklady na "generálku" jsou ještě únosné, ve značkovém servisu by byly vyšší než pořizovací cena auta.
Berte, ze tech 75 tis je vcetne pneu, rozvodu, brzd atd, takze castka na opravu nebyl az tak vysoka, spis za udrzbu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 11:49, RE: Nejspolehlivější francouz
Muroň napísal:
Já to myslel ve smyslu ceny za všechny autorem uvedené opravy. Samozřejmě je to hodně vzhledem k pořizovací ceně. Nevypovídá to o nekvalitě auta, spíš o tom, že na technicky komplikovaném autě s takovým nájezdem bude opravdu do čeho investovat.
Dvouhmoťák můžeš zničit i na dálnici, když párkrát podřadíš do vysokých otáček, nebo jezdíš v koloně do kopce 70tkou na pětku.
Ach tak - to jo.
Ad. setrvačník: s naftou, se až tak řadit nemusí a za druhé v čem vadí jet na 5-ku 70, když by nedocházelo k torzním kmitům motoru. Nízké otáčky vadí setrvačníku samy o sobě?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 11:53, RE: Nejspolehlivější francouz
mufik.martin napísal:
Berte, ze tech 75 tis je vcetne pneu, rozvodu, brzd atd, takze castka na opravu nebyl az tak vysoka, spis za udrzbu
Nevím já bych za auto s vědomím najetých 300tis.km 200tis kč asi nedal.tomu pak odpovídá ta výše oprav.já mám auto za půlku této ceny a za dva roky jsem nedal za opravy ani desetinu.holt japonec je japonec.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 12:42, RE: Sponky
Muroň napísal:
Stačí z druhovýroby. V drogerii Teta koupíš balení 5 ks za 9,90,-
lepší dvě sponky, než vyměňovat celou tyč řízení, to je snad jasný, Milan
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 12:49, RE: Nejspolehlivější francouz
mufik.martin napísal:
Berte, ze tech 75 tis je vcetne pneu, rozvodu, brzd atd, takze castka na opravu nebyl az tak vysoka, spis za udrzbu
mufík.martin to za mě napsal dobře, 75 není málo a od doby napsání recenze jsem najel dalších pět tisíc km a auto stále funguje, za další rok najedu zase 40t km a ty věci co jsem vyměňoval stále budou fungovat a kromě kotoučů a destiček, neplánuji nějakou výměnu. Ono koupit auto v jiném stavu /neopravovat hned/, tak mě ta investice stejně nemine /za 80t km a 2roky/, jen to nebudu platit hned, ale po částech a později. Milan
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.10.2008 12:54, RE: Po 300.000 km to je přece normální
Honza42 napísal:
U VW ložiska často nedožijou 100.000km. Dvouhmoťák a 300000km je taky (bohužel) normální. Rozvody jsou spotřebák.
Mně u C5 vadí mizerné využití prostoru (mám 197 cm a do spousty menších vozů se vejdu lépe). Zřejmě mají u Citroenu novátorské heslo "zvenku velký, uvnitř malý".
Mám 175cm a jsem v pohodě, do kufru se mě povedlo na druhý pokus dostat novou kapotu od fiat brava, i ten co vydává ve skladu díly, nevěřil že to tam dostanu. Milan
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.