0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Citroën C5?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 14:04, RE: HDi
anonym napísal:
Mám najeto na HDI 48600km ale se vstřikama nikdy žádný problém.Můj známý najel na HDI 90K 680 tisíc km a vůz potom prodal do Prahy a vstřiky taky bez problémů. Chce to podle mě jen kvalitní naftu + aditiva.
680tkm na jedny vstřiky? ...nemáte tam o nulu na víc?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 14:36, RE: HDi
Ráďa napísal:
680tkm na jedny vstřiky? ...nemáte tam o nulu na víc?
Ne,můžu doložit servisní knížkou.Do teď si jezdí po Praze.Spolužák má Xantii 2.0 HDI 110k vůz když přivezl z Holandska měl 360.000 km auto má dva roky.Najede 8.000 km měsíčně.Na auto nedá dopustit.( pracuje ve VW !!! )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 14:55, RE: zajímavé auto
Ráďa napísal:
Toš to jsem ještě neslyšel aby měl někdo ručku na předek! To jak si neználek bude chtít v zimě udělat smyk, tak bude sranda . Jinak koule fakt pouze za 1700 ? Protože to je bááájo. Pro mě koule k nivu stojí X krát tolik Jinak vzhledově se mi to auto docela líbí, hlavně po faceliftu. To má pak takový dobrý předek. Interier se v praxi celkem dá, jakésik místo by tam aj bylo. Pokud pán není svižnější řidič (to pak lepší Monďas) tak náhodou ta C5 má v dané kategorii cosi do sebe.
Ručku na předek měly i Oltcity.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 15:02, RE: HDi
anonym napísal:
Ne,můžu doložit servisní knížkou.Do teď si jezdí po Praze.Spolužák má Xantii 2.0 HDI 110k vůz když přivezl z Holandska měl 360.000 km auto má dva roky.Najede 8.000 km měsíčně.Na auto nedá dopustit.( pracuje ve VW !!! )
No, bez úrážky, 680 tkm na jedny vstřiky mi připadá stejná utopie, jako tady psal jeden anonym o kousek výš, že jeho kolega měnil cestou do Chorvatska na oktávce 3x váhu vzduchu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 15:18, RE: HDi
A4 napísal:
No, bez úrážky, 680 tkm na jedny vstřiky mi připadá stejná utopie, jako tady psal jeden anonym o kousek výš, že jeho kolega měnil cestou do Chorvatska na oktávce 3x váhu vzduchu...
proč by to měla být utopie? Prostě když je povedenej kus (jakákoliv značka), kvalitní servis, nejezdí se s tím jak v NASCAR a samožrejmě trochu štěstí k tomu tak bych to jako nereálné neviděl. Píše sem spousta lidí co mají služební Octávky a v pohodě 200 a víc tis, všechno původní a od jiných značek taky spousta držáků.
Většina problémů se pak vyskytuje u ojetin, kde je to všechno postáčeno, bouráno a já nevím jak ošizeno.
Když si koupí člověk novou káru, dodržuje servisní intervaly a nechytnul právě nějakej nepovedenej kus, tak je všechno OK.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 15:41, RE: Ručka
anonym napísal:
Dobrej článeček, jen pan Vaculík taky podlehl mylnému názoru, že ručka na předek je z důvodu bezpečnosti leč tomu tak není, je to z důvodu možnosti popojetí kol při změně výšky protože budeme-li mít zabržděnou ruční brzdu na zadek a zároveň zařazenou rychlost při klesnutí auta a to při vypnutém motoru nikdy neklesá zaroveň vepředu a vzadu, se veškeré silentbloky na nápravách dostanou do tahu a to není dobře. A ještě jeden drobnej argument pro moje tvrzení, ostatní citroeny, co nejsou na hydrauli...
Presne tak, diky za tento prispevek. Vivat hydroactiv.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 15:45, RE: HDi
A4 napísal:
No, bez úrážky, 680 tkm na jedny vstřiky mi připadá stejná utopie, jako tady psal jeden anonym o kousek výš, že jeho kolega měnil cestou do Chorvatska na oktávce 3x váhu vzduchu...
I u TDi (mám A80 z roku 93) držej vstřiky v pohodě už 260 000 km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 15:56, RE: HDi
A4 napísal:
No, bez úrážky, 680 tkm na jedny vstřiky mi připadá stejná utopie, jako tady psal jeden anonym o kousek výš, že jeho kolega měnil cestou do Chorvatska na oktávce 3x váhu vzduchu...
S autem jezdil jen majitel po Evropě!!! Dlouhé cesty jen na kvalitní ropu ne na sračky z ČR.Jo a to jsem nepsal o původním turbu a čerpadle!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 16:02, RE: Ručka
anonym napísal:
Dobrej článeček, jen pan Vaculík taky podlehl mylnému názoru, že ručka na předek je z důvodu bezpečnosti leč tomu tak není, je to z důvodu možnosti popojetí kol při změně výšky protože budeme-li mít zabržděnou ruční brzdu na zadek a zároveň zařazenou rychlost při klesnutí auta a to při vypnutém motoru nikdy neklesá zaroveň vepředu a vzadu, se veškeré silentbloky na nápravách dostanou do tahu a to není dobře. A ještě jeden drobnej argument pro moje tvrzení, ostatní citroeny, co nejsou na hydrauli...
Oltcit (resp. citroen visa) má taky ručku na předek, není to nic nového. Odpružení je u nich řešeno zkrutnými tyčemi, žádná hydraulika
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 18:34, RE: Honza42
anonym napísal:
Od koupě C5 mne odradil malý prostor na zadních sedadlech. Nevím proč se neustále objevuje informace o tom, že C5 je prostorný vůz. Než si ho koupíte, tak ho nejprve porovnejte s konkurencí. Využití prostoru je vzhledem k vnějším rozměrům prostě mizerné.
tak toto sukhlasim konecne niekto s rovnakym nazorom ako mam ja tiez nechapem preco aj v odbornych testoch chvalia priestor ktory tam neni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 19:03, RE: Honza42
anonym napísal:
tak toto sukhlasim konecne niekto s rovnakym nazorom ako mam ja tiez nechapem preco aj v odbornych testoch chvalia priestor ktory tam neni
Mozna proto, ze prostor na zadnich sedadlech nikoho moc nezajima, protoze detska sedacka se tam vejde a dospeli sedi vpredu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 19:05, RE: HDi
anonym napísal:
S autem jezdil jen majitel po Evropě!!! Dlouhé cesty jen na kvalitní ropu ne na sračky z ČR.Jo a to jsem nepsal o původním turbu a čerpadle!!
Ono je to vcelku jedno. Zivotnost vstriku je nekde kolem tech 200.000km a pak proste odejdou. Spatna nafta to muze vyrazne urychlit, ale dobra to neprodlouzi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 28.08.2007 19:12, RE: HDi
anonym napísal:
Ono je to vcelku jedno. Zivotnost vstriku je nekde kolem tech 200.000km a pak proste odejdou. Spatna nafta to muze vyrazne urychlit, ale dobra to neprodlouzi.
udelal jsem na XM TD 325'000km na stejnem cerpadle a dyzach (vstrtiky) a pumpa zacala tect teprve pri tomto stavu km na mech. opotrebeni tahla plynu do pumpy, nikoliv na dyzach. Pak jsem auto prodal a koupil C5 Break
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.08.2007 07:20, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Vždyť přeci ten, kdo místo sady hydraulických trubek vymění vždy jen tu, co právě praskla, nemůže čekat od svého vozu spolehlivost.

To je sice svatá pravda, jenomže ten kdo kopil vylítaného BX na tohle obvykle nemá prachy a krom toho protdě 99.5 % aut žádné hydraulické trubky neprasknou. To že trubky na BX praskají či reznou prostě vina Francouského konstruktéra je.
možná jo ale u auta s půl milionem km.Měl sem auto bx td po 200tikm a bylo jak nový.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.08.2007 15:34, RE: HDi
anonym napísal:
Ono je to vcelku jedno. Zivotnost vstriku je nekde kolem tech 200.000km a pak proste odejdou. Spatna nafta to muze vyrazne urychlit, ale dobra to neprodlouzi.
No jak tak koukám, mnozí si nedovedou představit či nevědí rozdíl mezi mechanickým vstřikovačem a elektricky ovládaným vstřikovačem CR a tím pádem asi ani nemůžou pochopit, že po 200-250 tisícich prostě se solenoidy unavěj a vstřiky začnou být pomalejší, jenže ono se to zhoršuje pomalu a průměrný řidič si toho ani nevšimne a pak jsou celý vyjevený, že při třeba prudké akceleraci jin začne svítit kontralka ECU a auto přejde do nouzového režimu.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.