Citroenak napísal:
Som velky fanusik citroenov. Mam rad vsetky modely, ktore sa uz nevyrabaju. To co ukazuje citroen v tejto dobe ho podla mna coskoro privedie na kolena. Vacsina ludi si ich spaja s hydractivom a pohodlim. Ten je len za obrovsky priplatok na C5. Inak nic. Preco ho nema napr toto SUV? Ved si to priam pyta. Preco DS rada 4 a 5 nema hydractive? Nemaju to byt luxusne auta? Preco za nejaky priplatok nie je aj v C4? Preco nove citroeny (nemyslim rady DS) vyzeraju ako nemecke auta? Preco nie su kombi ver...
Hloupost. Ono lidi si taky spojují hydractive s nespolehlivostí a drahým servisem, že ano...
Hydractive je mrtvý a pochybuji, že bude dál vyvíjen. Proč mají dnešní Citroeny klasický podvozek? Protože za hydractive není nikdo ochotný připlácet. Protože slušně udělaný a odladěný konvenční podvozek nabídne dostatek pohodlí.
C4 Aircross nemá hydractive jednoduše proto, že to je ASX s logem Citroenu. C4 je francouzský Golf. Německé vozy jsou víc než úspěšné. Proto se svým pojetím snaží frantíci nabídnout alternativu.
PSA je na nejlepší cestě do pekel, souhlas. Otázka ovšem je, čím mají konkurovat. Lepší než Němci nikdy nebyli a ani nebudou. Spolehlivost stěží průměrná. Zbývá design, jenže ten je poněkud... bez šarmu. Přeplácaný, kýčovitý. K tomu PSA topí peníze v nesmyslé hybridní technice v kombinaci s HDI... Přitom vozy jsou absurdně drahé a reálný přínos ve spotřebě pramalý.
Zatímco Kia/Hyundai mají jasný, opravdu jasný a čitelný tah na branku, tak PSA se topí v problémech svých odborů, zaměstanneckých výhod a nekoncepčnosti. Modely stárnou a ty nové? Zoufalé pokusy.
I Renault vsadil na současnou techniku, downsizing a design. Nové Clio je šik, Mégane po FL dostal druhý dech, MPV jsou povedená.
PSA? Neschopné robotizované převodovky, pochybná kombinace elektromotoru+HDI, rebrandované SUV od Mitsu... Troufnu si napsat, že současný Citroen je C4, a Picassa. To je dost bída. Umíráček se začíná povážlivě rozhoupávat. Bohužel...