Řeším skoro to samé, ale nevadilo by mi i suv…. Elektro,hybridy a přeturbený 1.5 jsem proste ze svého hledáčku vynechal, protože ne jeden kamarád či známy má už 2 motor v Kodiaku, Fabii nebo scale, protože tomu to proste nesvědčí, 8x startovat na 25 kilometrech. Raději bych zaplatil více za benzin v atmosféře.
Ale jaký?
Dovolím si shrnout postřehy a berze to s takovou lehčí nadsázkou:
Bmw 530/535i f11 na fóru klepou motory
3 je malá.
X5 spolehlivosti taky neoplývá -Servis šílený.
Audi a6 ? Q7? Podle diskuzi taky žádná sláva
Skoda Superb či pašík, Leon ? Asi podobně jako výše zmíněné.
Fordi hnijou už po 4 letech a ecoboostu moc krátký jízdy taky nesvědčí. Focus maly.
Volvo v70/xc70/xc90 se tak zvláštně stalo modlou jako jednickova ovce 66kw - 300t najeto 300t peněz. A 4.4 v8 v XC90 je dost těžký a náprava není nejlevnější. 3.2 je málo kusů a 2.5 Turbo mají už dvakrát kolem zeměkoule.
Toyoty s jsou spolehlivý, ale krása a výkon jim chybí- krom Sequoia/tundra, ale to je zas servis jinde
Hodna skončila accordem 2.4, CR-V má 2.0 155ps a na tak velké auto celkem málo. To samé Mitsubishi Outlander.
Subaru je proste boxer a tam je názor 50/50- jako u všech aut, ale tady fakt nevím.
Hundai suv jsou těžká auta s malým motorem. Kombi zas naturbena. 1.6 atmo je lenoch.
Kia sorento 3.3 v6 je zajímavý kandidát, ale v kombi zas nic moc.
Alfa 159 není ani velká a 1.75 tbi má výkon, ale zas malý obsah vyhnany do nebe.
A dal už skoro nic není, muselo by se přes moře a sáhnout po v6 či v8 ale to už jsou jen suv, pro tazatele nezajímavé. Pro ano , ale lety prověřeny a spolehlivý je 5.7 v8 Hemi od Chrysleru/Dodge/Jeepu a 5.3 v8 vortec od Chevroletu - když se něco pokaka, tak servis bude veselohra.
V6 si sice chválí i tady v CZ, ale mouchy to ma
Teď mi prosím vyvedte z omylu ať vím, co si mám koupit
děkuji