0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké je BMW X5 první generace?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.09.2010 08:18, rada
Pane Malý, X5 za 250tkč je vstupenka do problémů, ale kdo chce kam pomozme mu tam.
První ročníky budou jen velmi ztěží najeto pod 200tkm ačkoliv nabídka hovoří jinak. Vy chcete předělávat na LPG (tudíž plánujete vyšší kilometrický průběh a aby se přastavba i vyplatila auto si i déle ponechat) Lehce si spočítejte kolik bude mít auto najeto násldně po dalších dvou letech Vašeho provozu. I když spousta dílů se dá sehnat cenově dostupněji než origo BMW, pořád platí: Kupuji opici = musím mít na banány
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.09.2010 12:52, rada
Já jsem měl dvě. Rok výroby 2004, pak 2005. Rok 2004, problémy s elektrikou. Nešlo nastartovat, člověk musel vylézt z auta, zamknout, odemknout, někdy i 10x dokola. Rok 2005 výměna vzuchových měchů díky opotřebení, oprava kolem 60.000. U obou X5 3.0 D skvělý motor. Jinak výhody jako u každého jiného SUV. Pokud to máte jako firemní vůz u větší firmy, která nehledí moc na náklady, pak ano. Já osobně bych se za ty peníze poohlédl po Mercedes ML 350.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.09.2010 13:17, rada
Tak úpně jistej si nejsem, ale zajímaly by mě ty vzduchové měchy u X5. Do teď jsem měl za to že X5 není na vzduchu.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.09.2010 13:43, rada
Tak beru z5. Skutečně jsem narazil na pár X5 na vzduchu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.09.2010 17:19, rada
Dobry den! Vlastnim X5 treti rok zatial jedina zavada za 65000 najetych km Pri 188000 odesla rozvodka oprava v BMW cca 60tis riesil som repasem za 15000 zatial bez problemov Co viem odchadza automat preto sam som dlho hladal manual Rozhodne vsak benzin 3,0 nebrat!!! ten motor je na tak tazke auto slaby a spotreba vysoka Doporucujem naftu 3,0d 250tis je na take auto naozaj malo da sa zohnat ale podla mna v zalostnom stave a urcite nabehane cez 200tis Radsej by som priplatil hladal auto z uplnou servisnou historiou tak aby sedeli najazdene km aj v kluci da sa skontrolovat v BMW a rozhodne model po faceliftu od 2004 3,0d 160kw silnejsi motor 6rychlostna prevodovka Xdrive Jinak zvezenie naozaj top supr vuz doporucuji!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.09.2010 19:44, rada
Boze zase jeden cesky pitomec, sice nema na benzin a servis ALE on ma bmw, no kdo na to ma? Vsak vy vsichni v tech fabkach a oktavkach poznate jak neohrozene ohrozuje X5. Vazena redakce nepodporujte egoisticke vrahy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 06.09.2010 19:57, rada
Uz jsem se zaradoval, ze konecne budu moci prispet svoji troskou do mlyna, nebot jsem 2 X5 vlastnil, obe v dieselu, pred a po-faceliftu. Bohuzel cenova predstava tazetele mne opet vyrazi dech. Nebo snad nekde prodavaji auta takhle lacino? Tedy: X5 prvni generace, pred feceliftem, r.v. 2002, 135kW diesel. S autem najeto 180tis km, bez zavady. V 168tis. meneno lozisko predniho kola, cena v autor. servisu 350EUR, jinak bezna udrzba. Na teren zapomente, na to dany vuz neni, v zime OK, ale diky vaze vozu to zadne zazraky nejsou (oproti Foresteru, kterym jezdim jako zimnim autem nyni). Zazil jsem i hodne neprijemny smyk pri pomalem sjizdeni po neupravene vozovce v Rakousku, se SUbaru jsem nic podobneho ani ve vyssi rychlosti nezazil. Predchozi generace X5 nebyla nynejsi X-Drive technologie, to je treba take vedet, jeji schopnosti ve snehu na horach nebyly zadny zazrak. DO nasich stredoevropskych podminek ale staci, pokud treba netahate v zime kone. Ale nic. Vuz perfektni, velice kvalitne zpracovany, festovny. Pofaceliftova X5 - r.v. 2005, byla vykonnejsi, s nizsi spotrebou, najeto 80 tis, pote zlobilo cidlo otacek a automat diky tomu spatne radil. Oprava v ramci garance, ale i tak nebyla cena nijak zavratna, tusim 1500EUR. Dale jezdila bez problemu az do 148tis.km, kdy sla do sveta. Dokonce i vsechny zarovky mela puvodni, proste naprosta spokojenost. Auta jsou i dle vyrobce delana poctive, naddimenzovane, mechanicke casti a podvozek vydrzi hodne, s elektronikou jsem nikdy problem nemel, ale jiz jsem to zaslechl. Ceny original servisu nejsou nikterak vysoke, umerne financnim moznostem cloveka, co si vuz dane kategorie koupi. Odmeni vas skvelym komfortem jizdy, na to jak je vuz velky muzeme rici i pseudosportovnim zazitkem, pocitejte ale s rocnimi naklady 1000-2000EUR za servis a pripadne opravy. Mluvim o autorizovanem servisu, ceny druhovyroby a neznackovych servisu budou jiste priznivejsi, takze zadna tragedie. S X5 v benzinu jsem mel tu cest na vyzkouseni, 3,0i je slaby a v tomto voze rozezrany, neverte slibum, ze pojedete za 12l. 4,4l je lepsi, ale zere jeste vic, ovsem dynamika je jak ma byt. Auto v peknem stavu za Vami psane penize nekoupite, mozna v CR v bazaru dovoz aus Italien, 2x stoceny tacho, nebourana, ale pro jistotu cela lakovana, aby to bylo hezci. V Nemecku se X5 7-5 let stare s rozumnym najezedem a od serioznich obchodniku porad prodavaji kolem 16-22tis EUR, predstava ze ji sezenete za 10tis je smesna. Zadelate si na problem. A predelat 7 let stary vuz s nekolika stotisici km najezdu na plyn je v pripade X5 odvazny pocin, ktery nehodlam komentovat. Hodne stesti s vyberem a Freude am Fahren vinsuju.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.09.2010 10:27, rada
Suhlasim s nazorom, ze za tie peniaze by som do toho nesiel. Upozornujem, ze druhovyroba u BMW je dost otazna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.09.2010 14:27, rada
Dobrý den pane Malý,četl jsem pár rad a můžu vám poradit,že určitě pár rad souhlasí.To předělání na plyn vám nedoporučí skoro nikdo,protože opravdu za ty peníze nebude mít vůz najeto méně než je již napsáno v předchozích radách.Já vlastním 3l benzín a naopak můžu říci,že bych naftu nechtěl,protože tech 170KW myslím stačí,i když už pokukuji po silnější X6,tak s tímto autem jsem naprosto spokojený.Za 4 roky co ho vlatním jsem najel 80.tis a kromě benzínu,destiček a kotoučů žádný problém.Vřele tedy doporučuji,ale bacha na ty km.Já jsem kupoval 3 leté přímo v BMW a vše bylo jak má být.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.09.2010 10:31, rada
Pokud chcete pořídit X5 za 250 tisíc, připočítejte si dalších 50 na LPG, dalších 100 tisíc na běžnou údržbu během následujícího roku, než tam spravíte ty věci, které budou nejvíc obtěžovat. Zvážil jste, že třeba obutí v tomhle rozměru nestojí zrovna málo? Pokud toto všechno berete v potaz, musíte disponovat částkou alespoň 400-500 tisíc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.09.2010 12:49, rada
RENO je to presne jak pises!!! Uz jen z te otazky musi byt normalnimu cloveku jasno, ze tazatel si bud dela srandu nebo je debil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.09.2010 13:18, rada
Zdravím, mám BMW e39 a namontovanou sequenci LPG - první 1-2 tisíce kilomterů občas auto zdechlo na volnoběh, poté byla v rámci seštelování upravena směs a nyní je to bez problému.Přestavba proběhla letos na stejném motoru R6. Systém ELPIGAZ záruka 2 roky a cena byla 28 tisíc. Prosím tedy pana Reno, aby si necucal tyto nepravdivé informace z prstu. Jde vidět že se ani zhruba ceně nepřiblížil, chápu že někde v praze se to dá za 50 pořídit ale neznamená to že když je někde rohlík za 2,50Kč tak že jinde se nedá koupit za 1Kč. Spotřeba je na benzín 9 na plyn 11. Rozdíl nebo pokles ve výkonu jsem VŮBEC NEPOZNAL!! U X5 bych s touto motorizací počítal vzhledem k stavbě a pohonu vozidla se spotřebou + 2-3litry (pokud to bude manuál) Ještě zde taky nezaznělo že repas automatu je za cenu 25-35 tis nová převodovka pak ještě více, takže bych se vaší myšlenky na manuál držel. Co se týká problému s elektrikou určitě bych si pročetl fórum na bmwklub.cz , protože jak to tak pozoruji tak zde jsou spokojení majitelé bmw x5 a pak nespokojení lidé kteří si bmw x5 nikdy nekoupí, nemají s ní žádné zkušenosti a budou vás zde zahlcovat polopravdami a hospodskými dedukcemi.
Můj tip na spolehlivý provoz. - (pokud bych já osobně chtěl bmw s pohonem 4x4 šel bych do E46 330xi případně bych něco pošetřil na X3 a počkal ješte rok než to trochu klesne, která je obecně povážována za spolehlivější a s postupem času se mi líbí více než předfaceliftová X5 - pohonu na lpg bych se nebál pokud to svěříte k montáži servisu který se výhradně zabývá tímto systémem. S pohonem na LPG bych vozidlo nekoupil, protože je dražší, je předpoklad že mělo větší km proběh něž na benzín a navíc ho neumí každý servis diagnostikovat. Většinou se servis specializuje na 1-2 systémy.
Určitě bych nešel do nafty v naftě to bude jezdit za 10 takže je lepší klidně i 14litrů plynu a navíc spolelivější motor bude s 250 000km 3,0i atmosféra bez turba se 170 kw ( např. cena jedné svíčky je 200kč NGK výměna po 60 000km při provozu na LPG 30 000km) než 3,0d kde vám nebudu ani cenu 1 vstřikovače psát (s cenou je to někde kolem 50 násobku - máte jich tam šest a znám lidi kteří si koupili starší naftu a protože neměli hned po koupi na všech 6 tak mění každý rok jeden vstřik

čest spokojený majitel BMW e39 a člen bmwklub.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.09.2010 13:58, rada
To Vasapasa: ok, tak si odečtěte z těch jmenovaných částek 22 tisíc. Slyšel jste to žuchnutí? To dotyčnému spadl kámen ze srdce, že není na 500 tisících, ale o 22 níž. Btw. nevyhodili Vás z toho čestného klubu BMW, když jste do toho auta narval plyn?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.09.2010 14:49, rada
Souhlasim z Renem jenom debil predela BMW na LPG
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.09.2010 20:29, rada
To snad není možné... Beru, že někdo touží po X5 i když si očividně neuvědomuje opravdu vysoké náklady na servis a běžnou údržbu: brzdy, podvozkové díly, pneu, pravidelná údržba, u tak starého auta určitě přijdou problémy s elektronikou, a jen výměna oleje už není za flašku a nějaké drobné jako u feldy. Pokud bude v automatu tak je problém skoro jistý... Volbu motoru chválím, 3l benzín je úžasný motor ale dát do toho plyn může snad jen absolutní d****t. Nemám nic proti plynu, ale vím jak v těchto špičkových motorech (ne)funguje a co s nima dělá... Vážený pane, zamyslete se ještě jednou a osobně Vám doporučuji si nějakou chvíli počkat, našetřit dalších 100 táců a s chladnou hlavou koupit zachovalejší x5 než za 250 000. Aby to auto bylo v opravdu dobrém stavu je to málo! A hlavně, zapomeňte u X5 na plyn! Pokud chcete čtyřkolku v plynu, kupte si Oktávku 4x4 2.0 a budete spokojený.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.09.2010 23:36, rada
Vážený pane reno svým odhadem jste přestřelil o 22000Kč což je celých 44% z původně předpokládané částky na pořízení LPG systému. Budu-li vycházet z vašeho supr odhadu viz výše že jste se sekl i co se týká pořizovací ceny a oprav v hodnotě 500 000Kč (bez plynu 450tKč) a snížím tuto částku o vašich zmýlených 44% jako u LPG pak mi to vychází na 280tKč ) Vím nedá se to takhle počítat jen když tu kalkulujete s tímto číslem tak si místo 22 tisíc snižte částku o 44% což je procentuelní vyjádření vaší chyby. Tim neříkám co si má nebo nemá pán pořídit. Na tom BMW klubu jste nebyl protože byste nepsal bláboly které píšete mnoho lidí na klubu má v bmw na LPG a ne jen R6 ale i 8 a 12 válcové motory. A je to právě tam velmi často propírané téma. Který jiný motor by se měl předělat na plyn když ne atmosféra bez turba bez kompresoru? Třeba koncernové TSI nebo FSI je podle vás zárukou spolehlivosti? Děkuji vám že zaujímáte tento postoj, díky lidem jako vy platím za litr paliva aktuálně 12,5 Kč a ne jako vy 32,5 Kč.Čím méně lidí bude toto palivo využívat tím více z toho budou ti co jej využívají profitovat. Takže ještě jednou díky. A petrovi doporučím předělat na ten plyn nějaký koncernový auto nejlíp přímovstřikovej motor s kompresorem když do bmw by to dal jen debil. Až si o těch LPG něco nastudujete a ještě líp budete mít praktickou zkušenost pak tomu pánovy raďte. Jinak se obávám že zde objektivní info nesežene, alespoň ne od čtenářů. To že údržba je dražší záležitost je pravda a tady je to otázkou priorit a pokud o to ten člověk stojí tak si projde online katalogy náhradních dílu, onlinepneushop a bude mít představu. Další dotazy je asi lepší vznášet na bmw klubu než tady protože se pak může stát že mu bude odpovídat amatér co má svuj odhad zkreslenej o 44%.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.09.2010 07:10, rada
Vy jste mně /když už si teda musíme vykat/ moc nepochopil. Člověk, který pořídí auto za nejlevnější možnou cenu zároveň pořídí tu nejvybydlenější plečku, svařenou ze tří aut, se sjetýma gumama, s oholenýma brzdovýma deskama i kotoučema. Obvykle stočenou ze 400 na 160. To je důvodem, proč je ta cena tak nízká. Zkrátka budou ho čekat investice,u BMW X5 určitě poměrně značné. Potom už je nějaké LPG už jenom třešnička na dortu. Nemám nic proti LPG, klidně si ho dejte kam chcete, jen mně zaráží, když si chce člověk s omezeným rozpočtem pořídit takové auto - a ještě často na dluh, protože dá dohromady akorát tak 80 tisíc na akontaci. Přijdou opravy a nebude na ně mít, auto bude stát na dvoře a dotyčný bude přemýšlet, jak se ho zbavit. Nedávno jsem viděl na tramvajové zastávce vylepený dobrý inzerát: "přenechám zdarma felicii, r.v. blablablablablabla, zbývá doplatit 26 splátek po 4500 korun"))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.09.2010 12:09, rada
Cena LPG do X5 určitě nestojí 50tis, ale reálně tak 30. Minulý rok mě LPG v novým autě stálo 20tis (4válec). Každopádně LPG do těchto obsahů je vždy dobrý nápad a návratnost je velmi rychlá. Astronomické částky od Rena jsou přitažené za vlasy, pravda bude tak někde mezi. Nicméně provoz X5, pokud neberu v potaz pohonné hmoty, bude něco stát, každý měsíc spolkne servisování nějakou částku. Za těch 250tis bys musel mít velký štěstí na kus i na majitele,který ti dá pravidelně servisovaný auto i se zim. pneu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.09.2010 14:42, rada
Bože, zač nás trestáš??? Cpát plyn do sedm let starý plečky s třemasty tisíci km je čiročirý nesmysl. To, že jezdí na benzín v pohodě, ještě neznamená že bude jezdit v pohodě i na ten plyn, ba právě naopak. Plyn má smysl do nového auta, nebo tak do 50tis.km, eventuelně do strarožitnosti typu páně šetřílka Valnohy e39, kde ještě není tolik čidel. Ale na 90% se i tak jedná o zadělání si na problémy. A chtěl bych vidět vypatlance co dá plyn do V12ky, tomu bych urazil ruce až u samé pr....řiti. Kdo má V12 tak asi na korunu nehledí ale chce si užít, a to s plynem nejde. Tuhle jsem se bavil s jedním čobolem co má stejnou káru jako já, jen V8, ale s plynem to už koupil. A jeho slova: ´´keď to idě na plyn a zošlánem to tak to zní ako rozhrkaný štvorhrnček a nie ako nasratý osmivál´´.
Kvalitní LPG na V6 vyjde na 30000 s odřenejma ušima, spíš na 35, když pominu polský srágory a beru Vialle. Ale taky na 60, když už budu chtít vstřikování kapalného, což je asi jedinej plyn kterej by mi dneska do auta mohl. A i ten bych rozhodně do V6 nedal, když už tak do V8(ale tam už stojí kilo), tam by mi přišlo smysluplný.
Přesně z tohohle typu kupujících pak vycházejí hospodské ´´moudra´´ typu ´´Franto, vole, to bávo je děsná mrdka, to už bych nechtěl ani zadarmo, furt se na tom něco sere...´´ koupí si nejvylítanější krám, jde na krev, ještě si půjčí a potom si chudák auto může nechat o servisu jen zdát. Mít na auto 250 tisíc a muset mít nebo chtít SUV nebo nějakou čtyřkolu tak jdu do novýho Dustera.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 09.09.2010 17:12, rada
jen tak pro zajímavost jsem se podíval na nějaké ceny přestaveb a základní cena u šestiválce s nádrží 40 l byla 34000. Tzn. reálně 40. Samozřejmě se vždycky najde nějaký garážník, co to udělá levněji. Ale to je úplně fuk, protože největší šlupky přijdou s běžným provozem, na který člověk, který užmoulal 2 kila a padesát si půjčil po rodině, mít nebude. Přestavuje na plyn = plánuje najezdit víc = větší náklady na provoz. Tomi, kolik jsi měl vozů v takové cenové relaci? Protože pořizovací cena vozu sice klesla cca na 15%, ale díly ti nikdo za 15% původní ceny neprodá...
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.