0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.04.2010 20:19, RE: pro Pitriska
TOM napísal:
Jo, tak tak jsem to pochopil-ujedete 800km, dostanete 4000 kč - to je těch 5kč/km, o kterých jsem psal. Jen tam není jasné zda-li s DPH nebo bez, ale budu předpokládat,že bez jinak by to už vůbec nevycházelo.
Ted tedy zkusím počítat nahlas a kdyžtak mě opravte. Za každou částkou je jako otazník-jen odhaduji.
Budu vycházet z 10 000 km/měsíc.Palivo tedy říkáte 1,25 kč/km.Propad hodnoty vozu-zde je největší otazník,ale při daném nájezdu bude auto po třech letech zralé na prodej a ten propad vídím ...
Nu, tohle by (OPĚT .-) příspěvek HODNĚ NAD místní .. ,-)
Tak zase "za rok" na přečtenou...
Pěkný den (no raději dnY
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.04.2010 21:55, RE: pro Pitriska
TOM napísal:
Jo, tak tak jsem to pochopil-ujedete 800km, dostanete 4000 kč - to je těch 5kč/km, o kterých jsem psal. Jen tam není jasné zda-li s DPH nebo bez, ale budu předpokládat,že bez jinak by to už vůbec nevycházelo.
Ted tedy zkusím počítat nahlas a kdyžtak mě opravte. Za každou částkou je jako otazník-jen odhaduji.
Budu vycházet z 10 000 km/měsíc.Palivo tedy říkáte 1,25 kč/km.Propad hodnoty vozu-zde je největší otazník,ale při daném nájezdu bude auto po třech letech zralé na prodej a ten propad vídím ...
Tome myslím že vám nebudu oponovat ale můžete být klidný že umím počítat ale ledacos vám v těch výpočtech nehraje jelikož neznáte všechny skutečnost. Mimo jiné třeba auta na pohon LPG jsou osvobozeny od silniční daně, ale je toho mnohém víc co nevíte takže klídek o mně se nebojte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.04.2010 23:32, RE: Přehled elasticity 80 - 120 km/h
Kylie napísal:
Chtěla jsem napsat: ".. v automagazínech se to PŘÍLIŠ NEdělá.."
Tak a teď OPRAVDU "končím/vypínám" (počítač) a
Pěkné Velikonoce ,-)
Jo jako, nazdar Kilye, uzsem vas dloho necetl ze jo. Jsem rad ze jsste spatky jako, kdyby ste mneli cestu kolem Znojma jako tak se ohlaste, ja jsem tady na navsteve u svekrusi ze jo, mohli bychom jako tento, vzdyt vite ze jo, jeste nejsme tak stari a kdyz jsou ti velikonoce, ja bych vas jako tim mym korbacem mohl pekne vytriskat ze jo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 00:34, Milý TOMe!
Stejskal Jarda napísal:
Jo jako, nazdar Kilye, uzsem vas dloho necetl ze jo. Jsem rad ze jsste spatky jako, kdyby ste mneli cestu kolem Znojma jako tak se ohlaste, ja jsem tady na navsteve u svekrusi ze jo, mohli bychom jako tento, vzdyt vite ze jo, jeste nejsme tak stari a kdyz jsou ti velikonoce, ja bych vas jako tim mym korbacem mohl pekne vytriskat ze jo
Už "tušíte" PROČ jsem "na pomoc" (nakonec) povolala Marťana Martina?
Veselé Velikonoce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 07:56, RE: pro Pitriska
Pitrisek napísal:
Tome myslím že vám nebudu oponovat ale můžete být klidný že umím počítat ale ledacos vám v těch výpočtech nehraje jelikož neznáte všechny skutečnost. Mimo jiné třeba auta na pohon LPG jsou osvobozeny od silniční daně, ale je toho mnohém víc co nevíte takže klídek o mně se nebojte.
To mi bylo jasný, že neznám všechny skutečnosti. proto jsem se právě na to ptal a proto jsem taky nakonec z nákladů 50hal odečetl. Neptám se proto, že bych se bál o váš zisk nebo zpochybnoval vaší prognozu zisku, ale zaujala mě ta myšlenka tohoto druhu podnikání-dálkový osobní řidič. Konkurence se bát nemusíte-bydllím 300 km od vás.
Ale už mi asi došlo jak to je - ono když jen třetina jízd bude v okolí Ostravy za těch 15kč nebo i víc než třetina, tak se z toho stává taxikář bez nutnosti používat taxametr navíc s možností rozepsat příjmy na dálkové trasy za nižší ceny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 07:59, RE: Milý TOMe!
Kylie napísal:
Už "tušíte" PROČ jsem "na pomoc" (nakonec) povolala Marťana Martina?
Veselé Velikonoce
Asi možřná tuším, ale neschvaluju. Taky můžeš být Martan Martin co si tu schválně s lidmi hraje-a to by mi dost vadilo. Jinak přece nemůže být takový problém se maličko změnit a daným problémům se vyhnout.
A dneska pozor na koledníky....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 10:39, RE: pro Pitriska
TOM napísal:
To mi bylo jasný, že neznám všechny skutečnosti. proto jsem se právě na to ptal a proto jsem taky nakonec z nákladů 50hal odečetl. Neptám se proto, že bych se bál o váš zisk nebo zpochybnoval vaší prognozu zisku, ale zaujala mě ta myšlenka tohoto druhu podnikání-dálkový osobní řidič. Konkurence se bát nemusíte-bydllím 300 km od vás.
Ale už mi asi došlo jak to je - ono když jen třetina jízd bude v okolí Ostravy za těch 15kč nebo i víc než třetina, tak se z toho stává taxikář bez nutnosti používat...
No koukám že když se nad tím zamyslíte začínáte se posouvat správným směrem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 11:26, RE: Milý TOMe!
TOM napísal:
Asi možřná tuším, ale neschvaluju. Taky můžeš být Martan Martin co si tu schválně s lidmi hraje-a to by mi dost vadilo. Jinak přece nemůže být takový problém se maličko změnit a daným problémům se vyhnout.
A dneska pozor na koledníky....
Nu, zkuste si spočítat KOLIK podobných "oslovení" jsem dostala (to NEbudou desítky, a popravdě občas MNOHEM horší než tahle..), než jsem (po mnoha měsících!) Marťana "použila" (nebo si zkuste představit že se to děje VÁM, že napíšete něco/cokoliv "o autech" a - tak jako v úvodu TÉTO diskuze - následují 3, 4 "pozdravy" takovéto "úrovně" ... a popravdě zrovna TENTO je víceméně BEZproblémový, bývají(-ly) MNOHEM horší
Ale raději k AUTÍčkům! Na téma elasticita ještě jednu "zajímavost" - vůz co mne poslední dobou asi NEJvíce zaujal, Ferrari California (80-120 km/h)
VII. - 8,5 s
VI. - 6,6 s
V. - 4,9 s
IV. - 3,7 s (na relativně "malý" motor a "pohodově" laděné auto - dle mne - VYNIKAJÍCÍ
Fantastická Corvette ZR1
VI. - 6,9 s
V. - 5,1 s
IV. - 3,6 s
a teď naopak docela VELKÉ ZKLAMÁNí (skoro "propadák"), vůz DRAŽŠí než ono Ferrari a Corvette DOHROMADY - Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV
VI. - 7,1 s
V. - 6,0 s
IV. - 4,8 s
(no C5 3.0 HDi sice "o fous" ujede ale jinak spíše ,-(
Pěkný den (a děkuji za přání ohledně koledníků, ale můj Buřtík je naštěstí ... a ví že já na tyhle věc/zvyky moc NEjsem/přiznávám že to NEmám (vůbec) ráda)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 13:31, ... ještě TROCHU elasticity (flexibility)
Kylie napísal:
Nu, zkuste si spočítat KOLIK podobných "oslovení" jsem dostala (to NEbudou desítky, a popravdě občas MNOHEM horší než tahle..), než jsem (po mnoha měsících!) Marťana "použila" (nebo si zkuste představit že se to děje VÁM, že napíšete něco/cokoliv "o autech" a - tak jako v úvodu TÉTO diskuze - následují 3, 4 "pozdravy" takovéto "úrovně" ... a popravdě zrovna TENTO je víceméně BEZproblémový, bývají(-ly) MNOHEM horší
Ale raději k AUTÍčkům! Na téma elasticita ještě jednu "zajímavost" - vůz co mne po...
Zde výše zmiňované Audi R8 V10 5.2 FSi
VI. - 7,0 s
V. - 5,4 s
IV. - 4,1 s
Velmi "sympatický" Nissan GT-R Premium Edition
VI. - 7,2 s
V. - 4,9 s
IV. - 3,6 s
Nu (zdaleka, resp. "násobně" NEJDRAŽŠí Lamborghini je v porovnání s konkurenci ... (a ani Audi R8 V10 NENí až tak ... tedy co do jízdních vlastností/ovládání/chování jsme ČETLA mírnou "kritiku" - trochu paradoxně je prý LEPŠí levnější verze s V8, ale byť narozdíl od Murcielaga NENí vyloženě špatné, tak jak Corvetta, tak "vůz na pobřežní bulváry" California, tak levný Nissan ....
Pěkný den (Lambo NEchci, mým "favoritem" je CALIFORNIA ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 19:45, RE: ... ještě TROCHU elasticity (flexibility)
Kylie napísal:
Zde výše zmiňované Audi R8 V10 5.2 FSi
VI. - 7,0 s
V. - 5,4 s
IV. - 4,1 s
Velmi "sympatický" Nissan GT-R Premium Edition
VI. - 7,2 s
V. - 4,9 s
IV. - 3,6 s
Nu (zdaleka, resp. "násobně" NEJDRAŽŠí Lamborghini je v porovnání s konkurenci ... (a ani Audi R8 V10 NENí až tak ... tedy co do jízdních vlastností/ovládání/chování jsme ČETLA mírnou "kritiku" - trochu paradoxně je prý LEPŠí levnější verze s V8, ale byť narozdíl od Murcielaga NENí vyloženě špatné, tak jak Corvetta, tak "vůz na pobřežní bulv...
Californii ti schvaluji - moc pěkný autíčko. Mým favoritem je 911 Turbo a to ve všech generacích - pro mě asi nejlépe dostupné (ikdyž ne hned) 996.
Ted k těm číslům - tyto údaje já sleduji už dávno a znám je (obecně), ale znova chci připomenout - je potřeba na ně nahlížet opatrně, nebo lépe řečeno se znalostí více faktorů.
Nejdřív přidám pro zajímavost taky pár čísel - většinou jde o automaty a hned první faktor - jak je ten automat naprogramovaný? - dá tam v těch 80km/h trojku nebo čtyřku?
MB S500 - V8 5,5l - 3,5s
BMW 740d - F01 - tedy poslední reinkarnace skvělého R6 3,0l , 225kW - 4,2s
MB S450 CDI - V8 4,0l - 4,2s
Porsche Panamera Turbo V8 4,8l - 2,6s!!!
Audi TT RS - R5 2,5l turbo - 3,3s
Nissan 370Z - V6 - 4,0s
Audi TTS - R4 2,0 l turbo - 3,7s
Megane RS R4 2,0 l turbo - 3,4s.....
Ted se vrátím k těm mauálům - řeknu to takhle - není čtyřka jako čtyřka, takže nelze v tomto porovnávat vozy z různých kategorií. Co tím myslím?-ideálním příkladem pro to je zmíněné Lambo. Tam je totiž ta čtyřka velmi douhá - dokáže jet až neuvěřitelných 260 km/h a tím to nekončí - na DVOJKU jede 150 km/h !!! A to mluvím o obyčejném Murcielagu a ne o LP670. Takže Lambo určitě NIKDO nestavěl proto, aby nejrychleji zrychlovalo z 80-120km/h na čtyřku, ale dejte tam dvojku a ....Síla toho vozu je jinde - třeba 0-240 km/h za 20s. Ale v tomto můj favorit 911 turbo jen mírně zaostává - je dostupnější a použitelnější a snažší k uživení - proto já mám už dávno jasno a líbí se mi, že sen se nemění a jméno zůstává a vždy bude pojmem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.04.2010 21:20, RE: ... ještě TROCHU elasticity (flexibility)
TOM napísal:
Californii ti schvaluji - moc pěkný autíčko. Mým favoritem je 911 Turbo a to ve všech generacích - pro mě asi nejlépe dostupné (ikdyž ne hned) 996.
Ted k těm číslům - tyto údaje já sleduji už dávno a znám je (obecně), ale znova chci připomenout - je potřeba na ně nahlížet opatrně, nebo lépe řečeno se znalostí více faktorů.
Nejdřív přidám pro zajímavost taky pár čísel - většinou jde o automaty a hned první faktor - jak je ten automat naprogramovaný? - dá tam v těch 80km/h trojku nebo čtyřku?
MB ...
911ku vám schvaluji - MOC pěkné autíčko
Tedy pro mne je takové moc "tvrdé" (myslím spíš na ovládání/řízení) - PROTO se mi tak líbí California - ale to VŮBEC NEberte jako kritiku vozu, to je JEN a POUZE pro MNE (jinak "teoreticky" se mi MOC líbí ... no trošičku "stín" na něj vrhá, že automobilku pohltil p. Piech - pro mne pravý Antikrist automobilismu, ale snad automobilka ještě pár let vydrží bez jeho "ďábelského" vlivu
S tím "nastavením" převodovky/zpřevodováním (jedno za u automatu či manuálu) máte PRAVDU, bohužel běžné automagazíny se tomu téměř VŮBEC NEvěnují (no popisovat velikost zavazadelníku a materiály palubní desky je asi.. ,-)
PS: VY byste měl psát do automagazínů!
Pěkný den (a zase "za rok" .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.04.2010 14:04, RE: pro Pitriska
Pitrisek napísal:
No koukám že když se nad tím zamyslíte začínáte se posouvat správným směrem.
Takže koukám, že nejlépe jsem počítal asi já po hospodě :) Jinak ceny aut - např. kámoš taxikář kupuje od VW importu našlapaný Passaty 2.0 TDI-CR za 429.000.- což je skutečně na zapálení fabie nebo octavie :)....Za kolik by jste mi sehnal mondeo??? nový, stačí trend a 1.8 TDCi...
reagovať
  1 ... 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.