Stiflerova máma napísal:
Kilie, jsem jen blbá ženská, ale nemohu s Tebou úplně souhlasit. Nemáš pravdu, že teďka jsou auta čím dál těžší. Naopak je nejnovější trend zeštíhlovat, třeba Mazda 6. Tohle auto C5 je novinářský, vybral ho dovozce a každej šmok o něm píše totéž. Prej s hydraulikou dost hustý, bez ní slabota. Jenže kdo by chtěl platit za tohle skoro milion, k tomu ještě drahej motor. Koukni, kolik dneska dostane z dvoulitru konkurence
American Pie byl docela "fajn" film (i druhý díl) a já "potrápím" vás, Stiflerova mámo: "Kdopak/kdepak ještě zeštíhlel?"
Snahy mazdy (i u modelu 2) "oceňuji", je to ale světlá výjimka v moři "bobtnání/tloustnutí" a celkovém "růstu" modelů ...
Ano DOVOZCE (tedy ČESKÉ zastupení KRITIZUJI!!!). Nejen že klidně půjčí na test vůz na totálně ojetých pneu, ale pro tento nový model půjčuje ZNOVU a ZNOVU motor který právě KONČÍ!!!
To byla odpověď na výkon dvoulitru ... jisté "posuny" ve výkonech (nejen u 2.0 HDi) proběhnou během cca "roku/roku a něco" po náběhu nového 3.0 HDi (ve verzích 176 kW/500 Nm a 202 kW/600 Nm), výkon dvoulitru je nově 110 kW (přesné Nm si NEpamatuji, spotřeba nižší o 9%) - prostě NYNí půjčovat novou C5 jen a pouze s 2.0 HDi je "bubost" (dle mne), a to i z důvodu, že to NEní pro toto auto (rozměrově/váhově je to spíše nedávná vyšší střední třída, tedy model XM) "optimální" pohonná jednotka. V Deutschland testy (pochopitelně) začaly s motorem 2.2 HDi Biturbo ... PROČ to samé (dle mne "to správné") NEjde v česku - NEchápu ...