Závist je blbost, lidé vás berou tak, jak se chováte. Naopak, když máte pěkné auto a okolí ví, že jste pro jeho vlastnictví musel něco udělat + umíte se k okolí chovat. Tak lidé rázem taky jakoby ožijou a chovají se k vám s úctou a respektem. Dobré auta se závidí jen darebákům, co k nim přišli jak slepí k houslím nebo se vychloubají (tím vás nikam neřadím, jen říkám své postřehy). S Oktávkou bych se někam styděl přijet a když, tak by mě polovina lidí neposlouchala. A8 je úplně normální auto!!! Ergonomicky máte fajný kokpit, aj je to takové sportovnější, můj pocit A8 = velká Impreza (od V8 nahoru). Nicméně pérování máte pěkně dřevěné, brrr. Zajímavé že v A6 ten 2.5tdi (neplést se starým pětiválcem, to byl jiný motor) nikdo moc nechválí. Nájezd či živostnost těch komponentů je běžná, na to je to stavěné
Se servisem a údržbou máte pravdu, bez toho to nejde. Auto je jak ženská, utneš tok financí, tak je podřážděné. Cena servisu je přiměřená, negativem bych to nehodnotil. Ono rozdíl mezi A8 a A6 není těch 30cm délky, je to celkově jiné auto. A každé zlepšení o 10%, zvýší cenu o 50%. To je tak všude. Proto Auta s velkým A nejsou pro socky, ale pro lidi, kteří věcí o co jde. Nájezdy do garáží, ale pche, Navigator nebo S-klasse v longu je lepší sranda. Jak to pak dělají s Excursionem nebo s Phantomem?
A8 je kapesní sedan pro blondýnky, popř. chapce kterým dojezdila oktávka a chtějí výš, srry za názor. Novej Ghostík je teprve fáro !!! ...jen ta cena
(( Pro mladé pak Panamera, lítá to jak drak, zvuk to má neuvěřitelně sexy, přitom pohodlíčko a důstojnost tam kupodivu fakt je. Pravdu máte ale v tom, že nový model moc pak pohodlěnšjí není jj.