0
späť
 

diskuze k tématu: Je Citroën C5 s 1,6Hdi tou nejlepší volbou?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 12:31, RE: Milý Tomi!
Tomi napísal:
díky za odpověď.nějak jsem se v té odpovědí ztratil,trochu zbytečně komplikovaná... ale hned první slovo mi stačilo :)
teď si čtu ten odkaz na článek, po pár řádcích je to neoddiskutovatelně Kylie jak ji známe.Myšleno v dobrém :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 13:23, Ach jo, Kylie!
Kylie napísal:
Má KRITIKA vw se týká(la) hlavně MINULÉHO vedení automobilky (že se v česku nenapsala ani "desetina" toho co proběhlo v německém tisku - za to já NEmohu, myslím že byste pod "tíhou" FAKTů a informací co "vyvádělo" vedení ... od "aburdního" vyhazování miliard na koupi RR po sexuální výlety za "společnicemi" pro celé skupiny řídících pracovníků - což v praxi "platili" kupci těch Octavií aspol. - svými opravdu ULTRApředhnanými pořizovacími cenami, vzhledem k použité technice.
Takže KDYŽ chce někdo...
Milá Kylie, jako fanatickou obdivovatelků citroenů tě tady už všichni známe, neboj. A hlavně nám nezapomeň alespoň ještě padesátkrát doporučit "zajít si do nějakého Citroën autosalonu a byť jen "posadit se" do současného Citroën C5 3.0 HDi V6 24V ve výbavy Exclusive Criollo Plus na 19ti palcových kolech Adriatique a zkusti "(vy)snít" v čem(žeto) bude Citroën DS5 ještě lepší/kvalitnější/luxusnější "prémiovější" ,-)". Asi se holt řídíš heslem "opakování, matka moudrosti", že? Nezlob se, ale za ty roky, co zdejší diskuze čtu, jsem tady snad ještě nenarazil na jedince, který by tak fanaticky, vehementně a furt dokola prosazoval nějakou značku, jako ty. Že by už náznak nějaké duševní poruchy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 13:54, Ach jo A4(ko)!
A4 napísal:
Milá Kylie, jako fanatickou obdivovatelků citroenů tě tady už všichni známe, neboj. A hlavně nám nezapomeň alespoň ještě padesátkrát doporučit "zajít si do nějakého Citroën autosalonu a byť jen "posadit se" do současného Citroën C5 3.0 HDi V6 24V ve výbavy Exclusive Criollo Plus na 19ti palcových kolech Adriatique a zkusti "(vy)snít" v čem(žeto) bude Citroën DS5 ještě lepší/kvalitnější/luxusnější "prémiovější" ,-)". Asi se holt řídíš heslem "opakování, matka moudrosti", že? Nezlob se, a...
I když "opakování matka moudrosti" sice JE - na VÁS to nějak NE"funguje" ,-)
OPAKOVANĚ píši že NE(jsem) "obdivovatelka" Citroën(ůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů), ale "vyšších verzí s hydropneumatickým odpružením" - starým DS počínaje, SM (Citroën podvozek/vůz; Maserati motor) pokračujíc po současný Citroën C6 (a ony "vyšší verze" C5). Evidentně to na VÁS NE"funguje" a příště bezpochyby opět napíše ...
DOPORUČENí:
1) Zkuste si dojít "sednout" ... nebo alespoň na netu "mrknout" ... ,-)
2) Kupte si (české) AUTOOJETINY č. 6/2009 ...
... a až OBÉ uděláte - PAK se "vyjadřujte" k vozu o němž jste pravděpodobně NIKDY nic nečetl a NIKDY jste v něm nejel - třeba ZMĚNíTE "názor/pohled" (nebo samozřejmě můžete říci že novináři i já si - těžko říci PROČ - "vymýšlíme" ,-)
Pěkný den (ale OPSAL jste to "pěkně" - to CHVÁLÍM - to se to hned LÉPE "vryje" do paměti
Citroën C5 3.0 HDi V6 24V Exclusive Criollo Plus + 19´´ kola Adriatique .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 14:05, RE: Ach jo,
A4 napísal:
Milá Kylie, jako fanatickou obdivovatelků citroenů tě tady už všichni známe, neboj. A hlavně nám nezapomeň alespoň ještě padesátkrát doporučit "zajít si do nějakého Citroën autosalonu a byť jen "posadit se" do současného Citroën C5 3.0 HDi V6 24V ve výbavy Exclusive Criollo Plus na 19ti palcových kolech Adriatique a zkusti "(vy)snít" v čem(žeto) bude Citroën DS5 ještě lepší/kvalitnější/luxusnější "prémiovější" ,-)". Asi se holt řídíš heslem "opakování, matka moudrosti", že? Nezlob se, a...
a to je právě na Kylie to ono,že si stojí za svým názorem a nenechá se ovlivnit nějakým Tondou u piva.Vyzkoušel a pak hodnotit.Mám doma japonce a francouze a kdybych dal na všechny rady jaký to auto je a kolik prodělám,tak jezdím mastnou tyčí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 15:12, RE: Ach jo A4(ko)!
Kylie napísal:
I když "opakování matka moudrosti" sice JE - na VÁS to nějak NE"funguje" ,-)
OPAKOVANĚ píši že NE(jsem) "obdivovatelka" Citroën(ůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů), ale "vyšších verzí s hydropneumatickým odpružením" - starým DS počínaje, SM (Citroën podvozek/vůz; Maserati motor) pokračujíc po současný Citroën C6 (a ony "vyšší verze" C5). Evidentně to na VÁS NE"funguje" a příště bezpochyby opět napíše ...
DOPORUČENí:
1) Zkuste si dojít "sednout" ... nebo alespoň na netu "mrknout" ... ,-)
2) Kup...
Hm, tak to je dobrý, Kylie. Sama píšeš, že jsi obdivovatelka vyšších verzí, DS, SM atd., ale když napíšu, že jsi obdivovatelka ceitroenů, tak mi to vyvracíš. Tak nevím, není to tím horkem, Kylie? Takže současný C6 je co, Moskvič?
Nevím, jak jsi na to přišla, ale já jsem se k vozu nikde "nevyjadřoval". Napsal jsem pouze svůj názor na tvou mánii neustále doporučovat a chválit dokola to samé. Už jsi zřejmě z toho permanentního doporučování Citroenu C5 s 19´ koly nějaká přepracovaná
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 15:45, RE: Milý karlos(i)!
Kylie napísal:
Má KRITIKA vw se týká(la) hlavně MINULÉHO vedení automobilky (že se v česku nenapsala ani "desetina" toho co proběhlo v německém tisku - za to já NEmohu, myslím že byste pod "tíhou" FAKTů a informací co "vyvádělo" vedení ... od "aburdního" vyhazování miliard na koupi RR po sexuální výlety za "společnicemi" pro celé skupiny řídících pracovníků - což v praxi "platili" kupci těch Octavií aspol. - svými opravdu ULTRApředhnanými pořizovacími cenami, vzhledem k použité technice.
Takže KDYŽ chce někdo...
Autoojetiny jsou spolu s Týdnem mým nejoblíbenějším časopisem. Už hodně dlouho uvažuju o tom, že až mé auto doslouží zakoupím cca 5 let starý C5, ale přiznám se, že po přečtení recenze v Autoojetinách jsem z toho vyléčen. Můj výsledný dojem je, že to auto je nacpaný elektronikou od kol až po střechu a jestliže - jak autoři zmiňují - si běžně žije svým vlastním životem, nedovedu si představit, co se bude dít po 10 letech, neřku-li více. K tomu když se přidají "běžné" radosti v podobě dvouhmotových setrvačníků, vstřiků, filtru pevných částič atp. a sem tam něco netypického (zmiňovaná oprava ruční brzdy za 12 tis., vyklápěcí okno za 10 tis. aj.) tak mi to nahání strach. Takže v tuhle chvíli mám jako top volbu Hondu Accord
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 16:40, Kdo podlehne C5, jiná volba je těžká.
C5 představený v r. 2005 jako nový model je oproti předcházejícímu z r. 2001 opravdu jiný. Postavíte-li se k nim jako pouhý uživatel, tak toho moc, kromě vzhledu nenajdete. Měl jsem možnost vyzkoušet obé. Z r.01 v2,2 HDi a r. 05 2,0 HDi v provedení exclusive. To druhé, bylo opravdu něco. Myslím si, že 1,6 HDi/80 kW pro domácí užívání (poplatky, spotřeba) je opravdu dobrá volba. Motor znám z Peugeota 307. Já se domnívám, že Vám nebude dělat potíž sehnat dobrou C5 za rozumnou cenu. V testu ADACu vlastnosti C5 opravdu vynesli. Uvádí tam jednu vadu. Tou je rychlá a značná ztráta hodnoty. Což mi potvrdil známý, kterému právě ten excluziv ukradli 40 měs. starý. Původní cena 1,25 mio, dostal 320 tis. Jinak C5 s motorem 2,0 Hdi je vinikající dálkový rychlík. Touláte-li se více po silnicích 2 a 3 tř. nebo klikatinách, budete zklamáni. Je to dobré, ale Focus vám v zatáčkách nařeže, kdy si vzpomene. Vy, ale závodit nechcete. Že? Jinak C5 nemám, protože mám zatím krátkou garáž. Vlastním pár let nový P 307/1,6 a jsem také spokojený. Až na ten dupot s nízkým profilem pneu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 16:45, RE: TAK KDE JE TA KYLIE ... ????????
koles napísal:
Buďme rádi,že tady není.Ty její rádoby inteligentní výlevy mi vůbec nechybí.
Tva radost trvala pouhych 18minut...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 16:48, RE: Ach jo A4(ko)!
Kylie napísal:
I když "opakování matka moudrosti" sice JE - na VÁS to nějak NE"funguje" ,-)
OPAKOVANĚ píši že NE(jsem) "obdivovatelka" Citroën(ůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů), ale "vyšších verzí s hydropneumatickým odpružením" - starým DS počínaje, SM (Citroën podvozek/vůz; Maserati motor) pokračujíc po současný Citroën C6 (a ony "vyšší verze" C5). Evidentně to na VÁS NE"funguje" a příště bezpochyby opět napíše ...
DOPORUČENí:
1) Zkuste si dojít "sednout" ... nebo alespoň na netu "mrknout" ... ,-)
2) Kup...
Az doted jsem si myslel ze C5 je taky Citroen, asi neni :oD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 16:48, RE: Ach jo A4(ko)!
Kylie napísal:
I když "opakování matka moudrosti" sice JE - na VÁS to nějak NE"funguje" ,-)
OPAKOVANĚ píši že NE(jsem) "obdivovatelka" Citroën(ůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů), ale "vyšších verzí s hydropneumatickým odpružením" - starým DS počínaje, SM (Citroën podvozek/vůz; Maserati motor) pokračujíc po současný Citroën C6 (a ony "vyšší verze" C5). Evidentně to na VÁS NE"funguje" a příště bezpochyby opět napíše ...
DOPORUČENí:
1) Zkuste si dojít "sednout" ... nebo alespoň na netu "mrknout" ... ,-)
2) Kup...
Hlavně dejte na názor čechů. Sběratelů nejojetějších ojetin v Evropě. Průměrné stáří je takové, že Citroen tehdy vyráběl hit XM. Co se týká stáří, tak smekám před spolehlivostí Toyot.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 16:51, RE: TAK KDE JE TA KYLIE ... ????????
Kylie napísal:
Milý koles - TADY jsem ,-)
PS: Tak se NEtrapte ... a (mé) příspěvky NEčtětě .-)
Pěkný den (třeba s NEJ- motorem své kategorie /do 2.5 litru/ dle Engine of the Year 2.2. HDi - L.P. xyz už ani NEvím ... ale 2x za sebou ,-)
Bylo to v praveku, LP 2001 a 2002. Radsi si nastudujte jaky motor je nejlepsi letos, a to absolutne napric kategoriemi (snad to s vami nebaci).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.07.2009 23:22, Milý mikes(i)!
mikes napísal:
Bylo to v praveku, LP 2001 a 2002. Radsi si nastudujte jaky motor je nejlepsi letos, a to absolutne napric kategoriemi (snad to s vami nebaci).
Myslíte ten, co tu (i na auto.cz) DÁÁÁÁÁÁÁVNO před vyhlášením letošních výsledků (docela často) zmiňuji a DOPORUČUJi (jako nejlepší 2litr?)? ,-)
PS: Já bych stejně dala PŘEDNOST motoru co vyhrál snad "nejvícekrát" - t.j. bmw R6 3.2 (TO byl pane m-o-t-o-r .-)
PPS: Ale 2.0 T(F)Si je taky "prima" (tady si "vizualizujte" smajlík s palcem NAHORU ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 05:52, RE: Ach jo A4(ko)!
A4 napísal:
Hm, tak to je dobrý, Kylie. Sama píšeš, že jsi obdivovatelka vyšších verzí, DS, SM atd., ale když napíšu, že jsi obdivovatelka ceitroenů, tak mi to vyvracíš. Tak nevím, není to tím horkem, Kylie? Takže současný C6 je co, Moskvič?
Nevím, jak jsi na to přišla, ale já jsem se k vozu nikde "nevyjadřoval". Napsal jsem pouze svůj názor na tvou mánii neustále doporučovat a chválit dokola to samé. Už jsi zřejmě z toho permanentního doporučování Citroenu C5 s 19´ koly nějaká přepracovaná
to A4 : ty jsi to ještě nepochopil??? Ona je placená od Citroena, je to prostě jen nový druh reklamy, sice hloupé, ale prý to budou jednou dělat všichni, nasazovat své lidi do diskuzí...Ale Citroen a Kylie je prostě napřed :o)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 06:52, RE: Srovnání...
Kylie napísal:
Milý Pepe!
DVOUlitr je sice asi "nejrozšířenější", ale mezi motory 2.0 a 2.2 je óóóóóóbrovský rozdíl!
Myslím že NENí "co vymýšlet" a za ROZUMNÉ považuji pro danný vůz vybrat "optimální" motor - což je v tomto případě
1) V6 3.0 24V
2) 2.2 HDi Biturbo
Motor 1.6 HDi JE "povedený", ale mně osobně "pasuje" (byť i C5 "utáhne") ideálně do vozu jako je Mazda 3
PS: Rozdíl ve spotřebě jak píšete NENí až tak "motivující" - já bych J-E-D-N-O-Z-N-A-Č-N-Ě doporučila 2.2 HDi Biturbo!
PPS: Brumlo6tiválec je ...
Hmm. Tady je vidět, jaký je rozdíl mezi rozumět česky a pochopit text. Srovnávám "starý" 2,2 s jedním turbem a 1,6. A uvádím, že ekvivalent ke staré 2,2 je výkonově onen 2,0 (98 vs 100 kW). A že si tazatel spíše pohorší - dynamika, komfort (akustický - pokud nemá vámi opěvovaná vrstvená skla a haldu tlumícího materiálu v přepážce).A možná si polepší ve spotřebě. A když se bavíme o nájezdu 40tkm (v našem případě), a slouží-li auto k pracovním účelům, kde je jako i v D tlak na co nejnižší náklady (a zvlášť dneska), tak jako optimum doporučit bene V6 je jaksi úsměvné. Budete se možná divit, ale já si rád od volantu odpočinu. Ale koukal jsem na kabrio P 504, a to se mi oopravdu jako auto pro potěšení líbí. I jako investice...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 08:07, RE: Ach jo A4(ko)!
cruise napísal:
to A4 : ty jsi to ještě nepochopil??? Ona je placená od Citroena, je to prostě jen nový druh reklamy, sice hloupé, ale prý to budou jednou dělat všichni, nasazovat své lidi do diskuzí...Ale Citroen a Kylie je prostě napřed :o)))
jo, asi to tak bude, jinak to snad ani už není možný....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 10:48, RE: jaký důvod?
Valnoha napísal:
Takže důvod je ten co píšu. Klidnější spaní že mám na autě pár faceliftových věcí a v TP mladší rok výroby???? To vše za XX né-li XXX tisíc???
Tak to pardón ale to nechápu.
Nový model bych pochopil, ale měnit jen za facelift???
Přesně stejnou otázku jsem si také kladl. Také nechápu, proč měnit to, co funguje a s čím je člověk spokojený. Bazarová koupě je vždy riziko - a proč ho tedy podstupovat kvůli nějakému roku výroby??? Tohle také vážně nechápu. Ale možná, že je předchozí Citrón před závažmějšími servisními úkony nebo na pokraji svého života, případně po kroupách, po záplavě, po NCAP testu, nebo po náletu nepřizpůsobivých.... Ale to ví jen tazatel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 11:18, C5 - a co pak?
Nevím, C5 není špatnou volbou při koupi jako ojetina - ale co s ním dál? Jak asi bude prodejný C5 po druhém majiteli s 300 tis. km, stáří 10 let (příklad)? Nebo spíše ani ne jak bude prodejný, ale za jakou cenu? Sice člověk levně koupí, ale jak jej pak vlastně prodá? Taková Toyota je sice dražší při koupi, ale stále drží cenu. VW group se u nás prodá i kdyby byl svařený z 5 aut a motor běžel jen na dva válce. Ale C5? Nevím nevím. Vhodností koupě jako ojetiny bych si až tak jistý nebyl. Když i po 1. majiteli se serviskou jsou ceny "směšné"?
Pravda je, že i kdyby koupil C5 za oněch 270 tis. a po pěti letech jej hodil ze skály, pak je ztráta hodnoty relativně únosná, obvzláště s porovnáním, kolik tratil první majitel. Jen jsem zkrátka chtěl myšlenkou upozornit i na tohle hledisko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 12:02, RE: Milý mikes(i)!
Kylie napísal:
Myslíte ten, co tu (i na auto.cz) DÁÁÁÁÁÁÁVNO před vyhlášením letošních výsledků (docela často) zmiňuji a DOPORUČUJi (jako nejlepší 2litr?)? ,-)
PS: Já bych stejně dala PŘEDNOST motoru co vyhrál snad "nejvícekrát" - t.j. bmw R6 3.2 (TO byl pane m-o-t-o-r .-)
PPS: Ale 2.0 T(F)Si je taky "prima" (tady si "vizualizujte" smajlík s palcem NAHORU ,-)
Pěkný den
Ten co DÁÁÁÁVNO doporučujete to veru neni :oD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 16:22, BOŽE máte PRAVDU!
To je ale HRŮŮŮŮŮZA!
Ne že by to byl "špatný" motor - to NE, ale "ten NEJ-" to si myslím opravdu NEzaslouží (ocenění za "nejÚSPORNĚJŠí" motor je už skoro "komedie" .-)
Rozdíl mezi 1.4 a 2.0 T(F)Si je docela ZÁSADNí, přičemž cenový rozdíl jen NE až tak velký..
Co se "chování/hodnocení" motoru 1.4 T(F)Si a testů jeho spotřeby týče - "shoduji se" s tím co se můžete dočíst v německém i českém tisku, ostatně i na TOMTO servru - NENí to "špatné", ale jsou tu LEPŠí ,-)
PS: Car of the Year mám "ráda" a je to (bývala to) jedna z mála "soustěží", kde rozhodují odborníci a většinou se s ní SHODUJi a k těm "lepším" či "serioznější" myslím patří STÁLE, ale tady má prostě JINÝ názor (a i když SOUHLASíM s oceněním "inovativní" technologie použité právě u tohoto motoru - s "výsledkem" až tak NEee - abyste to zas nějak NEpřekroutil - motor 1.4 T(F)Si zaslouží OCENĚNí ... ve své OBJEMové kategorii JEDNOZNAČNĚ, ale CELKOVĚ bych (jednoznačně Jednoznačně JEDNOZNAČNĚ!!!) upřednostnila jiné - 2.0 T(F)Si, 250 CDi, 35d a 3.0D od Jaguar, 4,4 Biturbo od bmw skrývající se za názvem 50i atd. - v případě 1.4 T(F)Si je trochu vítězství MARKETINGu nad ... (o vítězství v kategorii NEJÚSPORNĚJŠí motor před velepovedeným a přitom superúsporným 20d od bmw a dalšími raději "diskutovat" NEchtějte - je to o to "smutnější", že snad ve VŠECH nezávislých testech co jsem o něm četla měli novináři PŘIPOMÍNKY právě ke SPOTŘEBĚ! Pokud se pamatuji spotřeba se pobybovala někde mezi 7-9 litry - což sice odpovídá VÝKONU, nikoli však OBJEMu motoru. Tady OPĚT "vítězí" MNOHEM lepší 2.0 T(F)Si či 20 i 23d od bmw.
.. a ŽERT co až tak NENí ŽERTem na závěr: Já MNOHEM raději pojedu daleko větším vozem pohodlným střední třídy s automatem a šesti)válce (třeba takovým Citroën C5 3.0 V6 - neřkuli novým 3.0 HDi), než nějakými Ibiza/Jetta apod. s se spotřebou jen NEpatrně vyšší (v případě 3.0 HDi řekněme STEJNOU ... ne-li menší .-)
Tak to bude asi VŠE, co bych "k tématu" měla ...
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 16:23, RE: Milý mikes(i)!
mikes napísal:
Ten co DÁÁÁÁVNO doporučujete to veru neni :oD
OMYLEM jsem vám odpověď "založila" dolů jako poslední příspěvek (16:22)
Pěkný den ,-)
reagovať
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.