0
späť
 

diskuze k tématu: BMW X5: Král velkých SUV za královské peníze

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Utorok 03.03.2015 19:54, RE: ...
Reno napísal:
PetrT napísal:
Pavlik napísal:
PetrT napísal:
Pavlik napísal:
Reno napísal:
Prolezl jsem X5ky u všech dealerů v ČR. Narazil jsem ve zlínském Synotu, na 30d s pěknou výbavou, ceníková 2,2 slevněných na 1,5. Nad tím už bych i uvažoval. Ale 1,3 mi z toho neudělají, ani kdybych se rozkrájel...
Jasně že auto za takovou cenu ti nikdo na 1,3 mil nezlevní. To kamarádovo auto má příplatkovou výbavu jen za nějakých 350 tisíc, tedy ceníková cena byla někde na 1,7 mil. A musím uznat, že i v takové "sociální" výbavě je to hodně dobré auto.
tvl to zní hrozně - sociální výbava jen za 350t... By mě zajímalo jestli vůbec v této třídě prodají nějaké evropské auto v opravdu základní výbavě. Tedy jestli to vůbec jde objednat, myslím realně, ne na papírě.
Tak objednat to určitě lze, ale spíš není zájem ze strany zákazníků. To kamarádovo auto stálo na salonu cca půl roku prý proto, že nemá kožená sedadla....Ono je fakt, že kdo reálně má na auto 1,5 mil a víc, tak asi nějaký statisíc navíc za příplatkovou výbavu moc neřeší.
Mán auto za 1,7mil a věř že příplatky jsem zvažoval dost opatrně. A o slevu jsem taky smlouval, stejně jako u firemních dodávek
Tak to má většina lidí. Skutečně full naložené auto se u nás prakticky neprodává. Ono stačí si představit, že plně naložená A6ka stojí 2,5 i víc. To je příšerné, za tak konfekční křáp.


Netvrdím, že všichni bezmyšlenkovitě kupují plnou výbavu. Myslel jsem to tak, že u prémiových značek se tak nějak počítá, že 30-50% konečné ceny bude tvořit příplatková výbava. Mě třeba u zmiňované X5 fascinuje příplatek za navigaci "professional" cca 60 tisíc - tohle bych považoval za standard i ve vyšší střední třídě. Navíc je ta navigace u moderního BMW prakticky povinná, protože je s ní spojena spousta dalších funkcí a vychytávek...
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 03.03.2015 20:26, RE: ...
Pavlik napísal:
Reno napísal:
PetrT napísal:
Pavlik napísal:
PetrT napísal:
Pavlik napísal:
Reno napísal:
Prolezl jsem X5ky u všech dealerů v ČR. Narazil jsem ve zlínském Synotu, na 30d s pěknou výbavou, ceníková 2,2 slevněných na 1,5. Nad tím už bych i uvažoval. Ale 1,3 mi z toho neudělají, ani kdybych se rozkrájel...
Jasně že auto za takovou cenu ti nikdo na 1,3 mil nezlevní. To kamarádovo auto má příplatkovou výbavu jen za nějakých 350 tisíc, tedy ceníková cena byla někde na 1,7 mil. A musím uznat, že i v takové "sociální" výbavě je to hodně dobré auto.
tvl to zní hrozně - sociální výbava jen za 350t... By mě zajímalo jestli vůbec v této třídě prodají nějaké evropské auto v opravdu základní výbavě. Tedy jestli to vůbec jde objednat, myslím realně, ne na papírě.
Tak objednat to určitě lze, ale spíš není zájem ze strany zákazníků. To kamarádovo auto stálo na salonu cca půl roku prý proto, že nemá kožená sedadla....Ono je fakt, že kdo reálně má na auto 1,5 mil a víc, tak asi nějaký statisíc navíc za příplatkovou výbavu moc neřeší.
Mán auto za 1,7mil a věř že příplatky jsem zvažoval dost opatrně. A o slevu jsem taky smlouval, stejně jako u firemních dodávek
Tak to má většina lidí. Skutečně full naložené auto se u nás prakticky neprodává. Ono stačí si představit, že plně naložená A6ka stojí 2,5 i víc. To je příšerné, za tak konfekční křáp.
Netvrdím, že všichni bezmyšlenkovitě kupují plnou výbavu. Myslel jsem to tak, že u prémiových značek se tak nějak počítá, že 30-50% konečné ceny bude tvořit příplatková výbava. Mě třeba u zmiňované X5 fascinuje příplatek za navigaci "professional" cca 60 tisíc - tohle bych považoval za standard i ve vyšší střední třídě. Navíc je ta navigace u moderního BMW prakticky povinná, protože je s ní spojena spousta dalších funkcí a vychytávek...


u neprémiového vw za navigaci chtějí 68t. ... a má jí prakticky kyždý prodaný multivan + 4500 za usb + 45t za dynaudio... nakonec to bylo ve slevě, ale je to v ceníku.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.