anonym napísal:
Toyota? sice delaj testy, ale jsou barvoslepy a palubky i tak vypadaj lacine oproti audi nebo VW...proste meritko interieru jsou Nemci...kdo vic..to mi snad date za pravdu. Krasny jsou i Alfy Romeo, ale zase to zpracovani:(
Taky si myslim, ze v poslednim roce se Evropsti vyrobci aut nad sebou trochu zamysleli a vyrabeji auta mnohem kvalitněji. (taky se už dostal Opel do 1. desitky spolehlivosti, snad dokonce na 3. místo, je tam BMW3, Porsche, Audi A4 i A6). Uz podle vzhledu, tedka nejde o moderni technologie, mozna je technicky vypiplanejsi jak Opel, to asi jo...u focuse uz bych to netvrdil, to ze ma civic digitalni palubku neznamena ze je to vrchol techniky (to měl i Fiat Tipo a jak dopad
. Ale fajn....je to dobre auto, priznavam. Jenomže když vedle toho hodite Audi A3 tak se karta obraci. Toyoty údájně vedou v celosvětovém měřítku. Odštěpná značka, tuším LExus?? Ale proč má každej papaláš Audi nebo Mergla, a ne lexus? V cizině to samé, kromě francie, tam jezděj v 607
nacionalisti. Jediná Toyota, která se mě líbila byla carina a pak corola kolem roku 2003. Jako vlastník škodovek Favorita a Felicie, později uživatel Fabie a Hondy Accord 2.3 LS z roku 1995 nemuzu zase Japonce hodnotit, ale od dob co se vozim ve volvu S60 bych znova Accorda nechtel. V novém accordu jsem jel, zase se me nelibila palubka, tam to vzdycky uvadne a byl taky hodně slyšet motor. Kvuli palubce bych nejradsi Mondeo nebo Audinu. Protoze Volvo S 60 ji ma taky divnou.. Uvidime jak se bude situace hrotit. Já osobně si myslím, že do 5 let budou nejspolehlivější Němci, jako dřív za dob Golfa 2 a Mercedesu 240.