A6 jeste premiovka neni, spis vyssi stredni, dily zas tak hrozny nebudou, a sdili platformu s nejednim modelem od VW - tzn spousta dilu se vyrabi bezne a ve vetsich seriich, a ceny zas tak likvidacni nebudou.. neni to zadnej exot
Na druhou stranu je dulezity jak to hodlas pouzivat. Pokud vylezene nejezdis dalky, tak bych se naftaku vyhnul obloukem, a sel do benzinu - budto 3.2 V6 nebo 4.2 V8.
Pokud nemas vyssi najezd, vyssi spotreba benzinaku podle me neprekona servis naftaku. Ta 4.2 jede pekne, stejne se vetsinou jen line prevaluje mezi 1000-1500 RPM
Bacha trochu na tiptroniky, pokud nemel udrzbu, je to risk. Repas vyjde cca 40k czk bez demontaze/montaze. Mel by plynule a lehce radit, bez bouchani a razu.
Stejne tak kdyz se rozjedes a sundas nohu z plynu, auto musi pekne zpomalovat a prevodovka postupne radit dolu, opet bez narazu.
Zkontroluj, jetli jde tacho nahoru z otackama - tzn prevodovka neprokluzuje. Kdyz vytocis motor treba k 3-4 tisicum, a pak pustis plyn, vyverglovanej tiptronic taky kovove bouchne a je citit raz...