0
späť
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 166 - Extravagantní, ne však dokonalá

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 29.04.2006 13:05, RE: Poruchovost Alfy
mura napísal:
jojo, kamos s Mondeem mel podobny problem
to jo, na mondea sem uz slysel tez zajmave veci :) Jinak co se tyka poruchovosti, u noveho auta je to opravdu k vsteku, kdyz zlobi, ale u ojetin mi zkusenost rika, ze je jedno jaka je to znacka. Jde o stav toho auta a hlavne o stesti. Nektere veci proste clovek pri koupi odhalit nemuze. Muze to byt jakkoliv spolehliva znacka a kdyz ma clovek proste smulu, tak se s tim trapi po celou dobu, co to auto ma. A to plati i naopak. Kamos mel subaru legacy (jedno z nejspolehlivejsich aut) a to co s nim zazil, to by mu nikdo nezavidel. Ja mel tri alfy a dve byli naprosto super a jedna byla na nic. Holt smula na spatny kousek. A tak je to u vsech znacek, at je to co je to.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.04.2006 11:23, Motory
Zajímaly by mne názory i na 2,5 V6. Jaké zkušenosti jsou s tímto motorem....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 02.05.2006 19:35, RE: Motory
Andre napísal:
Zajímaly by mne názory i na 2,5 V6. Jaké zkušenosti jsou s tímto motorem....
2,5 V6 je úplně stejná jako 3,0 akorát trošku míň jede. Spotřeba je stejná. 2,0 T opravdu nebrat. Jede sice hezky,ale komu by se chtělo každých 20 tis. km měnit svíčky a seřizovat ventily (je to předepsané výrobcem). A věřte mi,u tohodle motoru to opravdu není žádná sranda. Pokaždé sundavat celé sání.!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 04.06.2006 22:31, RE: Motory
Honza napísal:
2,5 V6 je úplně stejná jako 3,0 akorát trošku míň jede. Spotřeba je stejná. 2,0 T opravdu nebrat. Jede sice hezky,ale komu by se chtělo každých 20 tis. km měnit svíčky a seřizovat ventily (je to předepsané výrobcem). A věřte mi,u tohodle motoru to opravdu není žádná sranda. Pokaždé sundavat celé sání.!!!
S kvalitou u Alfi je to na pováženie,osobne som mal 156 predával som ju ako šesť ročnú a nebol s ňou žiadny problém až na jeden snímač (2800 Sk aj s prácou.)Predal som ju bez najmenších problémov a dodnes slúži na 100%.Potom som kúpil 166 ,čo je v celku fajn auto momentálne má najazdené 190 t km a nebol žiadny problém.Teraz sú vole v ramenách a treba to urobiť -je to dosť mastné.Inak pre všetkých
tých pseudo odborníkov na všetko záleží na medzikuse medzi
volantom a sedačkou!Ak sa o Alfu poctivo stáraš spravidla nie je problém.Ak na to však nemáš tak kúp niečo menej exkluzívne a hlavne lacnejšie.Inak ročne najazdím cca 80t km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.11.2006 10:19, Alfa v ČR
Igi napísal:
S kvalitou u Alfi je to na pováženie,osobne som mal 156 predával som ju ako šesť ročnú a nebol s ňou žiadny problém až na jeden snímač (2800 Sk aj s prácou.)Predal som ju bez najmenších problémov a dodnes slúži na 100%.Potom som kúpil 166 ,čo je v celku fajn auto momentálne má najazdené 190 t km a nebol žiadny problém.Teraz sú vole v ramenách a treba to urobiť -je to dosť mastné.Inak pre všetkých
tých pseudo odborníkov na všetko záleží na medzikuse medzi
volantom a sedačkou!Ak sa o Alfu pocti...
Podle toho jak u nás jsou AR v menšině je vidět jací jsou u nás lidi. Málokdo chce zaplatit za individualitu AR a radší si koupí Passata, Mondeo, či Octávku - to proto aby byl uznáván okolím, protože všeci mluví o tom že TDI a němci jsou nejlepší - a ital je levná šit krása a bojí se že jim to někdo vmete do tváře. Je zajímavé že třeba francouzi v tomhle němcům nelezou do pr..le a vedle vlastních P. C. a R. kupujou dost i Alfy - v testech spolehlivosti je Alfa průměr - lišící se model od modelu a za sebou nechávající některé francouze, španěly (WV), GM.
Váhy vzduchu a turba odcházejí na všch značkách, nápravy taky, vrzání jde vyřešit a když se vysypou některým AR T.S. motory skrz zanedbanou údržbu, špatný olej, slabým článkem motoru jako variátor, váha vzduchu či jiná elektronika Bosch, či nedobrým zacházením všichni odpůrci italů do nebe volají. Dost lidí tvrdí že pokud chce někdo itala tak musí mít do 100 tis najeto - ale mají to všechny co stojí v autobazarech? Ano papírově ano, ale fyzicky ne. Podívejte se na mobile.de s jakým proběhem prodávají němci alfy. 200 tisíc a viděl jsem pár 300 000. - viděl snad někdo v českém autobazaru takhle ojetou alfu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.01.2007 11:55, ALFA 166
Chci koupit Alfu 166 3.O V 6 .mát to udělat nebo ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.04.2007 22:41, RE: ALFA 166
ondra napísal:
Chci koupit Alfu 166 3.O V 6 .mát to udělat nebo ne?
radsi ne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.06.2007 13:03, Koupe 166 ?!
Moc se mi libi Alfa 166 2.4 JTD, v bazarech se prodávají okolo 150-200.000 tis... rv okolo 2000 ? rozhoduji se mezi passatem a 166 AR, mam se te Alfy bat....? Je to na provoz hodne narocne...? Moc diky za info :) (mail: jmax@seznam.cz)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 02.01.2008 19:22, RE: motor 2.0 V6 Turbo
Tomáš napísal:
Blbosti co se tu píší to nejsou, S tím turbem, to je motor ještě z Alfy 164 (byl dělán hlavně pro Italský trh kvůli daním), zátah super, ale kasička taky, třeba kdyř tě oustí turbodmychadlo, tak v tom jsi za 70000,-Kč a pak je po lítání a zátahu.
si brnkni do prodejny alfy než tadik začneš házet ciframa cipe !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.02.2008 22:56, Motory
Mám už několikátou Alfu Romeo, měl sem 164, šestiválec nemá chybu, takouvej krouťák a pružnost nemá jiné auto. Motory jsou naprosto geniální a že odchází je vždycky chybou zacházení. Jestliže je někdo zvyklej na skřížené vidle, nebo Bavoskej auták samozřejmě že ho alfa potrestá. A 166 šestiválec je naprosto perfektní, chce to si do něj sednout a sešlápnout plyn na podlahu, od té chvíle budeš alfista!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.12.2008 20:53, RE: Motory
anonym napísal:
Mám už několikátou Alfu Romeo, měl sem 164, šestiválec nemá chybu, takouvej krouťák a pružnost nemá jiné auto. Motory jsou naprosto geniální a že odchází je vždycky chybou zacházení. Jestliže je někdo zvyklej na skřížené vidle, nebo Bavoskej auták samozřejmě že ho alfa potrestá. A 166 šestiválec je naprosto perfektní, chce to si do něj sednout a sešlápnout plyn na podlahu, od té chvíle budeš alfista!
chci ji taky ar 166 ale bojím se ji moje predesla alfa ar 155 mela velice
dost zavad ale mel jsem ji velice rad trapni audiny 2.5tdi na rozjezd jsem dal jaK NIC,ALE VYKON SUPER A SPOTREBA BYLA SLUSNA.JO MEL JSEM 1.7TS.STAREJ ALFACKEJ MOTOR JESTE POICTIVEJ.
HNANEJ RETEZEM.CHCI JÍT ZNOVU DO ALFY CHYBY MĚ TO VSECHNO AŽ PO ZNAK ALFY.O MYM SOCASNYM AUTE SE NEBUDU ZMINOVAT JINAK BYS ME NEPORADIL
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 12.06.2010 09:19, RE: Motory
anonym napísal:
Mám už několikátou Alfu Romeo, měl sem 164, šestiválec nemá chybu, takouvej krouťák a pružnost nemá jiné auto. Motory jsou naprosto geniální a že odchází je vždycky chybou zacházení. Jestliže je někdo zvyklej na skřížené vidle, nebo Bavoskej auták samozřejmě že ho alfa potrestá. A 166 šestiválec je naprosto perfektní, chce to si do něj sednout a sešlápnout plyn na podlahu, od té chvíle budeš alfista!
Ehm ze jiny sestivalec neni lepsi? Co treba bmw M3 3,2 - 320ps ? A to je motor z 90. let. A to ma ten 1 bmw motor najeto dnes 5x vic nez AR motor z roku 2000+ a funguje vyborne, ukazte mi AR co ma najeto s puvodnim motorem vic jak 200tis km. V republice budou tak 2 a majitele meli obrovske stesti. Zatimco treba tdi motoru co maji 300tis a vic je po bazarech tisice a slapou jak hodinky (samozrejme stoceno na 159tis km). Vubec nikomu neprijde divne ze 156, 166 s jakoukoli motorizaci dneska sezenete od +- 50ti tisic korun. Proc asi. Zub casu ukazal, co to je za kvalitni auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 13.11.2011 19:38, RE: Motory
mibfox_novy napísal:
Ehm ze jiny sestivalec neni lepsi? Co treba bmw M3 3,2 - 320ps ? A to je motor z 90. let. A to ma ten 1 bmw motor najeto dnes 5x vic nez AR motor z roku 2000+ a funguje vyborne, ukazte mi AR co ma najeto s puvodnim motorem vic jak 200tis km. V republice budou tak 2 a majitele meli obrovske stesti. Zatimco treba tdi motoru co maji 300tis a vic je po bazarech tisice a slapou jak hodinky (samozrejme stoceno na 159tis km). Vubec nikomu neprijde divne ze 156, 166 s jakoukoli motorizaci dneska sezene...
Nechápu proč sem taháš německé mediální frašky das auto! I alfa která bude mít najeto přes 200tkm i víc,tak majitel kterej se o ní staral,lil olej co tam patří a ne žádný hydrokraky co snesou ty das auto apod tak bude mít kondici taky,alfa je asi spíš levná ne kvůli kvalite motrů,které pravda při vetší pozornosti vydrží to samé co jiné motory,ale hlavně kvuli povesti,ala česká povaha standa z vedlejší vesnice povídal a bla bla bla....znám hodně lidí co mají alfu,najeto i přes 250tkm(beztak i stočeno) a jede jim to jak za mlada,proč asi,asi že se o to staraly,vše je o udržbě...a žádný auto néní dokonalé..!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.12.2011 19:44, RE: Motory
mibfox_novy napísal:
Ehm ze jiny sestivalec neni lepsi? Co treba bmw M3 3,2 - 320ps ? A to je motor z 90. let. A to ma ten 1 bmw motor najeto dnes 5x vic nez AR motor z roku 2000+ a funguje vyborne, ukazte mi AR co ma najeto s puvodnim motorem vic jak 200tis km. V republice budou tak 2 a majitele meli obrovske stesti. Zatimco treba tdi motoru co maji 300tis a vic je po bazarech tisice a slapou jak hodinky (samozrejme stoceno na 159tis km). Vubec nikomu neprijde divne ze 156, 166 s jakoukoli motorizaci dneska sezene...
klidne ti ukazu alfu co ma najeto vic jak 200tis s puvodnim motorem.. mam r99 2.4jtd najeto 360tis..je to 166, z venku troche obouchana mestskym provozem, ale porad jede!!! Narozdil od vw group, meli jsme feldu 1.6 servisovano v autorizaku - vydrzela 210tis.. fabia 1.4 neco kolem 160ti pak go motoru a sla do riti.. jo jeste Fabia RS I - do 130tis to uslo, pak se to zaclo pekelne sypat, tak sla dal.. clovek ktery psal ten clanek zrejme alfu nikdy nevlastnil a zrejme v ni ani nejel, stejne tak jako zde diskutujici pro ktere jsou nemecke kvetinace nejlepsi auta.. znamy pracuje ve znackovem servisu pro vw group, co nekdy vyklada se nestacim divit.. treba takove AUDI A6 3.0tdi, cca 100tis a ztraci se voda, propalene ventily, praskle hlavy a dalsi vychytavky, no nekup to za ty prachy..
reagovať
filip.f.zadinaFB
počet príspevkov1
dátum registrácie02.03.2014
Nedela 02.03.2014 18:53, Lancia Kappa
Tak pro ty co uznavaji BMW VW mam Lancii kappu motorizace 2.4JTD ten samej motor co ma alfa romeo 166 panove najetych 395000 km po 13 letem provozu odeslo turbo motor slape jak hodinky auto rozmazluju olejem selenia 5W40 a nemam problem z nejakou audi na dalnici ve 190km/h a ten kdo nemel alfu nebo lancii nemel v zivote poradny auto pod prdeli.cus bus
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.