David V napísal:
Nechci Ti brát iluze, ale koukni se kolik prehistorických Opelů třeba jezdí a porovnej ty počty se starými Audinami. Kadetty a Ascony už přes 20 let, první Vectry už pomalu točí dvacátý rok a servisní náklady těchto strojů jsou za hubičku. Měl jsem Kadetta z 86. roku. Měl najeto 250 kkm a motor 1.3 s karburátorem. Měl jsem ho přes 3 roky a nebyl s ním zásadní problém, 2-ma technickýma prošel bez známostí a bez opravování. Prodal jsem ho kvůli pasivní bezpečnosti a nechtěl jsem auto 18 let staré....
Stare opely jako Vectra a Omega A jsou i dodnes temer nesmrtelne, nebyt koroze, tak jich jezdi mnohme vice. Kdyz jsme behem rozvodu prisli o auto, tka nez se koupilo jine, tak nam znamy pujcil na 2 mesice omegu A, Mela najeto 450 tis a jezdila poslednich asi 250 na lpg, auto neskutencne pohodlne, spousta mista, motor uz byl liny, ale nemel za sebou zadnou gneralku, jen nejake orpavy, ale vetsina puvodni, takze byl tak na pokraji sil, ale udelat generalku jezdil by dal. Koroze ho temer cely sezrala, ale dodnes na nej vzpominam. Motor to byl 2.0 8V a jezdil pomerne usporne. V nasem aute uz tedy moc ne, diky lpg zral 12 litru, ale kamarad mel omegu ti samou s 200 tis na tachometru a jezdila mu okolo 7 litru a motor mel slusny vykon. Stara dobra poctiva auta, ktera dneska uz k videni nejsou. Udelat komplet pozink tak mel opel z tehdejsi doby vybornou povest