Kylie napísal:
Zde výše zmiňované Audi R8 V10 5.2 FSi
VI. - 7,0 s
V. - 5,4 s
IV. - 4,1 s
Velmi "sympatický" Nissan GT-R Premium Edition
VI. - 7,2 s
V. - 4,9 s
IV. - 3,6 s
Nu (zdaleka, resp. "násobně" NEJDRAŽŠí Lamborghini je v porovnání s konkurenci ... (a ani Audi R8 V10 NENí až tak ... tedy co do jízdních vlastností/ovládání/chování jsme ČETLA mírnou "kritiku" - trochu paradoxně je prý LEPŠí levnější verze s V8, ale byť narozdíl od Murcielaga NENí vyloženě špatné, tak jak Corvetta, tak "vůz na pobřežní bulv...
Californii ti schvaluji - moc pěkný autíčko. Mým favoritem je 911 Turbo a to ve všech generacích - pro mě asi nejlépe dostupné (ikdyž ne hned) 996.
Ted k těm číslům - tyto údaje já sleduji už dávno a znám je (obecně), ale znova chci připomenout - je potřeba na ně nahlížet opatrně, nebo lépe řečeno se znalostí více faktorů.
Nejdřív přidám pro zajímavost taky pár čísel - většinou jde o automaty a hned první faktor - jak je ten automat naprogramovaný? - dá tam v těch 80km/h trojku nebo čtyřku?
MB S500 - V8 5,5l - 3,5s
BMW 740d - F01 - tedy poslední reinkarnace skvělého R6 3,0l , 225kW - 4,2s
MB S450 CDI - V8 4,0l - 4,2s
Porsche Panamera Turbo V8 4,8l - 2,6s!!!
Audi TT RS - R5 2,5l turbo - 3,3s
Nissan 370Z - V6 - 4,0s
Audi TTS - R4 2,0 l turbo - 3,7s
Megane RS R4 2,0 l turbo - 3,4s.....
Ted se vrátím k těm mauálům - řeknu to takhle - není čtyřka jako čtyřka, takže nelze v tomto porovnávat vozy z různých kategorií. Co tím myslím?-ideálním příkladem pro to je zmíněné Lambo. Tam je totiž ta čtyřka velmi douhá - dokáže jet až neuvěřitelných 260 km/h a tím to nekončí - na DVOJKU jede 150 km/h !!! A to mluvím o obyčejném Murcielagu a ne o LP670. Takže Lambo určitě NIKDO nestavěl proto, aby nejrychleji zrychlovalo z 80-120km/h na čtyřku, ale dejte tam dvojku a ....Síla toho vozu je jinde - třeba 0-240 km/h za 20s. Ale v tomto můj favorit 911 turbo jen mírně zaostává - je dostupnější a použitelnější a snažší k uživení - proto já mám už dávno jasno a líbí se mi, že sen se nemění a jméno zůstává a vždy bude pojmem.