0
späť
 

diskuze k tématu: Kombík do 300.000

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
azerty
počet príspevkov63
dátum registrácie23.06.2016
Piatok 09.12.2016 10:16, 300 000
Bohužel od doby co jsem sledoval ceny, se všechno zvedlo, kromě mého platu Teďka jsem viděl akci na Cee'd benzín za 301 tis., brzo budou výprodeje na i30, tak se taky dají čekat slevy, ale nevím jestli to na naftu vyjde...Když končila předchozí generace Peugeot 308, tak měli akci nafta ze cenu benzínu...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 09.12.2016 11:39, RE: Re:
Zdeny60 napísal:
Tommm napísal:
Petr S napísal:
Jura1 napísal:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?
Vzhledem k těm požadavkům. Pokud by nevadila spotřeba 6,5L v benzínu, pak bych zvážil i nižší střední třídu. Např. Auris kombi 1.6 97 kW. Nový slušně vybavený se dá koupit za 410 tis. Ojetina za 300 tisíc by mohla být v dobrém stavu, např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/auris/17079576?goFrom=list tento kus má dost dobrou výbavu.
60k km v nizsi stredni tride. Vy ste teda prejici osoba ... kdyz si ma zlamat zada v aute, tak at si je lame aspon trosku pohodlne ne? To je jaky kdyby ste chtel, aby si na to koupil octavii.V tom jezdej vsichni chudaci obchodaci, protoze musej. Rozhodne ne k vuli tomu, ze by to bylo dobry.Clovek, kterej si za praci najezdi tolik km a neni poskok prodeje pro firmu, si na to koupi stredni tridu a vys.
Pokud si na to ovšem vydělá.Mohu li se vyjádřit k motoru 1,6TDI a 66kW: tento motor máme ve 2 služebních oktávicíh. jezdím s nimi celkem často, zejména jistou trasu přes Mohlenici, HK, PHA do Štětí. tedy 300+300km. Motor je na cestování zcela v pohodě, výkonu má akorát, ani ne moc, ani ne málo. Na dálnici jede v klidu tachometrových 150-160 bez problémů, jel by více, ale nedráždím policajty, řidičák potřebuji. Spotřeba na této trati je pravidelně 5,8-6,2, jestli mjedu sám nebo ve dvou. Auto je ve vyšší rychlosti hlučnější, ale o nic víc, než kterýkoliv dýzl stejné třídy. Podovzek je velmi slušný, pokud se mám vyjádřit k tlumení. Říézení je u aut této kategorie nepodstatné, ale i tak v OIII patří zatím k tomu lepšímu, co jsem měl možnost řídit. Bez vazby úplně není, ale to cesťáci obvykl neřeší. Sedačky jous horší prti OII, což je paradox. S II se mi jezdíé líp právě kvůli sedačce. Ovšem kdo jezdil kdysi dávno (L.P. 1995) 60-70 tisc ročně v Pežotu 306TD, tak bude nad Oktávkou slintat blahem.Rozhodně bych se jí nebál a šel ji zkusit, motor je opravdu to poslední, co by ti mělo vadit. POkud chceš ale trhat asfalt nebo být všude první, musíš volit jinde (například olítané e60 s 3,0D Kecy o tom, že 30 litrů ročně nejsou peníze, neposlochej. Jsou to peníze - napříkald jedna dovolená zadara. Řešit to budeš a kod tvrdí, že mu to je jedno, lže.


to teda čumím Zdeny. Jen mi není jasné, jestli je oktávka v pohodě, protože je v pohodě, nebo jen proto, že s ní jezdíš ty:)
Já teď sedlám náhradní vozidlo Focuse 1.5 TDCI a nestačím se divit, co to je za šrot. Jel jsem s tím mírně svižněji /víc než 180 to stejně nedá/ takže dejme tomu 160 tacho což je okolo 150. Z dálnice jsem sjížděl se spotřebou 7 litrů! 300koňový benzín od BMW to umí za osm:) a to jsou pasáže, kde se letí přes 200... podvozek úplná houba, viklá se na všechny strany, v přímém směru na dobré cestě umí být tedy pohodlný, to ano, ale jakákoliv změna směru ho rozkolísá na všechny strany... připojuju se za Slatinou směrem na Olomouc, je tam před Rohlenkou takový nájezd do kopečka, s bavorákem tam klidně jedu 160-170 a nic se neděje, s Focusem ve 130 obrovské pískání gum a auto se začalo po tečně poroučet směrem na svodidla... Předchozí Focus měl tedy daleko suverénnější chování i podvozek...
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 09.12.2016 13:16, RE: Re:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Tommm napísal:
Petr S napísal:
Jura1 napísal:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?
Vzhledem k těm požadavkům. Pokud by nevadila spotřeba 6,5L v benzínu, pak bych zvážil i nižší střední třídu. Např. Auris kombi 1.6 97 kW. Nový slušně vybavený se dá koupit za 410 tis. Ojetina za 300 tisíc by mohla být v dobrém stavu, např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/auris/17079576?goFrom=list tento kus má dost dobrou výbavu.
60k km v nizsi stredni tride. Vy ste teda prejici osoba ... kdyz si ma zlamat zada v aute, tak at si je lame aspon trosku pohodlne ne? To je jaky kdyby ste chtel, aby si na to koupil octavii.V tom jezdej vsichni chudaci obchodaci, protoze musej. Rozhodne ne k vuli tomu, ze by to bylo dobry.Clovek, kterej si za praci najezdi tolik km a neni poskok prodeje pro firmu, si na to koupi stredni tridu a vys.
Pokud si na to ovšem vydělá.Mohu li se vyjádřit k motoru 1,6TDI a 66kW: tento motor máme ve 2 služebních oktávicíh. jezdím s nimi celkem často, zejména jistou trasu přes Mohlenici, HK, PHA do Štětí. tedy 300+300km. Motor je na cestování zcela v pohodě, výkonu má akorát, ani ne moc, ani ne málo. Na dálnici jede v klidu tachometrových 150-160 bez problémů, jel by více, ale nedráždím policajty, řidičák potřebuji. Spotřeba na této trati je pravidelně 5,8-6,2, jestli mjedu sám nebo ve dvou. Auto je ve vyšší rychlosti hlučnější, ale o nic víc, než kterýkoliv dýzl stejné třídy. Podovzek je velmi slušný, pokud se mám vyjádřit k tlumení. Říézení je u aut této kategorie nepodstatné, ale i tak v OIII patří zatím k tomu lepšímu, co jsem měl možnost řídit. Bez vazby úplně není, ale to cesťáci obvykl neřeší. Sedačky jous horší prti OII, což je paradox. S II se mi jezdíé líp právě kvůli sedačce. Ovšem kdo jezdil kdysi dávno (L.P. 1995) 60-70 tisc ročně v Pežotu 306TD, tak bude nad Oktávkou slintat blahem.Rozhodně bych se jí nebál a šel ji zkusit, motor je opravdu to poslední, co by ti mělo vadit. POkud chceš ale trhat asfalt nebo být všude první, musíš volit jinde (například olítané e60 s 3,0D Kecy o tom, že 30 litrů ročně nejsou peníze, neposlochej. Jsou to peníze - napříkald jedna dovolená zadara. Řešit to budeš a kod tvrdí, že mu to je jedno, lže.
to teda čumím Zdeny. Jen mi není jasné, jestli je oktávka v pohodě, protože je v pohodě, nebo jen proto, že s ní jezdíš ty:)Já teď sedlám náhradní vozidlo Focuse 1.5 TDCI a nestačím se divit, co to je za šrot. Jel jsem s tím mírně svižněji /víc než 180 to stejně nedá/ takže dejme tomu 160 tacho což je okolo 150. Z dálnice jsem sjížděl se spotřebou 7 litrů! 300koňový benzín od BMW to umí za osm:) a to jsou pasáže, kde se letí přes 200... podvozek úplná houba, viklá se na všechny strany, v přímém směru na dobré cestě umí být tedy pohodlný, to ano, ale jakákoliv změna směru ho rozkolísá na všechny strany... připojuju se za Slatinou směrem na Olomouc, je tam před Rohlenkou takový nájezd do kopečka, s bavorákem tam klidně jedu 160-170 a nic se neděje, s Focusem ve 130 obrovské pískání gum a auto se začalo po tečně poroučet směrem na svodidla... Předchozí Focus měl tedy daleko suverénnější chování i podvozek...


Tady není co k čumění. Za danou cenu a konfiguraci je to normální auto s běžnými +/- Já jen vyvracím tezi někoho o tom, jak je 1,6 mizerný motor. Ano, v porovnání například s H6 je mizerný. Ale v kontextu naftových 1,6CR je normální a neomezuje použití auta.
Jinak Reno, tak jak já tobě někdy ukážu tu moji spotřebu s V6 3,7, tak si rád nechám ukázat tu tvoji 8/100 při 200km/h. ROFL. Takhle od plic jsem se už dlouho nezařehtal
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 09.12.2016 16:20, RE: Re:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Tommm napísal:
Petr S napísal:
Jura1 napísal:
Ročně najedu okolo 60.000km, takže kdyby to byl nějaký benzín se spotřebou do 6 litrů, tak by to bylo fajn. Mé priority seřazené od těch nejdůležitějších po ty nejméně důležité jsou: 1. servisní náklady2. spotřeba3. prostor (kombi)4. výkon (aby se to neloudalo a byl chod motoru co nejvíce kultivovaný)5. vzhledJinak mi je jasné, že právě u ojetých nafťáků už nastupuje spousta opotřebení (vstřiky, DPF, čerpadla...). Moc se ve spolehlivosti aut nevyznám, a s nějakým slušným benzínovým motorem, co by měl spotřebu do 6 litrů, taky žádné zkušenosti nemám. Zatím jsem vlastnil jen jeden benzín a to byl seat cordoba (ta mrcha mě nikdy nikde nenechala a startovala jako královna :D), ale už je to přece nějaký ten čas zpátky, takže u benzínů netuším, jak to je dnes s novějšími vozy... A co třeba trojková oktávka, ale s motorem 1.6tdi 77kw, je to podobné tomu motoru 66kw?
Vzhledem k těm požadavkům. Pokud by nevadila spotřeba 6,5L v benzínu, pak bych zvážil i nižší střední třídu. Např. Auris kombi 1.6 97 kW. Nový slušně vybavený se dá koupit za 410 tis. Ojetina za 300 tisíc by mohla být v dobrém stavu, např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/auris/17079576?goFrom=list tento kus má dost dobrou výbavu.
60k km v nizsi stredni tride. Vy ste teda prejici osoba ... kdyz si ma zlamat zada v aute, tak at si je lame aspon trosku pohodlne ne? To je jaky kdyby ste chtel, aby si na to koupil octavii.V tom jezdej vsichni chudaci obchodaci, protoze musej. Rozhodne ne k vuli tomu, ze by to bylo dobry.Clovek, kterej si za praci najezdi tolik km a neni poskok prodeje pro firmu, si na to koupi stredni tridu a vys.
Pokud si na to ovšem vydělá.Mohu li se vyjádřit k motoru 1,6TDI a 66kW: tento motor máme ve 2 služebních oktávicíh. jezdím s nimi celkem často, zejména jistou trasu přes Mohlenici, HK, PHA do Štětí. tedy 300+300km. Motor je na cestování zcela v pohodě, výkonu má akorát, ani ne moc, ani ne málo. Na dálnici jede v klidu tachometrových 150-160 bez problémů, jel by více, ale nedráždím policajty, řidičák potřebuji. Spotřeba na této trati je pravidelně 5,8-6,2, jestli mjedu sám nebo ve dvou. Auto je ve vyšší rychlosti hlučnější, ale o nic víc, než kterýkoliv dýzl stejné třídy. Podovzek je velmi slušný, pokud se mám vyjádřit k tlumení. Říézení je u aut této kategorie nepodstatné, ale i tak v OIII patří zatím k tomu lepšímu, co jsem měl možnost řídit. Bez vazby úplně není, ale to cesťáci obvykl neřeší. Sedačky jous horší prti OII, což je paradox. S II se mi jezdíé líp právě kvůli sedačce. Ovšem kdo jezdil kdysi dávno (L.P. 1995) 60-70 tisc ročně v Pežotu 306TD, tak bude nad Oktávkou slintat blahem.Rozhodně bych se jí nebál a šel ji zkusit, motor je opravdu to poslední, co by ti mělo vadit. POkud chceš ale trhat asfalt nebo být všude první, musíš volit jinde (například olítané e60 s 3,0D Kecy o tom, že 30 litrů ročně nejsou peníze, neposlochej. Jsou to peníze - napříkald jedna dovolená zadara. Řešit to budeš a kod tvrdí, že mu to je jedno, lže.
to teda čumím Zdeny. Jen mi není jasné, jestli je oktávka v pohodě, protože je v pohodě, nebo jen proto, že s ní jezdíš ty:)Já teď sedlám náhradní vozidlo Focuse 1.5 TDCI a nestačím se divit, co to je za šrot. Jel jsem s tím mírně svižněji /víc než 180 to stejně nedá/ takže dejme tomu 160 tacho což je okolo 150. Z dálnice jsem sjížděl se spotřebou 7 litrů! 300koňový benzín od BMW to umí za osm:) a to jsou pasáže, kde se letí přes 200... podvozek úplná houba, viklá se na všechny strany, v přímém směru na dobré cestě umí být tedy pohodlný, to ano, ale jakákoliv změna směru ho rozkolísá na všechny strany... připojuju se za Slatinou směrem na Olomouc, je tam před Rohlenkou takový nájezd do kopečka, s bavorákem tam klidně jedu 160-170 a nic se neděje, s Focusem ve 130 obrovské pískání gum a auto se začalo po tečně poroučet směrem na svodidla... Předchozí Focus měl tedy daleko suverénnější chování i podvozek...
Tady není co k čumění. Za danou cenu a konfiguraci je to normální auto s běžnými +/- Já jen vyvracím tezi někoho o tom, jak je 1,6 mizerný motor. Ano, v porovnání například s H6 je mizerný. Ale v kontextu naftových 1,6CR je normální a neomezuje použití auta. Jinak Reno, tak jak já tobě někdy ukážu tu moji spotřebu s V6 3,7, tak si rád nechám ukázat tu tvoji 8/100 při 200km/h. ROFL. Takhle od plic jsem se už dlouho nezařehtal


ano, v určitých pasážích se jede 250, na tříproudovce u Lipníku... ale mezi Olomoucí a Vyškovem kde se často měří tam zase předpisově okolo 130, takže v průměru to udělá pořád do 9 litrů...
jinak ten Focus má nějaký systém na vyhodnocování eko-jízdy řidiče, za rychlost u mně nula bodů, za řazení dvě hvězdičky z pěti /odmítám řadit v 1500 otáčkách, byť u dieselu/, za předvídání plný počet - což asi koresponduje s tím, že nikdy nebrzdím brzdou, jen výjimečně...

reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Piatok 09.12.2016 20:32, RE: Re:
Reno napísal:
300koňový benzín od BMW to umí za osm:) a to jsou pasáže, kde se letí přes 200...
...v určitých pasážích se jede 250...


Já s 300 koňovým autě teda při 200, místama přes 250 jezdim teda výrazně více než za 8. Dalo by se říct, že kolem 13l/100km.
Neuraž se Reno, ale tak mě napadá, jestlis vůbec někdy takovým autem jel.. Protože podle úrovně tvých příspěvků bych tě osobně tipovat na 18-letýho frajera (kterrý by potřeboval ještě trochu dospět) s bavorákem, který má 300koní, jezdí pod plnym plynem za 8. A ty bavoráky má minimálně tři. A všechny na plakátu na zdi.
btw. jestli jezdíš po Čechách někde 250, tak doufám, že tě nikde nepotkám..
reagovať
Schumi/nick
počet príspevkov50
dátum registrácie08.08.2014
Piatok 09.12.2016 21:15, kombi
Zdravim vespolek,tak to tady vsechno ctu a trochu se vlozim,kdysi uz jsem to tu zminoval,zkratka,jezdil jsem,krom jinych,535i,ted mam S6,mozna to neumim,ale pod 9l se zkratka nedostanu ani omylem.A 200 a vic jen v Nemecku na me trase na Mnichov,kdyz to lze.To jen na okraj......
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 09.12.2016 23:16, RE: Re:
Zvirak napísal:
Reno napísal:
300koňový benzín od BMW to umí za osm:) a to jsou pasáže, kde se letí přes 200... ...v určitých pasážích se jede 250...
Já s 300 koňovým autě teda při 200, místama přes 250 jezdim teda výrazně více než za 8. Dalo by se říct, že kolem 13l/100km. Neuraž se Reno, ale tak mě napadá, jestlis vůbec někdy takovým autem jel.. Protože podle úrovně tvých příspěvků bych tě osobně tipovat na 18-letýho frajera (kterrý by potřeboval ještě trochu dospět) s bavorákem, který má 300koní, jezdí pod plnym plynem za 8. A ty bavoráky má minimálně tři. A všechny na plakátu na zdi.btw. jestli jezdíš po Čechách někde 250, tak doufám, že tě nikde nepotkám..


Od Lipníka směrem na Ostravu je úsek, kde jsou tři pruhy, cesta nová, némlich to samý, co vidíš v Německu, tam se prostě dá jet v pohodě 250, za tím si stojím. Jestli se to má nebo nemá je věc druhá, když mně chytí, zaplatím za to. Kdo tam někdy jel, musí mi dát za pravdu, že tam se prostě dá.
Poslední auta s benzínovým motorem:
BMW 650i 4.8 - tady se prostě jezdilo za 13-13.5 - velké auto, osmivál, ale odpustil jsem mu to.
F30 335i - jedna z prvních, koukal jsem, že se stejným stylem jsem dokázal jezdit za 9.5
aktuálně F30 330i dvoulitr s turbem, o litr níž, dlouhodobá od počátku nenulovaná 8.5, po úpravě
pravděpodobně ještě poklesla.
To, že se někdy jede přes 200 neznamená, že většina času je okolo 130-150 km/h. Teď jsem jel s kolegou, který takový auta běžně neřídí, chtěl si to užít, vymazal jsem průběžnou spotřebu, nějaký kombinovaný úsek s tím, že si jízdu užíval - opět pod 9 litrů.
Na 55 nádrž najedu 600-700 km, podle toho, kolik je městského provozu. BMW prostě motory umí.
P.S. bavoráky mám fakt tři:)

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 09.12.2016 23:31, asdf adasdf asf
a opět oblíbený spritmonitor.de
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/37-3er.html?constyear_s=2012
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 10.12.2016 00:25, RE: kombi
Schumi/nick napísal:
Zdravim vespolek,tak to tady vsechno ctu a trochu se vlozim,kdysi uz jsem to tu zminoval,zkratka,jezdil jsem,krom jinych,535i,ted mam S6,mozna to neumim,ale pod 9l se zkratka nedostanu ani omylem.A 200 a vic jen v Nemecku na me trase na Mnichov,kdyz to lze.To jen na okraj......


A co tě na tom udivuje? pětka nebo S6 jsou auta o řekněme 200-300 kg těžší, Audi navíc čtyřkolka...
Nikdo netvrdí, že to při 250 žere osum:) Osmiválec v 650i byl super, ale dneska už bych ho asi přestavěl na plyn, už bych si těžko zvykal živit auto, co si vezme 13 na denní ježdění...

reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 10.12.2016 07:12, Ach jo...
Asi všichni ostatní mají smůlu a jejich auta jsou prostě rozbitá. reno, nehoupeš nás tak trochu? Něco ej asi blbě.
Nyní jsem pobýval v Bělorusku a do práce nás vozil klučina s 530D s AT. Sice se jelo po okreskách (ale absolutně rovných a prázdných) a kousek po Gomelu (městečko cca velikosti Brna, vesnička) a spotřeba nebyla nikdy pod 7/100 NAFTY!!! A ty s benzínem to umíš při 200 pod 9/100. Je čas svá auta zahodit a houfně koupit BMW: Těm se totiž benzín v nádrži dokonce tvoří. A už nelži!

Věřím, že najedeš na rychlost, vynuluješ PC a možná na některém úseku mírně z kopce to s R6 za těch 9-10 dáš. Ale spíše tomu nevěřím, měl jsem pár aut a vím, co V6, H6 či R6 dokáží...Vím, co dokáže obyčejná 2,3 v MPS...Blbá 1,8T v koncernu. Dobrý, pobavils a už toho radši nech.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 10.12.2016 08:51, Uzhng vztgh zrhtzz
1. Uvadim spotrebu vyssi nez je tabulkova u mojeho auta. O 2 litry minimalne. Ty naopak uvadis notoricky spotrebu o dva az tri litry nizsi.
2. Technologicky pokrok. Modernejsi auta min zerou. Ta 530D E60 je sedm let stare auto.
3. Spritmonitor - realne zkusenosti realnych lidi. Moje nevybocuje nikterak, a je to nemecka stranka, v Nemecku se jezdit rychleji smi a jezdi.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Sobota 10.12.2016 09:15, .
opět dosti naivní..
já mam v techničáku taky spotřebu mimo obec 6,1 l/100km (1750kg). Motor má řežim ecopower při jízdě ustálenou rychlostí atd.. A lze toho dosáhnout.
Ale fyzikální zákony platí pro všechny stejně, i pro tebe a světe div se i pro tvoje bmw.
Když dostáváš z motoru koně, musíš jim příslušný ekvivalent energie dodat => benzin.
Říká se tomu zákon o zachování energie. Prostě ty koně musíš nakrmit.
Nevím nic o tom, že by motory bmw měli výrazně lepší účinnost než ostatní automobilky..
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 10.12.2016 10:21, RE: .
Zvirak napísal:
opět dosti naivní..já mam v techničáku taky spotřebu mimo obec 6,1 l/100km (1750kg). Motor má řežim ecopower při jízdě ustálenou rychlostí atd.. A lze toho dosáhnout.Ale fyzikální zákony platí pro všechny stejně, i pro tebe a světe div se i pro tvoje bmw. Když dostáváš z motoru koně, musíš jim příslušný ekvivalent energie dodat => benzin. Říká se tomu zákon o zachování energie. Prostě ty koně musíš nakrmit.Nevím nic o tom, že by motory bmw měli výrazně lepší účinnost než ostatní automobilky..


Já jsem při jízdě mimo obec s dodržováním rychlostí pod šest. 50/90 furt dokola a není to problém. Jízdní styl už dlouho neměním, jak píšu, šestka s osmiválcem /cca 1700 kg/ nešla pod 12-13 litrů, trojka s menším výkonem musí hýbat menší hmotností a tak spotřeba nejde přes 9 litrů, s šestiválcem to bylo do deseti. Downsizing kupodivu nějak funguje, s manželčinou 2.5 R6 v Z4 jsem se zase nedostal pod devět jinak než na dálku.
Na tom spritmonitoru si snad ti lidi nevymýšlejí...
S jakým 300hp autem jezdíš? Počítám že s podstatně těžším...
aha už to vidím, plus 250 kg...

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 10.12.2016 10:26, sf sdf asd asdf a
Přečti si nějaké testy nové 340i. Ve srovnání s atmosférickou 330i to auto jede jako raketa a přitom je spotřeba stejná nebo o litr i dva nižší...
tady od Jandy, největšího obdivovatele atmosférických starých BMW
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-bmw-335i-f30-na-vrcholu-moznosti/?3
Tento motor není žíznivý ani v jiných režimech - hodně rychlé přesuny zvládne kolem 16 litrů, svižné bezstarostné ježdění cca za 10 a když budete chtít, můžete s ním dlouhodobě jezdit se spotřebou kolem 6 litrů a ani se moc nemusíte snažit. Za sedm se pak zvládnete trvale pohybovat i „nezákonnými” rychlostmi.

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 10.12.2016 19:43, ještě taková drobnost.
Já bych nerad, aby to vyznělo tak, že machruju. Zdeny tady může napsat, že jezdí se Subaru a zvládne takovou a takovou spotřebu. David napíše pátou slohovku na téma jeho Ford Mondeo a nikdo to neřeší. Já s tím autem prostě teď jezdím a chová se tak a tak. Zkus se oprostit od toho, jaká je to značka, potom od toho, že jezdím občas rychleji, protože povolenou rychlost u nás překračuje prakticky každý a pořád. Statisticky nijak nevybočuju z řady, což ukazuje spritmonitor. To třeba Zdenda je hluboko pod čísly z jejích statistik. A mně osočuje z lhaní a vymýšlení:)
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Nedela 11.12.2016 07:35, RE: ještě taková drobnost.
Reno napísal:
Já bych nerad, aby to vyznělo tak, že machruju. Zdeny tady může napsat, že jezdí se Subaru a zvládne takovou a takovou spotřebu. David napíše pátou slohovku na téma jeho Ford Mondeo a nikdo to neřeší. Já s tím autem prostě teď jezdím a chová se tak a tak. Zkus se oprostit od toho, jaká je to značka, potom od toho, že jezdím občas rychleji, protože povolenou rychlost u nás překračuje prakticky každý a pořád. Statisticky nijak nevybočuju z řady, což ukazuje spritmonitor. To třeba Zdenda je hluboko pod čísly z jejích statistik. A mně osočuje z lhaní a vymýšlení:)


Reno, jako technik nemohu uvěřit tvrzení, že tvé auto XY při tebou uvedené rychlosti 200km/h žere tolik, co jis napsal. Toť vše. průněr je věc jiná, ale i tak mám o tom pochybnosti. A asi každý, kod někdy nějaké silnější benzínové auto měl. A nebo něco uvádíš špatně.
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Pondelok 12.12.2016 10:29, RE
To je zas diskuze, tazatel se kombiku nedocka

Jinak Reno fakt psal o prumeru, ne ze mu to aktualnce pri 200kmh jede za 8. V prumeru klide, treba to rozjede na 250 a pak vyradi...

Ja mam pri cca 200kmh spotrebu kolem 25l/100km aktualni, ale dalkovej prumer (dalnice + okresky) dam pod 11 (6.0l W12).
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 12.12.2016 11:07, RE: ještě taková drobnost.
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Já bych nerad, aby to vyznělo tak, že machruju. Zdeny tady může napsat, že jezdí se Subaru a zvládne takovou a takovou spotřebu. David napíše pátou slohovku na téma jeho Ford Mondeo a nikdo to neřeší. Já s tím autem prostě teď jezdím a chová se tak a tak. Zkus se oprostit od toho, jaká je to značka, potom od toho, že jezdím občas rychleji, protože povolenou rychlost u nás překračuje prakticky každý a pořád. Statisticky nijak nevybočuju z řady, což ukazuje spritmonitor. To třeba Zdenda je hluboko pod čísly z jejích statistik. A mně osočuje z lhaní a vymýšlení:)
Reno, jako technik nemohu uvěřit tvrzení, že tvé auto XY při tebou uvedené rychlosti 200km/h žere tolik, co jis napsal. Toť vše. průněr je věc jiná, ale i tak mám o tom pochybnosti. A asi každý, kod někdy nějaké silnější benzínové auto měl. A nebo něco uvádíš špatně.


To je v pořádku. Já jsem ale nikde o spotřebě 8 litrů při dvěstěkilometrové rychlosti nepsal. Já jsem psal o tom, že jsou i úseky, kde se jede výrazně přes 200 km/h. Ovšem můj dlouhodobý průměr je 8.5 litru což mi přišlo legrační, když např. s Fiestou z půjčovny jsem jezdil za 7.5 litru.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.