0
späť
 

diskuze k tématu: Česko je příznivcem nafty

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.11.2006 00:50, ekologie
Do težkého off-roadu nebo dodávky beru. Pokud najedete nad cca 30tkm ročně taky beru. Ale tady si kupuje ropák kde kdo a ještě do auta střední třídy co ročně najede 10 tkm. To nechápu. Nafta je trochu móda a ne všem co ji mají se doopravdy vyplatí.

...a vzhledem k přímému porovnání s benzínem leze i velmi modernímu ropáku z výfuku docela težký sajrajt A kdo to tu má pak dýchat. Soused má fung novou O2 v ropě a dokud se ten motor nezahřeje, tak mě když to cítím natahuje na zvracení. Na zahřátém už je to o něco lepší. Normálně fakt, ty moderní ropáky tak zvláštně smrdí. To benzin, třeba i Favorit mi pocitově nevadí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.11.2006 09:12, RE: ekologie
Ráďa napísal:
Do težkého off-roadu nebo dodávky beru. Pokud najedete nad cca 30tkm ročně taky beru. Ale tady si kupuje ropák kde kdo a ještě do auta střední třídy co ročně najede 10 tkm. To nechápu. Nafta je trochu móda a ne všem co ji mají se doopravdy vyplatí.

...a vzhledem k přímému porovnání s benzínem leze i velmi modernímu ropáku z výfuku docela težký sajrajt A kdo to tu má pak dýchat. Soused má fung novou O2 v ropě a dokud se ten motor nezahřeje, tak mě když to cítím natahuje na zvracení. Na za...
Jenze ten favorit ma s vyssi spotrebou benzinu primo umerne vyssi treba produkci CO2, coz ma vliv na celkovou tvorbu sklenikovych plynu. Neni samozrejme sporu o tom, ze je potreba u ropaka resit saze apod. Opravdu dobre diesely jsou take vybaveny filtry pevnych castic. Tolik k tomu smradu Jinak se ale shodneme, ze do auta, ktere najezdi malo km nafta nepatri - vzdyt ma radu nevyhod: slozitejsi konstrukce (nakladnejsi servis), v zime trva dlouho nez se ohreje. Pokud chci, aby mi ten motor neco vydrzel, nesmim ho za studena trapit, ale take turbo je potreba po vetsi namaze ochladit. Z uzivatelskeho pohledu je tedy benzin pohodlnejsi. Pak je tady ale taky ten aspekt, ze se nekomu s turbodieselem lepe jezdi. K takovym ridicum patrim, a (nejen) proto i ja jeden naftovy motor provozuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.11.2006 17:00, RE: ekologie
AnderN napísal:
Jenze ten favorit ma s vyssi spotrebou benzinu primo umerne vyssi treba produkci CO2, coz ma vliv na celkovou tvorbu sklenikovych plynu. Neni samozrejme sporu o tom, ze je potreba u ropaka resit saze apod. Opravdu dobre diesely jsou take vybaveny filtry pevnych castic. Tolik k tomu smradu Jinak se ale shodneme, ze do auta, ktere najezdi malo km nafta nepatri - vzdyt ma radu nevyhod: slozitejsi konstrukce (nakladnejsi servis), v zime trva dlouho nez se ohreje. Pokud chci, aby mi ten motor nec...
V jedné už dost postarší literatuře se udávalo, že k optimálnímu výkonu naftového motoru dochází od nastartování až po ujetí cca 10 - 14 km... Jinak naftu mám v dodávce, tam by mě benzín sežral i s botama,ale na popojíždění po městě v osobáku mi bohatě stačí . O tom, že to prakticky hned topí, neřve a nesmrdí, není třeba hovořit...
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.